Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"miten noin nätti tyttö uskaltaa olla yksin täällä metsässä", Linnea Leinon HIRVITTÄVÄ KOKEMUS metsäreissulla???

Vierailija
22.06.2026 |

Joko on kriisiapu paikalla ja ne miehet vankilassa, APUAAAAAA"!!!!!!!!!

 

 https://www.is.fi/viihde/art-2000012094209.html

Kommentit (1230)

Vierailija
401/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linnea Leinon kommentti sai taas kaikki setämiehet ja muut mielensäpahoittajat pöyristymään. Olisihan se pitänyt arvata, että kun nuori ja kaunis nainen ilmaisee mielipiteensä, niin heti alkaa kivitys.

 

Eikö miesten pitänyt nimenomaan suojella naisia eikä kivittää?

Eikö sinua loukkaisi, jos sinua pidettäisiin sukupuolesi perusteella toisen hengelle tai terveydelle vaarallisena?

Minusta tämä kertoo vain miesten heikosta itsetunnosta, mikäli tällaisesta pöyristyvät. 

 

Kaikki tilastot ja faktat puhuvat sen puolesta, että miehet ovat luoneen valtavan ongelman ja uhkan naisille. Siksi olisi syytä, että miehet myös korjaisivat tämän ongelman, vai tarvitaanko siihenkin naista?

Miehet haluavat hankkiutua väkivaltaisista miehistä eroon.

Naiset haluavat tuoda maahan lisää väkivaltaisia miehiä.

Haluatko että toivettasi kuunnellaan vai haluatko että miehet päättävät miten tuo asia hoidetaan?

Vierailija
402/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin keski-ikäisenä miehenä totean että varmaankin aivan harmiton ja isällinen kommentti tuo on ollut, jonka hullu akka kuvitteli mielessään aivan väärin ja muut akat määkii nyt täällä tuon perässä.

Näin keski-ikäisenä naisena totean, että olen kanssasi täysin samaa mieltä.

Juuri näin. Vanhempi mies tietää saman minkä Linneakin, nätin nuoren naisen on vaarallista liikkua yksin monissa paikoissa. Linnea itsekin pitää sitä niin vaarallisena, että kohtaisi mieluummin karhun kuin miehen, koska kuka tahansa mies voi hänen mielestään olla rai..s..k..ja. Vanhempi mies on elänyt ja kasvanut kulttuurissa, jossa huolehdittiin toisista enemmän, etenkin nuorista tytöistä ja naisista. Hän ymmärtää vaarat, vaikkei edes noin dramaattisesti kuin Linnea (mies vs karhu), joten hän kantoi huolta. Kysyjä voi aivan yhtä hyvin olla vanhempi nainen. Tämä kuvastaa, miten sairasta woke ideologia on, kehitellään ajatusrakennelmia ja oletuksia, syrjintää siitä missä sitä ei ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linnea Leinon kommentti sai taas kaikki setämiehet ja muut mielensäpahoittajat pöyristymään. Olisihan se pitänyt arvata, että kun nuori ja kaunis nainen ilmaisee mielipiteensä, niin heti alkaa kivitys.

 

Eikö miesten pitänyt nimenomaan suojella naisia eikä kivittää?

Eikö sinua loukkaisi, jos sinua pidettäisiin sukupuolesi perusteella toisen hengelle tai terveydelle vaarallisena?

Jos se perustuu tilastoituun faktaan (kuten tässä tapauksessa), niin miksi ihmeessä pöyristyisin ja loukkaantuisin siitä, mikäli tietäisin, että itse en ole vaarallinen toisen hengelle tai terveydelle?

Päteekö tuo tilastollinen faktasi myös muslimimiehiin?

En ole tuo kenelle vastaat, mutta kyllä, jos syrjäisessä paikassa tulee vastaan tietynnäköisiä heppuja, vaihdan varmuudeksi tien puolta. Ihan tilastojen varjossa.

Odotit varmaan erilaista vastausta?

Minulla ei ole mitään velvollisuutta tasa-arvon nimissä niellä pelkojani, vaan teen niin, mikä tuntuu itselleni mukavalta. Ei kiinnosta, jos tuntemattoman mieli siitä pahoittuu, että välttelen ja vaihdan suuntaa. Kukaan ei oikeasti vahingoitu siitä.

Miksi sitten äänestät vihervasemmistoa? Jos jokin porukka on vaarallisempaa kuin muut, sinua ei haittaa että joku toinen nainen joutuu näiden uhriksi.

Mistä sinäkin luulet tietäväsi, ketä minä äänestän?

Minulle ei ole puoluetta olemassakaan.

Eli olet vihervasemmistolainen.

Vierailija
404/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kaikkien jankkaajien  käydä välillä vaikka ulkona. Jankkauksessa ei ole voittajia, kaikki ovat häviäjiä. 

Mennä vaikka vaeltamaan, voi tavata "nättejä tyttöjä".

Vierailija
405/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäkää miehet samaistua tilanteeseen kuvittelemalla tilanne jossa olet yksin jossain keskellä ei-mitään ja itseäsi tuplasti vahvempi mies alkaa vihjailla päin naamaa että sun ei pitäisi olla siellä yksin. 

Niin tai se isompi, tatuoitu ja vahvempi vankilarakastelijamies alkaa kommentoimaan miehen ulkonäköä, että "mitäs tuollainen herkkupala tekee yksin tämmöisessä paikassa". 

Vierailija
406/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako vuotta olet viettänyt naisen kehossa? Minä olen ollut tyttö ja nainen jo 57 vuotta. Et uskoisi puoliakaan kokemuksistani sikamiesten käyttäytymisestä, joka alkoi kun olin 7-vuotias ja on nyt onnekseni laantunut, koska olen vanha nainen. Voin sanoa sinulle, nilkki, että älä tule kertomaan minulle, etteivätkö kokemukseni ole tosia. Älä vähättele. Älä solvaa. KUUNTELE naisten kokemuksia. Ja muuta käytöstäsi niin, ettei sinua pidetä uhkana.

 

Miksi sanot nilkiksi miestä, joka ei ole tehnyt sinulle mitään? Katkruutesi tihkuu syyttömien päälle! Ei ole tervettä.

Minä olen elänyt naisena 69 vuotta eikä minulla ole nuoruudesta tyttönä lainkaan samanlaisia kokemuksia miehistä kuin sinulla. 

14-15 vuotiaana läpikäytyjen humalaisten sekoilujen jälkeen kukaan mies ei ole yrittänyt saada minulta seksiä vasten tahtoani, ei heittänyt rivoja kommentteja jne. 

Kuusivuotiaana minua käytti seksuaalisesti hyväkseen sukulaismies, mutta tajuan kyllä nyt, että hän oli psykopaatti, ei normaali mies. Joten en syökse vihaa kaikkien miesten niskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
407/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin jos random ukkelit kyselee et kuis noin nätti tyttö uskaltaa olla paikassa X niin sehän jo ajattelee mitä kauheuksia sille nätille tytölle voikaan tehdä ja tapahtua. 

Ei ajattele, te akat olette HULLUJA!

Montako vuotta olet viettänyt naisen kehossa? Minä olen ollut tyttö ja nainen jo 57 vuotta. Et uskoisi puoliakaan kokemuksistani sikamiesten käyttäytymisestä, joka alkoi kun olin 7-vuotias ja on nyt onnekseni laantunut, koska olen vanha nainen. Voin sanoa sinulle, nilkki, että älä tule kertomaan minulle, etteivätkö kokemukseni ole tosia. Älä vähättele. Älä solvaa. KUUNTELE naisten kokemuksia. Ja muuta käytöstäsi niin, ettei sinua pidetä uhkana.

Ja sinä et tiedä millaisia kokemuksia miehillä on hulluista naisista. Joten älä kommentoi asioita joista et voi tietää.

Varmasti näin. Tiedämme vain sen, että tänä vuonna Suomessa mies on tappanut naisen joka toinen viikko. 

Mutta emme tiedä että paljonko naisen harrastamaa henkistä VÄKIVALTAA on ollut noita tapahtumia ennen?

Yritätkö nyt rivien välistä sanoa, että naisen saa surmata jos meno ei miestä miellytä? 

En, vaan että henkinen väkivaltakin on väkivaltaa ja väkivalta tuottaa usein LISÄÄ väkivaltaa ja sen että tuota henkistä väkivaltaa ei ole tilastoitu toisin kuin on tuon fyysisen väkivallan kohdalla.

Oletko siis kanssani samaa mieltä, että naista ei saa surmata missään olosuhteissa?

Vierailija
408/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pervot eivät hiiviskele kansallispuistoissa jahtaamassa naisia. Mies, johon törmää metsässä on huomattavan paljon todennäköisemmin asiallinen ja mukava kuin mies, johon törmää esim. ravintolassa tai festareilla. Milloin oikeasti olisi uutisoitu, että naisretkeilijä olisi kokenut metsässä väkivaltaa?

Oletko kuullut esim. Tulilahden tapauksesta? Kahdestaan retkeileviä naisia kyttäsi ja seuraili ilmeisesti useampikin limainen mies.

Oliko tällä vuosikymmenellä, -sadalla, tai -tuhannella? Ei ollut.

Kun mennään tarpeeksi historiaan, niin sinun päällesi olisi voinut astua dinosaurus.

Tapahtui 50-luvulla. Kivikauttako se on mielestäsi ollut? Ei miehet vietteineen ole silloin olleet sen vähemmän kehittyneitä kuin nykyään.

No kertoo siitä, miten TAVALLISTA tai TODENNÄKÖISTÄ tälläinen on. Kun kuitenkin leimataan kaikki miehet pelottavammiksi kuin karhut.

Edelleenkään ei leimata kaikkia miehiä. Ja edelleenkään niiden hullujen pervojen otsassa ei lue "hullu pervo". Silloin on oman turvallisuutensa vuoksi vähän pakko olla epäilevä jokaista miestä kohtaan kunnes voi toisin todeta. Sitä ei edesauta tuntemattomien miesten möläytykset naisten ulkonäöstä.

Eli jos ajattelee, että kuka tahansa kohtaamansa nainen voi olla prosti..uoitu ja suhtautua sen mukaisesti, siinä ei mitenkään leimata naisia

Miksi sinun pitäisi kohdella prostituoituja eri tavalla kuin muita ihmisiä? Miten kohtelet omaa mummoasi, kuten prostituoituja vai?

No, on hyvä tietää, jos joku on prostituoitu ettei joudu yhdynnän jälkeen suotta maksamaan!

Niinkö vaimosi teki? Paljonko maksoit?

Puolikkaan omakotitalon, auton ja lasten elarit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
409/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pervot eivät hiiviskele kansallispuistoissa jahtaamassa naisia. Mies, johon törmää metsässä on huomattavan paljon todennäköisemmin asiallinen ja mukava kuin mies, johon törmää esim. ravintolassa tai festareilla. Milloin oikeasti olisi uutisoitu, että naisretkeilijä olisi kokenut metsässä väkivaltaa?

Oletko kuullut esim. Tulilahden tapauksesta? Kahdestaan retkeileviä naisia kyttäsi ja seuraili ilmeisesti useampikin limainen mies.

Oliko tällä vuosikymmenellä, -sadalla, tai -tuhannella? Ei ollut.

Kun mennään tarpeeksi historiaan, niin sinun päällesi olisi voinut astua dinosaurus.

Tapahtui 50-luvulla. Kivikauttako se on mielestäsi ollut? Ei miehet vietteineen ole silloin olleet sen vähemmän kehittyneitä kuin nykyään.

No kertoo siitä, miten TAVALLISTA tai TODENNÄKÖISTÄ tälläinen on. Kun kuitenkin leimataan kaikki miehet pelottavammiksi kuin karhut.

Edelleenkään ei leimata kaikkia miehiä. Ja edelleenkään niiden hullujen pervojen otsassa ei lue "hullu pervo". Silloin on oman turvallisuutensa vuoksi vähän pakko olla epäilevä jokaista miestä kohtaan kunnes voi toisin todeta. Sitä ei edesauta tuntemattomien miesten möläytykset naisten ulkonäöstä.

Eli jos ajattelee, että kuka tahansa kohtaamansa nainen voi olla prosti..uoitu ja suhtautua sen mukaisesti, siinä ei mitenkään leimata naisia

Miksi sinun pitäisi kohdella prostituoituja eri tavalla kuin muita ihmisiä? Miten kohtelet omaa mummoasi, kuten prostituoituja vai?

Ajattelen muidenkin kuin itseni näkökulmasta. Jos joku mies ajattelee, että kuka tahansa kohtaamansa nainen voi olla pros..ti..uoitu, se vaikuttaa miehen käytökseen eism. niin, että hän yrittää selvittää asian, jos on kiinnostunut maksullisista. Jos ei ole kiinnostunut, oletus siitä että toinen voi olla maksullinen, voi olla ahdistavaa koska saa pelätä että hän alkaa tyrkyttämään palveluksiaan. Se vertautuu täysin siihen, että julistaa miesten olevan niin pelottavia, että kohtaa ennemmin karhun. 

 

Miksi sinun, tai Linnean pitää suhtautua miehiin potentiaalisina väkivallan tekijöinä. Kohteletko isoisääsi kuin potentiaalista ra..is..ka..jaa, koska kuka tahansa mies voi olla sellainen. 

Minä tunnen isoisäni, eikä hän olisi koskaan sanonut tuntemattomille naisille, että "miten noin nätti nainen uskaltaa kulkea täällä".

-eri

Vierailija
410/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi veetu. Kävelin toissapäivänä kadulla kun ohikulkeva mies sanoin mulle, että Kaunis mekko. Vastasin kiitos ja molemmat jatkettiin matkaamme. Olisi pitänyt tajuta soittaa iltapascaan, TAAS MUA AHDISTELTIIN!!!!

Kamoon nyt oikeasti.

Miten tuo on yhtään mitenkään verrattavissa siihen että olet kaksin keskellä metsää ja mies vihjailee että sun on turvatonta olla siellä yksin? Etkö oikeasti näe eroa? 

Ei mitenkään, sillä on todennäköisempää joutua raiskatuksi kapungin kadun varjossa kuin metsässä.

Raiskatuksi voi tulla missä vain. Naiselle kaikki miehet ja kaikki paikat, joissa on mies, on potentiaalisia uhkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
411/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. Tätä tilannetta voisi verrata mielestäni siihen, että olisin turistina syrjäisellä kujalla yksinäni, ja minun eteeni tulisi joukko rotevia hymyileviä nuoria miehiä. Ja ihan viattomasti pysäyttäisivät kulkuni ja kysyisivät miten noin nätti poika uskaltaa kävellä täällä yksin?

 

Täydellisessä maailmassa tossa ei olisi mitään pelättävää. Todellisessa maailmassa, valitettavan usein siinä on jotain pelättävää. Ja sen vuoksi se aiheuttaa ihan ymmärrettävän epämukavuuden tunteen. 

Voithan sinä verrata vaikka appelsiinia ja banaania, mutta ei siinä ole samasta asiasta kyse. Kovasti näet vaivaa maalataksesi tarinasta jotain ihan muuta.

Tarinassa oli käsittääkseni kyse yksittäisestä miehestä, ei miesjoukosta. Siinä on suuri ero.

Ei ollut mitään puhetta miehen koosta, iästä tai muusta habituksesta. Ihan hyvin saattoi olla kuiva rimpula vanha ukko, ei mikään roteva korsto.

Ei ollut myöskään mainintaa siitä, että mies olisi pysäyttänyt Linnean tai estänyt hänen kulkunsa jossain kapeikossa joka vertautuisi kujaan. Tuohan olisi todella creepyä.

Kyse oli kohtaamisesta metsässä. Siellä on kyllä yleensä tilaa ohitella.

Noh, "kohtaamisesta metsässä" tulee mieleen vaikkapa tämä tapaus muutaman vuoden takaa:

https://en.wikipedia.org/wiki/Murders_of_Abigail_Williams_and_Liberty_G…

Yksinäinen setämies ihan vain kohtasi kaksi nuorta patikoimassa olevaa tyttöä, ja se riitti, valitettavasti.

Toki Amerikassa on näitä valtavasti enemmän. Mutta eihän Suomessa ole väestöäkään kuin prosentin verran USA:n väestöstä.

Mutta mistä helvetistä sitä suomalainenkaan metsässä kävelevä nainen voi tietää, tuleeko vastaan seuraava Tuomas Salminen, Michael Penttilä tai Otto Martikainen. Ja lisätään nyt vaikka tasa-arvon nimissä listaan joku patikoimisesta innostunut roadman-jengi, vaikka taitavat olla kyllä metsissä erityisen harvinaisia.

No ei mulle tullut mieleen. Tuo onkin tapahtunut lähes kymmenen vuotta sitten. Kyseessä on kaksi varhaisteiniä, eikä kai ihan metsässäkään oltu.

Penttilä ei tainnut paljon retkeillä ja viimeisin uhri oli prostituoitu kaupungissa. Hän oli siis hankkinut maksettua seksiseuraa. Noista muista en tiedä enkä välitä. Patikoiva roadman-jengi?🙄

On varmasti parasta, että et mene koskaan minnekään. Autokin voi ajaa päälle.

En tiedä, mikä tässä on näin vaikea ymmärtää. Harvoin pervot psykopaatit odottavat missään polulla vastaantulijaa, mutta sitten kun odottavat, käykin ikävästi (Tuomas Salminen on se Vendin murhaaja, vaikka asia ei sinua kiinnostanutkaan). Aika iso osa Suomen rikoshistorian ikävistä tapauksista ei ole ollut puskissa päivystäviä pervoja, vaan enemmänkin "tilaisuus tekee varkaan". Sairaita päähänpistoja.

Iso osa tästäkin ketjusta on ollut ihmettelyä ja naureskelua siitä, että miksi ihmeessä typerät hysteeriset naiset pelkäävät jossain metsässä??

No, syitä on kuitenkin pelätä missä tahansa, jos olet yksin eikä kukaan ulkopuolinen edes kuule huutoasi.

Siksi olisikin kiva, että jättäisimme kanssaihmiset liikuskelemaan rauhassa emmekä pelottelisi heitä turhilla kommenteilla.

Kiitos tiedosta. Ei tuo Salminen ollut mikään retkeilijä, vaan pikkukaupungin stalkkeri.

Minusta tälläinen keskustelu on älytöntä, jossa kenen tahansa tavallisen miehen lausahdusta demonisoidaan joidenkin täysin psykopaattien teoilla. Ja suorastaan loukkaavaa.

Ihan yhtä hyvin voisimme keskustella siitä, miten vaarallisia kaikki naiset ovat, kun se yksi Sanna ampui ne miehet siellä ampumaradalla Helsingin keskustassa vuonna sirppi ja kirves.

No se ero meissä on, että jos joku nainen pelottelee miestä vihjailemalla, että tällaisessa syrjäisessä paikassa voi hyvinkin tulla vaikka ammutuksi tai paloitelluksi, niin pystyn tuomitsemaan tuollaisen pelottelun enkä koe, että MINUA nyt verrataan Sannaan tai Virpi Buttiin.

Niin, no minä olen nainen, eli sujuvasti loukkaannun miesten puolesta. Mutta asiaan:

Sanotaan, että nainen kohtaa mieluummin metsässä karhun kuin miehen. Sillon ei verrata keskenään väkivaltaisia yksilöitä, vaan miehiä kokonaisena sukupuolena ja karhuja eläinlajina.

Jos joku kutsuu toista nätiksi tytöksi ja kysyy että miten hän uskaltaa yksin metsään, niin siitä on minun tulkinnallani aika pitkä matka ampumisesta tai paloittelusta puhumiseen. Tuo on jo aika vainoharhainen tulkinta.

Vierailija
412/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pervot eivät hiiviskele kansallispuistoissa jahtaamassa naisia. Mies, johon törmää metsässä on huomattavan paljon todennäköisemmin asiallinen ja mukava kuin mies, johon törmää esim. ravintolassa tai festareilla. Milloin oikeasti olisi uutisoitu, että naisretkeilijä olisi kokenut metsässä väkivaltaa?

Oletko kuullut esim. Tulilahden tapauksesta? Kahdestaan retkeileviä naisia kyttäsi ja seuraili ilmeisesti useampikin limainen mies.

Oliko tällä vuosikymmenellä, -sadalla, tai -tuhannella? Ei ollut.

Kun mennään tarpeeksi historiaan, niin sinun päällesi olisi voinut astua dinosaurus.

Tapahtui 50-luvulla. Kivikauttako se on mielestäsi ollut? Ei miehet vietteineen ole silloin olleet sen vähemmän kehittyneitä kuin nykyään.

No kertoo siitä, miten TAVALLISTA tai TODENNÄKÖISTÄ tälläinen on. Kun kuitenkin leimataan kaikki miehet pelottavammiksi kuin karhut.

Edelleenkään ei leimata kaikkia miehiä. Ja edelleenkään niiden hullujen pervojen otsassa ei lue "hullu pervo". Silloin on oman turvallisuutensa vuoksi vähän pakko olla epäilevä jokaista miestä kohtaan kunnes voi toisin todeta. Sitä ei edesauta tuntemattomien miesten möläytykset naisten ulkonäöstä.

Eli jos ajattelee, että kuka tahansa kohtaamansa nainen voi olla prosti..uoitu ja suhtautua sen mukaisesti, siinä ei mitenkään leimata naisia

Miksi sinun pitäisi kohdella prostituoituja eri tavalla kuin muita ihmisiä? Miten kohtelet omaa mummoasi, kuten prostituoituja vai?

Ajattelen muidenkin kuin itseni näkökulmasta. Jos joku mies ajattelee, että kuka tahansa kohtaamansa nainen voi olla pros..ti..uoitu, se vaikuttaa miehen käytökseen eism. niin, että hän yrittää selvittää asian, jos on kiinnostunut maksullisista. Jos ei ole kiinnostunut, oletus siitä että toinen voi olla maksullinen, voi olla ahdistavaa koska saa pelätä että hän alkaa tyrkyttämään palveluksiaan. Se vertautuu täysin siihen, että julistaa miesten olevan niin pelottavia, että kohtaa ennemmin karhun. 

 

Miksi sinun, tai Linnean pitää suhtautua miehiin potentiaalisina väkivallan tekijöinä. Kohteletko isoisääsi kuin potentiaalista ra..is..ka..jaa, koska kuka tahansa mies voi olla sellainen. 

Minä tunnen isoisäni, eikä hän olisi koskaan sanonut tuntemattomille naisille, että "miten noin nätti nainen uskaltaa kulkea täällä".

-eri

Miksi sitten vastasit epärelevantisti, kun näit mihin kommenttiin vastaus oli annettu. Kukaan ei tunne syvältä ketään. Kunnolliset naiset ja miehet ovat paljastuneet jopa sarjamurhaajiksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
413/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linnea Leinon kommentti sai taas kaikki setämiehet ja muut mielensäpahoittajat pöyristymään. Olisihan se pitänyt arvata, että kun nuori ja kaunis nainen ilmaisee mielipiteensä, niin heti alkaa kivitys.

 

Eikö miesten pitänyt nimenomaan suojella naisia eikä kivittää?

Eikö sinua loukkaisi, jos sinua pidettäisiin sukupuolesi perusteella toisen hengelle tai terveydelle vaarallisena?

Jos se perustuu tilastoituun faktaan (kuten tässä tapauksessa), niin miksi ihmeessä pöyristyisin ja loukkaantuisin siitä, mikäli tietäisin, että itse en ole vaarallinen toisen hengelle tai terveydelle?

Päteekö tuo tilastollinen faktasi myös muslimimiehiin?

En ole tuo kenelle vastaat, mutta kyllä, jos syrjäisessä paikassa tulee vastaan tietynnäköisiä heppuja, vaihdan varmuudeksi tien puolta. Ihan tilastojen varjossa.

Odotit varmaan erilaista vastausta?

Minulla ei ole mitään velvollisuutta tasa-arvon nimissä niellä pelkojani, vaan teen niin, mikä tuntuu itselleni mukavalta. Ei kiinnosta, jos tuntemattoman mieli siitä pahoittuu, että välttelen ja vaihdan suuntaa. Kukaan ei oikeasti vahingoitu siitä.

Miksi sitten äänestät vihervasemmistoa? Jos jokin porukka on vaarallisempaa kuin muut, sinua ei haittaa että joku toinen nainen joutuu näiden uhriksi.

Mistä sinäkin luulet tietäväsi, ketä minä äänestän?

Minulle ei ole puoluetta olemassakaan.

Eli olet vihervasemmistolainen.

Ai onko tämä jokin persujen "joko olet kanssamme tai meitä vastaan" -strategia.

Mieluiten äänestäisin puoluetta, jonka kanssa olen enemmän kuin yhdestä asiasta samaa mieltä kerrallaan. Mutta kun sellaisia puolueita ei vaan löydy, niin vaikea sitä on äänestää enää ketään.

Vierailija
414/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi veetu. Kävelin toissapäivänä kadulla kun ohikulkeva mies sanoin mulle, että Kaunis mekko. Vastasin kiitos ja molemmat jatkettiin matkaamme. Olisi pitänyt tajuta soittaa iltapascaan, TAAS MUA AHDISTELTIIN!!!!

Kamoon nyt oikeasti.

Miten tuo on yhtään mitenkään verrattavissa siihen että olet kaksin keskellä metsää ja mies vihjailee että sun on turvatonta olla siellä yksin? Etkö oikeasti näe eroa? 

Ei mitenkään, sillä on todennäköisempää joutua raiskatuksi kapungin kadun varjossa kuin metsässä.

Raiskatuksi voi tulla missä vain. Naiselle kaikki miehet ja kaikki paikat, joissa on mies, on potentiaalisia uhkia.

Tuo on jo sairasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
415/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittäkää miehet samaistua tilanteeseen kuvittelemalla tilanne jossa olet yksin jossain keskellä ei-mitään ja itseäsi tuplasti vahvempi mies alkaa vihjailla päin naamaa että sun ei pitäisi olla siellä yksin. 

Näin miehenä en edes pitäisi sitä vihjailuna, vaan pelkkänä small talkkina, johon vastaisin, että "onhan täällä kaikenlaista, vaikeakulkuinen maasto, ja sääkin vielä kylmenemässä"😅😅

Entä jos siinä kuvailtaisiin samalla sun fyysistä olemusta 

"miten noin herkullinen mies uskaltaa..." 

Ei vieläkään mitään, miehet eivät samalla tavalla ole taipuvaisia (virheellisiin) ylitulkintoihin kuten naiset😅😅

Miehet ei joudu kasvamaan maailmaan, jossa seksuaalinen ahdistelu alkaa jo heti kun rinnat hädin tuskin kasvaa. Jokainen tyttö joutuu pelkäämään uhkia miesten osalta jo pienestä lähtien. Sitä tulee ajan saatossa varovaiseksi ja tietää tasan tarkkaan mitä tuollainen kommentti "nätti tyttö" tarkoittaa. Lopettakaa ahdistelu, niin asiat voisi pikkuhiljaa muuttua.

Vierailija
416/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet eivät osaa. Kyllä mä oon aina ollut kohtelias naisia tavatessani. Olen moikannut ja jatkanut matkaa. Jonkun kanssa ihan fiksusti joku sana vaihdettu. Todella outoa että kyseenalaistetaan yhtään mitään. Nainen kyllä pärjää yksin siinä kuin minäkin. M41

Kunnon mies ei taida ymmärtää, että kaikki miehet eivät ihan oikeasti ole kunnollisia. Jotkut kelvottomat ovat vieläpä hyviä teeskentelemään.

Vierailija
417/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linnea Leinon kommentti sai taas kaikki setämiehet ja muut mielensäpahoittajat pöyristymään. Olisihan se pitänyt arvata, että kun nuori ja kaunis nainen ilmaisee mielipiteensä, niin heti alkaa kivitys.

 

Eikö miesten pitänyt nimenomaan suojella naisia eikä kivittää?

Eikö sinua loukkaisi, jos sinua pidettäisiin sukupuolesi perusteella toisen hengelle tai terveydelle vaarallisena?

Jos se perustuu tilastoituun faktaan (kuten tässä tapauksessa), niin miksi ihmeessä pöyristyisin ja loukkaantuisin siitä, mikäli tietäisin, että itse en ole vaarallinen toisen hengelle tai terveydelle?

Päteekö tuo tilastollinen faktasi myös muslimimiehiin?

En ole tuo kenelle vastaat, mutta kyllä, jos syrjäisessä paikassa tulee vastaan tietynnäköisiä heppuja, vaihdan varmuudeksi tien puolta. Ihan tilastojen varjossa.

Odotit varmaan erilaista vastausta?

Minulla ei ole mitään velvollisuutta tasa-arvon nimissä niellä pelkojani, vaan teen niin, mikä tuntuu itselleni mukavalta. Ei kiinnosta, jos tuntemattoman mieli siitä pahoittuu, että välttelen ja vaihdan suuntaa. Kukaan ei oikeasti vahingoitu siitä.

Miksi sitten äänestät vihervasemmistoa? Jos jokin porukka on vaarallisempaa kuin muut, sinua ei haittaa että joku toinen nainen joutuu näiden uhriksi.

Mistä sinäkin luulet tietäväsi, ketä minä äänestän?

Minulle ei ole puoluetta olemassakaan.

Eli olet vihervasemmistolainen.

Ai onko tämä jokin persujen "joko olet kanssamme tai meitä vastaan" -strategia.

Mieluiten äänestäisin puoluetta, jonka kanssa olen enemmän kuin yhdestä asiasta samaa mieltä kerrallaan. Mutta kun sellaisia puolueita ei vaan löydy, niin vaikea sitä on äänestää enää ketään.

Olet vihervasemmistolainen koska sinua ei haittaa että vihervasemmisto raahaa maahan väkivaltaisia miehiä.

Vierailija
418/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin jos random ukkelit kyselee et kuis noin nätti tyttö uskaltaa olla paikassa X niin sehän jo ajattelee mitä kauheuksia sille nätille tytölle voikaan tehdä ja tapahtua. 

Ei ajattele, te akat olette HULLUJA!

Montako vuotta olet viettänyt naisen kehossa? Minä olen ollut tyttö ja nainen jo 57 vuotta. Et uskoisi puoliakaan kokemuksistani sikamiesten käyttäytymisestä, joka alkoi kun olin 7-vuotias ja on nyt onnekseni laantunut, koska olen vanha nainen. Voin sanoa sinulle, nilkki, että älä tule kertomaan minulle, etteivätkö kokemukseni ole tosia. Älä vähättele. Älä solvaa. KUUNTELE naisten kokemuksia. Ja muuta käytöstäsi niin, ettei sinua pidetä uhkana.

Ja sinä et tiedä millaisia kokemuksia miehillä on hulluista naisista. Joten älä kommentoi asioita joista et voi tietää.

Varmasti näin. Tiedämme vain sen, että tänä vuonna Suomessa mies on tappanut naisen joka toinen viikko. 

Mutta emme tiedä että paljonko naisen harrastamaa henkistä VÄKIVALTAA on ollut noita tapahtumia ennen?

Yritätkö nyt rivien välistä sanoa, että naisen saa surmata jos meno ei miestä miellytä? 

En, vaan että henkinen väkivaltakin on väkivaltaa ja väkivalta tuottaa usein LISÄÄ väkivaltaa ja sen että tuota henkistä väkivaltaa ei ole tilastoitu toisin kuin on tuon fyysisen väkivallan kohdalla.

Oletko siis kanssani samaa mieltä, että naista ei saa surmata missään olosuhteissa?

Tietenkin, ei ketään saa surmata.

Vierailija
419/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linnea Leinon kommentti sai taas kaikki setämiehet ja muut mielensäpahoittajat pöyristymään. Olisihan se pitänyt arvata, että kun nuori ja kaunis nainen ilmaisee mielipiteensä, niin heti alkaa kivitys.

 

Eikö miesten pitänyt nimenomaan suojella naisia eikä kivittää?

Eikö sinua loukkaisi, jos sinua pidettäisiin sukupuolesi perusteella toisen hengelle tai terveydelle vaarallisena?

Minusta tämä kertoo vain miesten heikosta itsetunnosta, mikäli tällaisesta pöyristyvät. 

 

Kaikki tilastot ja faktat puhuvat sen puolesta, että miehet ovat luoneen valtavan ongelman ja uhkan naisille. Siksi olisi syytä, että miehet myös korjaisivat tämän ongelman, vai tarvitaanko siihenkin naista?

Miehet haluavat hankkiutua väkivaltaisista miehistä eroon.

Naiset haluavat tuoda maahan lisää väkivaltaisia miehiä.

Haluatko että toivettasi kuunnellaan vai haluatko että miehet päättävät miten tuo asia hoidetaan?

Tulee ihan mieleen vuosi 2015 ja kun miehet saivat päättää, ketä maahan tuodaan. 

Vierailija
420/1230 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittäkää miehet samaistua tilanteeseen kuvittelemalla tilanne jossa olet yksin jossain keskellä ei-mitään ja itseäsi tuplasti vahvempi mies alkaa vihjailla päin naamaa että sun ei pitäisi olla siellä yksin. 

Näin miehenä en edes pitäisi sitä vihjailuna, vaan pelkkänä small talkkina, johon vastaisin, että "onhan täällä kaikenlaista, vaikeakulkuinen maasto, ja sääkin vielä kylmenemässä"😅😅

Entä jos siinä kuvailtaisiin samalla sun fyysistä olemusta 

"miten noin herkullinen mies uskaltaa..." 

Ei vieläkään mitään, miehet eivät samalla tavalla ole taipuvaisia (virheellisiin) ylitulkintoihin kuten naiset😅😅

Miehet ei joudu kasvamaan maailmaan, jossa seksuaalinen ahdistelu alkaa jo heti kun rinnat hädin tuskin kasvaa. Jokainen tyttö joutuu pelkäämään uhkia miesten osalta jo pienestä lähtien. Sitä tulee ajan saatossa varovaiseksi ja tietää tasan tarkkaan mitä tuollainen kommentti "nätti tyttö" tarkoittaa. Lopettakaa ahdistelu, niin asiat voisi pikkuhiljaa muuttua.

Aamen! Tähän voisi kiteyttää asian, mutta ei näköjään...jopa vihervasemmisto on sotkettu asiaan 🙄 Ihan kuin Farmi Suomen keskusteluketjussa joku oli sitä mieltä, että tuotanto on vihervasemmiston, kun Kirsi oli niin vahva kilpailija. Sai muuten kauheaa kuraa niskaansa ja tietenkin miehiltä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme