Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä", Linnea Leinon HIRVITTÄVÄ KOKEMUS metsäreissulla???

Vierailija
22.06.2026 |

Joko on kriisiapu paikalla ja ne miehet vankilassa, APUAAAAAA"!!!!!!!!!

 

 https://www.is.fi/viihde/art-2000012094209.html

Kommentit (1218)

Vierailija
361/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pervot eivät hiiviskele kansallispuistoissa jahtaamassa naisia. Mies, johon törmää metsässä on huomattavan paljon todennäköisemmin asiallinen ja mukava kuin mies, johon törmää esim. ravintolassa tai festareilla. Milloin oikeasti olisi uutisoitu, että naisretkeilijä olisi kokenut metsässä väkivaltaa?

Oletko kuullut esim. Tulilahden tapauksesta? Kahdestaan retkeileviä naisia kyttäsi ja seuraili ilmeisesti useampikin limainen mies.

Oliko tällä vuosikymmenellä, -sadalla, tai -tuhannella? Ei ollut.

Kun mennään tarpeeksi historiaan, niin sinun päällesi olisi voinut astua dinosaurus.

Tapahtui 50-luvulla. Kivikauttako se on mielestäsi ollut? Ei miehet vietteineen ole silloin olleet sen vähemmän kehittyneitä kuin nykyään.

No kertoo siitä, miten TAVALLISTA tai TODENNÄKÖISTÄ tälläinen on. Kun kuitenkin leimataan kaikki miehet pelottavammiksi kuin karhut.

Edelleenkään ei leimata kaikkia miehiä. Ja edelleenkään niiden hullujen pervojen otsassa ei lue "hullu pervo". Silloin on oman turvallisuutensa vuoksi vähän pakko olla epäilevä jokaista miestä kohtaan kunnes voi toisin todeta. Sitä ei edesauta tuntemattomien miesten möläytykset naisten ulkonäöstä.

Ihan puhdasta miesvihaa tämä on. Argumentointi on sitä samaa "en ole rasisti mutta..." tasoa.

Olkoon sitten niin. Naiset eivät voi sille mitään, että 98% väkivaltarikollisista on miehiä. Kristallipallo ei kerro, kuka vastaantulijoista kuuluu tähän joukkoon. Miehet voisivat osoittaa käyttäytymisellään olevansa turvallisia. Sitä ei kuitenkaan viitsitä tai haluta tehdä. Paljon mukavampaa on huutaa naisten olevan hulluja, vainoharhaisia ja yliampuvia. Raiskauksen uhreilta kysytään kuitenkin ensimmäisenä vaatetuksesta, promilleista ja paikasta. Ja syyttävä sormi kohdistuu taas naiseen: Mitäs läksit, olisit ollut selvimpäin, miksi käytit hametta, eikö naisen vaisto toiminut... 

Niin.

99,9% miehistä on turvallisia. Linneaankaanei  kukaan koskenut. Väkivaltarikollisten paapominen ja maahantuonti on naisten puuhia.

Vierailija
362/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä on mennyt niin tunteisiin, kun joku nainen sanoo, ettei pidä joidenkin miesten lähestymisestä häntä kohtaan? Hän ei ole todellakaan sanonut vihaavansa miehiä, ei edes niitä, jotka ovat puhuneet hänelle epäasiallisesti. Älähtävätkö tässä nyt ne joihin kalikka kalahtaa va onko tässä nyt vain syy purkaa oletettua miesvihaa? Tuntuuko pahalta, jos itsellä ei olisi mahdollisuuksia Linnean kaltaisiin naisiin? Mikä on syy voimakkaaseen reagointiin. Onko kysymyksessä naisviha, joka purkautuu näin? Täysin liioiteltua reagointia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linnea Leinon kommentti sai taas kaikki setämiehet ja muut mielensäpahoittajat pöyristymään. Olisihan se pitänyt arvata, että kun nuori ja kaunis nainen ilmaisee mielipiteensä, niin heti alkaa kivitys.

 

Eikö miesten pitänyt nimenomaan suojella naisia eikä kivittää?

Eikö sinua loukkaisi, jos sinua pidettäisiin sukupuolesi perusteella toisen hengelle tai terveydelle vaarallisena?

Minusta Suomessa on puolue, joka pitää toisia ihmisiä vaarallisempana ihan vain ihonvärin perusteella..... Jostain syystä se ei sinua loukkaa? Miksi?

Onko vääränla.inen yleist.ys?

Vierailija
364/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pervot eivät hiiviskele kansallispuistoissa jahtaamassa naisia. Mies, johon törmää metsässä on huomattavan paljon todennäköisemmin asiallinen ja mukava kuin mies, johon törmää esim. ravintolassa tai festareilla. Milloin oikeasti olisi uutisoitu, että naisretkeilijä olisi kokenut metsässä väkivaltaa?

Oletko kuullut esim. Tulilahden tapauksesta? Kahdestaan retkeileviä naisia kyttäsi ja seuraili ilmeisesti useampikin limainen mies.

Oliko tällä vuosikymmenellä, -sadalla, tai -tuhannella? Ei ollut.

Kun mennään tarpeeksi historiaan, niin sinun päällesi olisi voinut astua dinosaurus.

Tapahtui 50-luvulla. Kivikauttako se on mielestäsi ollut? Ei miehet vietteineen ole silloin olleet sen vähemmän kehittyneitä kuin nykyään.

No kertoo siitä, miten TAVALLISTA tai TODENNÄKÖISTÄ tälläinen on. Kun kuitenkin leimataan kaikki miehet pelottavammiksi kuin karhut.

Edelleenkään ei leimata kaikkia miehiä. Ja edelleenkään niiden hullujen pervojen otsassa ei lue "hullu pervo". Silloin on oman turvallisuutensa vuoksi vähän pakko olla epäilevä jokaista miestä kohtaan kunnes voi toisin todeta. Sitä ei edesauta tuntemattomien miesten möläytykset naisten ulkonäöstä.

Ihan puhdasta miesvihaa tämä on. Argumentointi on sitä samaa "en ole rasisti mutta..." tasoa.

Olkoon sitten niin. Naiset eivät voi sille mitään, että 98% väkivaltarikollisista on miehiä. Kristallipallo ei kerro, kuka vastaantulijoista kuuluu tähän joukkoon. Miehet voisivat osoittaa käyttäytymisellään olevansa turvallisia. Sitä ei kuitenkaan viitsitä tai haluta tehdä. Paljon mukavampaa on huutaa naisten olevan hulluja, vainoharhaisia ja yliampuvia. Raiskauksen uhreilta kysytään kuitenkin ensimmäisenä vaatetuksesta, promilleista ja paikasta. Ja syyttävä sormi kohdistuu taas naiseen: Mitäs läksit, olisit ollut selvimpäin, miksi käytit hametta, eikö naisen vaisto toiminut... 

Niin.

Vihervasemmisto kysyy naisten ja lasten vaatetuksesta kun tekijänä on ulkomaalainen tai erään uskontoryhmän edustajien miesjoukko.

Vierailija
365/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pervot eivät hiiviskele kansallispuistoissa jahtaamassa naisia. Mies, johon törmää metsässä on huomattavan paljon todennäköisemmin asiallinen ja mukava kuin mies, johon törmää esim. ravintolassa tai festareilla. Milloin oikeasti olisi uutisoitu, että naisretkeilijä olisi kokenut metsässä väkivaltaa?

Oletko kuullut esim. Tulilahden tapauksesta? Kahdestaan retkeileviä naisia kyttäsi ja seuraili ilmeisesti useampikin limainen mies.

Oliko tällä vuosikymmenellä, -sadalla, tai -tuhannella? Ei ollut.

Kun mennään tarpeeksi historiaan, niin sinun päällesi olisi voinut astua dinosaurus.

Tapahtui 50-luvulla. Kivikauttako se on mielestäsi ollut? Ei miehet vietteineen ole silloin olleet sen vähemmän kehittyneitä kuin nykyään.

No kertoo siitä, miten TAVALLISTA tai TODENNÄKÖISTÄ tälläinen on. Kun kuitenkin leimataan kaikki miehet pelottavammiksi kuin karhut.

Edelleenkään ei leimata kaikkia miehiä. Ja edelleenkään niiden hullujen pervojen otsassa ei lue "hullu pervo". Silloin on oman turvallisuutensa vuoksi vähän pakko olla epäilevä jokaista miestä kohtaan kunnes voi toisin todeta. Sitä ei edesauta tuntemattomien miesten möläytykset naisten ulkonäöstä.

Eli jos ajattelee, että kuka tahansa kohtaamansa nainen voi olla prosti..uoitu ja suhtautua sen mukaisesti, siinä ei mitenkään leimata naisia

Miksi sinun pitäisi kohdella prostituoituja eri tavalla kuin muita ihmisiä? Miten kohtelet omaa mummoasi, kuten prostituoituja vai?

Vierailija
366/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ok sanoa että kohtaisin kadulla mieluummin valkoihoisen kuin maahanmuuttajan? 

Kenet haluaisit kohdata lähijunassa?

T. Riikka

Riikkahan kohtasi junassa muuttajan eikä pitänyt siitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
367/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä on mennyt niin tunteisiin, kun joku nainen sanoo, ettei pidä joidenkin miesten lähestymisestä häntä kohtaan? Hän ei ole todellakaan sanonut vihaavansa miehiä, ei edes niitä, jotka ovat puhuneet hänelle epäasiallisesti. Älähtävätkö tässä nyt ne joihin kalikka kalahtaa va onko tässä nyt vain syy purkaa oletettua miesvihaa? Tuntuuko pahalta, jos itsellä ei olisi mahdollisuuksia Linnean kaltaisiin naisiin? Mikä on syy voimakkaaseen reagointiin. Onko kysymyksessä naisviha, joka purkautuu näin? Täysin liioiteltua reagointia!

NIMITTELI MIEHIÄ LIMAISIKSI, päätäkö pitäisi silitellä?

Vierailija
368/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pervot eivät hiiviskele kansallispuistoissa jahtaamassa naisia. Mies, johon törmää metsässä on huomattavan paljon todennäköisemmin asiallinen ja mukava kuin mies, johon törmää esim. ravintolassa tai festareilla. Milloin oikeasti olisi uutisoitu, että naisretkeilijä olisi kokenut metsässä väkivaltaa?

Oletko kuullut esim. Tulilahden tapauksesta? Kahdestaan retkeileviä naisia kyttäsi ja seuraili ilmeisesti useampikin limainen mies.

Oliko tällä vuosikymmenellä, -sadalla, tai -tuhannella? Ei ollut.

Kun mennään tarpeeksi historiaan, niin sinun päällesi olisi voinut astua dinosaurus.

Tapahtui 50-luvulla. Kivikauttako se on mielestäsi ollut? Ei miehet vietteineen ole silloin olleet sen vähemmän kehittyneitä kuin nykyään.

No kertoo siitä, miten TAVALLISTA tai TODENNÄKÖISTÄ tälläinen on. Kun kuitenkin leimataan kaikki miehet pelottavammiksi kuin karhut.

Edelleenkään ei leimata kaikkia miehiä. Ja edelleenkään niiden hullujen pervojen otsassa ei lue "hullu pervo". Silloin on oman turvallisuutensa vuoksi vähän pakko olla epäilevä jokaista miestä kohtaan kunnes voi toisin todeta. Sitä ei edesauta tuntemattomien miesten möläytykset naisten ulkonäöstä.

Ihan puhdasta miesvihaa tämä on. Argumentointi on sitä samaa "en ole rasisti mutta..." tasoa.

Olkoon sitten niin. Naiset eivät voi sille mitään, että 98% väkivaltarikollisista on miehiä. Kristallipallo ei kerro, kuka vastaantulijoista kuuluu tähän joukkoon. Miehet voisivat osoittaa käyttäytymisellään olevansa turvallisia. Sitä ei kuitenkaan viitsitä tai haluta tehdä. Paljon mukavampaa on huutaa naisten olevan hulluja, vainoharhaisia ja yliampuvia. Raiskauksen uhreilta kysytään kuitenkin ensimmäisenä vaatetuksesta, promilleista ja paikasta. Ja syyttävä sormi kohdistuu taas naiseen: Mitäs läksit, olisit ollut selvimpäin, miksi käytit hametta, eikö naisen vaisto toiminut... 

Niin.

99,9% miehistä on turvallisia. Linneaankaanei  kukaan koskenut. Väkivaltarikollisten paapominen ja maahantuonti on naisten puuhia.

Miksi kyseinen mies sitten esitti hänelle uhkauksen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
369/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pervot eivät hiiviskele kansallispuistoissa jahtaamassa naisia. Mies, johon törmää metsässä on huomattavan paljon todennäköisemmin asiallinen ja mukava kuin mies, johon törmää esim. ravintolassa tai festareilla. Milloin oikeasti olisi uutisoitu, että naisretkeilijä olisi kokenut metsässä väkivaltaa?

Oletko kuullut esim. Tulilahden tapauksesta? Kahdestaan retkeileviä naisia kyttäsi ja seuraili ilmeisesti useampikin limainen mies.

Oliko tällä vuosikymmenellä, -sadalla, tai -tuhannella? Ei ollut.

Kun mennään tarpeeksi historiaan, niin sinun päällesi olisi voinut astua dinosaurus.

Tapahtui 50-luvulla. Kivikauttako se on mielestäsi ollut? Ei miehet vietteineen ole silloin olleet sen vähemmän kehittyneitä kuin nykyään.

No kertoo siitä, miten TAVALLISTA tai TODENNÄKÖISTÄ tälläinen on. Kun kuitenkin leimataan kaikki miehet pelottavammiksi kuin karhut.

Edelleenkään ei leimata kaikkia miehiä. Ja edelleenkään niiden hullujen pervojen otsassa ei lue "hullu pervo". Silloin on oman turvallisuutensa vuoksi vähän pakko olla epäilevä jokaista miestä kohtaan kunnes voi toisin todeta. Sitä ei edesauta tuntemattomien miesten möläytykset naisten ulkonäöstä.

Eli jos ajattelee, että kuka tahansa kohtaamansa nainen voi olla prosti..uoitu ja suhtautua sen mukaisesti, siinä ei mitenkään leimata naisia

Hmm.

Nainen, joka ei tiedä, onko vastaantuleva tuntematon mies "hullu pervo", on yksinkertaisesti varuillaan, eikä mene varmuuden vuoksi hakkaamaan tuntemattomia miehiä pesäpallomailalla.

Mies, joka ei tiedä, onko vastaantuleva nainen kenties mahdollinen "prost...itu", menee varmuuden vuoksi ehdottelemaan tuntemattomalle naiselle.

"One of these things is not like the other", kuten Muppeteissa sanottaisiin.

Vierailija
370/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neutraali ilme tai lievä hymy ja nyökkäys. Tuolla taktiikalla olen pärjännyt monelaisen vastaantulijan kanssa enkä ole kokenut tarvetta kommentoida heidän ikää,sukupuolta tai vaatetusta. Eipä ole kukaan valittanut.

M33

Tämä on normaali tapa toimia.

Ei tarvita henkilöön meneviä kommentteja. Vastaantulijaa voi moikata ja jos on tarve haastella enemmän, pidetään puhe itse asiassa, eli vaikka säässä ja retkeilyssä. 

Periaatteessa hyvä ohje, mutta jos oletuksena on se, että vastaantulija pelkää kaikkia miehiä, niin miehen on fiksumpaa vain ohittaa täysin ignoraten tulija, koska ei voi tietää miten hän tulkitsee äänensävyä tai pitääkö hän edes moikkaamista sopivana vai tungettelevana. Olen nimittäin erittäin hyvä käytöksisenä isänä ja isoisänä huomannut, että etenkin nuorista naisista osa reagoi negatiivisesti, jos heitä tervehtii vaikkapa taloyhtiön pihalla tai rapussa. Se on kurjaa ja yhteisöllisyys kärsii. Muutos on ollut valtava, omassa nuoruudessa niin nuoret miehet kuin naiset tervehdimme naapureita kohteliaasti, ikään ja sukupuoleen katsomatta, vieläpä ystävällisen hymyn kera. Nyt nuoret naiset menevät vihainen tai vähintään totinen ilme eteen tuijottaen ja tuntuvat häiriintyvän moikkaamisestakin. Ei toki kaikki, esim. eräs opiskelija on hyvin ystävällinen ja aurinkoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
371/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tekisi mieleni kysyä tältä ketjun ahkeralta päivystäjältä, että kokeeko hän myös oman sukunsa miespuoliset henkilöt potentiaalisena uhkana meille muille naisille? Kova hinku hänellä ainakin tuntuu olevan lytätä toisten ajatukset, tuntemukset ja kokemukset välittömästi jos ei ole samanmielinen hänen kanssaan.

Vierailija
372/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä on mennyt niin tunteisiin, kun joku nainen sanoo, ettei pidä joidenkin miesten lähestymisestä häntä kohtaan? Hän ei ole todellakaan sanonut vihaavansa miehiä, ei edes niitä, jotka ovat puhuneet hänelle epäasiallisesti. Älähtävätkö tässä nyt ne joihin kalikka kalahtaa va onko tässä nyt vain syy purkaa oletettua miesvihaa? Tuntuuko pahalta, jos itsellä ei olisi mahdollisuuksia Linnean kaltaisiin naisiin? Mikä on syy voimakkaaseen reagointiin. Onko kysymyksessä naisviha, joka purkautuu näin? Täysin liioiteltua reagointia!

NIMITTELI MIEHIÄ LIMAISIKSI, päätäkö pitäisi silitellä?

Sanoi limaisesti käyttäytyvää miestä limaiseksi. Miksi SINÄ otat siitä itseesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
373/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä on mennyt niin tunteisiin, kun joku nainen sanoo, ettei pidä joidenkin miesten lähestymisestä häntä kohtaan? Hän ei ole todellakaan sanonut vihaavansa miehiä, ei edes niitä, jotka ovat puhuneet hänelle epäasiallisesti. Älähtävätkö tässä nyt ne joihin kalikka kalahtaa va onko tässä nyt vain syy purkaa oletettua miesvihaa? Tuntuuko pahalta, jos itsellä ei olisi mahdollisuuksia Linnean kaltaisiin naisiin? Mikä on syy voimakkaaseen reagointiin. Onko kysymyksessä naisviha, joka purkautuu näin? Täysin liioiteltua reagointia!

Kun valtionmedia laittaa otsikkoon, että yleisesti miehiä pelätään enemmän kuin karhuja, niin tämä ei koske vain huonoja miehiä vaan kaikkia.

Toiseksi Linnean kertomat tapaukset olivat lähinnä naurettavia.

 

Ja tämä kaikki aikana, jona Linneat alkavat ulisemaan yleistämisestä, jos vaikka päähän potkuja saatuaan sanoo, että ei halua kohdata maamua kaupungilla 

Vierailija
374/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linnea Leinon kommentti sai taas kaikki setämiehet ja muut mielensäpahoittajat pöyristymään. Olisihan se pitänyt arvata, että kun nuori ja kaunis nainen ilmaisee mielipiteensä, niin heti alkaa kivitys.

 

Eikö miesten pitänyt nimenomaan suojella naisia eikä kivittää?

Eikö sinua loukkaisi, jos sinua pidettäisiin sukupuolesi perusteella toisen hengelle tai terveydelle vaarallisena?

Suomessa on porukkaa, joka pitää pelkän ihovärin perusteella toisia ihmisiä vaarallisempana kuin toisia. Tämä tuskin sinua loukkaa, vai loukkaako?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
375/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. Tätä tilannetta voisi verrata mielestäni siihen, että olisin turistina syrjäisellä kujalla yksinäni, ja minun eteeni tulisi joukko rotevia hymyileviä nuoria miehiä. Ja ihan viattomasti pysäyttäisivät kulkuni ja kysyisivät miten noin nätti poika uskaltaa kävellä täällä yksin?

 

Täydellisessä maailmassa tossa ei olisi mitään pelättävää. Todellisessa maailmassa, valitettavan usein siinä on jotain pelättävää. Ja sen vuoksi se aiheuttaa ihan ymmärrettävän epämukavuuden tunteen. 

Voithan sinä verrata vaikka appelsiinia ja banaania, mutta ei siinä ole samasta asiasta kyse. Kovasti näet vaivaa maalataksesi tarinasta jotain ihan muuta.

Tarinassa oli käsittääkseni kyse yksittäisestä miehestä, ei miesjoukosta. Siinä on suuri ero.

Ei ollut mitään puhetta miehen koosta, iästä tai muusta habituksesta. Ihan hyvin saattoi olla kuiva rimpula vanha ukko, ei mikään roteva korsto.

Ei ollut myöskään mainintaa siitä, että mies olisi pysäyttänyt Linnean tai estänyt hänen kulkunsa jossain kapeikossa joka vertautuisi kujaan. Tuohan olisi todella creepyä.

Kyse oli kohtaamisesta metsässä. Siellä on kyllä yleensä tilaa ohitella.

Niin. Pointti oli myös se, että tuo kuvailemani tilannehan on ihan ystävällinen. Eikä siinä tapahdu mitään pahaa. Pojathan toivottaisivat vaan mulle hyvää matkaa ja neuvoisivat perille minne olisinkaan menossa.

 

Mutta silti. Se tuntuisi pahalta.  Vai? Syyt miksi se tuntuisi pahalta, todennäköisesti muistuttavat niitä syitä miksi naiset kokevat miesten osalta tulevat #"nättityttö" utelut suuremmalti osalti epämiellyttävinä.

 

En oikeen osaa siten loukkaantuakaan niistä. Vaikka mies olenkin. 

Se tuntuisi sinusta pahalta. Ja Linneasta tuntui pahalta, että joku kutsui häntä metsässä nätiksi tytöksi.

Se, että itsestä tuntuu pahalta, ei välttämättä tarkoita, että joku toinen toimii väärin. Tunteet ovat tunteita, ja niiden säätelystä on pääsääntöisesti vastuussa ihminen itse. 

Teoista on taas vastuussa tekijä. Tässä ei nyt mielestäni tehty mitään uhkaavaa.

Niin, miksi näistä tunteista ei saisi puhua? Tämä Linnea on nyt leimattu miesvihaajaksi ja hulluksi kun puhui tunteistaan. 

Eli jos jostain miehestä tuntuu, että kaikki naiset ovat h..ria, hän voi kirjoitella kolumnin ja kertoa epäilyksestään. 

Vierailija
376/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä on mennyt niin tunteisiin, kun joku nainen sanoo, ettei pidä joidenkin miesten lähestymisestä häntä kohtaan? Hän ei ole todellakaan sanonut vihaavansa miehiä, ei edes niitä, jotka ovat puhuneet hänelle epäasiallisesti. Älähtävätkö tässä nyt ne joihin kalikka kalahtaa va onko tässä nyt vain syy purkaa oletettua miesvihaa? Tuntuuko pahalta, jos itsellä ei olisi mahdollisuuksia Linnean kaltaisiin naisiin? Mikä on syy voimakkaaseen reagointiin. Onko kysymyksessä naisviha, joka purkautuu näin? Täysin liioiteltua reagointia!

NIMITTELI MIEHIÄ LIMAISIKSI, päätäkö pitäisi silitellä?

Sanoi limaisesti käyttäytyvää miestä limaiseksi. Miksi SINÄ otat siitä itseesi?

Ne miehet eivät käyttäytyneet limaisesti ja jutussa nimenomaan yleistettiin kaikki miehet

Vierailija
377/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä on mennyt niin tunteisiin, kun joku nainen sanoo, ettei pidä joidenkin miesten lähestymisestä häntä kohtaan? Hän ei ole todellakaan sanonut vihaavansa miehiä, ei edes niitä, jotka ovat puhuneet hänelle epäasiallisesti. Älähtävätkö tässä nyt ne joihin kalikka kalahtaa va onko tässä nyt vain syy purkaa oletettua miesvihaa? Tuntuuko pahalta, jos itsellä ei olisi mahdollisuuksia Linnean kaltaisiin naisiin? Mikä on syy voimakkaaseen reagointiin. Onko kysymyksessä naisviha, joka purkautuu näin? Täysin liioiteltua reagointia!

NIMITTELI MIEHIÄ LIMAISIKSI, päätäkö pitäisi silitellä?

Huom! Niitä miehiä, jotka lähestyvät häntä epäasiallisesti! Ei sinua tai muita miehiä! Ei tarvitse loukkaantua!

Vierailija
378/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin jos random ukkelit kyselee et kuis noin nätti tyttö uskaltaa olla paikassa X niin sehän jo ajattelee mitä kauheuksia sille nätille tytölle voikaan tehdä ja tapahtua. 

Ei ajattele, te akat olette HULLUJA!

Montako vuotta olet viettänyt naisen kehossa? Minä olen ollut tyttö ja nainen jo 57 vuotta. Et uskoisi puoliakaan kokemuksistani sikamiesten käyttäytymisestä, joka alkoi kun olin 7-vuotias ja on nyt onnekseni laantunut, koska olen vanha nainen. Voin sanoa sinulle, nilkki, että älä tule kertomaan minulle, etteivätkö kokemukseni ole tosia. Älä vähättele. Älä solvaa. KUUNTELE naisten kokemuksia. Ja muuta käytöstäsi niin, ettei sinua pidetä uhkana.

Ja sinä et tiedä millaisia kokemuksia miehillä on hulluista naisista. Joten älä kommentoi asioita joista et voi tietää.

Varmasti näin. Tiedämme vain sen, että tänä vuonna Suomessa mies on tappanut naisen joka toinen viikko. 

Mutta emme tiedä että paljonko naisen harrastamaa henkistä VÄKIVALTAA on ollut noita tapahtumia ennen?

Yritätkö nyt rivien välistä sanoa, että naisen saa surmata jos meno ei miestä miellytä? 

Vierailija
379/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eli jos ajattelee, että kuka tahansa kohtaamansa nainen voi olla prosti..uoitu ja suhtautua sen mukaisesti, siinä ei mitenkään leimata naisia"

 

Tuo miesten huorittelu nyt on niin useasti toistuvaa, ettei mene edes tunteisiin enää. Mutta ajattele toki mitä ajattelet. Sinuun ei silti kohdistu minkäänlaista terveyden ja hengen vaaraa toisin kuin naisiin.

Vierailija
380/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä on mennyt niin tunteisiin, kun joku nainen sanoo, ettei pidä joidenkin miesten lähestymisestä häntä kohtaan? Hän ei ole todellakaan sanonut vihaavansa miehiä, ei edes niitä, jotka ovat puhuneet hänelle epäasiallisesti. Älähtävätkö tässä nyt ne joihin kalikka kalahtaa va onko tässä nyt vain syy purkaa oletettua miesvihaa? Tuntuuko pahalta, jos itsellä ei olisi mahdollisuuksia Linnean kaltaisiin naisiin? Mikä on syy voimakkaaseen reagointiin. Onko kysymyksessä naisviha, joka purkautuu näin? Täysin liioiteltua reagointia!

NIMITTELI MIEHIÄ LIMAISIKSI, päätäkö pitäisi silitellä?

Sanoi limaisesti käyttäytyvää miestä limaiseksi. Miksi SINÄ otat siitä itseesi?

Ne miehet eivät käyttäytyneet limaisesti ja jutussa nimenomaan yleistettiin kaikki miehet

Miten yleistettiin, kun juuri heistä puhuttiin? Ei kaikista miehistä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä