Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä", Linnea Leinon HIRVITTÄVÄ KOKEMUS metsäreissulla???

Vierailija
22.06.2026 |

Joko on kriisiapu paikalla ja ne miehet vankilassa, APUAAAAAA"!!!!!!!!!

 

 https://www.is.fi/viihde/art-2000012094209.html

Kommentit (1218)

Vierailija
341/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linnea Leinon kommentti sai taas kaikki setämiehet ja muut mielensäpahoittajat pöyristymään. Olisihan se pitänyt arvata, että kun nuori ja kaunis nainen ilmaisee mielipiteensä, niin heti alkaa kivitys.

 

Eikö miesten pitänyt nimenomaan suojella naisia eikä kivittää?

Eikö sinua loukkaisi, jos sinua pidettäisiin sukupuolesi perusteella toisen hengelle tai terveydelle vaarallisena?

Ja nimiteltäisiin LIMAISEKSI.

Vierailija
342/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin jos random ukkelit kyselee et kuis noin nätti tyttö uskaltaa olla paikassa X niin sehän jo ajattelee mitä kauheuksia sille nätille tytölle voikaan tehdä ja tapahtua. 

Ei ajattele, te akat olette HULLUJA!

Montako vuotta olet viettänyt naisen kehossa? Minä olen ollut tyttö ja nainen jo 57 vuotta. Et uskoisi puoliakaan kokemuksistani sikamiesten käyttäytymisestä, joka alkoi kun olin 7-vuotias ja on nyt onnekseni laantunut, koska olen vanha nainen. Voin sanoa sinulle, nilkki, että älä tule kertomaan minulle, etteivätkö kokemukseni ole tosia. Älä vähättele. Älä solvaa. KUUNTELE naisten kokemuksia. Ja muuta käytöstäsi niin, ettei sinua pidetä uhkana.

Ja sinä et tiedä millaisia kokemuksia miehillä on hulluista naisista. Joten älä kommentoi asioita joista et voi tietää.

Varmasti näin. Tiedämme vain sen, että tänä vuonna Suomessa mies on tappanut naisen joka toinen viikko. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että se karhujen kanssa asustellut Sulo oli onnellisempi kuin yksikään mies naisen kanssa.

Ai kamala. Hänhän sitten lopulta joutui vaikeuksiin, kun oli kohdellut karhuja kaltoin. Että mies oli onnellinen, karhu ei ehkä niinkään.

Tässä on jo ironiaa.

Vierailija
344/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan noi asiattomia kommentteja, miksi noin pitäisi sanoa naiselle, joka tulee vastaan metsäretkellä?

Niin, miksi? Tuollainen kommentointi viittaa siihen, että naisten tosiaan pitäisi pelätä jotain ollessaan yksinään metsässä. Mitään muuta pelättäväähän siellä ei ole kuin ne miehet, ja nuo kommentoijat tietävät sen itsekin. Karhun tai jonkin muun petoeläimen hyökkääminen ihmisen kimppuun on mitättömän pieni.

Linnea itsekin kertoi pelkäävänsä miehen kohtaamista metsässä enemmän kuin vastaantulevaa karhua. Silloin kommentoijan kysymys ja ihmettely on myös Linnean näkemyksen mukaan aivan ymmärrettävä. Olipa kommentoija mies tai nainen. 

 

Jos vaikka mies tai nainen lähtisi yksinpurjehdukselle varusteilla ja veneellä, jonka kertoisi olevan hyvin vaarallista, niin aika moni ihmettelisi että kuinka uskallat. 

Vierailija
345/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että se karhujen kanssa asustellut Sulo oli onnellisempi kuin yksikään mies naisen kanssa.

Mikäli olet lukenut uutisia, niin se Sulon porukka nimenomaan laiminlöi karhuja. Miksi?

Vierailija
346/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesviha on jo johtanut vastareaktioon. Naiset kaivavat kuoppaa allensa eivätkä vihansa sokaisemana edes huomaa sitä.

Jotkut kaivavat, toiset eivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
347/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten pitäisi lakata paapomasta naisia. Miesten tulisi alkaa ajamaan omaa etuaan voimakkaammin ja eriyttää naiset. Tuhansien vuosien aikana naisista ei ole ollut miehille kuin haittaa.

Vierailija
348/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin jos random ukkelit kyselee et kuis noin nätti tyttö uskaltaa olla paikassa X niin sehän jo ajattelee mitä kauheuksia sille nätille tytölle voikaan tehdä ja tapahtua. 

Ei ajattele, te akat olette HULLUJA!

Montako vuotta olet viettänyt naisen kehossa? Minä olen ollut tyttö ja nainen jo 57 vuotta. Et uskoisi puoliakaan kokemuksistani sikamiesten käyttäytymisestä, joka alkoi kun olin 7-vuotias ja on nyt onnekseni laantunut, koska olen vanha nainen. Voin sanoa sinulle, nilkki, että älä tule kertomaan minulle, etteivätkö kokemukseni ole tosia. Älä vähättele. Älä solvaa. KUUNTELE naisten kokemuksia. Ja muuta käytöstäsi niin, ettei sinua pidetä uhkana.

Ja sinä et tiedä millaisia kokemuksia miehillä on hulluista naisista. Joten älä kommentoi asioita joista et voi tietää.

Varmasti näin. Tiedämme vain sen, että tänä vuonna Suomessa mies on tappanut naisen joka toinen viikko. 

Mutta emme tiedä että paljonko naisen harrastamaa henkistä VÄKIVALTAA on ollut noita tapahtumia ennen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
349/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naiskuvani oli jo miljoonan miinuksella niin tämä ketju laittoi siihen vielä muutaman piirun lisää. T. Mies

Hyvä. Pysynet kaukana naisista sitten.

Ihan varmasti pysyn, pysynyt jo 16 vuotta.

No sitten mikään tässä ketjussa ei varmasti koske sinua. Tuskin huutelet metsässä kulkeville naisille, että ovat vaarassa, koska ovat niin nättejä.

Vierailija
350/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesviha on jo johtanut vastareaktioon. Naiset kaivavat kuoppaa allensa eivätkä vihansa sokaisemana edes huomaa sitä.

Jotkut kaivavat, toiset eivät.

Lapsi menee pesuveden mukana valitettavasti. Toki voitte yrittää ratkaista tilanteen jollain uudella tavalla, mutta itse en keksi mikä sellainen voisi olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
351/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin jos random ukkelit kyselee et kuis noin nätti tyttö uskaltaa olla paikassa X niin sehän jo ajattelee mitä kauheuksia sille nätille tytölle voikaan tehdä ja tapahtua. 

Ei ajattele, te akat olette HULLUJA!

Montako vuotta olet viettänyt naisen kehossa? Minä olen ollut tyttö ja nainen jo 57 vuotta. Et uskoisi puoliakaan kokemuksistani sikamiesten käyttäytymisestä, joka alkoi kun olin 7-vuotias ja on nyt onnekseni laantunut, koska olen vanha nainen. Voin sanoa sinulle, nilkki, että älä tule kertomaan minulle, etteivätkö kokemukseni ole tosia. Älä vähättele. Älä solvaa. KUUNTELE naisten kokemuksia. Ja muuta käytöstäsi niin, ettei sinua pidetä uhkana.

Ja sinä et tiedä millaisia kokemuksia miehillä on hulluista naisista. Joten älä kommentoi asioita joista et voi tietää.

Lyön vetoa, ettei kokemuksiisi kuulu yhtään itsensäpaljastelua, seurailua pimeällä kotiin, työpaikalla ahdistelua niin fyysisesti kuin sanallisesti, kiristystä seksiin, raiskausyrityksiä, tuntemattomien kadulla huuteluita ja hinnan kysymistä seksuaalisista palveluista. Äläkä vaivaudu syyttämään minua tai olemustani "ansaitsemastani" kohtelusta. Niinhän sinunkaltaiset tuppaavat tekemään.

N57

Vierailija
352/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naiskuvani oli jo miljoonan miinuksella niin tämä ketju laittoi siihen vielä muutaman piirun lisää. T. Mies

Hyvä. Pysynet kaukana naisista sitten.

Ihan varmasti pysyn, pysynyt jo 16 vuotta.

No sitten mikään tässä ketjussa ei varmasti koske sinua. Tuskin huutelet metsässä kulkeville naisille, että ovat vaarassa, koska ovat niin nättejä.

Paitsi että olen ketjun aloittaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
353/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linnea Leinon kommentti sai taas kaikki setämiehet ja muut mielensäpahoittajat pöyristymään. Olisihan se pitänyt arvata, että kun nuori ja kaunis nainen ilmaisee mielipiteensä, niin heti alkaa kivitys.

 

Eikö miesten pitänyt nimenomaan suojella naisia eikä kivittää?

Eikö sinua loukkaisi, jos sinua pidettäisiin sukupuolesi perusteella toisen hengelle tai terveydelle vaarallisena?

Jos se perustuu tilastoituun faktaan (kuten tässä tapauksessa), niin miksi ihmeessä pöyristyisin ja loukkaantuisin siitä, mikäli tietäisin, että itse en ole vaarallinen toisen hengelle tai terveydelle?

Vierailija
354/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten pitäisi lakata paapomasta naisia. Miesten tulisi alkaa ajamaan omaa etuaan voimakkaammin ja eriyttää naiset. Tuhansien vuosien aikana naisista ei ole ollut miehille kuin haittaa.

Sopii. Muuttakaa keskenänne jonnekin miessaarelle. Ei mene kauaa, kun ta pat te ja rais kaatte toisenne hengiltä testosteronihuuruissanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
355/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pervot eivät hiiviskele kansallispuistoissa jahtaamassa naisia. Mies, johon törmää metsässä on huomattavan paljon todennäköisemmin asiallinen ja mukava kuin mies, johon törmää esim. ravintolassa tai festareilla. Milloin oikeasti olisi uutisoitu, että naisretkeilijä olisi kokenut metsässä väkivaltaa?

Oletko kuullut esim. Tulilahden tapauksesta? Kahdestaan retkeileviä naisia kyttäsi ja seuraili ilmeisesti useampikin limainen mies.

Oliko tällä vuosikymmenellä, -sadalla, tai -tuhannella? Ei ollut.

Kun mennään tarpeeksi historiaan, niin sinun päällesi olisi voinut astua dinosaurus.

Tapahtui 50-luvulla. Kivikauttako se on mielestäsi ollut? Ei miehet vietteineen ole silloin olleet sen vähemmän kehittyneitä kuin nykyään.

No kertoo siitä, miten TAVALLISTA tai TODENNÄKÖISTÄ tälläinen on. Kun kuitenkin leimataan kaikki miehet pelottavammiksi kuin karhut.

Edelleenkään ei leimata kaikkia miehiä. Ja edelleenkään niiden hullujen pervojen otsassa ei lue "hullu pervo". Silloin on oman turvallisuutensa vuoksi vähän pakko olla epäilevä jokaista miestä kohtaan kunnes voi toisin todeta. Sitä ei edesauta tuntemattomien miesten möläytykset naisten ulkonäöstä.

Eli jos ajattelee, että kuka tahansa kohtaamansa nainen voi olla prosti..uoitu ja suhtautua sen mukaisesti, siinä ei mitenkään leimata naisia

Vierailija
356/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään ei saisi puuttua sitten jos naisihminen on  keskellä korpea lähinnä jonkin juomapullo kanssa.

Vierailija
357/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten pitäisi lakata paapomasta naisia. Miesten tulisi alkaa ajamaan omaa etuaan voimakkaammin ja eriyttää naiset. Tuhansien vuosien aikana naisista ei ole ollut miehille kuin haittaa.

Voisi sanoa  myös että toisin päin, ei sukupuolista ole toisilleen kuin haittaa.  

Vierailija
358/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linnea Leinon kommentti sai taas kaikki setämiehet ja muut mielensäpahoittajat pöyristymään. Olisihan se pitänyt arvata, että kun nuori ja kaunis nainen ilmaisee mielipiteensä, niin heti alkaa kivitys.

 

Eikö miesten pitänyt nimenomaan suojella naisia eikä kivittää?

Eikö sinua loukkaisi, jos sinua pidettäisiin sukupuolesi perusteella toisen hengelle tai terveydelle vaarallisena?

Jos se perustuu tilastoituun faktaan (kuten tässä tapauksessa), niin miksi ihmeessä pöyristyisin ja loukkaantuisin siitä, mikäli tietäisin, että itse en ole vaarallinen toisen hengelle tai terveydelle?

Päteekö tuo tilastollinen faktasi myös muslimimiehiin?

Vierailija
359/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten pitäisi lakata paapomasta naisia. Miesten tulisi alkaa ajamaan omaa etuaan voimakkaammin ja eriyttää naiset. Tuhansien vuosien aikana naisista ei ole ollut miehille kuin haittaa.

No toisin kuin sinä, minä pidän naisista. Mutta eipä siinä mitään.

M47

Vierailija
360/1218 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linnea Leinon kommentti sai taas kaikki setämiehet ja muut mielensäpahoittajat pöyristymään. Olisihan se pitänyt arvata, että kun nuori ja kaunis nainen ilmaisee mielipiteensä, niin heti alkaa kivitys.

 

Eikö miesten pitänyt nimenomaan suojella naisia eikä kivittää?

Eikö sinua loukkaisi, jos sinua pidettäisiin sukupuolesi perusteella toisen hengelle tai terveydelle vaarallisena?

Minusta Suomessa on puolue, joka pitää toisia ihmisiä vaarallisempana ihan vain ihonvärin perusteella..... Jostain syystä se ei sinua loukkaa? Miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi