Naisten rima on aivan liian korkealla miesten suhteen ja tämä aiheuttaa ongelmia yhteiskunnassa.
Olen tavallinen mies. Käyn töissä, maksan laskuni, en juokse baareissa joka viikonloppu, en petä, en hakkaa naisia, en riehu humalassa. Olen kiltti, rauhallinen ja kohtelen ihmisiä asiallisesti. Silti tuntuu, ettei sillä ole mitään arvoa naisten mielestä.
Kaikkein turhauttavinta on se, että en kelpaa edes alhaisen tason naisille. En edes niille, jotka itse valittavat jatkuvasti siitä, ettei kukaan halua heitä. Heidänkin odotuksensa tuntuvat olevan vähintään pitkä, komea, hyväpalkkainen, jännä ja itsevarma mies. Tavallinen, kunnollinen mies ei kiinnosta enää naisia.
Sitten kun sanon, että minä puolestani pidän hoikista ja kauniista naisista, olen yhtäkkiä pinnallinen ja ilkeä. Miksi naisten vaatimukset ovat hyväksyttäviä, mutta miehen mieltymykset ovat ongelma?
Tuntuu siltä, että osa naisista on saanut täysin vääristyneen kuvan omasta markkina-arvostaan. Sosiaalinen media, feminismi ja deittisovellukset ovat luoneet illuusion, että jokainen ansaitsee sen yhden prosentin miehen eli sen miehen joka on lentäjälääkärimiesmalli vaikka nainen itse ei olisi edes kaunis. Samaan aikaan tavalliset miehet jäävät kokonaan näkymättömiksi, vaikka olisivat kuinka kunnollisia.
Ei ihme, että niin moni mies luovuttaa, jos mies uskaltaa sanoa ääneen haluavansa hoikan ja kauniin naisen, niin naiset heti tuomitsevat sen.
Kommentit (593)
Vierailija kirjoitti:
Tuon tasoisesta katkeruudesta rakentuu itseään toteuttava profetia, mikä varmistaa sen ettet ketään naista tapaa, koska asenteesi vaikuttaa siihen miten toimit.
ap on itse kaivamassaan poterossa ja kaivaa koko ajan monttua syvemmäksi.
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ AI:N TEKEMÄ ALOITUS ON TEHTY JO SATA KERTAA
Mode hilloaa tätäkin aloitusta.
Ap, sulla on tyypillinen miesongelma. Et tajua, että saadaksesi naisen sun on tehtävän sen naisen elämä paremmaksi kuin se on ilman sua. Yhtään kukaan ei halua pilata omaansa ikäväm ihmisen kanssa. Kehitä luonnettasi tai ole yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ AI:N TEKEMÄ ALOITUS ON TEHTY JO SATA KERTAA
Mode hilloaa tätäkin aloitusta.
Ei oo.
Tää Alluna esiintyvä mies on ruikuttanut tätä ongelmaansa eri hahmoilla tuhansia kertoja. Yrittää hoitaa omaa traumaansa siitä, ettei kelpaa naisille väittelemällä täällä ja yrittämällä tunkea jotai 1950 -luvun ajattelutapaa nykyisyyteen. Mies ei pysty sopeutumaan ja muuttumaan ja vaatii, että kehityksen pitää myös jumiutua paikalleen. Ei se jumiudu vaan mies putoaa nykykehityksestä omaan osaamattomuuteensa ja katkeruuteensa.
https://www.cambridge.org/core/journals/politics-and-the-life-sciences/…
"the top 1% of men receive 16% of women’s likes, the top 15% receive 50%, while the bottom 50% are left with 4% of women’s likes (Edmunds, Reference Edmunds2017; Steinberg, Reference Steinberg2024)."
AP on täysin oikeassa! Tutkimuksetkin sanovat samaa!
Vierailija kirjoitti:
https://www.cambridge.org/core/journals/politics-and-the-life-sciences/…
"the top 1% of men receive 16% of women’s likes, the top 15% receive 50%, while the bottom 50% are left with 4% of women’s likes (Edmunds, Reference Edmunds2017; Steinberg, Reference Steinberg2024)."
AP on täysin oikeassa! Tutkimuksetkin sanovat samaa!
Ihmiset hiljenivät heti kun faktat tuotiin pöydän ääreen! Naisia kiinnostaa vain top 15 % miehet! Tämä on todistettu!
Luonteesi ja asenteesi on nyt kyllä sellainen, ettei naisia siksi kiinnosta.
ks. esim. käyttämäsi termi: "alhaisen tason naiset"
Sinä taidat haluta vain "laadukkaan" mieleisesi käyttövälineen, et aitoa ihmistä kumppaniksi. Tuot tämän asian myös harvinaisen tökerösti esiin, moni mies osaa tällaisen vastenmielisen asenteen ja tavoitteen pettääkin paremmin, ja joku nainen sitten erehtyy haksahtamaankin suhteeseen.
Kyse siis ei ole siitä, etteikö monelle naiselle kelpaisi kunnollinen tavallinen mies. Sinä nyt vain et sellainen ole.
Vierailija kirjoitti:
No mitä ne aiheutuneet yhteiskunnalliset ongelmat siis ovat?
Tähän ei kuulu, ei näy vastausta miehiltä.
"Ihmiset hiljenivät heti kun faktat tuotiin pöydän ääreen! Naisia kiinnostaa vain top 15 % miehet! Tämä on todistettu!"
Tuo siis kuvaa yhtä deittiäppiä jossa on reilu miesenemmistö. Se ei ole sama kuin koko pariutuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä ne aiheutuneet yhteiskunnalliset ongelmat siis ovat?
Tähän ei kuulu, ei näy vastausta miehiltä.
Yhteiskunnallinen ongelma= suuruudenhullun narsistisen miehen ongelma saada kaunis hoikka nainen orjakseen, kun ei ole mitään tarjota vastineeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ap, sulla on tyypillinen miesongelma. Et tajua, että saadaksesi naisen sun on tehtävän sen naisen elämä paremmaksi kuin se on ilman sua. Yhtään kukaan ei halua pilata omaansa ikäväm ihmisen kanssa. Kehitä luonnettasi tai ole yksin.
Peniksen saanti tekee onnelliseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.cambridge.org/core/journals/politics-and-the-life-sciences/…
"the top 1% of men receive 16% of women’s likes, the top 15% receive 50%, while the bottom 50% are left with 4% of women’s likes (Edmunds, Reference Edmunds2017; Steinberg, Reference Steinberg2024)."
AP on täysin oikeassa! Tutkimuksetkin sanovat samaa!
Ihmiset hiljenivät heti kun faktat tuotiin pöydän ääreen! Naisia kiinnostaa vain top 15 % miehet! Tämä on todistettu!
Entä sitten? Jokainen saa olla kiinnostunut sellaisesta puolisosta kuin itse tykkää. Ei kenenkään tarvitse uhrautua ja elää elämäänsä jonkun ilkeän ja ikävän ihmisen kanssa säälistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten oma alhainen taso ja narsistinen käytös on isoin ongelma.
Kenelle se on ongelma? Sulle? Jos sinua ei huolita se on oma ongelmasi, ei muiden ongelma. Naiset eivät ulise netissä sitä, ettei heitä huolita.
Muutama ulisee iltapäivälehdissä ja yleensäkin mediassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aiheuta ongelmia yhteiskunnassa arvon paviaani. Sulle se aiheuttaa ongelmia kun kukaan ei anna sulle pillua. Tao tämä tosiasia nyt kalloosi.
Saatkohan sinäkään sellaista parisuhdetta kuin olet prinsessahaaveissasi kuvitellut?
Ei kuulu sinulle tippaakaan mitä naiset tekevät tai saavat.
Eli et
"Entä sitten? Jokainen saa olla kiinnostunut sellaisesta puolisosta kuin itse tykkää. Ei kenenkään tarvitse uhrautua ja elää elämäänsä jonkun ilkeän ja ikävän ihmisen kanssa säälistä. "
Kyllä. Ja vaikka mitä tilastoja heitellään, jatkuvasti kaksi ihan tavista löytää toisensa ja menee yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aiheuta ongelmia yhteiskunnassa arvon paviaani. Sulle se aiheuttaa ongelmia kun kukaan ei anna sulle pillua. Tao tämä tosiasia nyt kalloosi.
Saatkohan sinäkään sellaista parisuhdetta kuin olet prinsessahaaveissasi kuvitellut?
Kyllä on jo parisuhde. Olemme avioliitossa. Juuri sain eteeni aamiaisen. Sen teki minulle puolisoni oma-aloitteisesti. - Olen se, joka käski 1. puolison lähteä kalppimaan 13 vuoden jälkeen.
Vai lähtikö se mies muuten vaan? Älä liikaa orjuuta tätä toista miestä, ettei hänkin lähde? Voi olla, että passaa vielä uutuudenviehätyksestä, onko suhteella paljon ikää ja jos on oikeasti hyvä mies, hänet voi haluta moni muukin?
Sulla on siis se luulosairaus, josta puhuvat tuolla ostarilla. Käskin 1. puolison lähteä nykimään. Nyksän kanssa olemme olleet naimisissa jo 20 vuotta.
Millä ostarilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset syrjii miehiä. Aina ja kaikessa on naisten mielestä miesten vika.
Aviovaimot moittii miehiään monessa asiassa tuttavilleen.
Miehet sen sijaan harvoin moittivat vaimojaan sauna illoissa.
Miehet on joutunut alakynteen, naiset ovat ottaneet liikaa valtaa ja jyräävät miehiä.
Miesten ei ole mikään pakko riekkua missään saunailloissa. Ainoastaan sinkkumiehet voi, joten eihän heillä ole vaimoja, joita moittia. Perheelliset miehet saunoo perheen kanssa.
Kyllä on hyvä olla myös perheen ulkopuolisista elämää ja harrastuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset syrjii miehiä. Aina ja kaikessa on naisten mielestä miesten vika.
Aviovaimot moittii miehiään monessa asiassa tuttavilleen.
Miehet sen sijaan harvoin moittivat vaimojaan sauna illoissa.
Miehet on joutunut alakynteen, naiset ovat ottaneet liikaa valtaa ja jyräävät miehiä.
Miesten ei ole mikään pakko riekkua missään saunailloissa. Ainoastaan sinkkumiehet voi, joten eihän heillä ole vaimoja, joita moittia. Perheelliset miehet saunoo perheen kanssa.
Kyllä on hyvä olla myös perheen ulkopuolisista elämää ja harrastuksia.
Mikä harrastus kaljan juonti ja poikien saunailta on? Nämä ovat alemman tason miesten harrastuksia.
Kuntosali, pyöräily ja kitaran soitto ovat harrastuksia. Jalkapallo, tennis ja golf ovat harrastuksia. Mutta kaljan litkintä ei todellakaan ole. Itse heivaisin kaljanlitkijäukon välittömästi luiskaan.
Itse olen kolmekymppinen nainen, ja miehet ovat aina pitäneet viehättävänä ja vientiä olisi. Haluaisin perustaa perheen, olen maisteri, asiantuntijatyössä ja muutenkin päällisin puolin kaikki kunnossa. Fiksu perhe ja ystäväporukka jne löytyy myös. SILTI olen jotenkin ilmeisesti hullu kun en halua ketään muuta kuin erään työttömän alkoholistin. Tiedän oikeesti olevani idiootti ja ihmettelen itsekin miten kaikessa ”älykkyydessäni” voin olla samalla myös näin tyhmä. Todellakin haluaisin rakastua normaaliin kivaan mieheen, ei vaan kukaan muu tunnu miltään kun on koukussa johonkuhun.
Ei varmaan sinänsä liittynyt ihan asiaan, mutta halusin vain tuoda esiin, että nirsoilulle voi olla tällainenkin syy….
Tuon tasoisesta katkeruudesta rakentuu itseään toteuttava profetia, mikä varmistaa sen ettet ketään naista tapaa, koska asenteesi vaikuttaa siihen miten toimit.