Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten rima on aivan liian korkealla miesten suhteen ja tämä aiheuttaa ongelmia yhteiskunnassa.

Vierailija
22.06.2026 |

Olen tavallinen mies. Käyn töissä, maksan laskuni, en juokse baareissa joka viikonloppu, en petä, en hakkaa naisia, en riehu humalassa. Olen kiltti, rauhallinen ja kohtelen ihmisiä asiallisesti. Silti tuntuu, ettei sillä ole mitään arvoa naisten mielestä.

Kaikkein turhauttavinta on se, että en kelpaa edes alhaisen tason naisille. En edes niille, jotka itse valittavat jatkuvasti siitä, ettei kukaan halua heitä. Heidänkin odotuksensa tuntuvat olevan vähintään pitkä, komea, hyväpalkkainen, jännä ja itsevarma mies. Tavallinen, kunnollinen mies ei kiinnosta enää naisia.

Sitten kun sanon, että minä puolestani pidän hoikista ja kauniista naisista, olen yhtäkkiä pinnallinen ja ilkeä. Miksi naisten vaatimukset ovat hyväksyttäviä, mutta miehen mieltymykset ovat ongelma?

Tuntuu siltä, että osa naisista on saanut täysin vääristyneen kuvan omasta markkina-arvostaan. Sosiaalinen media, feminismi ja deittisovellukset ovat luoneet illuusion, että jokainen ansaitsee sen yhden prosentin miehen eli sen miehen joka on lentäjälääkärimiesmalli vaikka nainen itse ei olisi edes kaunis. Samaan aikaan tavalliset miehet jäävät kokonaan näkymättömiksi, vaikka olisivat kuinka kunnollisia.

Ei ihme, että niin moni mies luovuttaa, jos mies uskaltaa sanoa ääneen haluavansa hoikan ja kauniin naisen, niin naiset heti tuomitsevat sen.

Kommentit (593)

Vierailija
141/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aiheuta ongelmia yhteiskunnassa arvon paviaani. Sulle se aiheuttaa ongelmia kun kukaan ei anna sulle pillua. Tao tämä tosiasia nyt kalloosi.

Saatkohan sinäkään sellaista parisuhdetta kuin olet prinsessahaaveissasi kuvitellut?

Vierailija
142/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aiheuta ongelmia yhteiskunnassa arvon paviaani. Sulle se aiheuttaa ongelmia kun kukaan ei anna sulle pillua. Tao tämä tosiasia nyt kalloosi.

Saatkohan sinäkään sellaista parisuhdetta kuin olet prinsessahaaveissasi kuvitellut?

Ei kuulu sinulle tippaakaan mitä naiset tekevät tai saavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri ihmiset mieltyy eri asioihin. Itse en viehäty ruskeista silmistä tai koukkunenistä mitkä taasen monelle muulle ihannetta

 

Painolla ja pituudella ei sen sijana väliä

 

Luonteeksi rehti, reilu, lojaali ja huumorintajuinen

Harvoin ulkonäkö kenellekään pariutumisen esteenä on ollut. Jos nyt menet viikonloppuna Prismaan, niin monen näköistä ja kokoista pariskuntaa siellä on. Luonne ja käytöstavat ratkaisevat paljon enemmän kuin ulkonäkö. 

Vierailija
144/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille sinkkuus ei ole mikään ongelma vaan varteenotettava vaihtoehto. Miehet taas tuntuvat kärsivän jotenkin sinkkuudesta pidemmän päälle. Ehkä juuri siksi, että ovat tottuneet riistämään naisia, toisinsanoen hyötymään näistä ja yhtäkkiä kun joutuvatkin itse pesemään pyykkinsä, laittamaan ruokansa ja lämmittämään vuoteensa, niin eihän se kivaa ole. Naiset taas ovat samaan aikaan helpottuneita kun ei tarvitse kuin pestä oma pyykki ja laittaa oma ruoka eikä tarvitse lämmittää kenenkään muun vuodetta.

Sinkkuus on uusi normaali joten miesten kannattaa alkaa opetella huolehtimaan itse itsestään.

Osuit naulan kantaan. Juuri näistä syistä käskin 1. puolisoni lähteä nykimään. Passasin sitä 13 vuotta.

Nykyinen puoliso on aivan eri maata. Hän tekee vähintään yhtä paljon kotona askareita kuin minäkin.

Ethän kuitenkaan ole kertomasi mukaan sinkku, vaikka se on kuulemma varteenotettava vaihtoehto ja osui mukaasi naulan kantaan. Hyvä, jos nykyinen parisuhteesi toimii vai ovatko vaatimustaso laskenut? Onko uusi kumppani paikasta nimeltä ulkomaat? Toisaalta, kukapa haluaa myöntää erehtyneensä kahdesti.

Vierailija
145/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättäkää meidät naiset jo rauhaan. Satojen vuosien hyväksikäyttö/riisto/orjuuttaminen riitti meille jo, ette meitä enää elävinä saa.

Sinua ei ole orjuutettu/riistetty/hyväksikäytetty satojen vuosien ajan eivätkä ainakaan nykyiset miehet ole sitä tehneet.

Ei, mutta jos miehen vastuksikseni ottaisin, alkaisi hyväksikäyttö välittömästi.

Toiset eivät opi edes omista virheistään ja toiset oppivat katsomalla muita.

Ei ole pakko toistaa aiempien sukupolvien virheitä.

Vierailija
146/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille sinkkuus ei ole mikään ongelma vaan varteenotettava vaihtoehto. Miehet taas tuntuvat kärsivän jotenkin sinkkuudesta pidemmän päälle. Ehkä juuri siksi, että ovat tottuneet riistämään naisia, toisinsanoen hyötymään näistä ja yhtäkkiä kun joutuvatkin itse pesemään pyykkinsä, laittamaan ruokansa ja lämmittämään vuoteensa, niin eihän se kivaa ole. Naiset taas ovat samaan aikaan helpottuneita kun ei tarvitse kuin pestä oma pyykki ja laittaa oma ruoka eikä tarvitse lämmittää kenenkään muun vuodetta.

Sinkkuus on uusi normaali joten miesten kannattaa alkaa opetella huolehtimaan itse itsestään.

Osuit naulan kantaan. Juuri näistä syistä käskin 1. puolisoni lähteä nykimään. Passasin sitä 13 vuotta.

Nykyinen puoliso on aivan eri maata. Hän tekee vähintään yhtä paljon kotona askareita kuin minäkin.

Ethän kuitenkaan ole kertomasi mukaan sinkku, vaikka se on kuulemma varteenotettava vaihtoehto ja osui mukaasi naulan kantaan. Hyvä, jos nykyinen parisuhteesi toimii vai ovatko vaatimustaso laskenut? Onko uusi kumppani paikasta nimeltä ulkomaat? Toisaalta, kukapa haluaa myöntää erehtyneensä kahdesti.

Tuo viestiini vastannut oli mies. 
Medialukutaito on hyödyllinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
147/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset syrjii miehiä. Aina ja kaikessa on naisten mielestä miesten vika. 

Aviovaimot moittii miehiään monessa asiassa tuttavilleen. 

Miehet sen sijaan harvoin moittivat vaimojaan sauna illoissa. 

Miehet on joutunut alakynteen, naiset ovat ottaneet liikaa valtaa ja jyräävät miehiä.

Vierailija
148/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, mikä aiheuttaa vaikeuksia yhteiskunnassa on miesten typeryys. Ei äly riitä kouluttautua ja huolehtia itsestään niin että pystyy luomaan itselleen hyvän elämän niin ettei tarvitse vonkua ettei kelpaa kenellekkään.

 

Nykyään on vaan niin, että yhä suurempi osa naisista luo oman elämänsä itse eikä tarvitse miestä yhtään mihinkään. Monesti mies on täysin turha riesa ja  tuo vaan hankaluuksia elämään, joten on helppo valita elää omaa elämää kissojen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
149/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aiheuta ongelmia yhteiskunnassa arvon paviaani. Sulle se aiheuttaa ongelmia kun kukaan ei anna sulle pillua. Tao tämä tosiasia nyt kalloosi.

Saatkohan sinäkään sellaista parisuhdetta kuin olet prinsessahaaveissasi kuvitellut?

Kyllä on jo parisuhde. Olemme avioliitossa. Juuri sain eteeni aamiaisen. Sen teki minulle puolisoni oma-aloitteisesti. - Olen se, joka käski 1. puolison lähteä kalppimaan 13 vuoden jälkeen.

Vierailija
150/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla, mutta mun mielestä naisilla on rima ihan liian matalalla. Varsinkin nuoremmilla naisilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
151/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset syrjii miehiä. Aina ja kaikessa on naisten mielestä miesten vika. 

Aviovaimot moittii miehiään monessa asiassa tuttavilleen. 

Miehet sen sijaan harvoin moittivat vaimojaan sauna illoissa. 

Miehet on joutunut alakynteen, naiset ovat ottaneet liikaa valtaa ja jyräävät miehiä.

Ethän sinä reppana pääse saunailtoihin. Kukaan ei koskaan kutsu sinua minnekään bileisiinkään, vaikka kyllä ne ujot ja kiltit miehetkin haluaisivat pimppaa.

Vierailija
152/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aiheuta ongelmia yhteiskunnassa arvon paviaani. Sulle se aiheuttaa ongelmia kun kukaan ei anna sulle pillua. Tao tämä tosiasia nyt kalloosi.

Saatkohan sinäkään sellaista parisuhdetta kuin olet prinsessahaaveissasi kuvitellut?

Kaikki ihmiset eivät edes halua parisuhdetta vaan nauttivat vapaudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
153/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on paskapuhetta. Siitä, että jotkut miehet eivät kelpaa kenellekään ei aiheudu ongelmia keillekään muille kuin näille kelpaamattomille miehille. Ei yhteiskunnalle. Tuo on pelkkä piiloverhottu uhkaus naisille: "Jos me heikkolaatuiset miehet emme ala kelvata, niin..."

Ei mene läpi. Mädäntykää ihan rauhassa yksiksenne. Mikään ulina ja volina ei saa yhtäkään naista huolimaan teitä uhkailuistanne huolimatta. Tai ees säälistä. Sairastahan tuollainen on.

Suomalainen mies nainen ovat täsmälleen yhtä fiksuja ja kauniita ja heitä on suunnilleen yhtä paljon. Nuorena tuntuu, että on valinnanvaraa, varsinkin naisilla. Se aika on kuitenkin melko lyhyt.

Vierailija
154/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä samaa tinderiulinaa. Nyyh. Miehet ovat saaneet täysin väärän kuvan itsestään läpi historian. Ei, nainen ei kuulu teille vaan nainen pitää ansaita. Elätte jossain historiassa näillä valituksillanne. Ja kyllä, voitte tästä syyttää feminismiä, joka opetti naisille tasa-arvoa, ettei olla jotain miehiä alempiarvoisia orjia.

Siitä ns. tasostaan riippumatta miehet haluaa kauniin ja hoikan naisen, mutta kun se oma taso vaan ei riitä moiseen. Sitten naristaan että naisetkin haluaa sen komean miehen, vaikka kummallakin toiveet loppujen lopuksi samantasoiset, riitti oma taso siihen tai ei.

Tämä.


Et voi muuttaa sitä, mitä vastapuoli haluaa. Turha marista ettei kukaan halua sinua. 

Pitää vain etsiä se, joka haluaa juuri sinunlaisen. Jos itse taas asettaa vastapuolen rajat liian korkealle niin siitä kärsii vain itse. 

Turha tehdä tästä jotain yhteiskunnallista ongelmaa. Ei yhteiskunta sulle naisystävää hommaa. Se pitää tehdä ihan itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
155/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset syrjii miehiä. Aina ja kaikessa on naisten mielestä miesten vika. 

Aviovaimot moittii miehiään monessa asiassa tuttavilleen. 

Miehet sen sijaan harvoin moittivat vaimojaan sauna illoissa. 

Miehet on joutunut alakynteen, naiset ovat ottaneet liikaa valtaa ja jyräävät miehiä.

Avioliitto ja seurustelu ovat vapaaehtoisia asioita, ei ole mitään miehet-naiset pakkoasetelmaa jossa pitäisi osallistua yhdenkään vammaisen miehen kanssa kinastelemiseen ja valtataisteluun. Kukkoilkaa keskenänne.

Vierailija
156/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkeehän sen Jere Karalahdestakin, millaisista miehistä naiset kostuvat.

Sano suoraan että haaveilet miehenä Karalahdesta. 

Tämä on taas tyypillistä. Jos tuo esille naisten epärealistiset odotukset, niin aletaan vihjailla homoudesta. Moni näistä nirsoista naisista sitten valittaa viiskympoisenä, että kaduttaa, kun ei tullut tehtyä lapsia, kun ei sitä oikeaa miestä löytynyt hänelle.

Höpöhöpö. Lastentekoon ei miestä tarvitse elämäänsä kelpuuttaa. 

Moni on kuitenkin niin vanhanaikainen , että haaveilee ydinperheestä,  vaikka mediassa nousee korostetusti esille vain sateenkaariperheet tai yhden vanhemman perheet.

Lepakko perheessä lapselle vääristyy kuva, millainen on normaali elämä. Isä on lapselle aina ehdottoman tärkeä. 

Sääli niitä lapsia, jotka elävät lesbojen kanssa ilman isän mallia.

Vierailija
157/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ne aiheutuneet yhteiskunnalliset ongelmat siis ovat?

Vierailija
158/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiasia on se, että sinun omat vaatimukset ja oma tarjonta eivät kohtaa markkinoilla. et  vaan ymmärrä omaa tasoasi ja yrität ylemmäksi kuin kykenet.

Vierailija
159/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset syrjii miehiä. Aina ja kaikessa on naisten mielestä miesten vika. 

Aviovaimot moittii miehiään monessa asiassa tuttavilleen. 

Miehet sen sijaan harvoin moittivat vaimojaan sauna illoissa. 

Miehet on joutunut alakynteen, naiset ovat ottaneet liikaa valtaa ja jyräävät miehiä.

No aika kauan ne miehet ovat saaneet olla 'yläkynnessä' eikös nyt vihdoin olisi naisten vuoro olla edes lähellä tasa-arvoa?

Kyllä miehet edelleen naisia moittivat ja vähättelevät, tässäkin ketjussa joku kirjoitti tyhmistä kanoista.

Vierailija
160/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei aiheuta ongelmia yhteiskunnassa arvon paviaani. Sulle se aiheuttaa ongelmia kun kukaan ei anna sulle pillua. Tao tämä tosiasia nyt kalloosi.

Saatkohan sinäkään sellaista parisuhdetta kuin olet prinsessahaaveissasi kuvitellut?

Kyllä on jo parisuhde. Olemme avioliitossa. Juuri sain eteeni aamiaisen. Sen teki minulle puolisoni oma-aloitteisesti. - Olen se, joka käski 1. puolison lähteä kalppimaan 13 vuoden jälkeen.

Vai lähtikö se mies muuten vaan? Älä liikaa orjuuta tätä toista miestä, ettei hänkin lähde? Voi olla, että passaa vielä uutuudenviehätyksestä, onko suhteella paljon ikää ja jos on oikeasti hyvä mies, hänet voi haluta moni muukin?