"miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä", Linnea Leinon HIRVITTÄVÄ KOKEMUS metsäreissulla???
Joko on kriisiapu paikalla ja ne miehet vankilassa, APUAAAAAA"!!!!!!!!!
Kommentit (1051)
Mä kävelin lomalla pattayalla pahaa-aavistamattomana baarikadulla. Kunnes! ÄKKIARVAAMATTOMASTI kuulin kuinka eräs baarityttö huusi minulle HÄNDSOME MÄÄN! Kokemus oli kamala ja tuli ihan puskista. Voinko enää ollenkaan luottaa naisiin? Eihän toisen ulkonäköä saa kommentoida ilman lupaa!
Linnea ei ole nätti, hän ei ole mikä kaunotar kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieras mies tulee keskellä metsää kyselemään että mitäs sinä tyttö täällä yksin olet?
Se kuulostaa uhkailulla mutta tätähän miehet eivät voi käsittää,koska heidän ei tarvitse pelätä.
Uhkailua? Siis häh? Missä? Olen nainen enkä todellakaan ymmärrä.
Niin varmaan olet joo.
Huoh. No, olet tervetullut tarkistamaan asian. Onko niin vaikea käsittää, että meitä on erilaisia? Mies kutsui Linneaa nätiksi tytöksi. Miksi? Koska Linnea on sellainen. Onpa aivan kamaa ja ahdistelua. Jos mä kysyn seuraavan kerran tuolla metsäpolulla vastaantulevalta mieheltä, että Moro, mihis komistus on matkalla? niin soittaisiko se lehteen ja kertoisi ahdistelusta? Ei. Jotain suhteellisuudentajua jooko.
Miksi väännät asiaa sellaiseksi mitä se ei ollut? Mies vihjaili Linnean olevan vaarassa kulkiessaan yksin, koska on nätti.
On mahdollista, että mies yhdisti mielessään ulkonäön ja riskin. Tai sitten ei. Etenkin iäkkäämmillä miehillä on joskus tapana käyttää epiteettejä nätti ja kaunis naisille puhuessaan. Se on tapa, jonka he ovat nuorina oppineet, ja joka ei 60-luvulla häirinnyt ketään. Mutta josta nykykulttuuri on ajanut yli ja ohi.
Vierailija kirjoitti:
vähän tuosta jutusta kyllä jäi vaikutelma, että Linnea on enemmän ahdistunut itsensä kanssa (pimeänpelko ym.) ja kun luin lauseen, että "menin saunaan ja jäi !TUNNE!, että mies jäi kuikuilemaan lähistölle" niin tulee vaikutelma, että on vähän liian vilkas mielikuvitus ja kannattaisi jatkossa sen tuntemuksen sijaan vaan varmistaa onko se tuotta mitä "tuntee".
Voin minäkin sanoa, että musta tuntuu, että kaikki miehet on paskoja. Silti sillä lausumalla ei ole mitään todistustaakkaa,
Media kirjoittaa just tuollaisia propaganda-tarinoita joissa ohitetaan faktojen tarve sillä että joku "tuntee" jotain todeksi. Ja sitten kiukuttelee hukattuaan oman uskottavuutensa kun kansa ei usko enää mitään mitä media tarinoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs poika tykkäät jos vastaan tulee sua metrin pitempi mies, joka sanoo huuliaan lipoen, että "mitäs söpö nuorimies metsässä yksin teet, eihän vain pelota?"
Alatko rasvata pyllyä vai toivot että vastaan olisi tullut karhu massu täynnä sieniä ja versoja.
Huolimatta siitä Leonardo Di Caprion leffasta karhut ei rskaa ihmisiä. Huolimatta Tarzan-saduista villieläinten ensisijainen toimintamalli ei ole hyökätä ihmisen kimppuun. Karhuilta välttyy pitämällä ääntä vaikka karhukellolla, mutta miehestä eroon pääseminen on eri juttu eikä välttis onnistu.
Ei karhulle kylllä välttämättä riitä kellot ja meteli. :D
T. myös Alaskassa vaeltanut
No suomalaisille karhuille yleensä riittää, koska tavallinen karhu suomalaismetsässä ei saalista ihmisiä vaan välttää niitä.
Sen sijaan sitten taas toisessa ääripäässä vaikkapa jääkarhu näkee ihmisen saaliina, eli jos sellaisen kohtaat, se on menoa sitten vaikka mitä kilistelisit.
Suomalaiset kaupunkilaistuneet on ihan pihalla villieläimistä ja etenkin karhuista. Karhulle riittää, että tulet yllättäen sitä vastaan ja se kokee sinut uhkaksi. Suomalaiskarhut myös ei ole ihan säyseimmästä päästä kuten, esim. Alaskassa mustakarhut. Mustakarhut (joita ei Suomessa) saa pelotettua pois aika helposti mutta harmaat ja ruskeat karhut tai ns. grizzlyt on eri asia. Kyllä ne on metsän kuninkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on ihan pihalla naisnäkökulman kanssa.
Jopa oma mieheni ihmetteli joskus, että miksi naiset kokevat miesten lähestymisyritykset baarissa niin epämiellyttävinä. Sanoin hänelle, että kuvittelepa viettäväsi kivaa iltaa kavereiden kanssa pubissa, kun paikalle tulee häntä isompi ja voimakkaampi, humalainen homomies nojailemaan häneen ja ehdottelemaan jotain. Olisiko se hänestä kivaa? Hän totesi, että eipä kyllä olisi. Huomautin, että yhtä miellyttävältä se miesten lähentelykin yleensä naisista tuntuu.
Ei tuo sun antamas esimerkki oikein toimi.
Ensiksikin, lähtökohtahan tässä kai on, että tuo nainen jota lähestytään on hetero? Ja että tuo miehesi, jota homo lähestyisi, on myös hetero.
Heteromiehet eivät yleensä ilahdu, jos homomies tulisi ehdottelemaan. Sen sijaan heteronaisen Luulisi olevan erilaisella asenteella, koska eikö hän kuitenkin lähtökohtaisesti pidä miehistä jos kerta on hetero? Eli se että mies lähestyy yllättäen näitä esimerkkitapauksia, on lähtökohtaisesti siis erilainen.
Ja näin homomiehenä voin sanoa, että tuo esimerkkisi siitä että miestäsi joka on kavereidensa kanssa baarissa, joku humalainen homomies tulisi avoimesti ehdottelemaan siihen pöytään, on todella epäuskottava. Meillä homoilla on kuitenkin se kuuluisa "homotutka" eli aistimme aika herkästi toisen homon. Jos "kaukoihastumme" esim. baarissa johonkin siellä olevaan heteromieheen, joka vieläpä on kavereidensa kanssa, emme kyllä lähtökohtaisesti uskalla lähestyä tuolla tavalla ehdottelemaan, koska itsesuojeluvaisto.
Kyllä se vertaus toimii koska nainen on tyypillisesti aina se altavastaaja, joten jokainen tilanne on sellainen jossa voit joutua vaaraan. Eli kaikissa ei-toivotuissa kohtaamisissa herää jonkinlainen itsesuojeluvaisto, teillä miehillä vain harvoin. Sinulle siis toimisi ehkä vertaus jossa olet yksin metsässä ja isokokoinen fyysisesti selvästi vahvempi homomies, josta et pätkääkään ole kiinnostunut, sanoisi "miten noin nätti poika uskaltaa olla yksin täällä metsässä".
Vierailija kirjoitti:
Mä kävelin lomalla pattayalla pahaa-aavistamattomana baarikadulla. Kunnes! ÄKKIARVAAMATTOMASTI kuulin kuinka eräs baarityttö huusi minulle HÄNDSOME MÄÄN! Kokemus oli kamala ja tuli ihan puskista. Voinko enää ollenkaan luottaa naisiin? Eihän toisen ulkonäköä saa kommentoida ilman lupaa!
Mulla on samankaltaisia kokemuksia! Rantakadulla tuli eräs neiti ihan suoraan ehdottelemaan ja huuteli perään. Ja mulle jäi vaikutelma että hän jäi seurailemaan minua. Tilanne oli ahdistava traumatisoiduin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää ylipäänsä tunkea vaelluksille yksin? Aina voi jotain tapahtua.
Mielenterveys on suhtkoht kunnossa, kun kykenee tekemään työtä ja tulee toimeen ihmisten kanssa.
Ajatella että Linnea näkee yksinolon mukavimpana ratkaisuna. Kun vaelluksella on tavannut miehiä niin ovat sanoneet ahdistavasti "nätti tyttö"? Miksi eivät sanoneet "kaunis ilma" tai muuta neutraalia, tai onko tuo kaunis ilmakaan neutraalisti sanottu miksi ilman pitää olla kaunis, ajatteliko vastaantuleva mies "kaunis ilma" sanoessaan minun Linnean kauneutta ajatteliko seksiä:( Limaista:(
Taisi joku jäädä kyttäämään mökin nurkille minun Linnean suloja ja jos näkisi paljasta pintaa ja miksi makuupussit oli jätetty mökkiin. karmeeta ihan kuin kauhuleffassa joku tulee varmaan kohta pitkän puukon kanssa ja ottaa ensin väkisin...voi voikun ahdistaa..miehet ei tiedä kuinka ahdistaa..limaiset miehet joilla aina paikat kovina....niin kovina.. "hyvää iltaa, annetaan koirien nuuhkia toisiaan"...
Vierailija kirjoitti:
MIehet ja heikot tunnetaidot.
Miehet ja surkea lukutaito.
Miehet ja kyvyttömyys asettua toisen ihmisen asemaan.
Nämä on nykyajan suurimmat ongelmat miesten elämässä. Se on itseaiheutettua ja korjautuisi esimerkiksi lukemalla paljon. Lukiessa pääsee kirjoittajan korvien väliin ja oppii näkemään asioita muiden silmin, kokemaan muiden tunteita. Se opettaa empatiaa ja myös itseymmärrystä.
Samalla sanavarasto ja kielitaito paranee, samoin vuorovaikutustaidot. Ties moniko mies loukkaantuu vain siksi, ettei ymmärrä sanoja ja niiden merkityksiä ja puolustautuu välittömästi adrenaliinipurkauksella, jonka syy on alemmuudentunne. Hei, kieltä ja vuorovaikutusta oppii opettelemalla. Ei se ole mikään naisjuttu, koska moni mieskin on niissä asioissa erinomainen.
Tai sitten palstan neuroottisilla naisilla on vaikeuksia ymmärtää, että kaikki eivät koe asioita samalla tavoin kuin itse. Mutta ei, autistisen itsepäisesti jankataan omaa asiaa, ja kaikki eri mieltä olevat yritetään nopeasti hiljentaa haukkumalla tyhmäksi ja vääränlaisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaha. Tää on just näitä miituu-juttuja. Lähinnä säälittää koko miessukupuolen puolesta. Ei voi edes sanaa sanoa naiselle polulla kun heti se on "creepyä" ja "ahdistelua". Linnea on oikeasti idiootti. Panikoikohan se jos mies sanoo "anteeksi" kun ohittaa kaupassa kärryjen kera?
Olen nainen ja pidän koko tuota artikkelia ja Linnean avautumista täytenä pelleilynä.
Joo, ihan tavallista jutustelua, varsinkin toiselta vaeltajalta. Suomalainen metsäluonto ei ole aina hyvä ja kiltti. Yksinvaeltajalle voi sattua mitä tahansa, ja jos ei ole kaveria mukana, niin kuka hoitaa apua paikalle mikäli loukkaantuu eikä pääse jatkamaan matkaa. Kännykät eivät välttämättä joka paikassa toimi, ja akkukin voi tyhjetä, joten jonkun on pakko päästä ihmisten ilmoille hakemaan apua.
No jos on tarkoitus jutustella yksin vaeltamisen vaaroista, voi senkin tehdä kuten tekisi miesporukassa. Kertoen vaikka ettei itse kyllä näin vellihousuna uskaltaisi, kun kaikkea voi sattua. Ei siinä tarvitse päivitellä miten nimenomaan tuollainen nätti ihminen uskaltaa.
Taitaa täälläkin nyt moni esittää tyhmempää kuin on, jos todella ei niinku yhtään ymmärrä tavallisen jutustelun ja seksuaalissävytteisen vihjailun eroa. Tuo on ihan hyvä vinkki, että puhu kuin puhuisit itseäsi vanhemmalle tai isommalle miehelle. Ei tarvitse heittäytyä "mitään ei enää uskalla sanoa"-marttyyriksi, jos oikeasti ei ole niin tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieras mies tulee keskellä metsää kyselemään että mitäs sinä tyttö täällä yksin olet?
Se kuulostaa uhkailulla mutta tätähän miehet eivät voi käsittää,koska heidän ei tarvitse pelätä.
Uhkailua? Siis häh? Missä? Olen nainen enkä todellakaan ymmärrä.
Niin varmaan olet joo.
Huoh. No, olet tervetullut tarkistamaan asian. Onko niin vaikea käsittää, että meitä on erilaisia? Mies kutsui Linneaa nätiksi tytöksi. Miksi? Koska Linnea on sellainen. Onpa aivan kamaa ja ahdistelua. Jos mä kysyn seuraavan kerran tuolla metsäpolulla vastaantulevalta mieheltä, että Moro, mihis komistus on matkalla? niin soittaisiko se lehteen ja kertoisi ahdistelusta? Ei. Jotain suhteellisuudentajua jooko.
Miksi väännät asiaa sellaiseksi mitä se ei ollut? Mies vihjaili Linnean olevan vaarassa kulkiessaan yksin, koska on nätti.
On mahdollista, että mies yhdisti mielessään ulkonäön ja riskin. Tai sitten ei. Etenkin iäkkäämmillä miehillä on joskus tapana käyttää epiteettejä nätti ja kaunis naisille puhuessaan. Se on tapa, jonka he ovat nuorina oppineet, ja joka ei 60-luvulla häirinnyt ketään. Mutta josta nykykulttuuri on ajanut yli ja ohi.
Vähän eri asia jos vaikka täydessä bussissa sanoisi "hei nätti tyttö, voit istua tähän paikalleni, olen juuri lähdössä" kuin metsässä keskellä ei-mitään "miten noin nätti tyttö uskaltaa kulkea yksin"...
Vierailija kirjoitti:
jaa. onko taas "koettu" jotain, vai onko tapahtunut oikeassa elämässä? musta tuntuu että toi mies seuraa mua täällä metässä, jossa kaikki kulkee polkuja pitkin ja joskus jopa samaan suuntaan. ja jos kyseessä olisi edes kaunis nainen, mutta ei sekään pidä paikkaansa.
Joskus nuorena kaverin uskovaisperheeltä sai luettavaksi tämän (helluntailais tms) kultin lehtisiä jossa oli usein uskoa vahvistavia "tosi"tarinoita.
Näissä tarinoissa muoto oli aina sama, eli oltiin esim. kävelyllä jossain illalla töistä kotiin, hämärässä alikulkuväylässä seisoskeli pari jotain tuntematonta, ja kävelijä tunsi pelkoa, sitten jostain ilmestyi enkeli (koska tää oli siis uskovaisten lehti) jonka suojaamana tarinan päähenkilö pääsi turvallisesti kotiin.
Ihan vastaavia on nää miehiä tai persuja tai nasseja tai ylipäänsä kaikkia väärää mieltä olevia leimaavat vasemmistolaisten tarinat, eli aina joku selittämätön uhan tunne jota ulkopuoliset ei voi vahvistaa mutta tunne riittää, mutta suojaavan enkelin sijaan tarinan viesti on varoittaa noista uhkaavista ryhmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs poika tykkäät jos vastaan tulee sua metrin pitempi mies, joka sanoo huuliaan lipoen, että "mitäs söpö nuorimies metsässä yksin teet, eihän vain pelota?"
Alatko rasvata pyllyä vai toivot että vastaan olisi tullut karhu massu täynnä sieniä ja versoja.
Huolimatta siitä Leonardo Di Caprion leffasta karhut ei rskaa ihmisiä. Huolimatta Tarzan-saduista villieläinten ensisijainen toimintamalli ei ole hyökätä ihmisen kimppuun. Karhuilta välttyy pitämällä ääntä vaikka karhukellolla, mutta miehestä eroon pääseminen on eri juttu eikä välttis onnistu.
Ei karhulle kylllä välttämättä riitä kellot ja meteli. :D
T. myös Alaskassa vaeltanut
No suomalaisille karhuille yleensä riittää, koska tavallinen karhu suomalaismetsässä ei saalista ihmisiä vaan välttää niitä.
Sen sijaan sitten taas toisessa ääripäässä vaikkapa jääkarhu näkee ihmisen saaliina, eli jos sellaisen kohtaat, se on menoa sitten vaikka mitä kilistelisit.
Suomalaiset kaupunkilaistuneet on ihan pihalla villieläimistä ja etenkin karhuista. Karhulle riittää, että tulet yllättäen sitä vastaan ja se kokee sinut uhkaksi. Suomalaiskarhut myös ei ole ihan säyseimmästä päästä kuten, esim. Alaskassa mustakarhut. Mustakarhut (joita ei Suomessa) saa pelotettua pois aika helposti mutta harmaat ja ruskeat karhut tai ns. grizzlyt on eri asia. Kyllä ne on metsän kuninkaita.
Tämä! Aikuinen karhu voi olla ihmistä kymmenen kertaa vahvempi varustettuna terävillä kynsillä ja hampailla sekä panssarina toimivalla turkilla ja eläinkunnan suurimmilla adrenaliiniryöpyillä, joten mieluummin kohtaan toisen ihmisen koska tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Joku Tenho 77v kommentoi noin "härskisti". Tenho tosin tytöttelee kaikkia alle 60 vuotiaita koska Tenhon ikäpolvelle se ei ollut mikään loukkaus. Tenho ei nyt vaan ole enää oppinut 2020-luvun loukkaantumiskulttuurin mukaista käyttäytymistä, eikä tule oppimaankaan.
No siis, kaikki omanikäiset ja nuoremmat ovat ikuisesti tyttöjä ja poikia. Mielenterveysongelmaiselle tämä on loukkaus, kuten myös yleinen miespelko.
Lehtiin pääsee, kun on tarpeeksi sekaisin päästään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on ihan pihalla naisnäkökulman kanssa.
Jopa oma mieheni ihmetteli joskus, että miksi naiset kokevat miesten lähestymisyritykset baarissa niin epämiellyttävinä. Sanoin hänelle, että kuvittelepa viettäväsi kivaa iltaa kavereiden kanssa pubissa, kun paikalle tulee häntä isompi ja voimakkaampi, humalainen homomies nojailemaan häneen ja ehdottelemaan jotain. Olisiko se hänestä kivaa? Hän totesi, että eipä kyllä olisi. Huomautin, että yhtä miellyttävältä se miesten lähentelykin yleensä naisista tuntuu.
Ei tuo sun antamas esimerkki oikein toimi.
Ensiksikin, lähtökohtahan tässä kai on, että tuo nainen jota lähestytään on hetero? Ja että tuo miehesi, jota homo lähestyisi, on myös hetero.
Heteromiehet eivät yleensä ilahdu, jos homomies tulisi ehdottelemaan. Sen sijaan heteronaisen Luulisi olevan erilaisella asenteella, koska eikö hän kuitenkin lähtökohtaisesti pidä miehistä jos kerta on hetero? Eli se että mies lähestyy yllättäen näitä esimerkkitapauksia, on lähtökohtaisesti siis erilainen.
Ja näin homomiehenä voin sanoa, että tuo esimerkkisi siitä että miestäsi joka on kavereidensa kanssa baarissa, joku humalainen homomies tulisi avoimesti ehdottelemaan siihen pöytään, on todella epäuskottava. Meillä homoilla on kuitenkin se kuuluisa "homotutka" eli aistimme aika herkästi toisen homon. Jos "kaukoihastumme" esim. baarissa johonkin siellä olevaan heteromieheen, joka vieläpä on kavereidensa kanssa, emme kyllä lähtökohtaisesti uskalla lähestyä tuolla tavalla ehdottelemaan, koska itsesuojeluvaisto.
Tiedätkös, jos lesbonainen lähestyy heteronaista noin, niin se koetaan yleensä vähemmän uhkaavana kuin heteromiehen lähestyminen. Naisen kohdalla ei siis ole merkitystä hetero-homo-asetelmalla vaan fyysisellä turvallisuudella. Te miehet ette jotenkin pysty samaistumaan tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaha. Tää on just näitä miituu-juttuja. Lähinnä säälittää koko miessukupuolen puolesta. Ei voi edes sanaa sanoa naiselle polulla kun heti se on "creepyä" ja "ahdistelua". Linnea on oikeasti idiootti. Panikoikohan se jos mies sanoo "anteeksi" kun ohittaa kaupassa kärryjen kera?
Olen nainen ja pidän koko tuota artikkelia ja Linnean avautumista täytenä pelleilynä.
Joo, ihan tavallista jutustelua, varsinkin toiselta vaeltajalta. Suomalainen metsäluonto ei ole aina hyvä ja kiltti. Yksinvaeltajalle voi sattua mitä tahansa, ja jos ei ole kaveria mukana, niin kuka hoitaa apua paikalle mikäli loukkaantuu eikä pääse jatkamaan matkaa. Kännykät eivät välttämättä joka paikassa toimi, ja akkukin voi tyhjetä, joten jonkun on pakko päästä ihmisten ilmoille hakemaan apua.
No jos on tarkoitus jutustella yksin vaeltamisen vaaroista, voi senkin tehdä kuten tekisi miesporukassa. Kertoen vaikka ettei itse kyllä näin vellihousuna uskaltaisi, kun kaikkea voi sattua. Ei siinä tarvitse päivitellä miten nimenomaan tuollainen nätti ihminen uskaltaa.
Taitaa täälläkin nyt moni esittää tyhmempää kuin on, jos todella ei niinku yhtään ymmärrä tavallisen jutustelun ja seksuaalissävytteisen vihjailun eroa. Tuo on ihan hyvä vinkki, että puhu kuin puhuisit itseäsi vanhemmalle tai isommalle miehelle. Ei tarvitse heittäytyä "mitään ei enää uskalla sanoa"-marttyyriksi, jos oikeasti ei ole niin tyhmä.
Enemmänkin ketjusta näkee jonkun wiestintä-wannaben yritykset vääntää puoliväkisin totuuskäsitys siihen että tuo lausahdus olisi ollut automaattisesti seksuaalinen. Tuotahan tuo jankuttaa läpi ketjun kommentista toiseen eri sanoin ja hakkaa itselleen yläpeukkuja.
Olisipa ollut raikasta, jos Tere olisi tullut julkisuuteen kertomaan, että naisillakin on oikeus vaeltaa yksin ilman pelkoa ja ahdistusta ja kehottanut miehiä käyttäytymään paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIehet ja heikot tunnetaidot.
Miehet ja surkea lukutaito.
Miehet ja kyvyttömyys asettua toisen ihmisen asemaan.
Nämä on nykyajan suurimmat ongelmat miesten elämässä. Se on itseaiheutettua ja korjautuisi esimerkiksi lukemalla paljon. Lukiessa pääsee kirjoittajan korvien väliin ja oppii näkemään asioita muiden silmin, kokemaan muiden tunteita. Se opettaa empatiaa ja myös itseymmärrystä.
Samalla sanavarasto ja kielitaito paranee, samoin vuorovaikutustaidot. Ties moniko mies loukkaantuu vain siksi, ettei ymmärrä sanoja ja niiden merkityksiä ja puolustautuu välittömästi adrenaliinipurkauksella, jonka syy on alemmuudentunne. Hei, kieltä ja vuorovaikutusta oppii opettelemalla. Ei se ole mikään naisjuttu, koska moni mieskin on niissä asioissa erinomainen.
Tai sitten palstan neuroottisilla naisilla on vaikeuksia ymmärtää, että kaikki eivät koe asioita samalla tavoin kuin itse. Mutta ei, autistisen itsepäisesti jankataan omaa asiaa, ja kaikki eri mieltä olevat yritetään nopeasti hiljentaa haukkumalla tyhmäksi ja vääränlaisiksi.
Miksi sulle tuli noin äkillinen tarve solvata keskustelukumppaneita? Tuliko nyt jotenkin parempi olo itsellesi?
Olen eri mieltä tuosta että pitäisi ylistää kauneutta. Ei kauniit naiset sitä tunnu enää kaipaavan, vaan kokevat sen hyvin häiritsevänä. Se on kyllä tullut esim. tältä palstalta HYVIN selväksi!
He kait sitten tulkitsevat nykyisin kauneutensa siitä että heitä yleensä paljon katsellaan, että saavat kuvillaan somessa paljon tykkäyksiä ja tämmöisestä.