"miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä", Linnea Leinon HIRVITTÄVÄ KOKEMUS metsäreissulla???
Joko on kriisiapu paikalla ja ne miehet vankilassa, APUAAAAAA"!!!!!!!!!
Kommentit (1051)
Miesvihaajanaiset tulkitsee kaikki miehen sanomat sanat ja eleet tahallaan päin persettä jotta voivat vahvistaa mielessään sitä miesvihaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittäkää miehet samaistua tilanteeseen kuvittelemalla tilanne jossa olet yksin jossain keskellä ei-mitään ja itseäsi tuplasti vahvempi mies alkaa vihjailla päin naamaa että sun ei pitäisi olla siellä yksin.
Näin miehenä en edes pitäisi sitä vihjailuna, vaan pelkkänä small talkkina, johon vastaisin, että "onhan täällä kaikenlaista, vaikeakulkuinen maasto, ja sääkin vielä kylmenemässä"😅😅
Kyse ei ollut neutraalista kenelle tahansa sanottavasta varoittelusta vaan
"miten noin nätti tyttö" jolloin huomautukseen sisältyy vihjaus siitä että henkilön houkuttelevuus liittyy siihen yksin kulkemisen vaarallisuuteen. Mikä on se vaara, kenen taholta?
Onhan nyt kaikenlaisia sekopäitä liikkeellä. On ihan hiton outoa tulkita, että kysyjä tarkoittaisi olevansa itse uhka. Jos olisi jotain taka-ajatuksia, miksi tuommoista kysyisi ensinkään? Todennäköisemmin lyöttäytyisi seuraan ja yrittäisi manipuloida tai kävisi suoraan päälle.
No tuo kysyjäsetä nimenomaan manipuloi ja lyöttäytyi seuraan.
Jos mies vain moikkaa kohteliaasti ja poistuu, ei mitään hätää. Mutta tiedät kyllä miten vaanija kiertelee mahdollista saalistaan ja tarkkailee. Vai etkö tiedä kun et ole nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieras mies tulee keskellä metsää kyselemään että mitäs sinä tyttö täällä yksin olet?
Se kuulostaa uhkailulla mutta tätähän miehet eivät voi käsittää,koska heidän ei tarvitse pelätä.
Uhkailua? Siis häh? Missä? Olen nainen enkä todellakaan ymmärrä.
Niin varmaan olet joo.
Huoh. No, olet tervetullut tarkistamaan asian. Onko niin vaikea käsittää, että meitä on erilaisia? Mies kutsui Linneaa nätiksi tytöksi. Miksi? Koska Linnea on sellainen. Onpa aivan kamaa ja ahdistelua. Jos mä kysyn seuraavan kerran tuolla metsäpolulla vastaantulevalta mieheltä, että Moro, mihis komistus on matkalla? niin soittaisiko se lehteen ja kertoisi ahdistelusta? Ei. Jotain suhteellisuudentajua jooko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tietenkään mies ei voi ymmärtää 🙄
Paitsi tämä kyllä 😍
Voin yhtyä ajatukseen. Ainoat jotka on saanut minustakin tuntumaan että on turvatonta. Ovat olleet miehiä. T.mies
Minusta nuo kusipää koiran omistajat jotka pitävät jotain saksareja ym isoja koiria vapaana retkeily ja luonnonsuojelu alueilla, suurin osa on yleensä naisia.
Et silloinkaan pelkää naista vaan sitä koiraa.
Onko neiti kusipää tietoinen että noissa paikoissa on koirilla kiinnipito velvollisuus?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs poika tykkäät jos vastaan tulee sua metrin pitempi mies, joka sanoo huuliaan lipoen, että "mitäs söpö nuorimies metsässä yksin teet, eihän vain pelota?"
Alatko rasvata pyllyä vai toivot että vastaan olisi tullut karhu massu täynnä sieniä ja versoja.
Huolimatta siitä Leonardo Di Caprion leffasta karhut ei rskaa ihmisiä. Huolimatta Tarzan-saduista villieläinten ensisijainen toimintamalli ei ole hyökätä ihmisen kimppuun. Karhuilta välttyy pitämällä ääntä vaikka karhukellolla, mutta miehestä eroon pääseminen on eri juttu eikä välttis onnistu.
Ei karhulle kylllä välttämättä riitä kellot ja meteli. :D
T. myös Alaskassa vaeltanut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs poika tykkäät jos vastaan tulee sua metrin pitempi mies, joka sanoo huuliaan lipoen, että "mitäs söpö nuorimies metsässä yksin teet, eihän vain pelota?"
Alatko rasvata pyllyä vai toivot että vastaan olisi tullut karhu massu täynnä sieniä ja versoja.
Huolimatta siitä Leonardo Di Caprion leffasta karhut ei rskaa ihmisiä. Huolimatta Tarzan-saduista villieläinten ensisijainen toimintamalli ei ole hyökätä ihmisen kimppuun. Karhuilta välttyy pitämällä ääntä vaikka karhukellolla, mutta miehestä eroon pääseminen on eri juttu eikä välttis onnistu.
Ei karhulle kylllä välttämättä riitä kellot ja meteli. :D
T. myös Alaskassa vaeltanut
Saattaa vaan ärsyttää enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieras mies tulee keskellä metsää kyselemään että mitäs sinä tyttö täällä yksin olet?
Se kuulostaa uhkailulla mutta tätähän miehet eivät voi käsittää,koska heidän ei tarvitse pelätä.
Uhkailua? Siis häh? Missä? Olen nainen enkä todellakaan ymmärrä.
Niin varmaan olet joo.
Huoh. No, olet tervetullut tarkistamaan asian. Onko niin vaikea käsittää, että meitä on erilaisia? Mies kutsui Linneaa nätiksi tytöksi. Miksi? Koska Linnea on sellainen. Onpa aivan kamaa ja ahdistelua. Jos mä kysyn seuraavan kerran tuolla metsäpolulla vastaantulevalta mieheltä, että Moro, mihis komistus on matkalla? niin soittaisiko se lehteen ja kertoisi ahdistelusta? Ei. Jotain suhteellisuudentajua jooko.
Miksi väännät asiaa sellaiseksi mitä se ei ollut? Mies vihjaili Linnean olevan vaarassa kulkiessaan yksin, koska on nätti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs poika tykkäät jos vastaan tulee sua metrin pitempi mies, joka sanoo huuliaan lipoen, että "mitäs söpö nuorimies metsässä yksin teet, eihän vain pelota?"
Alatko rasvata pyllyä vai toivot että vastaan olisi tullut karhu massu täynnä sieniä ja versoja.
Huolimatta siitä Leonardo Di Caprion leffasta karhut ei rskaa ihmisiä. Huolimatta Tarzan-saduista villieläinten ensisijainen toimintamalli ei ole hyökätä ihmisen kimppuun. Karhuilta välttyy pitämällä ääntä vaikka karhukellolla, mutta miehestä eroon pääseminen on eri juttu eikä välttis onnistu.
Ei karhulle kylllä välttämättä riitä kellot ja meteli. :D
T. myös Alaskassa vaeltanut
Itseasiassa kohtaisin metsässä mieluummin miehen kuin karhun. Oikeasti. Miehelle voi yrittää sentään puhua jotain, mutta karhu jos päättää tulla päälle, ni ei voi mitään. T. nainen, ja se alaskassa vaeltanut ( ja pelkäsin ihan saatanasti karhuja)
Miksi pitää ylipäänsä tunkea vaelluksille yksin? Aina voi jotain tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
XXXXX. . .P E R S K U T A R A L L A A !. . .XXXXX
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
100% aitoa perussuomalaista peppukipua
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
AVOHOITORALLAA!!!!🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, ettei kenenkään ulkonäköä kommentoida ilman lupaa?
Sinun pitää vaan hyväksyä se että kaikki eivät toimi ja puhu kuten sinä haluasit heidän puhuvan. jos joku on sanonut että "nätti tyttö" niin se pitäisi vain sietää.
Ajattelitko että naiset eivät sano sellaista mikä nostaa tunteita joillain muilla? Jos ajattelet niin olet hiukan tyhmä.
Kyllä minä siedän toisten puheet, läheskään kaikki eivät. Nyt oli puhe vain ulkonäön kommentoinnista, ei muusta sanomisesta. Kuuluu hyviin tapoihin ettei toisten ulkonäköä kommentoida.
Kauniin nuoren naisen kauneutta mies tietenkin saa ylistää, ja pitääkin, muussa tapauksessa ei suhteita eikä parisuhteita muodostu. Ruman naisen rumuutta on tavallisesti syytä olla kommentoimatta, lukuunottamatta tilannetta jossa tämä on käymässä romanttisesti miehen kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää ylipäänsä tunkea vaelluksille yksin? Aina voi jotain tapahtua.
No jos ei ole täysin tyhmä, niiin Suomessa metsässä tapahtuu tasan se että tuuli liikuttaa puiden oksia.
Jännä ettei linnea ole kokenut aiemmin miesten (tai naisten) kömpelöitä lähentely-yrityksiä vaikka vasemmistolaisissa kulttuuripiireissäkin nuo on pikemminkin normi kuin poikkeus, kuten kaikkialla missä on miehiä ja naisia.
Muuten karhut ei ole vain pörröä ja suloisuutta, ja toivottavasti luonnossa kulkeva tuonkin tajuaa ennen kuin käy huonosti. Jossain oli video hölmöstä eläintarhaan murtautuneesta joka halusi mennä halailemaan pandaa aitaukseen, Siinä sitten tulikin halailtua pandan toimesta siihen malliin että hyvä että kaveri pääsi karkaamaan lopulta housut riekaleina.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on ihan pihalla naisnäkökulman kanssa.
Jopa oma mieheni ihmetteli joskus, että miksi naiset kokevat miesten lähestymisyritykset baarissa niin epämiellyttävinä. Sanoin hänelle, että kuvittelepa viettäväsi kivaa iltaa kavereiden kanssa pubissa, kun paikalle tulee häntä isompi ja voimakkaampi, humalainen homomies nojailemaan häneen ja ehdottelemaan jotain. Olisiko se hänestä kivaa? Hän totesi, että eipä kyllä olisi. Huomautin, että yhtä miellyttävältä se miesten lähentelykin yleensä naisista tuntuu.
Ei tuo sun antamas esimerkki oikein toimi.
Ensiksikin, lähtökohtahan tässä kai on, että tuo nainen jota lähestytään on hetero? Ja että tuo miehesi, jota homo lähestyisi, on myös hetero.
Heteromiehet eivät yleensä ilahdu, jos homomies tulisi ehdottelemaan. Sen sijaan heteronaisen Luulisi olevan erilaisella asenteella, koska eikö hän kuitenkin lähtökohtaisesti pidä miehistä jos kerta on hetero? Eli se että mies lähestyy yllättäen näitä esimerkkitapauksia, on lähtökohtaisesti siis erilainen.
Ja näin homomiehenä voin sanoa, että tuo esimerkkisi siitä että miestäsi joka on kavereidensa kanssa baarissa, joku humalainen homomies tulisi avoimesti ehdottelemaan siihen pöytään, on todella epäuskottava. Meillä homoilla on kuitenkin se kuuluisa "homotutka" eli aistimme aika herkästi toisen homon. Jos "kaukoihastumme" esim. baarissa johonkin siellä olevaan heteromieheen, joka vieläpä on kavereidensa kanssa, emme kyllä lähtökohtaisesti uskalla lähestyä tuolla tavalla ehdottelemaan, koska itsesuojeluvaisto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaha. Tää on just näitä miituu-juttuja. Lähinnä säälittää koko miessukupuolen puolesta. Ei voi edes sanaa sanoa naiselle polulla kun heti se on "creepyä" ja "ahdistelua". Linnea on oikeasti idiootti. Panikoikohan se jos mies sanoo "anteeksi" kun ohittaa kaupassa kärryjen kera?
Olen nainen ja pidän koko tuota artikkelia ja Linnean avautumista täytenä pelleilynä.
Jos sulla on ongelmia ymmärtää sitä mitä voit sanoa jollekin vieraalle naiselle metsäpolulla, niin sano vain sellaista mitä voisit sanoa kenelle tahansa, esim myös itseäsi isokokoisemmalle miehelle.
Minä en miehenä ymmärrän miksi ihmeessä pitäisi jonkun naisen ulkonäköä kommentoida metsässä kulkiessa. Koiran kanssa kun kuljen ja naisilla on koiria usein koirat kohtaavat, saatan sanoa että antaa koirien tutustua, on kiltti koira, minun koirani ei räksytä, naisten räksyttää, minä en räksytä eikä naisetkaan. Joskus on juteltu pitkästikkin niitä ja näitä, mutta ei hitossa mitään ulkonäköön viittaavaa tai millään tavalla väheksyvää. M40
Olet hommannut koiran, että pääset naisia ahdistelemaan sen varjolla. Olet juuri niitä "limaisia" miehiä, joista Linnea puhui.
Säälittävää että joutuu koiran hommaamaan että on tilaisuuksia lähestyä naisia ja ahdistella heitä.
Jos kärsii vainoharhaisuudesta, kannattaa pitäytyä ihan kaikista kontakteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieras mies tulee keskellä metsää kyselemään että mitäs sinä tyttö täällä yksin olet?
Se kuulostaa uhkailulla mutta tätähän miehet eivät voi käsittää,koska heidän ei tarvitse pelätä.
Uhkailua? Siis häh? Missä? Olen nainen enkä todellakaan ymmärrä.
Niin varmaan olet joo.
Huoh. No, olet tervetullut tarkistamaan asian. Onko niin vaikea käsittää, että meitä on erilaisia? Mies kutsui Linneaa nätiksi tytöksi. Miksi? Koska Linnea on sellainen. Onpa aivan kamaa ja ahdistelua. Jos mä kysyn seuraavan kerran tuolla metsäpolulla vastaantulevalta mieheltä, että Moro, mihis komistus on matkalla? niin soittaisiko se lehteen ja kertoisi ahdistelusta? Ei. Jotain suhteellisuudentajua jooko.
Oletko sä todellakin fyysisesti vahvempi kuin se mies ja voisit halutessasi tehdä mitä tahansa sille, eikä kukaan näkisi/kuulisi?
Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
MIehet ja heikot tunnetaidot.
Miehet ja surkea lukutaito.
Miehet ja kyvyttömyys asettua toisen ihmisen asemaan.
Nämä on nykyajan suurimmat ongelmat miesten elämässä. Se on itseaiheutettua ja korjautuisi esimerkiksi lukemalla paljon. Lukiessa pääsee kirjoittajan korvien väliin ja oppii näkemään asioita muiden silmin, kokemaan muiden tunteita. Se opettaa empatiaa ja myös itseymmärrystä.
Samalla sanavarasto ja kielitaito paranee, samoin vuorovaikutustaidot. Ties moniko mies loukkaantuu vain siksi, ettei ymmärrä sanoja ja niiden merkityksiä ja puolustautuu välittömästi adrenaliinipurkauksella, jonka syy on alemmuudentunne. Hei, kieltä ja vuorovaikutusta oppii opettelemalla. Ei se ole mikään naisjuttu, koska moni mieskin on niissä asioissa erinomainen.
"Sanavarasto ja kielitaito paranee. Samoin vuorovaikutustaidot". Siis jos lukisi.
No itse luen paljon ja olen aina lukenut, mutta ei se ole taannut sitä että vuorovaikutustaidot automaattisesti paranisi.
Mulla ainakin on ollut monia tilanteita, joissa tilanne tulee yllättäen, jotakin siinä kuuluu sanoa ja sitten sanoo.
Jälkeenpäin kun tilanne on jo ohi, saattaa ihmetellä että miksi sanoinkaan noin, olisi kannattanut sanoa näin, mutta eipä sille siinä vaiheessa enää mitään voi. Väitätkö ettei itsellesi koskaan satu tällaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs poika tykkäät jos vastaan tulee sua metrin pitempi mies, joka sanoo huuliaan lipoen, että "mitäs söpö nuorimies metsässä yksin teet, eihän vain pelota?"
Alatko rasvata pyllyä vai toivot että vastaan olisi tullut karhu massu täynnä sieniä ja versoja.
Huolimatta siitä Leonardo Di Caprion leffasta karhut ei rskaa ihmisiä. Huolimatta Tarzan-saduista villieläinten ensisijainen toimintamalli ei ole hyökätä ihmisen kimppuun. Karhuilta välttyy pitämällä ääntä vaikka karhukellolla, mutta miehestä eroon pääseminen on eri juttu eikä välttis onnistu.
Ei karhulle kylllä välttämättä riitä kellot ja meteli. :D
T. myös Alaskassa vaeltanut
No suomalaisille karhuille yleensä riittää, koska tavallinen karhu suomalaismetsässä ei saalista ihmisiä vaan välttää niitä.
Sen sijaan sitten taas toisessa ääripäässä vaikkapa jääkarhu näkee ihmisen saaliina, eli jos sellaisen kohtaat, se on menoa sitten vaikka mitä kilistelisit.
Vierailija kirjoitti:
vähän tuosta jutusta kyllä jäi vaikutelma, että Linnea on enemmän ahdistunut itsensä kanssa (pimeänpelko ym.) ja kun luin lauseen, että "menin saunaan ja jäi !TUNNE!, että mies jäi kuikuilemaan lähistölle" niin tulee vaikutelma, että on vähän liian vilkas mielikuvitus ja kannattaisi jatkossa sen tuntemuksen sijaan vaan varmistaa onko se tuotta mitä "tuntee".
Voin minäkin sanoa, että musta tuntuu, että kaikki miehet on paskoja. Silti sillä lausumalla ei ole mitään todistustaakkaa,
Olen myös huolissani Linnean voinnista. Niin nätti tyttö, ja noita ikäviä epäluuloja muita ihmisiä kohtaan. Toivon sorjalle Linnealle kaikke hyvää jatkossa.
vähän tuosta jutusta kyllä jäi vaikutelma, että Linnea on enemmän ahdistunut itsensä kanssa (pimeänpelko ym.) ja kun luin lauseen, että "menin saunaan ja jäi !TUNNE!, että mies jäi kuikuilemaan lähistölle" niin tulee vaikutelma, että on vähän liian vilkas mielikuvitus ja kannattaisi jatkossa sen tuntemuksen sijaan vaan varmistaa onko se tuotta mitä "tuntee".
Voin minäkin sanoa, että musta tuntuu, että kaikki miehet on paskoja. Silti sillä lausumalla ei ole mitään todistustaakkaa,