Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä", Linnea Leinon HIRVITTÄVÄ KOKEMUS metsäreissulla???

Vierailija
22.06.2026 |

Joko on kriisiapu paikalla ja ne miehet vankilassa, APUAAAAAA"!!!!!!!!!

 

 https://www.is.fi/viihde/art-2000012094209.html

Kommentit (1037)

Vierailija
741/1037 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekisitte, jos olisitte itsekseen uimassa(tietenkin haluatte viilentyä kuumalla ilmalla) ja lähellenne ilmestyisi vaikkapa hai? Hai ei just nyt pure, mutta näette, että se on noteerannut teidät ja ilmaissut, että näytätte herkulliselta. 

Jäättekö veteen vai yritättekö pois vedestä? Kävi miten vain, teitä tullaan syyllistämään veteen menosta. 

Naisilla on vähän sama tilanne kuin uimarilla hain kanssa, kun mies ilmaisee, että on huomannut sinut ja ajatellut seksiä (flirttailee kanssasi/ällö seksuaalinen kommentti) paikassa, jossa ollaan yksin eikä välttämättä pääse pois. 

Kuinka korkealle se hai pystyy nousuveden aikana kiipeämään parvekkeelle? Kolme - neljä kerrosta, vai ylemmäs? Tiedät kyllä mistä kirjoitan...

Vierailija
742/1037 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekisitte, jos olisitte itsekseen uimassa(tietenkin haluatte viilentyä kuumalla ilmalla) ja lähellenne ilmestyisi vaikkapa hai? Hai ei just nyt pure, mutta näette, että se on noteerannut teidät ja ilmaissut, että näytätte herkulliselta. 

Jäättekö veteen vai yritättekö pois vedestä? Kävi miten vain, teitä tullaan syyllistämään veteen menosta. 

Naisilla on vähän sama tilanne kuin uimarilla hain kanssa, kun mies ilmaisee, että on huomannut sinut ja ajatellut seksiä (flirttailee kanssasi/ällö seksuaalinen kommentti) paikassa, jossa ollaan yksin eikä välttämättä pääse pois. 

Mee hoitoon ja ÄKKIÄ!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/1037 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla parempi että naiset ja miehet eivät puhu koskaan mitään toisilleen.

Vierailija
744/1037 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että meidän kaikkien suomalaisten isät, enot, sedät ja vaaritkin ovat nyt sitten limaisia setämiehiä, jotka vaanii impyeitä kansallispuistoissa.

Sääli ettei laavulle voi tilata taksia.

Linnealle ei käynyt kuinkaan, Ida Ketola sai varmasti pitkäaikaiset traumat.

Helsingissä pyörii nyt naisten taksi.

Miksi? Mihin tarpeeseen se vastaa? Onko taksimiehissäkin nykyään suomalaisia  limaisia setämiehiä? Ennen ei ollut.

Jos suomalainen limainen setämies luontopolulla pelottaa, niin voihan huippu*osaavista entisistä taksikuskeista kouluttaa luontoalan oppaita turvaamaan nuorten yksinäisten naisten yöpymistä autiotuvilla. En toki itse käyttäisi palvelua. Idaa tuntematta rohkeasti veikkaan, että tuskin hänkään. 

Tervetuloa yhteiskuntaan, jossa ne ihmiset, joilla ei ole juuri mitään menetettäävää lisääntyy. Mies kykenee tuottamaan tällaiselle yksilölle kipua ja nainen nautintoa. Tasan ei käy onnenlahjat.

Pysykää naiset kotona älkääkä liikkuko ilman miesseuralaista. Kuulostaako tutulta?

Vierailija
745/1037 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku äijä sanoisi mulle keskellä metsää noin, niin ottaisin kuvan ja tekisin rikosilmoituksen siltä seisomalta, ehkä jopa soittaisin hätänumeroon uhkailevaan sävyyn puhuvasta ahdistelijasta.

Vierailija
746/1037 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. moni nainen sanoo kohtaavansa metsässä mieluummin karhun kuin miehen. Jään ihmettelemään, kuten tämän näyttelijän kohdalla sitä, että kuinka monta kertaa sitten se karhu on oikeasti  tullut vastaan. Vertailla ei oikein voi jos ei ole vertailukohtia. Muuten kyseessä on lähinnä mielikuvitus.

Miksi miehiä kutsutaan "limaisiksi". Tätä kyseistä adjektiivia käytetään, jos mies osoittaa minkäänlaista kiinnostusta naista kohtaan tai ylipäätään huomioi hänet.

Koska viimeksi olet nähnyt positiivisen jutun miehistä tai edes pojista. Miesviha on todellisuutta, mutta sitä ei haluta myöntää.

Länsimainen oikeuskäytäntö ei hyväksy kollektiivisia rangaistuksia. Silti moni (feministi?) on vaatimassa, että kaikkia miehiä pitäisi syyllistää. Tilanne muuttuu kuitenkin jos esim. maahanmuuttaja tekee rikoksen. Silloin kyse onkin yksittäistapauksista eikä ihmistä saa leimata pelkän etnisen taustan, uskonnon, ihonvärin, seksuaalisuuden takia. Ja hyvä niin, mutta miksi miehiä saa leimata eikä kukaan näe tässä mitään väärää.

Miksi nainen ei saa kutsua miestä limaiseksi, mutta mies saa kutsua naista miksi tahtoo?

 

Linnea ei haukkunut kaikkia miehiä vaan toi esiin, että valtaosa kohtaamisista on ollut mukavia ja myönsi, että on myös hieman säikky. Se, että joku mies jossain käyttäytyy epäasiallisesti ja tästä puhutaan ei ole syytös kaikkia miehiä kohtaan. Sen tulkitseminen miesvihaksi on miesvihaisempaa kuin alkuperäinen teksti. Jos koet, että joidenkin miesten epäasiallisen käytöksen esiin nostaminen on miesvihaa, niin millainen mieskuva SINULLA on? Ei kuulosta kovin positiiviselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
747/1037 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku äijä sanoisi mulle keskellä metsää noin, niin ottaisin kuvan ja tekisin rikosilmoituksen siltä seisomalta, ehkä jopa soittaisin hätänumeroon uhkailevaan sävyyn puhuvasta ahdistelijasta.

No teeppä niin, niin poliisi tekee susta huoli-ilmoituksen ja pääset hoitoon

Vierailija
748/1037 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku äijä sanoisi mulle keskellä metsää noin, niin ottaisin kuvan ja tekisin rikosilmoituksen siltä seisomalta, ehkä jopa soittaisin hätänumeroon uhkailevaan sävyyn puhuvasta ahdistelijasta.

Mikä rikos tuossa on tapahtunut? Korkeintaan sinä olisit syyllistynyt kunnianloukkaukseen jos noin heppoisin perustein alat syytellä ihmisiä rikoksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
749/1037 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. moni nainen sanoo kohtaavansa metsässä mieluummin karhun kuin miehen. Jään ihmettelemään, kuten tämän näyttelijän kohdalla sitä, että kuinka monta kertaa sitten se karhu on oikeasti  tullut vastaan. Vertailla ei oikein voi jos ei ole vertailukohtia. Muuten kyseessä on lähinnä mielikuvitus.

Miksi miehiä kutsutaan "limaisiksi". Tätä kyseistä adjektiivia käytetään, jos mies osoittaa minkäänlaista kiinnostusta naista kohtaan tai ylipäätään huomioi hänet.

Koska viimeksi olet nähnyt positiivisen jutun miehistä tai edes pojista. Miesviha on todellisuutta, mutta sitä ei haluta myöntää.

Länsimainen oikeuskäytäntö ei hyväksy kollektiivisia rangaistuksia. Silti moni (feministi?) on vaatimassa, että kaikkia miehiä pitäisi syyllistää. Tilanne muuttuu kuitenkin jos esim. maahanmuuttaja tekee rikoksen. Silloin kyse onkin yksittäistapauksista eikä ihmistä saa leimata pelkän etnisen taustan, uskonnon, ihonvärin, seksuaalisuuden takia. Ja hyvä niin, mutta miksi miehiä saa leimata eikä kukaan näe tässä mitään väärää.

Miksi nainen ei saa kutsua miestä limaiseksi, mutta mies saa kutsua naista miksi tahtoo?

 

Linnea ei haukkunut kaikkia miehiä vaan toi esiin, että valtaosa kohtaamisista on ollut mukavia ja myönsi, että on myös hieman säikky. Se, että joku mies jossain käyttäytyy epäasiallisesti ja tästä puhutaan ei ole syytös kaikkia miehiä kohtaan. Sen tulkitseminen miesvihaksi on miesvihaisempaa kuin alkuperäinen teksti. Jos koet, että joidenkin miesten epäasiallisen käytöksen esiin nostaminen on miesvihaa, niin millainen mieskuva SINULLA on? Ei kuulosta kovin positiiviselta.

Ei vttu mitä mentaaliakrobatiaa! LOL

Vierailija
750/1037 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku äijä sanoisi mulle keskellä metsää noin, niin ottaisin kuvan ja tekisin rikosilmoituksen siltä seisomalta, ehkä jopa soittaisin hätänumeroon uhkailevaan sävyyn puhuvasta ahdistelijasta.

No teeppä niin, niin poliisi tekee susta huoli-ilmoituksen ja pääset hoitoon

Vituttaako, kun joudut nyt miettimään kaksi kertaa, että uskallatko vielä sanoa jollekin naiselle noin, kun pistää miettimään mitä jos poliisi saa tietää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
751/1037 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku äijä sanoisi mulle keskellä metsää noin, niin ottaisin kuvan ja tekisin rikosilmoituksen siltä seisomalta, ehkä jopa soittaisin hätänumeroon uhkailevaan sävyyn puhuvasta ahdistelijasta.

Juurikin näin. Saataisiin poliisilta ja syyttäjältä mustaa valkoisella, että valhetta ja petosta kaikki. Ethän sinä ole nuori, etkä varsinkaan nätti. Valokuva todisteena. :D

Vierailija
752/1037 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla parempi että naiset ja miehet eivät puhu koskaan mitään toisilleen.

Jos äijällä ei ole muuta sanottavaa tuntemattomalle ihmiselle kuin ällö seksuaalinen kommentti, kannattaa pysyä edelleen siellä tynnyrissään, jossa on tähänkin asti niin hyvin viihtynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
753/1037 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla parempi että naiset ja miehet eivät puhu koskaan mitään toisilleen.

Kyllä me ollaan matkalla siihen naisen ei kuulu liikkua ulkona ilman turvallista miesseuralaista yhteiskuntaan.

Vierailija
754/1037 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla parempi että naiset ja miehet eivät puhu koskaan mitään toisilleen.

Jos äijällä ei ole muuta sanottavaa tuntemattomalle ihmiselle kuin ällö seksuaalinen kommentti, kannattaa pysyä edelleen siellä tynnyrissään, jossa on tähänkin asti niin hyvin viihtynyt.

Jos hysteerikko pitää kaikkea seksuaalisena häirintänä voi olla menemättä sinne metsään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
755/1037 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea tapa kysyä: "miten noin ruma tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä"

Vierailija
756/1037 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten seksuaalinen preferenssi isokokoisempiin miehiin johtaa siihen, että naiset joutuu aina pelkäämään miehiä. Jos he kollektiivina suosisivat samankokoisia tai pienempiä miehiä, tätä ongelmaa ei olisi

Vierailija
757/1037 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekisitte, jos olisitte itsekseen uimassa(tietenkin haluatte viilentyä kuumalla ilmalla) ja lähellenne ilmestyisi vaikkapa hai? Hai ei just nyt pure, mutta näette, että se on noteerannut teidät ja ilmaissut, että näytätte herkulliselta. 

Jäättekö veteen vai yritättekö pois vedestä? Kävi miten vain, teitä tullaan syyllistämään veteen menosta. 

Naisilla on vähän sama tilanne kuin uimarilla hain kanssa, kun mies ilmaisee, että on huomannut sinut ja ajatellut seksiä (flirttailee kanssasi/ällö seksuaalinen kommentti) paikassa, jossa ollaan yksin eikä välttämättä pääse pois. 

Mee hoitoon ja ÄKKIÄ!

Tätä suosittelisin niille miehille, joiden on pakko kommentoida naisille seksuaaliseen sävyyn esimerkiksi silloin, kun tilanteesta ei pääse pois. 

Haluatko avata, millaista hoitoa minä kaipaan? Minuahan syytetään siitä, jos suhtaudun miehiin liian sinisilmäisesti, liian skeptisesti tai liian välinpitämättömästi.

Vierailija
758/1037 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku äijä sanoisi mulle keskellä metsää noin, niin ottaisin kuvan ja tekisin rikosilmoituksen siltä seisomalta, ehkä jopa soittaisin hätänumeroon uhkailevaan sävyyn puhuvasta ahdistelijasta.

Mikä rikos tuossa on tapahtunut? Korkeintaan sinä olisit syyllistynyt kunnianloukkaukseen jos noin heppoisin perustein alat syytellä ihmisiä rikoksista.

Siinäpä sulle pähkinä purtavaksi. Heikosti menee, jos et ymmärrä mikä tuossa on häirintää, jopa uhkailua. Polisii arvioi onko rikos tapahtunut, rikosilmoituksen tekijä ei itse nosta syytteitä mistään, hölmö.

Vierailija
759/1037 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei ole mistään muusta kyse kuin nykynaisten halusta uhriutua ja tekeytyä sorretuiksi ja ahdistelluiksi. Jos ei oikeaa ahdistelua ole niin se keksitään päästä ja vääristellään asioita.

Vierailija
760/1037 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla parempi että naiset ja miehet eivät puhu koskaan mitään toisilleen.

Jos äijällä ei ole muuta sanottavaa tuntemattomalle ihmiselle kuin ällö seksuaalinen kommentti, kannattaa pysyä edelleen siellä tynnyrissään, jossa on tähänkin asti niin hyvin viihtynyt.

Linnea pysyy vaan kiltisti kotona ja kävelykadulla eli siinä omassa turvallisessa tynnyrissään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi