Naisten rima on aivan liian korkealla miesten suhteen ja tämä aiheuttaa ongelmia yhteiskunnassa.
Olen tavallinen mies. Käyn töissä, maksan laskuni, en juokse baareissa joka viikonloppu, en petä, en hakkaa naisia, en riehu humalassa. Olen kiltti, rauhallinen ja kohtelen ihmisiä asiallisesti. Silti tuntuu, ettei sillä ole mitään arvoa naisten mielestä.
Kaikkein turhauttavinta on se, että en kelpaa edes alhaisen tason naisille. En edes niille, jotka itse valittavat jatkuvasti siitä, ettei kukaan halua heitä. Heidänkin odotuksensa tuntuvat olevan vähintään pitkä, komea, hyväpalkkainen, jännä ja itsevarma mies. Tavallinen, kunnollinen mies ei kiinnosta enää naisia.
Sitten kun sanon, että minä puolestani pidän hoikista ja kauniista naisista, olen yhtäkkiä pinnallinen ja ilkeä. Miksi naisten vaatimukset ovat hyväksyttäviä, mutta miehen mieltymykset ovat ongelma?
Tuntuu siltä, että osa naisista on saanut täysin vääristyneen kuvan omasta markkina-arvostaan. Sosiaalinen media, feminismi ja deittisovellukset ovat luoneet illuusion, että jokainen ansaitsee sen yhden prosentin miehen eli sen miehen joka on lentäjälääkärimiesmalli vaikka nainen itse ei olisi edes kaunis. Samaan aikaan tavalliset miehet jäävät kokonaan näkymättömiksi, vaikka olisivat kuinka kunnollisia.
Ei ihme, että niin moni mies luovuttaa, jos mies uskaltaa sanoa ääneen haluavansa hoikan ja kauniin naisen, niin naiset heti tuomitsevat sen.
Kommentit (593)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille sinkkuus ei ole mikään ongelma vaan varteenotettava vaihtoehto. Miehet taas tuntuvat kärsivän jotenkin sinkkuudesta pidemmän päälle. Ehkä juuri siksi, että ovat tottuneet riistämään naisia, toisinsanoen hyötymään näistä ja yhtäkkiä kun joutuvatkin itse pesemään pyykkinsä, laittamaan ruokansa ja lämmittämään vuoteensa, niin eihän se kivaa ole. Naiset taas ovat samaan aikaan helpottuneita kun ei tarvitse kuin pestä oma pyykki ja laittaa oma ruoka eikä tarvitse lämmittää kenenkään muun vuodetta.
Sinkkuus on uusi normaali joten miesten kannattaa alkaa opetella huolehtimaan itse itsestään.
Osuit naulan kantaan. Juuri näistä syistä käskin 1. puolisoni lähteä nykimään. Passasin sitä 13 vuotta.
Nykyinen puoliso on aivan eri maata. Hän tekee vähintään yhtä paljon kotona askareita kuin minäkin.
Ethän kuitenkaan ole kertomasi mukaan sinkku, vaikka se on kuulemma varteenotettava vaihtoehto ja osui mukaasi naulan kantaan. Hyvä, jos nykyinen parisuhteesi toimii vai ovatko vaatimustaso laskenut? Onko uusi kumppani paikasta nimeltä ulkomaat? Toisaalta, kukapa haluaa myöntää erehtyneensä kahdesti.
Yksinkertaisuus voi myös olla syynä sinkkuuteen. Itse en jaksa esim. ihmisiä, joille vitsit pitää selittää juurta jaksaen ja rautalangasta vääntäen. Miehiä, jotka eivät ymmärrä mitään mistään. Eivät tunne historiaa, biologiaa, maantietoa, eivät osaa yksinkertaisia laskutoimituksia, eivät osaa kieliä. Eivät osaa kirjoittaa, ei piirtää, ei laulaa. Eivät osaa koota mitään, vasara ei pysy kädessä. Eivät osaa laittaa ruokaa, ei siivota. Tai eivät ymmärrä lukemaansa, kuten yllä oleva kirjoittaja. Eri.
Naisten oma alhainen taso ja narsistinen käytös on isoin ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on paskapuhetta. Siitä, että jotkut miehet eivät kelpaa kenellekään ei aiheudu ongelmia keillekään muille kuin näille kelpaamattomille miehille. Ei yhteiskunnalle. Tuo on pelkkä piiloverhottu uhkaus naisille: "Jos me heikkolaatuiset miehet emme ala kelvata, niin..."
Ei mene läpi. Mädäntykää ihan rauhassa yksiksenne. Mikään ulina ja volina ei saa yhtäkään naista huolimaan teitä uhkailuistanne huolimatta. Tai ees säälistä. Sairastahan tuollainen on.
Suomalainen mies nainen ovat täsmälleen yhtä fiksuja ja kauniita ja heitä on suunnilleen yhtä paljon. Nuorena tuntuu, että on valinnanvaraa, varsinkin naisilla. Se aika on kuitenkin melko lyhyt.
Jos valinnanvaraa hyvistä miehistä ei ole, nainen elää tyytyväisenä yksinkin. Mies aloittaa ulinan ja uhkailut internetissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aiheuta ongelmia yhteiskunnassa arvon paviaani. Sulle se aiheuttaa ongelmia kun kukaan ei anna sulle pillua. Tao tämä tosiasia nyt kalloosi.
Saatkohan sinäkään sellaista parisuhdetta kuin olet prinsessahaaveissasi kuvitellut?
Kyllä on jo parisuhde. Olemme avioliitossa. Juuri sain eteeni aamiaisen. Sen teki minulle puolisoni oma-aloitteisesti. - Olen se, joka käski 1. puolison lähteä kalppimaan 13 vuoden jälkeen.
Vai lähtikö se mies muuten vaan? Älä liikaa orjuuta tätä toista miestä, ettei hänkin lähde? Voi olla, että passaa vielä uutuudenviehätyksestä, onko suhteella paljon ikää ja jos on oikeasti hyvä mies, hänet voi haluta moni muukin?
Sulla on siis se luulosairaus, josta puhuvat tuolla ostarilla. Käskin 1. puolison lähteä nykimään. Nyksän kanssa olemme olleet naimisissa jo 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Naisten oma alhainen taso ja narsistinen käytös on isoin ongelma.
Kenelle se on ongelma? Sulle? Jos sinua ei huolita se on oma ongelmasi, ei muiden ongelma. Naiset eivät ulise netissä sitä, ettei heitä huolita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset syrjii miehiä. Aina ja kaikessa on naisten mielestä miesten vika.
Aviovaimot moittii miehiään monessa asiassa tuttavilleen.
Miehet sen sijaan harvoin moittivat vaimojaan sauna illoissa.
Miehet on joutunut alakynteen, naiset ovat ottaneet liikaa valtaa ja jyräävät miehiä.
No aika kauan ne miehet ovat saaneet olla 'yläkynnessä' eikös nyt vihdoin olisi naisten vuoro olla edes lähellä tasa-arvoa?
Kyllä miehet edelleen naisia moittivat ja vähättelevät, tässäkin ketjussa joku kirjoitti tyhmistä kanoista.
Eipä tässä miehiäkään ole juuri kehuttu.
Syystökin. Lakatkaa se vinkuminen. Itsesäälissä rypevä mies on pahin mahdollinen turn off.
eri
Kommenteistaan päätellen uskon jo, että aapeellä on se paranoidinen skitsofrenia.
Jos sinkkuna liikkuva ajattelee toisia ihmisiä "tasoina" ja "jonkin tasoisina", voikin jäädä rimojensa ja kriteeriensä kanssa yksin. Eihän tuossa ole mitään järkeä eikä varsinkaan rakkaudelle mahdollisuutta. Hyi kauheaa.
Joo ilmoitelkaa muutkin tämä ketju asiattomaksi. Ajan haaskausta on väitellä tuon sairaan aapeen taulapään kanssa yhtään mitään. Ei sillä ole lääkitys kunnossa. Pimppaa se ei ole koskaan saanut eikä saa.
Epävireisten kiekuvien kukkojen maa(ilma). Pakko on ohittaa ja luoda ihan oma elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No etpä tietenkään kelpaa naiselle, jota pidät alhaisen tason naisena.
Kelpaako sinulle nainen, joka pitää sinua alhaisen tason miehenä?
Minulle ei kelpaisi mies, joka käyttää ilmaisua "alhaisen tason nainen". Vaikka hän ei tuota ilmaisua käyttäisi minusta, se olisi kuitenkin hyvin vahva turn off.
Sama täälä. Ja jos mies h uorittelee naisia vaikka se ei minuun kohdistuisi, olisi se red flag.
Juurikin nämä itseään rehelliseksi ja suoraselkäiseksi mainostavat tavalliset miehet ovat saaneet rimani tippumaan nurmikolle ja rakentamaan kunnon bunkkerilinnoituksen ympärilleni. Todella törkeästi on osattu käyttäytyä ja valehdella asioista. Asia ei ole ongelma, nykyään säästän rahaa myös sitä ajatellen, että voin tarvittaessa yrittää saada jälkikasvua yksin keinohedelmöityksen avulla ja kasvattaa heidät yksin.
Rakkaudesta ei sanaakaan, mutta rimat ja tasot on mainittu.
Vierailija kirjoitti:
Naiset syrjii miehiä. Aina ja kaikessa on naisten mielestä miesten vika.
Aviovaimot moittii miehiään monessa asiassa tuttavilleen.
Miehet sen sijaan harvoin moittivat vaimojaan sauna illoissa.
Miehet on joutunut alakynteen, naiset ovat ottaneet liikaa valtaa ja jyräävät miehiä.
Miesten ei ole mikään pakko riekkua missään saunailloissa. Ainoastaan sinkkumiehet voi, joten eihän heillä ole vaimoja, joita moittia. Perheelliset miehet saunoo perheen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä se ongelma oli?
Ongelma on ettei ap saa hoikkaa ja kaunista naista.
Vierailija kirjoitti:
Näkeehän sen Jere Karalahdestakin, millaisista miehistä naiset kostuvat.
Ruma se on
Olen aina pitänyt enenmmän koulutetuista miehistä varmaan, koska olen itsekin aika korkeasti koulutettu. Tykkään älykkäistä miehistä. Mies voi olla vaikka roskakuski, mutta jos on älykäs, niin kelpaa. Älykkyys voi ilmetä esim. tilannetajuna ja muiden huomioimisena. Ei kiinnosta mikään pissa, kakka kusi känni ikuista hangoveria elävät mieslapset. Joku Jere Karalahti ois painajainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkeehän sen Jere Karalahdestakin, millaisista miehistä naiset kostuvat.
Ruma se on
Eikä osaa lukea eikä kirjoittaa. Tuskin on eläissään lukenut edes yhtään kirjaa.
Vierailija kirjoitti:
Kommenteistaan päätellen uskon jo, että aapeellä on se paranoidinen skitsofrenia.
tai jokin kehityshäiriö, joka estää loogisen kognitiivisen ajattelun.
Eipä tässä miehiäkään ole juuri kehuttu.