Naisten rima on aivan liian korkealla miesten suhteen ja tämä aiheuttaa ongelmia yhteiskunnassa.
Olen tavallinen mies. Käyn töissä, maksan laskuni, en juokse baareissa joka viikonloppu, en petä, en hakkaa naisia, en riehu humalassa. Olen kiltti, rauhallinen ja kohtelen ihmisiä asiallisesti. Silti tuntuu, ettei sillä ole mitään arvoa naisten mielestä.
Kaikkein turhauttavinta on se, että en kelpaa edes alhaisen tason naisille. En edes niille, jotka itse valittavat jatkuvasti siitä, ettei kukaan halua heitä. Heidänkin odotuksensa tuntuvat olevan vähintään pitkä, komea, hyväpalkkainen, jännä ja itsevarma mies. Tavallinen, kunnollinen mies ei kiinnosta enää naisia.
Sitten kun sanon, että minä puolestani pidän hoikista ja kauniista naisista, olen yhtäkkiä pinnallinen ja ilkeä. Miksi naisten vaatimukset ovat hyväksyttäviä, mutta miehen mieltymykset ovat ongelma?
Tuntuu siltä, että osa naisista on saanut täysin vääristyneen kuvan omasta markkina-arvostaan. Sosiaalinen media, feminismi ja deittisovellukset ovat luoneet illuusion, että jokainen ansaitsee sen yhden prosentin miehen eli sen miehen joka on lentäjälääkärimiesmalli vaikka nainen itse ei olisi edes kaunis. Samaan aikaan tavalliset miehet jäävät kokonaan näkymättömiksi, vaikka olisivat kuinka kunnollisia.
Ei ihme, että niin moni mies luovuttaa, jos mies uskaltaa sanoa ääneen haluavansa hoikan ja kauniin naisen, niin naiset heti tuomitsevat sen.
Kommentit (593)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, sulla on tyypillinen miesongelma. Et tajua, että saadaksesi naisen sun on tehtävän sen naisen elämä paremmaksi kuin se on ilman sua. Yhtään kukaan ei halua pilata omaansa ikäväm ihmisen kanssa. Kehitä luonnettasi tai ole yksin.
Peniksen saanti tekee onnelliseksi?
Vain hetkellisesti. Jos se penis tuo mukanaan vaivaa ja päänsärkyä, valinta ei ole vakipenis tai penis lainkaan. Se on kuitenkin helppo korvata, jos muuta ei ole.
Naiset saavat olla viehättäviä kukin omalla tavalla.Mutta osa heistä liitelee liikaa tuolla fantasia maailmassa.Heidän olisi syytä laskeutua enemmän maanpinnalle ja uskaltaa olla oma itsensä.Kukaan ihminen ei ole täydellinen.Ei tarvi sellainen olla.Jätetään turhat vaatimukset ja liian suuret odotukset pois.Koskien sekä miestä että naista.Uskalletaan kohdata se toinen ihminen sellaisena kuin hän oikeasti on.Onnelliseksi elämän tekee se,missä on aitoa rakkautta ja hellyyttä.Ja sitä todellista sielujen sympatiaa.Onnea kaikille,joille rakkaus on muutakin kuin suoritus.
Vierailija kirjoitti:
Naiset saavat olla viehättäviä kukin omalla tavalla.Mutta osa heistä liitelee liikaa tuolla fantasia maailmassa.Heidän olisi syytä laskeutua enemmän maanpinnalle ja uskaltaa olla oma itsensä.Kukaan ihminen ei ole täydellinen.Ei tarvi sellainen olla.Jätetään turhat vaatimukset ja liian suuret odotukset pois.Koskien sekä miestä että naista.Uskalletaan kohdata se toinen ihminen sellaisena kuin hän oikeasti on.Onnelliseksi elämän tekee se,missä on aitoa rakkautta ja hellyyttä.Ja sitä todellista sielujen sympatiaa.Onnea kaikille,joille rakkaus on muutakin kuin suoritus.
Vedä kä teesi.
Mikä olikaan se ongelma yhteiskunnassa, jota tämä asia muka aiheuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Viehättämättömilläkin naisilla on kymmeniä miehiä, joka ne voi tarvittaessa ottaa itselleen vaikka yöksi tai pitemmäksi aikaa. Keskimääräisellä ja siitä "alemmilla" miehillä ei ole yleensä yhtään. Ikävä kyllä miehet, näin on.
Missä ne minun miehet on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten oma alhainen taso ja narsistinen käytös on isoin ongelma.
Kenelle se on ongelma? Sulle? Jos sinua ei huolita se on oma ongelmasi, ei muiden ongelma. Naiset eivät ulise netissä sitä, ettei heitä huolita.
Muutama ulisee iltapäivälehdissä ja yleensäkin mediassa.
Suomessa on 2.85 miljoonaa naista ja sinä yleistät muutaman takia.
Onks jotain vikaa, vikaa, vikaa.... päässäsi?
Vierailija kirjoitti:
Viehättämättömilläkin naisilla on kymmeniä miehiä, joka ne voi tarvittaessa ottaa itselleen vaikka yöksi tai pitemmäksi aikaa. Keskimääräisellä ja siitä "alemmilla" miehillä ei ole yleensä yhtään. Ikävä kyllä miehet, näin on.
Harva ajattelee ihmissuhteista noin täydellisesti hyödyn kautta.
Huomaatko mikä sinussa on vikana?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kolmekymppinen nainen, ja miehet ovat aina pitäneet viehättävänä ja vientiä olisi. Haluaisin perustaa perheen, olen maisteri, asiantuntijatyössä ja muutenkin päällisin puolin kaikki kunnossa. Fiksu perhe ja ystäväporukka jne löytyy myös. SILTI olen jotenkin ilmeisesti hullu kun en halua ketään muuta kuin erään työttömän alkoholistin. Tiedän oikeesti olevani idiootti ja ihmettelen itsekin miten kaikessa ”älykkyydessäni” voin olla samalla myös näin tyhmä. Todellakin haluaisin rakastua normaaliin kivaan mieheen, ei vaan kukaan muu tunnu miltään kun on koukussa johonkuhun.
Ei varmaan sinänsä liittynyt ihan asiaan, mutta halusin vain tuoda esiin, että nirsoilulle voi olla tällainenkin syy….
”Työtön alkoholisti vs normaali kiva mies” ihan vaan sivuraiteena, että itse olen normaali kiva mies, mutta ajautunut yksinäisyyden ajamana valitsemaan työttömän alkoholistin elämän. Voisin jopa sanoa että suurin osa työttömistä alkoholisteista on niitä normaaleja kivoja miehiä.
Erittäin hyvä ja selkeä kirjoitus sinulta,joka kuvaa tämän ajan naisen ja miehen välistä tilannetta suurelta osin.Toivotaan,että asiat saa pian hyvän käänteen.Sillä sitä tarvitaan.Jos halutaan,että naisen ja miehen välillä voi syntyä jotain tosi kaunista ja syvää.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kolmekymppinen nainen, ja miehet ovat aina pitäneet viehättävänä ja vientiä olisi. Haluaisin perustaa perheen, olen maisteri, asiantuntijatyössä ja muutenkin päällisin puolin kaikki kunnossa. Fiksu perhe ja ystäväporukka jne löytyy myös. SILTI olen jotenkin ilmeisesti hullu kun en halua ketään muuta kuin erään työttömän alkoholistin. Tiedän oikeesti olevani idiootti ja ihmettelen itsekin miten kaikessa ”älykkyydessäni” voin olla samalla myös näin tyhmä. Todellakin haluaisin rakastua normaaliin kivaan mieheen, ei vaan kukaan muu tunnu miltään kun on koukussa johonkuhun.
Ei varmaan sinänsä liittynyt ihan asiaan, mutta halusin vain tuoda esiin, että nirsoilulle voi olla tällainenkin syy….
Sinä vaikutat itsetuhoiselta. Jos et omaa elämääsi saa muuten pilattua, niin mene vaan yhteen alkoholistin kanssa. Se vetää sinutkin sinne ojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset saavat olla viehättäviä kukin omalla tavalla.Mutta osa heistä liitelee liikaa tuolla fantasia maailmassa.Heidän olisi syytä laskeutua enemmän maanpinnalle ja uskaltaa olla oma itsensä.Kukaan ihminen ei ole täydellinen.Ei tarvi sellainen olla.Jätetään turhat vaatimukset ja liian suuret odotukset pois.Koskien sekä miestä että naista.Uskalletaan kohdata se toinen ihminen sellaisena kuin hän oikeasti on.Onnelliseksi elämän tekee se,missä on aitoa rakkautta ja hellyyttä.Ja sitä todellista sielujen sympatiaa.Onnea kaikille,joille rakkaus on muutakin kuin suoritus.
Vedä kä teesi.
Onpa kaunis luonne sinulla. Hyvä että naiset osaa karttaa sinua. Ilmeisesti et ole kyennyt koskaan rakastamaan ketään ( muuta kuin itseäsi)
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei pysy ikuisesti kauniina ja hoikkana. Laiha voi olla vanhana, mutta ei se kovin nättiä ole.
Jätätkö kumppanisi kun hän vanhenee. Eikö läheisyys ja rakkaus merkitse mitään.
Jos ei, on hyvä että jäät ilman puolisoa.
Kauniit ihmiset voivat olla kauniita.
Ei pelkästään sileäihoiset ja nuoret ole kauniita.
En tiedä naisten rimoista, mutta hyviä ja järkeviä naisia ei oikein enää ole. Valtaosa liimaa muovinpaloja naamaansa. En voi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkeehän sen Jere Karalahdestakin, millaisista miehistä naiset kostuvat.
Sano suoraan että haaveilet miehenä Karalahdesta.
Tämä on taas tyypillistä. Jos tuo esille naisten epärealistiset odotukset, niin aletaan vihjailla homoudesta. Moni näistä nirsoista naisista sitten valittaa viiskympoisenä, että kaduttaa, kun ei tullut tehtyä lapsia, kun ei sitä oikeaa miestä löytynyt hänelle.
Miten se, että Karalahti on saanut muutaman naisen, johtaa sinusta siihen että kaikilla naisilla on epärealistisia odotuksia ja että naiset jää lapsettomiksi? Kerro toki ihan omin sainoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kolmekymppinen nainen, ja miehet ovat aina pitäneet viehättävänä ja vientiä olisi. Haluaisin perustaa perheen, olen maisteri, asiantuntijatyössä ja muutenkin päällisin puolin kaikki kunnossa. Fiksu perhe ja ystäväporukka jne löytyy myös. SILTI olen jotenkin ilmeisesti hullu kun en halua ketään muuta kuin erään työttömän alkoholistin. Tiedän oikeesti olevani idiootti ja ihmettelen itsekin miten kaikessa ”älykkyydessäni” voin olla samalla myös näin tyhmä. Todellakin haluaisin rakastua normaaliin kivaan mieheen, ei vaan kukaan muu tunnu miltään kun on koukussa johonkuhun.
Ei varmaan sinänsä liittynyt ihan asiaan, mutta halusin vain tuoda esiin, että nirsoilulle voi olla tällainenkin syy….”Työtön alkoholisti vs normaali kiva mies” ihan vaan sivuraiteena, että itse olen normaali kiva mies, mutta ajautunut yksinäisyyden ajamana valitsemaan työttömän alkoholistin elämän. Voisin jopa sanoa että suurin osa työttömistä alkoholisteista on niitä normaaleja kivoja miehiä.
Normaali ja kiva mies ei jättäydy töistä pois siksi ettei saa pesää, toim. huom.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei tällein laihana naisena kiinnosta tuollaiset ruikuttajat ja antifeministit. Valitsen sen itsevarman, hauskan ja komean ja kunnollisen miehen. Miten mun markkina-arvo on vääristynyt, jos voin tehdä sen valinnan?
Totuus: et voi, ja siksi olet katkera sinkku.
En ole ollut sinkku moneen vuoteen, mutta kerro vain itsellesi niin jos se helpottaa oloasi. Miksi muuten hoikkien naisten, joita ap haluaa, pitäisi tyytyä juuri häneen eikä valita niitä kosijoita, jotka kiinnostaa itseä?
Olennaista tämän tilanteen kannalta on juuri se, että niitä lähes kaikkien naisten haluamia miehiä on selvästi vähemmän kuin lähes kaikki naiset. Siksi olet yksi niistä katkerista naissinkuista, mutta koska olet palstanainen, ei sinulla tietenkään ole vahvuttaa eikä selkärankaa myöntää asiaa täällä netissä. Liian arka paikka.
Sinun ongelmasi on se, että et joko ymmärrä lukemaasi tai halua uskoa sitä. Oletko koskaan miettinyt miksi? Valehteletko itse niin paljon että kuvittelet toisten tekevän samoin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kolmekymppinen nainen, ja miehet ovat aina pitäneet viehättävänä ja vientiä olisi. Haluaisin perustaa perheen, olen maisteri, asiantuntijatyössä ja muutenkin päällisin puolin kaikki kunnossa. Fiksu perhe ja ystäväporukka jne löytyy myös. SILTI olen jotenkin ilmeisesti hullu kun en halua ketään muuta kuin erään työttömän alkoholistin. Tiedän oikeesti olevani idiootti ja ihmettelen itsekin miten kaikessa ”älykkyydessäni” voin olla samalla myös näin tyhmä. Todellakin haluaisin rakastua normaaliin kivaan mieheen, ei vaan kukaan muu tunnu miltään kun on koukussa johonkuhun.
Ei varmaan sinänsä liittynyt ihan asiaan, mutta halusin vain tuoda esiin, että nirsoilulle voi olla tällainenkin syy….”Työtön alkoholisti vs normaali kiva mies” ihan vaan sivuraiteena, että itse olen normaali kiva mies, mutta ajautunut yksinäisyyden ajamana valitsemaan työttömän alkoholistin elämän. Voisin jopa sanoa että suurin osa työttömistä alkoholisteista on niitä normaaleja kivoja miehiä.
Normaali ja kiva mies ei jättäydy töistä pois siksi ettei saa pesää, toim. huom.
Ei todellakaan. Eikä alkoholisoitui. Mutta alkoholistillahan on aina selitys. Joku sitkeys puuttuu tällaisista miehistä ihan kokonaan jotka ripustavat koko olemassaolonsa ja hyvinvointinsa teoreettisen kumppanin varaan. Näissä väistää luodin, ei ole tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättäkää meidät naiset jo rauhaan. Satojen vuosien hyväksikäyttö/riisto/orjuuttaminen riitti meille jo, ette meitä enää elävinä saa.
Sinua ei ole orjuutettu/riistetty/hyväksikäytetty satojen vuosien ajan eivätkä ainakaan nykyiset miehet ole sitä tehneet.
Se, että muut miehet ovat joskus saaneet seksiä/naisen ja jotkut saavat nyt, ei oikeuta sitä että sulle kuuluu nainen/seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole markkina-arvoa lainkaan, ei ole koskaan ollutkaan. Mutta ei hätää, olen poistunut näiltä markkinoilta ajat sitten.
N42
No ei tietenkään ole ollut. Hyvä luoja. Sä olet ihminen, et mikään myytävä esine.
Viehättämättömilläkin naisilla on kymmeniä miehiä, joka ne voi tarvittaessa ottaa itselleen vaikka yöksi tai pitemmäksi aikaa. Keskimääräisellä ja siitä "alemmilla" miehillä ei ole yleensä yhtään. Ikävä kyllä miehet, näin on.