Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä", Linnea Leinon HIRVITTÄVÄ KOKEMUS metsäreissulla???

Vierailija
22.06.2026 |

Joko on kriisiapu paikalla ja ne miehet vankilassa, APUAAAAAA"!!!!!!!!!

 

 https://www.is.fi/viihde/art-2000012094209.html

Kommentit (1049)

Vierailija
721/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä "raiskaus" jota kaikkialla toitotetaan on vastentahtoista seksiä, ei muuta. Sitä ei voi verrata missään nimessä tappamiseen tai pahoinpitelyyn(jossa tulee sairaanhoitoa vaativia vammoja). En miehenä ymmärrä miksi raiskaus on naisten mielestä niin iso asia, että sen kohdattuaan nainen suunnittelee jopa itsemurhaa. En vaan ymmärrä.

Toivottavasti pääset itse kokemaan sen.

Vierailija
722/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän täysin Linneaa.

 

Itsekin olen nuoruudessani joutunut miehen ahdistelemaksi, ei edes ihan kunnon metsässä vaan pääkaupunkiseudun keskuspuistossa, no metsää sekin on. Tilanne oli todella ahdistava ja jätti traumat, en sen jälkeen ole koskaan mennyt metsään yksin, enkä mene. 

Minä olen joutunut Hämeentiellä keskellä päivää homon ahdistelemaksi. Olen myös taksia ajaessani joutunut homojen sekä naisten ahdistelemaksi. Voisiko Yle tehdä etusivun jutun seuraavin otsikoin:

"Jukka toivoo kohtaavansa kadulla karhun eikä homoa"

"Jukka toivoo, ettei asiakkaakseen tulisi homoa"

"Jukka perusti taksin heteroille"

Ymmärrät varmaan, että miehenä sinulla on edes jonkinlainen mahdollisuus puolustautua miesahdistelijaa vastaan? Naisen puolustautuminen miesahdistelijaa vastaan on harvoin menestyksellistä. Mutta niinhän te uhriutujamiehet teette aina: "minuakin on ahdisteltu, turhaan naiset valittavat, yhyy".

No itse asiassa olen netistä katsellut ulkomaisia videoita, missä vartianainen pistää puolet isomman miehen judoheitoilla maahan. Valitettavasti suurin osa naisista ei ikinä edes halua treenata itseään siihen pisteeseen, vaan mieluummin ulisee netissä samalla Netflixiä tuijottaen ja jäätelöä mussuttaen.

- eri

Miksiköhän suomalaisnainen usein tarvitsee Justiinan kommunikaatiotyylin? 

En nyt kyllä muista tavanneeni yhtään suomalaisnaista joka olisi kommunikoinut oikeassa maailmassa kuin justiina. Mutta ehkä noita sinun kohdallesi sitten sattuu jatkuvasti jostain mystisestä syystä?

Suomalaisen miestyypin takia on välttämätöntä olla Justiina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linnea taisi osua kommenteillaan ns. "miehiä" arkaan paikkaan. Se mies älähti johon kalikka kalahti.

Ei osunut, vaan haukkui miehiä julkisesti ja kaikki (minä mukaan lukien) ei siitä oikein tykkää.

Vierailija
724/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä "raiskaus" jota kaikkialla toitotetaan on vastentahtoista seksiä, ei muuta. Sitä ei voi verrata missään nimessä tappamiseen tai pahoinpitelyyn(jossa tulee sairaanhoitoa vaativia vammoja). En miehenä ymmärrä miksi raiskaus on naisten mielestä niin iso asia, että sen kohdattuaan nainen suunnittelee jopa itsemurhaa. En vaan ymmärrä.

Toivottavasti pääset itse kokemaan sen.

Kumman valitsisit 6kk armeijaa vai 6min perseeseen?

Vierailija
725/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, ettei kenenkään ulkonäköä kommentoida ilman lupaa? 

Sinun pitää vaan hyväksyä se että kaikki eivät toimi ja puhu kuten sinä haluasit heidän puhuvan. jos joku on sanonut että "nätti tyttö" niin se pitäisi vain sietää.

Ajattelitko että naiset eivät sano sellaista mikä nostaa tunteita joillain muilla? Jos ajattelet niin olet hiukan tyhmä.

- Miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä?

 

- Miten noin tyhmä mies uskaltaa olla yksin täällä metsässä.?

Kannattasko naisten pysyä poissa sieltä metsästä?

Kielletään miehiltä ulkona liikkuminen, se toimii paremmin.

Vierailija
726/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. moni nainen sanoo kohtaavansa metsässä mieluummin karhun kuin miehen. Jään ihmettelemään, kuten tämän näyttelijän kohdalla sitä, että kuinka monta kertaa sitten se karhu on oikeasti  tullut vastaan. Vertailla ei oikein voi jos ei ole vertailukohtia. Muuten kyseessä on lähinnä mielikuvitus.

Miksi miehiä kutsutaan "limaisiksi". Tätä kyseistä adjektiivia käytetään, jos mies osoittaa minkäänlaista kiinnostusta naista kohtaan tai ylipäätään huomioi hänet.

Koska viimeksi olet nähnyt positiivisen jutun miehistä tai edes pojista. Miesviha on todellisuutta, mutta sitä ei haluta myöntää.

Länsimainen oikeuskäytäntö ei hyväksy kollektiivisia rangaistuksia. Silti moni (feministi?) on vaatimassa, että kaikkia miehiä pitäisi syyllistää. Tilanne muuttuu kuitenkin jos esim. maahanmuuttaja tekee rikoksen. Silloin kyse onkin yksittäistapauksista eikä ihmistä saa leimata pelkän etnisen taustan, uskonnon, ihonvärin, seksuaalisuuden takia. Ja hyvä niin, mutta miksi miehiä saa leimata eikä kukaan näe tässä mitään väärää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
727/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linnea taisi osua kommenteillaan ns. "miehiä" arkaan paikkaan. Se mies älähti johon kalikka kalahti.

Ei osunut, vaan haukkui miehiä julkisesti ja kaikki (minä mukaan lukien) ei siitä oikein tykkää.

Miten niin haukkui miehiä? Eihän hän kaikista miehistä puhunut, vaan tietyistä kohtaamisista tiettyjen miesten kanssa. 

Vierailija
728/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä "raiskaus" jota kaikkialla toitotetaan on vastentahtoista seksiä, ei muuta. Sitä ei voi verrata missään nimessä tappamiseen tai pahoinpitelyyn(jossa tulee sairaanhoitoa vaativia vammoja). En miehenä ymmärrä miksi raiskaus on naisten mielestä niin iso asia, että sen kohdattuaan nainen suunnittelee jopa itsemurhaa. En vaan ymmärrä.

Koska siinä tehdään naisen arvokkaimmasta assetista ilmainen kertakäyttöhyödyke ja se romauttaa naisen hauraan egon.

Sinulla on kauhea ihmiskuva.

Kyllä raiskaukseen sisältyy väkivaltaa, pakottamista vähintään. Vapaudenriistoa.

Mikä on sinun assettisi? Onko sellaista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
729/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, ettei kenenkään ulkonäköä kommentoida ilman lupaa? 

Sinun pitää vaan hyväksyä se että kaikki eivät toimi ja puhu kuten sinä haluasit heidän puhuvan. jos joku on sanonut että "nätti tyttö" niin se pitäisi vain sietää.

Ajattelitko että naiset eivät sano sellaista mikä nostaa tunteita joillain muilla? Jos ajattelet niin olet hiukan tyhmä.

- Miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä?

 

- Miten noin tyhmä mies uskaltaa olla yksin täällä metsässä.?

Kannattasko naisten pysyä poissa sieltä metsästä?

Kielletään miehiltä ulkona liikkuminen, se toimii paremmin.

Voit sulkeutua kotiisi hikikomeroksi ja leikkiä, että miehiltä on ulkonaliikkuminen kielletty.

Winwin!

Vierailija
730/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ikävä että moderoija poistaa vastauksia keskeltä ketjua, siis ihan asiallisia ja minulle esitettyihin viesteihin vastauksiani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
731/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä "raiskaus" jota kaikkialla toitotetaan on vastentahtoista seksiä, ei muuta. Sitä ei voi verrata missään nimessä tappamiseen tai pahoinpitelyyn(jossa tulee sairaanhoitoa vaativia vammoja). En miehenä ymmärrä miksi raiskaus on naisten mielestä niin iso asia, että sen kohdattuaan nainen suunnittelee jopa itsemurhaa. En vaan ymmärrä.

Toivottavasti pääset itse kokemaan sen.

Kumman valitsisit 6kk armeijaa vai 6min perseeseen?

= Uhriudun, koska minua yritettiin saada armeijaan. Onneksi mielenterveyden ongelmat estivät varusmiespalveluksen. 

Vierailija
732/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin säikähdin joskus, kun metsässä tuntematon mies tuppautui seuraan. Luonnossa jotenkin alkukantaiset vaistot heräävät ja todellisuudessahan vieras ihminen olisi ihmisille uhka. Etenkin, jos se on voimakkaampaa ja väkivaltaisempaa sukupuolta. Ihan yhtä paljon pelkäsin lapsena epämääräisiä miehiä pimeällä kujalla. 

Pelkoni lienevät suurimmaksi osaksi turhia, mutta todellisuudesta ne syntyvät. Lehtijutuista ja uutisista. Ei tämän päivän tyttölapsia varmaan rohkaise lukea, miten joka toinen viikko on tapettu nainen. 

Viimeinen lause kertoikin tästä ongelmasta kaiken. Media. Jotkut elämässä ilmeisen kaltoin kohdellut naistoimittajat levittää tätä sanomaa. Kaikessa pahassa on aina takana miehet ja aina nimenomaan sanotaan vain yleisesti että miehet. Ja tätä jatkuvasti toitotetaan joka tuutista. Niin niitä mielipiteitä muokataan.

Oikeasti jollekin 99 prosentille meistä miehistä on ollut jo ihan pienestä pitäen selvää, miten naisia kuuluu kohdella ja yleisestikin kaikkia heikompia, heikommassa asemassa olevia ja vähemmistöjä pitää lähinnä suojella.  Ainakin kaikille omassa nuoruudessa noin 40 vuotta sitten tämä oli päivänselvää ja ryhmäkuri opetti luupäisempiä. Jo silloin oli myös selvää, että yleistäminen on ärsyttävää ja typerän ihmisen tapa toimia. Nykyään ei tunnu pitävän paikkaansa, kun puhutaan miehistä. Kyllähän noista jutuista usein jostain marginaalista selviää se oikesti selittävämpi viiteryhmä, että nainen sai puukosta/nyrkistä matulta, huumehörhöltä, kansallispukuiselta, vankilakierteiseltä, tai muuten vaan kieroon kasvaneelta sekopäältä. Mutta kun ei saa leimata pientä ryhmää, vaikka se myös rauhoittaisi, kun taas näkisi, että ei hätää, pienen piirin hörhöt vaan nujakoi. Nyt demonisoidaan puolet väestöstä, niin ei ihme, että herkemmät alkaa jo nähdä pieniä vihreitä MIEHIÄ vähän joka puolella ja päästä kuuluu kohta prii.

Se prii on jo ajat sitten kuulunut tasa-arvohörhöiltäkin. Esimerkkinä kun äskettäin samassa lehtijutussa joku setan tai vastaavan hörhö ensin vertasi kaikkia miehiä karhuun ja totesi myös, että ei saa yleisesti puhua miehistä noin. Mitä v**tua? Ei tämä asennevammailmapiiri omaan toimintaan ja mielipiteisiin vaikuta tuon taivaallista, mutta en kyllä yhtään pysty tukemaan edes kommenteilla näitä tämän päivän ääriajattelijoita, jotka mukamas tasa-arvon nimissä melskaavat. Niin paljon se ärsyttää. Ja lietsoo vastakkainasettelua, jota kyllä riittää muutenkin ihan turhaan.

Mutta on kyllä aika outoa toimintaa noilta miehiltä metsässä/vaeltamassa. Kahdellakin tavalla outoa. Ensinnäkin itse vähän ihmettelen, miten voi sattua kohtaamaan tuollaisen, kun itse en vaelluksilla ole nähnyt yhtäkään ihmistä usein päiväkausiin. Ja ne harvat, joita näkyy, kierretään usein puolin ja toisin etäältä ja nopeasti. Aniharvoin, jos sattunut jotain lyhyesti sanailemaan, olleet aina todella leppoisaa ja fiksun oloista väkeä. Aika erikoinen paikka jollekin seksuaalirikolliselle olisi kytistellä jossain Lapin korvessa. Mutta jos nyt noin on käynyt, niin ei ole kyseisellä miehellä mitään tilannetajua kyllä ollut, koska ihan sukupuolesta riippumatta tuolla ei haeta ihmiskontakteja ja jokainen varmaan ymmärtää, miten yksin siellä toinen(kin) on. Eri asia sitten, jos olikin kyse jostain mukavaelluksesta Nuuksion lentokenttämäisillä poluilla jonossa muiden mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
733/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä "raiskaus" jota kaikkialla toitotetaan on vastentahtoista seksiä, ei muuta. Sitä ei voi verrata missään nimessä tappamiseen tai pahoinpitelyyn(jossa tulee sairaanhoitoa vaativia vammoja). En miehenä ymmärrä miksi raiskaus on naisten mielestä niin iso asia, että sen kohdattuaan nainen suunnittelee jopa itsemurhaa. En vaan ymmärrä.

Toivottavasti pääset itse kokemaan sen.

Kumman valitsisit 6kk armeijaa vai 6min perseeseen?

Tyhmä kysymys, tietenkin armeijan. Kuka hullu nyt rupeaa tieten tahtoen raa'an väkivallan kohteeksi? Sinäkö?

Vierailija
734/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä "raiskaus" jota kaikkialla toitotetaan on vastentahtoista seksiä, ei muuta. Sitä ei voi verrata missään nimessä tappamiseen tai pahoinpitelyyn(jossa tulee sairaanhoitoa vaativia vammoja). En miehenä ymmärrä miksi raiskaus on naisten mielestä niin iso asia, että sen kohdattuaan nainen suunnittelee jopa itsemurhaa. En vaan ymmärrä.

Koska siinä tehdään naisen arvokkaimmasta assetista ilmainen kertakäyttöhyödyke ja se romauttaa naisen hauraan egon.

Sinulla on kauhea ihmiskuva.

Kyllä raiskaukseen sisältyy väkivaltaa, pakottamista vähintään. Vapaudenriistoa.

Mikä on sinun assettisi? Onko sellaista?

6min perseeseen vai 6kk armeijaa? Vastaa!

Esim. yhteiskunta on hyvin kiinnostunut assetistani nimeltä väkivalta, koska vaatii sitä pakottamalla ja riistää jopa vapauden, jotta voi lisätä valmiuksiani käyttää sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
735/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää, ettei kenenkään ulkonäköä kommentoida ilman lupaa? 

Sinun pitää vaan hyväksyä se että kaikki eivät toimi ja puhu kuten sinä haluasit heidän puhuvan. jos joku on sanonut että "nätti tyttö" niin se pitäisi vain sietää.

Ajattelitko että naiset eivät sano sellaista mikä nostaa tunteita joillain muilla? Jos ajattelet niin olet hiukan tyhmä.

- Miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä?

 

- Miten noin tyhmä mies uskaltaa olla yksin täällä metsässä.?

Eka on kehu, vaikkakin kömpelö. Mutta eipä naiset osaa ottaa sit kehuna.

Vierailija
736/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nätti-> mikä on ainut uhka joka liittyy siihen, että kohde on nätti? Seksuaaliväkivalta.

Tyttö-> mitkä uhkat liittyy siihen, että kohde on tyttö/ nainen? Jotkin sukupuolielimiin liittyvät uhat kuten synnytys ja keskenmeno (muita ei tule mieleen). Sekä seksuaaliväkivalta. 

Yksin-> jos kysyjä itse liikkuu yksin miksi se on eri asia. Miksi hän ajattelee, että nätin tytön on vaarallisempaa liikkua yksin? 

Voi jestas. Skannaatko sä aina jokaisen repliikin jollain millin tarkkuudella tai mikroskoopilla? Varsinkin miehet puhuvat usein kömpelösti ja mitä sattuu. 

 

Harva puhuu yllättävässä tilanteessa täysin hallitusti. 

Vierailija
737/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekisitte, jos olisitte itsekseen uimassa(tietenkin haluatte viilentyä kuumalla ilmalla) ja lähellenne ilmestyisi vaikkapa hai? Hai ei just nyt pure, mutta näette, että se on noteerannut teidät ja ilmaissut, että näytätte herkulliselta. 

Jäättekö veteen vai yritättekö pois vedestä? Kävi miten vain, teitä tullaan syyllistämään veteen menosta. 

Naisilla on vähän sama tilanne kuin uimarilla hain kanssa, kun mies ilmaisee, että on huomannut sinut ja ajatellut seksiä (flirttailee kanssasi/ällö seksuaalinen kommentti) paikassa, jossa ollaan yksin eikä välttämättä pääse pois. 

Vierailija
738/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että meidän kaikkien suomalaisten isät, enot, sedät ja vaaritkin ovat nyt sitten limaisia setämiehiä, jotka vaanii impyeitä kansallispuistoissa.

Sääli ettei laavulle voi tilata taksia.

Linnealle ei käynyt kuinkaan, Ida Ketola sai varmasti pitkäaikaiset traumat.

Helsingissä pyörii nyt naisten taksi.

Miksi? Mihin tarpeeseen se vastaa? Onko taksimiehissäkin nykyään suomalaisia  limaisia setämiehiä? Ennen ei ollut.

Jos suomalainen limainen setämies luontopolulla pelottaa, niin voihan huippu*osaavista entisistä taksikuskeista kouluttaa luontoalan oppaita turvaamaan nuorten yksinäisten naisten yöpymistä autiotuvilla. En toki itse käyttäisi palvelua. Idaa tuntematta rohkeasti veikkaan, että tuskin hänkään. 

Vierailija
739/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessakin ovat yleistyneet rikokset, joista ennen kuultiin vain jostain ulkomaan True crime-podcastista. Viisas varautuu ja ottaa niistä onkeensa, koska Suomessa on aina apinoitu muun maailman touhuja. Ulkomailla riittää keissejä, jossa metsäpolulla on kohdattu mies, eikä sieltä olla enää palattu kotiin.

Vierailija
740/1049 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nätti-> mikä on ainut uhka joka liittyy siihen, että kohde on nätti? Seksuaaliväkivalta.

Tyttö-> mitkä uhkat liittyy siihen, että kohde on tyttö/ nainen? Jotkin sukupuolielimiin liittyvät uhat kuten synnytys ja keskenmeno (muita ei tule mieleen). Sekä seksuaaliväkivalta. 

Yksin-> jos kysyjä itse liikkuu yksin miksi se on eri asia. Miksi hän ajattelee, että nätin tytön on vaarallisempaa liikkua yksin? 

Voi jestas. Skannaatko sä aina jokaisen repliikin jollain millin tarkkuudella tai mikroskoopilla? Varsinkin miehet puhuvat usein kömpelösti ja mitä sattuu. 

 

Harva puhuu yllättävässä tilanteessa täysin hallitusti. 

Totta, harva miettii aina mitä puhuu. Mutta nyt voi miettiä ja huomata, että ahaa eipä nuo sanavalinnat viestitäkään kovin hyvin sitä, mitä haluan sanoa. Valitsempa paremmat sanat joista välittyy paremmin tarkoitukseni. 

 

Näin mielestäni toimii mies, jolla on hyvät tarkoitusperät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä