Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä", Linnea Leinon HIRVITTÄVÄ KOKEMUS metsäreissulla???

Vierailija
22.06.2026 |

Joko on kriisiapu paikalla ja ne miehet vankilassa, APUAAAAAA"!!!!!!!!!

 

 https://www.is.fi/viihde/art-2000012094209.html

Kommentit (1230)

Vierailija
381/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linnea Leinon kommentti sai taas kaikki setämiehet ja muut mielensäpahoittajat pöyristymään. Olisihan se pitänyt arvata, että kun nuori ja kaunis nainen ilmaisee mielipiteensä, niin heti alkaa kivitys.

 

Eikö miesten pitänyt nimenomaan suojella naisia eikä kivittää?

Eikö sinua loukkaisi, jos sinua pidettäisiin sukupuolesi perusteella toisen hengelle tai terveydelle vaarallisena?

Suomessa on porukkaa, joka pitää pelkän ihovärin perusteella toisia ihmisiä vaarallisempana kuin toisia. Tämä tuskin sinua loukkaa, vai loukkaako?

On totta, että värilliset ja miehet ovat vaarallisempia. Värilliset miehet kaikkein vaarallisimpia. Tämä ei loukkaa minua valkoisena. On kuitenkin helvetin iso ero tämän toteamisessa ja sen sanomisessa, että toivoisin naapurini olevan mieluummin käärmeen kuin mustan miehen.

Vierailija
382/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä on mennyt niin tunteisiin, kun joku nainen sanoo, ettei pidä joidenkin miesten lähestymisestä häntä kohtaan? Hän ei ole todellakaan sanonut vihaavansa miehiä, ei edes niitä, jotka ovat puhuneet hänelle epäasiallisesti. Älähtävätkö tässä nyt ne joihin kalikka kalahtaa va onko tässä nyt vain syy purkaa oletettua miesvihaa? Tuntuuko pahalta, jos itsellä ei olisi mahdollisuuksia Linnean kaltaisiin naisiin? Mikä on syy voimakkaaseen reagointiin. Onko kysymyksessä naisviha, joka purkautuu näin? Täysin liioiteltua reagointia!

NIMITTELI MIEHIÄ LIMAISIKSI, päätäkö pitäisi silitellä?

Sanoi limaisesti käyttäytyvää miestä limaiseksi. Miksi SINÄ otat siitä itseesi?

Ne miehet eivät käyttäytyneet limaisesti ja jutussa nimenomaan yleistettiin kaikki miehet

Miten yleistettiin, kun juuri heistä puhuttiin? Ei kaikista miehistä!

Otsikossa sanottiin, että mieluummin karhu kuin mies. Ei sanottu limainen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linnea Leinon kommentti sai taas kaikki setämiehet ja muut mielensäpahoittajat pöyristymään. Olisihan se pitänyt arvata, että kun nuori ja kaunis nainen ilmaisee mielipiteensä, niin heti alkaa kivitys.

 

Eikö miesten pitänyt nimenomaan suojella naisia eikä kivittää?

Eikö sinua loukkaisi, jos sinua pidettäisiin sukupuolesi perusteella toisen hengelle tai terveydelle vaarallisena?

Jos se perustuu tilastoituun faktaan (kuten tässä tapauksessa), niin miksi ihmeessä pöyristyisin ja loukkaantuisin siitä, mikäli tietäisin, että itse en ole vaarallinen toisen hengelle tai terveydelle?

Päteekö tuo tilastollinen faktasi myös muslimimiehiin?

En ole tuo kenelle vastaat, mutta kyllä, jos syrjäisessä paikassa tulee vastaan tietynnäköisiä heppuja, vaihdan varmuudeksi tien puolta. Ihan tilastojen varjossa.

Odotit varmaan erilaista vastausta?

Minulla ei ole mitään velvollisuutta tasa-arvon nimissä niellä pelkojani, vaan teen niin, mikä tuntuu itselleni mukavalta. Ei kiinnosta, jos tuntemattoman mieli siitä pahoittuu, että välttelen ja vaihdan suuntaa. Kukaan ei oikeasti vahingoitu siitä.

Vierailija
384/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kirves valmiudessa,  voi vastata että kyllä näin sitä uskaltaa.  Tuskin kukaan edes kommentoi. 

Vierailija
385/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin jos random ukkelit kyselee et kuis noin nätti tyttö uskaltaa olla paikassa X niin sehän jo ajattelee mitä kauheuksia sille nätille tytölle voikaan tehdä ja tapahtua. 

Ei ajattele, te akat olette HULLUJA!

Montako vuotta olet viettänyt naisen kehossa? Minä olen ollut tyttö ja nainen jo 57 vuotta. Et uskoisi puoliakaan kokemuksistani sikamiesten käyttäytymisestä, joka alkoi kun olin 7-vuotias ja on nyt onnekseni laantunut, koska olen vanha nainen. Voin sanoa sinulle, nilkki, että älä tule kertomaan minulle, etteivätkö kokemukseni ole tosia. Älä vähättele. Älä solvaa. KUUNTELE naisten kokemuksia. Ja muuta käytöstäsi niin, ettei sinua pidetä uhkana.

Ja sinä et tiedä millaisia kokemuksia miehillä on hulluista naisista. Joten älä kommentoi asioita joista et voi tietää.

Varmasti näin. Tiedämme vain sen, että tänä vuonna Suomessa mies on tappanut naisen joka toinen viikko. 

Mutta emme tiedä että paljonko naisen harrastamaa henkistä VÄKIVALTAA on ollut noita tapahtumia ennen?

Yritätkö nyt rivien välistä sanoa, että naisen saa surmata jos meno ei miestä miellytä? 

En, vaan että henkinen väkivaltakin on väkivaltaa ja väkivalta tuottaa usein LISÄÄ väkivaltaa ja sen että tuota henkistä väkivaltaa ei ole tilastoitu toisin kuin on tuon fyysisen väkivallan kohdalla.

Vierailija
386/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin keski-ikäisenä miehenä totean että varmaankin aivan harmiton ja isällinen kommentti tuo on ollut, jonka hullu akka kuvitteli mielessään aivan väärin ja muut akat määkii nyt täällä tuon perässä.

Näin keski-ikäisenä naisena totean, että olen kanssasi täysin samaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
387/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku Tenho 77v kommentoi noin "härskisti". Tenho tosin tytöttelee kaikkia alle 60 vuotiaita koska Tenhon ikäpolvelle se ei ollut mikään loukkaus. Tenho ei nyt vaan ole enää oppinut 2020-luvun loukkaantumiskulttuurin mukaista käyttäytymistä, eikä tule oppimaankaan.

eikö käsitä et toi on lowkey creepyä...

Etkö osaa sanoa tuota suomeksi? Vai eikö suomi ole äidinkielesi?

Vierailija
388/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten pitäisi lakata paapomasta naisia. Miesten tulisi alkaa ajamaan omaa etuaan voimakkaammin ja eriyttää naiset. Tuhansien vuosien aikana naisista ei ole ollut miehille kuin haittaa.

Voi olla, muttaa sinun kannattaisi ainakin alkaa kirjoittamaan satukirjoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
389/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linnea Leinon kommentti sai taas kaikki setämiehet ja muut mielensäpahoittajat pöyristymään. Olisihan se pitänyt arvata, että kun nuori ja kaunis nainen ilmaisee mielipiteensä, niin heti alkaa kivitys.

 

Eikö miesten pitänyt nimenomaan suojella naisia eikä kivittää?

Eikö sinua loukkaisi, jos sinua pidettäisiin sukupuolesi perusteella toisen hengelle tai terveydelle vaarallisena?

Minusta Suomessa on puolue, joka pitää toisia ihmisiä vaarallisempana ihan vain ihonvärin perusteella..... Jostain syystä se ei sinua loukkaa? Miksi?

Kyseessähän on tilastollinen fakta.

Vierailija
390/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pervot eivät hiiviskele kansallispuistoissa jahtaamassa naisia. Mies, johon törmää metsässä on huomattavan paljon todennäköisemmin asiallinen ja mukava kuin mies, johon törmää esim. ravintolassa tai festareilla. Milloin oikeasti olisi uutisoitu, että naisretkeilijä olisi kokenut metsässä väkivaltaa?

Oletko kuullut esim. Tulilahden tapauksesta? Kahdestaan retkeileviä naisia kyttäsi ja seuraili ilmeisesti useampikin limainen mies.

Oliko tällä vuosikymmenellä, -sadalla, tai -tuhannella? Ei ollut.

Kun mennään tarpeeksi historiaan, niin sinun päällesi olisi voinut astua dinosaurus.

Tapahtui 50-luvulla. Kivikauttako se on mielestäsi ollut? Ei miehet vietteineen ole silloin olleet sen vähemmän kehittyneitä kuin nykyään.

No kertoo siitä, miten TAVALLISTA tai TODENNÄKÖISTÄ tälläinen on. Kun kuitenkin leimataan kaikki miehet pelottavammiksi kuin karhut.

Edelleenkään ei leimata kaikkia miehiä. Ja edelleenkään niiden hullujen pervojen otsassa ei lue "hullu pervo". Silloin on oman turvallisuutensa vuoksi vähän pakko olla epäilevä jokaista miestä kohtaan kunnes voi toisin todeta. Sitä ei edesauta tuntemattomien miesten möläytykset naisten ulkonäöstä.

Eli jos ajattelee, että kuka tahansa kohtaamansa nainen voi olla prosti..uoitu ja suhtautua sen mukaisesti, siinä ei mitenkään leimata naisia

Miksi sinun pitäisi kohdella prostituoituja eri tavalla kuin muita ihmisiä? Miten kohtelet omaa mummoasi, kuten prostituoituja vai?

No, on hyvä tietää, jos joku on prostituoitu ettei joudu yhdynnän jälkeen suotta maksamaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
391/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tekisi mieleni kysyä tältä ketjun ahkeralta päivystäjältä, että kokeeko hän myös oman sukunsa miespuoliset henkilöt potentiaalisena uhkana meille muille naisille? Kova hinku hänellä ainakin tuntuu olevan lytätä toisten ajatukset, tuntemukset ja kokemukset välittömästi jos ei ole samanmielinen hänen kanssaan.

Jos katsoo tilastoja, niin syytä ainakin olisi. 

Vierailija
392/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linnea Leinon kommentti sai taas kaikki setämiehet ja muut mielensäpahoittajat pöyristymään. Olisihan se pitänyt arvata, että kun nuori ja kaunis nainen ilmaisee mielipiteensä, niin heti alkaa kivitys.

 

Eikö miesten pitänyt nimenomaan suojella naisia eikä kivittää?

Eikö sinua loukkaisi, jos sinua pidettäisiin sukupuolesi perusteella toisen hengelle tai terveydelle vaarallisena?

Jos se perustuu tilastoituun faktaan (kuten tässä tapauksessa), niin miksi ihmeessä pöyristyisin ja loukkaantuisin siitä, mikäli tietäisin, että itse en ole vaarallinen toisen hengelle tai terveydelle?

Päteekö tuo tilastollinen faktasi myös muslimimiehiin?

En ole tuo kenelle vastaat, mutta kyllä, jos syrjäisessä paikassa tulee vastaan tietynnäköisiä heppuja, vaihdan varmuudeksi tien puolta. Ihan tilastojen varjossa.

Odotit varmaan erilaista vastausta?

Minulla ei ole mitään velvollisuutta tasa-arvon nimissä niellä pelkojani, vaan teen niin, mikä tuntuu itselleni mukavalta. Ei kiinnosta, jos tuntemattoman mieli siitä pahoittuu, että välttelen ja vaihdan suuntaa. Kukaan ei oikeasti vahingoitu siitä.

Miksi sitten äänestät vihervasemmistoa? Jos jokin porukka on vaarallisempaa kuin muut, sinua ei haittaa että joku toinen nainen joutuu näiden uhriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
393/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pervot eivät hiiviskele kansallispuistoissa jahtaamassa naisia. Mies, johon törmää metsässä on huomattavan paljon todennäköisemmin asiallinen ja mukava kuin mies, johon törmää esim. ravintolassa tai festareilla. Milloin oikeasti olisi uutisoitu, että naisretkeilijä olisi kokenut metsässä väkivaltaa?

Oletko kuullut esim. Tulilahden tapauksesta? Kahdestaan retkeileviä naisia kyttäsi ja seuraili ilmeisesti useampikin limainen mies.

Oliko tällä vuosikymmenellä, -sadalla, tai -tuhannella? Ei ollut.

Kun mennään tarpeeksi historiaan, niin sinun päällesi olisi voinut astua dinosaurus.

Tapahtui 50-luvulla. Kivikauttako se on mielestäsi ollut? Ei miehet vietteineen ole silloin olleet sen vähemmän kehittyneitä kuin nykyään.

No kertoo siitä, miten TAVALLISTA tai TODENNÄKÖISTÄ tälläinen on. Kun kuitenkin leimataan kaikki miehet pelottavammiksi kuin karhut.

Edelleenkään ei leimata kaikkia miehiä. Ja edelleenkään niiden hullujen pervojen otsassa ei lue "hullu pervo". Silloin on oman turvallisuutensa vuoksi vähän pakko olla epäilevä jokaista miestä kohtaan kunnes voi toisin todeta. Sitä ei edesauta tuntemattomien miesten möläytykset naisten ulkonäöstä.

Eli jos ajattelee, että kuka tahansa kohtaamansa nainen voi olla prosti..uoitu ja suhtautua sen mukaisesti, siinä ei mitenkään leimata naisia

Miksi sinun pitäisi kohdella prostituoituja eri tavalla kuin muita ihmisiä? Miten kohtelet omaa mummoasi, kuten prostituoituja vai?

Ajattelen muidenkin kuin itseni näkökulmasta. Jos joku mies ajattelee, että kuka tahansa kohtaamansa nainen voi olla pros..ti..uoitu, se vaikuttaa miehen käytökseen eism. niin, että hän yrittää selvittää asian, jos on kiinnostunut maksullisista. Jos ei ole kiinnostunut, oletus siitä että toinen voi olla maksullinen, voi olla ahdistavaa koska saa pelätä että hän alkaa tyrkyttämään palveluksiaan. Se vertautuu täysin siihen, että julistaa miesten olevan niin pelottavia, että kohtaa ennemmin karhun. 

 

Miksi sinun, tai Linnean pitää suhtautua miehiin potentiaalisina väkivallan tekijöinä. Kohteletko isoisääsi kuin potentiaalista ra..is..ka..jaa, koska kuka tahansa mies voi olla sellainen. 

Vierailija
394/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kaikkien jankkaajien  käydä välillä vaikka ulkona. Jankkauksessa ei ole voittajia, kaikki ovat häviäjiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
395/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pervot eivät hiiviskele kansallispuistoissa jahtaamassa naisia. Mies, johon törmää metsässä on huomattavan paljon todennäköisemmin asiallinen ja mukava kuin mies, johon törmää esim. ravintolassa tai festareilla. Milloin oikeasti olisi uutisoitu, että naisretkeilijä olisi kokenut metsässä väkivaltaa?

Oletko kuullut esim. Tulilahden tapauksesta? Kahdestaan retkeileviä naisia kyttäsi ja seuraili ilmeisesti useampikin limainen mies.

Oliko tällä vuosikymmenellä, -sadalla, tai -tuhannella? Ei ollut.

Kun mennään tarpeeksi historiaan, niin sinun päällesi olisi voinut astua dinosaurus.

Tapahtui 50-luvulla. Kivikauttako se on mielestäsi ollut? Ei miehet vietteineen ole silloin olleet sen vähemmän kehittyneitä kuin nykyään.

No kertoo siitä, miten TAVALLISTA tai TODENNÄKÖISTÄ tälläinen on. Kun kuitenkin leimataan kaikki miehet pelottavammiksi kuin karhut.

Edelleenkään ei leimata kaikkia miehiä. Ja edelleenkään niiden hullujen pervojen otsassa ei lue "hullu pervo". Silloin on oman turvallisuutensa vuoksi vähän pakko olla epäilevä jokaista miestä kohtaan kunnes voi toisin todeta. Sitä ei edesauta tuntemattomien miesten möläytykset naisten ulkonäöstä.

Eli jos ajattelee, että kuka tahansa kohtaamansa nainen voi olla prosti..uoitu ja suhtautua sen mukaisesti, siinä ei mitenkään leimata naisia

Miksi sinun pitäisi kohdella prostituoituja eri tavalla kuin muita ihmisiä? Miten kohtelet omaa mummoasi, kuten prostituoituja vai?

No, on hyvä tietää, jos joku on prostituoitu ettei joudu yhdynnän jälkeen suotta maksamaan!

Niinkö vaimosi teki? Paljonko maksoit?

Vierailija
396/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linnea Leinon kommentti sai taas kaikki setämiehet ja muut mielensäpahoittajat pöyristymään. Olisihan se pitänyt arvata, että kun nuori ja kaunis nainen ilmaisee mielipiteensä, niin heti alkaa kivitys.

 

Eikö miesten pitänyt nimenomaan suojella naisia eikä kivittää?

Eikö sinua loukkaisi, jos sinua pidettäisiin sukupuolesi perusteella toisen hengelle tai terveydelle vaarallisena?

Minusta tämä kertoo vain miesten heikosta itsetunnosta, mikäli tällaisesta pöyristyvät. 

 

Kaikki tilastot ja faktat puhuvat sen puolesta, että miehet ovat luoneen valtavan ongelman ja uhkan naisille. Siksi olisi syytä, että miehet myös korjaisivat tämän ongelman, vai tarvitaanko siihenkin naista?

Vierailija
397/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linnea Leinon kommentti sai taas kaikki setämiehet ja muut mielensäpahoittajat pöyristymään. Olisihan se pitänyt arvata, että kun nuori ja kaunis nainen ilmaisee mielipiteensä, niin heti alkaa kivitys.

 

Eikö miesten pitänyt nimenomaan suojella naisia eikä kivittää?

Eikö sinua loukkaisi, jos sinua pidettäisiin sukupuolesi perusteella toisen hengelle tai terveydelle vaarallisena?

Jos se perustuu tilastoituun faktaan (kuten tässä tapauksessa), niin miksi ihmeessä pöyristyisin ja loukkaantuisin siitä, mikäli tietäisin, että itse en ole vaarallinen toisen hengelle tai terveydelle?

Päteekö tuo tilastollinen faktasi myös muslimimiehiin?

En ole tuo kenelle vastaat, mutta kyllä, jos syrjäisessä paikassa tulee vastaan tietynnäköisiä heppuja, vaihdan varmuudeksi tien puolta. Ihan tilastojen varjossa.

Odotit varmaan erilaista vastausta?

Minulla ei ole mitään velvollisuutta tasa-arvon nimissä niellä pelkojani, vaan teen niin, mikä tuntuu itselleni mukavalta. Ei kiinnosta, jos tuntemattoman mieli siitä pahoittuu, että välttelen ja vaihdan suuntaa. Kukaan ei oikeasti vahingoitu siitä.

Miksi sitten äänestät vihervasemmistoa? Jos jokin porukka on vaarallisempaa kuin muut, sinua ei haittaa että joku toinen nainen joutuu näiden uhriksi.

Mistä sinäkin luulet tietäväsi, ketä minä äänestän?

Minulle ei ole puoluetta olemassakaan.

Vierailija
398/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linnea Leinon kommentti sai taas kaikki setämiehet ja muut mielensäpahoittajat pöyristymään. Olisihan se pitänyt arvata, että kun nuori ja kaunis nainen ilmaisee mielipiteensä, niin heti alkaa kivitys.

 

Eikö miesten pitänyt nimenomaan suojella naisia eikä kivittää?

Eikö sinua loukkaisi, jos sinua pidettäisiin sukupuolesi perusteella toisen hengelle tai terveydelle vaarallisena?

Suomessa on porukkaa, joka pitää pelkän ihovärin perusteella toisia ihmisiä vaarallisempana kuin toisia. Tämä tuskin sinua loukkaa, vai loukkaako?

Vastaan ylempään kommenttiin, mutta minua ei miehenä pätkän vertaa kiinnosta pitääkö joku minua vaarallisena tai ei tai ylipäätään mitä joku minusta ajattelee.

Vierailija
399/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi veetu. Kävelin toissapäivänä kadulla kun ohikulkeva mies sanoin mulle, että Kaunis mekko. Vastasin kiitos ja molemmat jatkettiin matkaamme. Olisi pitänyt tajuta soittaa iltapascaan, TAAS MUA AHDISTELTIIN!!!!

Kamoon nyt oikeasti.

Mekko on irrallinen objekti, kun taas ulkonäköön kohdistuvat kommentit on liian henkilökohtaisia. Nainen harvemmin haluaa tulla nähdyksi epämiellyttävien miesten silmissä. Mekon kommentoinnilla ei ole mitään väliä. 

Vierailija
400/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linnea Leinon kommentti sai taas kaikki setämiehet ja muut mielensäpahoittajat pöyristymään. Olisihan se pitänyt arvata, että kun nuori ja kaunis nainen ilmaisee mielipiteensä, niin heti alkaa kivitys.

 

Eikö miesten pitänyt nimenomaan suojella naisia eikä kivittää?

Eikö sinua loukkaisi, jos sinua pidettäisiin sukupuolesi perusteella toisen hengelle tai terveydelle vaarallisena?

Suomessa on porukkaa, joka pitää pelkän ihovärin perusteella toisia ihmisiä vaarallisempana kuin toisia. Tämä tuskin sinua loukkaa, vai loukkaako?

On totta, että värilliset ja miehet ovat vaarallisempia. Värilliset miehet kaikkein vaarallisimpia. Tämä ei loukkaa minua valkoisena. On kuitenkin helvetin iso ero tämän toteamisessa ja sen sanomisessa, että toivoisin naapurini olevan mieluummin käärmeen kuin mustan miehen.

En tiedä käärmeistä, mutta mato sulla ainakin on housuissasi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän