Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä", Linnea Leinon HIRVITTÄVÄ KOKEMUS metsäreissulla???

Vierailija
22.06.2026 |

Joko on kriisiapu paikalla ja ne miehet vankilassa, APUAAAAAA"!!!!!!!!!

 

 https://www.is.fi/viihde/art-2000012094209.html

Kommentit (1049)

Vierailija
121/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäilin jutun ja en nähnyt muuta kuin oletuksia ja epäilyjä. Joku mies oli muka saunan jälkeen jäänyt "seurailemaan" tai jotain.

Ilmeisesti Linnea pitää itseään vastustamattomana mutta hänelle ei saa puhua. 

Vierailija
122/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen kommentointi on inhottavaa. Siinä samalla se ukko kyylää rasvaisilla silmillään päästä varpaisiin ja kuvittelee seksiajatuksia. Te miehet ette tiedä miten yököttävää tuollainen on. Teistä se on vain hauskaa ajanvietettä, mutta naiselle se on pelottavaa ja kuvottavaa. Jokainen noin kommentoiva mies on potentiaalinen uhka kun hänellä herää halut.

Kyse on sinun tulkinnassa. Siihen ei voi ikävä kyllä vaikuttaa muut, kuin sinä itse. Olen vastuussa sanoistani, mutten siitä miten sinä tulkitset sen. Uhat ja pelot on sinun pääsi sisällä. Miksi naiset uhriutuvat? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipa tuossa uutisessa oli jotain pointtia, mutta koko mies vai karhu- juttu oli väsynyt jo tullessaan 

Joo, pointti on että akka on aivan järkyttävän tyhmä ja hirveä asioiden paisuttelija/liioittelija.

Vierailija
124/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta sitten olin syysiltana  iltalenkillä pururadalla ja odotin esikoistani niillä viikoilla, että vatsa jo näkyi. 

Pyörällä liikkuva mies alkoi seurata ja kysellä että "Kannattaako tuossa tilassa olla täällä yksin kun ties mitä voi sattua" ja " Tiesitkö että täällä ei liiku oikein ketään näin iltaisin."

 

Omasta mielestään mies varmasti vain harrast  harmitonta small takia ja oli mukava,mutta minulle tuli olo että kohta vetää puukon esiin. Mies ei edes ollut lenkillä vaan roikkui pyörän kanssa perässäni!  Vasta kun soitin miehelleni ja kyselin voisiko tulla autolla vastaan, kääntyi ja lähti pyörällä takaisin päin hirveää vauhtia. 

Autossa pääsi itku silkasta helpotuksesta.

Vierailija
125/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi veetu. Kävelin toissapäivänä kadulla kun ohikulkeva mies sanoin mulle, että Kaunis mekko. Vastasin kiitos ja molemmat jatkettiin matkaamme. Olisi pitänyt tajuta soittaa iltapascaan, TAAS MUA AHDISTELTIIN!!!!

Kamoon nyt oikeasti.

Miten tuo on yhtään mitenkään verrattavissa siihen että olet kaksin keskellä metsää ja mies vihjailee että sun on turvatonta olla siellä yksin? Etkö oikeasti näe eroa? 

Kun eihän se mies VIHJAILLUT yhtään mitään! Kunhan aloitti jutustelun. Aivan kipeää ylitulkitsemista ja turhaa panikointia. Joten ei, en näe eroa. 

Miksi se sitten sanoi että "noin nätin ei ole turvallista olla siellä yksin"? 

 

Neutraalia olisi ollut sanoa että kenen tahansa on turvatonta liikkua yksin. 

Vierailija
126/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieras mies tulee keskellä metsää kyselemään että mitäs sinä tyttö täällä yksin olet? 

Se kuulostaa uhkailulla mutta tätähän miehet eivät voi käsittää,koska heidän ei tarvitse pelätä. 

Jaa. Mä ajattelisin, että onpa mukava ihminen kun pysähtyi ja kysyi, varmistaakseen että mulla on kaikki hyvin. Ei tulisi pieneen mieleenkään, että tuossa olisi jotain vihjailua. Vain siksi, että kysyjä on mies. Sairaita olette. Olen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
127/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieras mies tulee keskellä metsää kyselemään että mitäs sinä tyttö täällä yksin olet? 

Se kuulostaa uhkailulla mutta tätähän miehet eivät voi käsittää,koska heidän ei tarvitse pelätä. 

Uhkailua? Siis häh? Missä? Olen nainen enkä todellakaan ymmärrä. 

Vierailija
128/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että Linnealla on tarve pysyä otsikoissa. Tuo on ehkä lapsellisinta tarinaa mitä olen hetkeen kuullut. Naisena annan todellakin huutia miehille, jotka eivät kunnoita minua. Kunnioitusta saa ja pitää vaatia, mutta siltä menee teho, jos se menee tälle tasolle. Kuka näitä nykyajan nuoria naisia on kasvattanut tällaiseen ansarikukkaasenteeseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
129/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen kommentointi on inhottavaa. Siinä samalla se ukko kyylää rasvaisilla silmillään päästä varpaisiin ja kuvittelee seksiajatuksia. Te miehet ette tiedä miten yököttävää tuollainen on. Teistä se on vain hauskaa ajanvietettä, mutta naiselle se on pelottavaa ja kuvottavaa. Jokainen noin kommentoiva mies on potentiaalinen uhka kun hänellä herää halut.

Kyse on sinun tulkinnassa. Siihen ei voi ikävä kyllä vaikuttaa muut, kuin sinä itse. Olen vastuussa sanoistani, mutten siitä miten sinä tulkitset sen. Uhat ja pelot on sinun pääsi sisällä. Miksi naiset uhriutuvat? 

Edelleenkään ei voi tietää, kuka miehistä on se potentiaalinen hullu ja päällekarkaaja. Tätä on niin saaaatanan väsyttävää selittää teille v a j u k e i l l e jatkuvasti. Teillä ei ole kokemusta naisena elämisestä, mutta naisten kokemuksia osaatte kyllä vähätellä ja irvailla niille ihan loputtomasti. Miksi?

Vierailija
130/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kiinnostaa, miksi sellaiset miehet, jotka ei uhkaile naisia somessa sanallisesti tai livenä, agitoituvat näistä jutuista? En minä syyllisty siitä, että joku nainen jossain löi nmiestä kirveellä päähän. Pystyn tuomitsemaan teon ilman että alan pillittää jotain hästägsukupuolivihaa.

Kyllä sen jokainen tajuaa, ettei nainen voi tietää, kuka mies on kunnollinen ja kuka ei, eikä asia ole hänen vastuullaan vaan miesten. 

Ei kenenkään otsassa lue "paatunut rskaaja" tai "taatusti luotettava ja turvallinen", ei myöskään "veeti joka ei pidä naisia edes ihmisinä vaan valittaa 24/7 somessa, että hänen kuuluu saada pillua missiltä koska hänellä on kusiletku".

Asiaa ei voi päätellä ulkonäöestä, vaatetuksesta, mistään muusta kuin miehen käytöksestä ja asenteesta naisiin.

Täällä märisevät miesroskat on sitä alinta kastia, jonka Nytkis tutkimuksessaan vuosi sitten löysi: 25% suomalaismiehistä.

25% on niin iso luku, että joutuu tosiaan varomaan myös sitä 75%:a.

Yleistykset nyt vaan on typerää mutta roskafoorumilla niillä saa jankkaustaan jatkettua vaikka kuinka. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
131/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieras mies tulee keskellä metsää kyselemään että mitäs sinä tyttö täällä yksin olet? 

Se kuulostaa uhkailulla mutta tätähän miehet eivät voi käsittää,koska heidän ei tarvitse pelätä. 

Uhkailua? Siis häh? Missä? Olen nainen enkä todellakaan ymmärrä. 

Niin varmaan olet joo. 

Vierailija
132/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieras mies tulee keskellä metsää kyselemään että mitäs sinä tyttö täällä yksin olet? 

Se kuulostaa uhkailulla mutta tätähän miehet eivät voi käsittää,koska heidän ei tarvitse pelätä. 

Jaa. Mä ajattelisin, että onpa mukava ihminen kun pysähtyi ja kysyi, varmistaakseen että mulla on kaikki hyvin. Ei tulisi pieneen mieleenkään, että tuossa olisi jotain vihjailua. Vain siksi, että kysyjä on mies. Sairaita olette. Olen nainen.

Sinä olet naiivi kurppa, ei väliä sukupuolella. 

On totta, että osa naisista väittää, ettei heitä ole koskaan ahdisteltu. Joskus se pitää paikkansa, mutta monesti Marjatta 75v. ei edes tunnista sovinismia, koska on niellyt sen juurineen, karvoineen liian syvälle ja luulee sitä flirtiksi. Sitten Marjatta menee posket hehkuen kotiinsa ja postaa FB:hen suu suppuisena uuden lapsellisen herutuskuvan, joka herättää sääliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
133/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään tuntematon mies katseli mua silmiin, ahdistuin.

Mää  taas ahdistun kun mun lääkäri katsoo mua silmiin, mutta hän onkin komea ja viisas, joten ahdistuu sitä vähemmästäkin :D

Vierailija
134/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittäkää miehet samaistua tilanteeseen kuvittelemalla tilanne jossa olet yksin jossain keskellä ei-mitään ja itseäsi tuplasti vahvempi mies alkaa vihjailla päin naamaa että sun ei pitäisi olla siellä yksin. 

Näin miehenä en edes pitäisi sitä vihjailuna, vaan pelkkänä small talkkina, johon vastaisin, että "onhan täällä kaikenlaista, vaikeakulkuinen maasto, ja sääkin vielä kylmenemässä"😅😅

Kyse ei ollut neutraalista kenelle tahansa sanottavasta varoittelusta vaan

"miten noin nätti tyttö" jolloin huomautukseen sisältyy vihjaus siitä että henkilön houkuttelevuus liittyy siihen yksin kulkemisen vaarallisuuteen. Mikä on se vaara, kenen taholta? 

Onhan nyt kaikenlaisia sekopäitä liikkeellä. On ihan hiton outoa tulkita, että kysyjä tarkoittaisi olevansa itse uhka. Jos olisi jotain taka-ajatuksia, miksi tuommoista kysyisi ensinkään? Todennäköisemmin lyöttäytyisi seuraan ja yrittäisi manipuloida tai kävisi suoraan päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
135/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tietenkään mies ei voi ymmärtää 🙄

Paitsi tämä kyllä 😍

https://youtube.com/shorts/M_e506gYcxw?is=_H2tCAeSCm0WpaOK

Voin yhtyä ajatukseen. Ainoat jotka on saanut minustakin tuntumaan että on turvatonta. Ovat olleet miehiä. T.mies

Minusta nuo kusipää koiran omistajat jotka pitävät jotain saksareja ym isoja koiria vapaana retkeily ja luonnonsuojelu alueilla, suurin osa on yleensä naisia.

Et silloinkaan pelkää naista vaan sitä koiraa. 

Minusta semmoinen persoona joka antaa koiran hyökkäillä toisten ihmisten kimppuun on kyllä aika pelottava. 

Vierailija
136/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on ihan pihalla naisnäkökulman kanssa.

Jopa oma mieheni ihmetteli joskus, että miksi naiset kokevat miesten lähestymisyritykset baarissa niin epämiellyttävinä. Sanoin hänelle, että kuvittelepa viettäväsi kivaa iltaa kavereiden kanssa pubissa, kun paikalle tulee häntä isompi ja voimakkaampi, humalainen homomies nojailemaan häneen ja ehdottelemaan jotain. Olisiko se hänestä kivaa? Hän totesi, että eipä kyllä olisi. Huomautin, että yhtä miellyttävältä se miesten lähentelykin yleensä naisista tuntuu.

Vierailija
137/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieras mies tulee keskellä metsää kyselemään että mitäs sinä tyttö täällä yksin olet? 

Se kuulostaa uhkailulla mutta tätähän miehet eivät voi käsittää,koska heidän ei tarvitse pelätä. 

Uhkailua? Siis häh? Missä? Olen nainen enkä todellakaan ymmärrä. 

Niin varmaan olet joo. 

Jännä ettei miehet pysty myöntämään, että vieras mies metsässä on heistäkin uhkaava. Siksihän veetit roikkuu kusipäiden porukoissa höhöttelemässä niiden rasvaisille jutuille, ettei saa näiltä kusipäämiehiltä turpiin. Siksi Veeteillä on valtava tarve esittää kusipäille olevansa miehiä. Treenata lihakset, hakata itseä vasaralla naamaan näyttääkseen mieheltä eikä vauvalta.

Sensijaan nämä miesressukat kohdistavat vihansa naisiin, koska naiset ei yleensä lyö takaisin (toki tähän on tullut ilahduttava muutos naisten turvallisuuskoulutusten myötä).

Vierailija
138/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieras mies tulee keskellä metsää kyselemään että mitäs sinä tyttö täällä yksin olet? 

Se kuulostaa uhkailulla mutta tätähän miehet eivät voi käsittää,koska heidän ei tarvitse pelätä. 

Jaa. Mä ajattelisin, että onpa mukava ihminen kun pysähtyi ja kysyi, varmistaakseen että mulla on kaikki hyvin. Ei tulisi pieneen mieleenkään, että tuossa olisi jotain vihjailua. Vain siksi, että kysyjä on mies. Sairaita olette. Olen nainen.

Sinä olet naiivi kurppa, ei väliä sukupuolella. 

On totta, että osa naisista väittää, ettei heitä ole koskaan ahdisteltu. Joskus se pitää paikkansa, mutta monesti Marjatta 75v. ei edes tunnista sovinismia, koska on niellyt sen juurineen, karvoineen liian syvälle ja luulee sitä flirtiksi. Sitten Marjatta menee posket hehkuen kotiinsa ja postaa FB:hen suu suppuisena uuden lapsellisen herutuskuvan, joka herättää sääliä.

Onko vähän wt-tason angsti päällä?

Vierailija
139/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että karhukin tapaisi mieluummin Linnean metsässä kuin kakekn metsän elämän pazkaksi losauttavan persun.

Vierailija
140/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaha. Tää on just näitä miituu-juttuja. Lähinnä säälittää koko miessukupuolen puolesta. Ei voi edes sanaa sanoa naiselle polulla kun heti se on "creepyä" ja "ahdistelua". Linnea on oikeasti idiootti. Panikoikohan se jos mies sanoo "anteeksi" kun ohittaa kaupassa kärryjen kera?

Olen nainen ja pidän koko tuota artikkelia ja Linnean avautumista täytenä pelleilynä.

Jos sulla on ongelmia ymmärtää sitä mitä voit sanoa jollekin vieraalle naiselle metsäpolulla, niin sano vain sellaista mitä voisit sanoa kenelle tahansa, esim myös itseäsi isokokoisemmalle miehelle. 

Minä en miehenä ymmärrän miksi ihmeessä pitäisi jonkun naisen ulkonäköä kommentoida metsässä kulkiessa. Koiran kanssa kun kuljen ja naisilla on koiria usein koirat kohtaavat, saatan sanoa että antaa koirien tutustua, on kiltti koira, minun koirani ei räksytä, naisten räksyttää, minä en räksytä eikä naisetkaan. Joskus on juteltu pitkästikkin niitä ja näitä, mutta ei hitossa mitään ulkonäköön viittaavaa tai millään tavalla väheksyvää. M40

Miksi kerrot että olet mies? Ihmettelen tätä.

Sanot että "antaa koirien tutustua"? Sinäkö sen määräät että koiranne tutustuvat? Miehenäkö annat näitä mahtikäskyjä että miten hommien kuuluu edetä? Se että onko puheesi väheksyvää määrittelee kyllä kuulija , et sinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan