Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten rima on aivan liian korkealla miesten suhteen ja tämä aiheuttaa ongelmia yhteiskunnassa.

Vierailija
22.06.2026 |

Olen tavallinen mies. Käyn töissä, maksan laskuni, en juokse baareissa joka viikonloppu, en petä, en hakkaa naisia, en riehu humalassa. Olen kiltti, rauhallinen ja kohtelen ihmisiä asiallisesti. Silti tuntuu, ettei sillä ole mitään arvoa naisten mielestä.

Kaikkein turhauttavinta on se, että en kelpaa edes alhaisen tason naisille. En edes niille, jotka itse valittavat jatkuvasti siitä, ettei kukaan halua heitä. Heidänkin odotuksensa tuntuvat olevan vähintään pitkä, komea, hyväpalkkainen, jännä ja itsevarma mies. Tavallinen, kunnollinen mies ei kiinnosta enää naisia.

Sitten kun sanon, että minä puolestani pidän hoikista ja kauniista naisista, olen yhtäkkiä pinnallinen ja ilkeä. Miksi naisten vaatimukset ovat hyväksyttäviä, mutta miehen mieltymykset ovat ongelma?

Tuntuu siltä, että osa naisista on saanut täysin vääristyneen kuvan omasta markkina-arvostaan. Sosiaalinen media, feminismi ja deittisovellukset ovat luoneet illuusion, että jokainen ansaitsee sen yhden prosentin miehen eli sen miehen joka on lentäjälääkärimiesmalli vaikka nainen itse ei olisi edes kaunis. Samaan aikaan tavalliset miehet jäävät kokonaan näkymättömiksi, vaikka olisivat kuinka kunnollisia.

Ei ihme, että niin moni mies luovuttaa, jos mies uskaltaa sanoa ääneen haluavansa hoikan ja kauniin naisen, niin naiset heti tuomitsevat sen.

Kommentit (946)

Vierailija
921/946 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmasi on siinä, että käytät termejä kuten "alhaisen tason nainen". Kertoo kaiken asenteestasi naisia kohtaan.

 

Onko ihmekään että et kelpaa näille tavallisen näköisille naisille, jos sanot heille, että haluat hoikan ja kauniin naisen?

 

Pariutumisessa tärkeintä olisi, että olisi molemminpuolista rakkautta. Sitä ei voi teeskennellä ei sitten millään. Haluaisitko todella seurustella ulkoisesti kauneusihanteet täyttävän ihmisen kanssa, jonka kanssa sinulla ei välttämättä olisi mitään yhteistä eikä keskusteltavaa? Parisuhde on hieman muutakin kuin se ulkonäkö. Ja toki me ulkonäöstä kiinnostumme, mutta ei se kaikille tarkoita jotain miesmallia. Minusta puolisoni on maailman upein, vaikka monen silmiin näyttää varmasti ihan tavalliselta, hieman vatsakkaalta keski-ikäiseltä mieheltä. Kauneus on katsojan silmässä. Itse pidän kauniina luonnollisia ihmisiä, ja minun silmääni ei miellytä nämä täyteaineilla ja silikonilla pumpatut julkkikset, joita varmaan suurin osa nykypäivänä pitää kauneusihanteen edustajina. Eikä tarvitse miellyttääkään, jokainen saa näyttää siltä kuin tahtoo.

Erittäin hyvin sanottu. Lisään itse vielä että nämä ap:n tapaiset osaavat olla näin miesnäkökulmasta katsottuna raivostuttavia, koska kuvittelevat puhuvansa koko miessukupuolen äänellä. Emme me kaikki ole mitään ulkonäön perään kuolaavia pinnallisia ja yksinkertaisia moukkia, vaan useimmat miehetkin haluavat puolison, jonka kanssa voi jakaa elämänsä. Vaimoni ei edes nuorena ollut missiainesta ja on sen itsekin sanonut. Minulle hän on ehdottomasti silti maailman kaunein ilmestys, sisältä ja ulkoa ja päätellen siitä, että olemme jo pian 30 vuotta olleet yhdessä, niin tunne on molemminpuolinen. Ei tulisi mieleenkään kummallekaan alkaa puhua "korkeista" tai "matalista" tasoista. 

Näille naista elämäänsä kaipaaville miekkosille suosittelisin lämpimästi terapiaa päänsä selvittämiseen ja elämän realiteettien hyväksymistä. Auttaisi heitä aika paljon, jos oikeasti ovat yksinäisiä eivätkä huutele täällä ihan harrastusmielessä.

Vihjaatko implisiittisesti, että elämän realiteettien hyväksyminen: saat suomesta läskin naisen jos sitäkään?

 

Sitten kannattaa tosiaan siirtää itsensä ulkomaille. 

Kyllä. Jos laatusi ei riitä muuhun, niin siihen sinun on tyydyttävä. Eikä tuolla missään ole mitään satumaata, jossa onnistuisi tuolla asenteella yhtään sen paremmin.

-eri

Vierailija
922/946 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne naiset, joilta on puuttunut isähahmo tai hän ei ole ollut läsnä, hakee miestä joka ottaisi isän roolin.

Tämä ei kyllä pidä paikkaansa noin yleisesti, mutta ehkä joillakin. Ja mikä se isän rooli olisi, koska tytöillä ei ole edes kokemusta sellaisesta.

Terveessä parisuhteessa kumpikin osapuoli tekee osuutensa ja nauttii yhdessä saavuttamastaan hyvästä. Pariskunta tekee suunnitelmat yhdessä ja kantaa niistä yhdessä vastuun.

Epäkypsä nainen joka hakee miehestä isähahmoa on sellainen joka ei ota vastuuta omista tunteistaan, valinnoistaan ja tekemisistään, vaan syyttää kaikista ongelmistaan ja puutteistaan muita, usein sitä onnetonta miestä joka on päätynyt hänen puolisokseen. Tällaisella naisella ei ole ollut lapsuudessa sellaista auktoriteettia joka olisi laittanut hänet vastuuseen omista tekemisistään ja myöntämään omat virheensä. Epäkypsä nainen pyrkii haastamaan miestään kaatamalla hänelle milloin mitäkin keksittyjä ongelmia. Näin hän testaa onko mies sellainen turvallinen auktoriteetti, jota vaille hän on jäänyt lapsena. Jos lapsi testaa rajojaan kiukuttelemalla, hänet voi kantaa jäähylle ja hänelle voi pitää puhuttelun. Täysikasvuisen naisen korjaamiseksi miehellä ei ole mitään lain silmissä hyväksyttävää konstia, ja siksi on viisainta jättää taakseen nämä rajojaan testailevat draama queenit. Jos käy sillä tavalla hyvin että nainen ymmärtää että hänessä itessään on vikaa, jonkinlainen terapiapolku voi auttaa saamaan hänet parisuhdekelpoiseksi. Mutta tällaiset naiset ovat äärettömän haluttomia myöntämään virheitään, joten monet heistä ovat menetettyjä tapauksia.

Siis onko sun ajatus se, että ainoastaan isä voi laittaa tyttären vastuuseen teoistaan ja myöntämään virheensä? Kyllä se äitikin voi niin tehdä ja usein tekeekin. Isän puuttuminen ei selitä mitenkään kuvaamasi epäkypsää naista. Vai oliko tuo vain kuvaus siitä mitä tarkoittaa isähahmo parisuhteessa?

Totta kai äitikin, ja usein se käytännössä on äiti joka lapset kasvattaa.

Mutta isällä on erityinen rooli tytön elämässä (samoin kuin pojalle, ja äidillä pojalle ja tytölle), ja nyt on turhaa vesittää ja sanoa että äiti ja isä on sama asia. Henkisesti ja konkteettisestikin isättömiä tyttöjä ja poikia on liikaa maailmassa, ja sen seurauksina myös parisuhteet vinksahtaa helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/946 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmasi on siinä, että käytät termejä kuten "alhaisen tason nainen". Kertoo kaiken asenteestasi naisia kohtaan.

 

Onko ihmekään että et kelpaa näille tavallisen näköisille naisille, jos sanot heille, että haluat hoikan ja kauniin naisen?

 

Pariutumisessa tärkeintä olisi, että olisi molemminpuolista rakkautta. Sitä ei voi teeskennellä ei sitten millään. Haluaisitko todella seurustella ulkoisesti kauneusihanteet täyttävän ihmisen kanssa, jonka kanssa sinulla ei välttämättä olisi mitään yhteistä eikä keskusteltavaa? Parisuhde on hieman muutakin kuin se ulkonäkö. Ja toki me ulkonäöstä kiinnostumme, mutta ei se kaikille tarkoita jotain miesmallia. Minusta puolisoni on maailman upein, vaikka monen silmiin näyttää varmasti ihan tavalliselta, hieman vatsakkaalta keski-ikäiseltä mieheltä. Kauneus on katsojan silmässä. Itse pidän kauniina luonnollisia ihmisiä, ja minun silmääni ei miellytä nämä täyteaineilla ja silikonilla pumpatut julkkikset, joita varmaan suurin osa nykypäivänä pitää kauneusihanteen edustajina. Eikä tarvitse miellyttääkään, jokainen saa näyttää siltä kuin tahtoo.

Ei, kauneus ei ole katsojan silmässä, vaan missit ovat jokaikinen vuosi nuoria ja hoikkia. 

Ja silti se on katsojan silmässä, koska hoikkuus ja nuoruus ei vielä tee kauniiksi.

Vierailija
924/946 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunkin henkilökohtaiset ongelmani aiheuttavat ongelmia ihan koko yhteiskunnan tasolla. Tai niin ainakin haluan ajatella, kun ne kismittävät itseä niin paljon.

Kismittää että naisten ongelmia ratkoo koko yhteiskunta, miehille se on vain suck it up bro ja jokainen on oman onnensa seppä. 

Mitä miesten ongelmia nyt koet että yhteiskunnan pitäisi alkaa ratkomaan? Konkreettisia esimerkkejä, kiitos. 

Sinun pimpan saamattomuus ei ole yhteiskunnallinen ongelma, vaan ainoastaan sinun ongelmasi. Yhteiskunnallinen ongelma olisi se, jos sitä voisit saada sen toisen osapuolen halusta riippumatta. 

Pimpan saamattomuus muuttuu yhteiskunnalliseksi ongelmaksi näkökulmasta riippuen silloin kun syntyvyys romahtaa eli eläkkeille ei tule maksajia, tai viimeistään silloin kun suomalainen kuolee sukupuuttoon. 

 

Onko suomalaisuudella itseisarvo? Ehkä on, ehkä ei, mutta eläkkeillä on varmasti. 

 

Itse toki saan pimppaa. Nuorilta ja kauniilta naisilta. Ja paljaalla. Ja satsit sisään. 

Sittenhän sinulla on jo liuta lapsia ja Suomen syntyvyys on pelastettu.

Vierailija
925/946 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tunnen useita pareja. Koko elämä=tee mitä nainen haluaa. Ei vaikuta kovin tasa-arvoiselta. "

 

Noista suurin osa menee kahteen näistä kategorioista:

1) miestä ei ikinä oikeasti kiinnosta mikään mikä naista joten jokainen tällainen tekeminen on aina suuri uhraus mieheltä

2) mies on niin tossukka että ei uskalla sanoa vastaan koska kuvittelee naisen jättävän heti jos miehellä on oma tahto

Vai olisiko sittenkin kyse erosta markkina-arvossa? Matalamman arvon yksilö tekee mitä korkeampi haluaa. Koska sanaton uhka leijuu aina yllä: jos sinä et tee mitä haluan, seuraava mies tekee kyllä. 

Viitaten edelliseen kommenttiini bluffipelistä, onko se ero todellinen?
Se voi tuntua siltä kun edelliset 10v naiset ovat olleet rocktähtiä ja miehet ei mitään. Ja sitten sillä vähän pyöristyneellä 29v ja jo perhekuumeisella naisella on yhä tuhat Tinder-tykkäystä niin voi kuvitella, että "ole onnellinen kun sait naisen".
Mutta onko oikeasti jonossa komeita ja rikkaita miehiä jotka tarjoaisivat parisuhteen ja kuun taivaalta? Tuskin.
Moni mies lähtee tuohon mukaan, toteuttamaan naisen unelmia. Sitten vuosia myöhemmin mies kyllästyy ja päätyy autotalliin kaljoittelemaan tajuttuaan, ettei olisi pitänyt naisen menettämisen pelossa suostua vaan pitää myös omista toiveista kiinni. 
 

Ihan hyvää analyysiä. Kysymys: miksi mies lähtee toteuttamaan vain naisen unelmia, itsensä unohtaen? Äläkä nyt sano, että se yksi p:llä alkava asia... Täytyy nyt jotain muutakin olla!

Halu tulla isäksi.
Ympäristön paineet.
Tottakai seksi ja romantiikka.
Onhan niitä syitä.
Ja en sano etteikö menisi myös toisin päin. Aika moni suositummasta päästä oleva mies jatkaa poikamieselämää kun nainen toimii huoltojoukkoina.

Vierailija
926/946 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunkin henkilökohtaiset ongelmani aiheuttavat ongelmia ihan koko yhteiskunnan tasolla. Tai niin ainakin haluan ajatella, kun ne kismittävät itseä niin paljon.

Kismittää että naisten ongelmia ratkoo koko yhteiskunta, miehille se on vain suck it up bro ja jokainen on oman onnensa seppä. 

Mitä miesten ongelmia nyt koet että yhteiskunnan pitäisi alkaa ratkomaan? Konkreettisia esimerkkejä, kiitos. 

Sinun pimpan saamattomuus ei ole yhteiskunnallinen ongelma, vaan ainoastaan sinun ongelmasi. Yhteiskunnallinen ongelma olisi se, jos sitä voisit saada sen toisen osapuolen halusta riippumatta. 

Pimpan saamattomuus muuttuu yhteiskunnalliseksi ongelmaksi näkökulmasta riippuen silloin kun syntyvyys romahtaa eli eläkkeille ei tule maksajia, tai viimeistään silloin kun suomalainen kuolee sukupuuttoon. 

 

Onko suomalaisuudella itseisarvo? Ehkä on, ehkä ei, mutta eläkkeillä on varmasti. 

 

Itse toki saan pimppaa. Nuorilta ja kauniilta naisilta. Ja paljaalla. Ja satsit sisään. 

Dream on. 😂 

Jännää että vauva.fi yksikään mies ei voi saada naista, vaikka aina kun nainen saa niin mieskin saa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
927/946 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne naiset, joilta on puuttunut isähahmo tai hän ei ole ollut läsnä, hakee miestä joka ottaisi isän roolin.

Tämä ei kyllä pidä paikkaansa noin yleisesti, mutta ehkä joillakin. Ja mikä se isän rooli olisi, koska tytöillä ei ole edes kokemusta sellaisesta.

Mun isä kuoli, kun olin kolmen. Asuin äidin ja isosiskoni kanssa aikuiseksi. En ole koskaan etsinyt isähahmoa parisuhteeseen,, mutta johtuu ehkä siitä, että äitini oli korkeasti koulutettu ja hyvätuloinen, eikä isän kuoleman jälkeen enää ottanut miestä elämäänsä sinä aikana, kun me lapset vielä asuttiin kotona. Matkustelimme paljon ja opin, miten selvitä kiperistäkin tilanteista maailmalla ja että nainen pärjää oikein mainiosti ilman miestäkin. Olen edelleen hyvin omaehtoinen, enkä todellakaan jaksaisi elämässäni isähahmo-miestä, vaan tasaveroista kumppania. 

Tämä. Joku ihmeen isähahmo olisi minulle pahin painajainen. Mitä minä sellaisella tekisin? Onneksi mieheni on minun paras ystäväni, ja tasa-arvoinen elämäni kumppani. 

Uh. Jaksain jotain isähahmomiestä max kaksi tuntia. Luoja näitä miesten fantasioita, miä nainen tarvitsee. Turvallinen kumppani on kyllä jotain ihan muuta, kuin isähahmo. 

Tuolla samalla ihme logiikalla minunkin olisi pitänyt etsiä vaimokseni joku "äitihahmo" kun en tuntenut koskaan äitiäni (hän kuoli kun olin ihan pieni eikä isä koskaan halunnut uutta kumppania). Äitihahmo löytyi elämään myöhemmin, mutta ei todellakaan sänkyhommiin. Naapurin vanhempi rouva oli minulle "varaäiti", johon saattoi nuori mies tukeutua, vaimoksi sen sijaan löysin ihan ikäiseni elämänkumppanin.

Vierailija
928/946 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunkin henkilökohtaiset ongelmani aiheuttavat ongelmia ihan koko yhteiskunnan tasolla. Tai niin ainakin haluan ajatella, kun ne kismittävät itseä niin paljon.

Kismittää että naisten ongelmia ratkoo koko yhteiskunta, miehille se on vain suck it up bro ja jokainen on oman onnensa seppä. 

Johtuu ihan miesten omasta itsepäisyydestä ja itse ylläpitämästä kuvitelmasta että miehen nyt vain pitää pärjätä yksin. Jos mies hakee apua, niin saa kuulla olevansa nössö ja luuseri joka ei pärjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
929/946 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunkin henkilökohtaiset ongelmani aiheuttavat ongelmia ihan koko yhteiskunnan tasolla. Tai niin ainakin haluan ajatella, kun ne kismittävät itseä niin paljon.

Kismittää että naisten ongelmia ratkoo koko yhteiskunta, miehille se on vain suck it up bro ja jokainen on oman onnensa seppä. 

Mitä miesten ongelmia nyt koet että yhteiskunnan pitäisi alkaa ratkomaan? Konkreettisia esimerkkejä, kiitos. 

Sinun pimpan saamattomuus ei ole yhteiskunnallinen ongelma, vaan ainoastaan sinun ongelmasi. Yhteiskunnallinen ongelma olisi se, jos sitä voisit saada sen toisen osapuolen halusta riippumatta. 

Pimpan saamattomuus muuttuu yhteiskunnalliseksi ongelmaksi näkökulmasta riippuen silloin kun syntyvyys romahtaa eli eläkkeille ei tule maksajia, tai viimeistään silloin kun suomalainen kuolee sukupuuttoon. 

 

Onko suomalaisuudella itseisarvo? Ehkä on, ehkä ei, mutta eläkkeillä on varmasti. 

 

Itse toki saan pimppaa. Nuorilta ja kauniilta naisilta. Ja paljaalla. Ja satsit sisään. 

Dream on. 😂 

Jännää että vauva.fi yksikään mies ei voi saada naista, vaikka aina kun nainen saa niin mieskin saa. 

Eihän tuo mies ole saanut muuta kuin hetken hupia. Kukaan noista nuorista naisista ei ole halunnut hänestä puolisoa.

Vierailija
930/946 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunkin henkilökohtaiset ongelmani aiheuttavat ongelmia ihan koko yhteiskunnan tasolla. Tai niin ainakin haluan ajatella, kun ne kismittävät itseä niin paljon.

Kismittää että naisten ongelmia ratkoo koko yhteiskunta, miehille se on vain suck it up bro ja jokainen on oman onnensa seppä. 

Mitä miesten ongelmia nyt koet että yhteiskunnan pitäisi alkaa ratkomaan? Konkreettisia esimerkkejä, kiitos. 

Sinun pimpan saamattomuus ei ole yhteiskunnallinen ongelma, vaan ainoastaan sinun ongelmasi. Yhteiskunnallinen ongelma olisi se, jos sitä voisit saada sen toisen osapuolen halusta riippumatta. 

Pimpan saamattomuus muuttuu yhteiskunnalliseksi ongelmaksi näkökulmasta riippuen silloin kun syntyvyys romahtaa eli eläkkeille ei tule maksajia, tai viimeistään silloin kun suomalainen kuolee sukupuuttoon. 

 

Onko suomalaisuudella itseisarvo? Ehkä on, ehkä ei, mutta eläkkeillä on varmasti. 

 

Itse toki saan pimppaa. Nuorilta ja kauniilta naisilta. Ja paljaalla. Ja satsit sisään. 

Sinä mitään saa ja vaikka saisitkin niin siltikään ei ole syytä miksi inceleiden pitäisi saada yhtään mitään ilman omaa panostusta. Suomi ei kaadu siihen ettei pieni luusereiden joukko menesty naisrintamalla. Kyllä, se on pieni joukko, ei mikään massiivinen kansanliike, jota miellyttämään pitää muiden rynnätä ota hiessä. Ei niistä pelleistä edes olisi perheistään huolehtimaan, eikä heille mitään seksiorjia ruveta hankkimaan.

Suomi ei ole kriisissä siksi ettei paskat miehet saa pimppaa. Ei nyt eikä myöhemminkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
931/946 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhteyttä ei synny sinua miellyttävän naisen kanssa niin sitten olet yksin. Ei sinun tarvitse ottaa alhaisen tason naista (mitä sitten tarkoittaakaan), eikä ketään muutakaan vain saadaksesi jonkun. 

Omia osakkeitaan kannattaa tietysti yrittää parantaa hankkimalla asioita, joita naiset arvostavat parinvalinnassa. Mukava luonne, naisia arvostava asenne, talous kunnossa, koulutus, työpaikka, siisti ulkoasu jne.

Vierailija
932/946 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne naiset, joilta on puuttunut isähahmo tai hän ei ole ollut läsnä, hakee miestä joka ottaisi isän roolin.

Tämä ei kyllä pidä paikkaansa noin yleisesti, mutta ehkä joillakin. Ja mikä se isän rooli olisi, koska tytöillä ei ole edes kokemusta sellaisesta.

Mun isä kuoli, kun olin kolmen. Asuin äidin ja isosiskoni kanssa aikuiseksi. En ole koskaan etsinyt isähahmoa parisuhteeseen,, mutta johtuu ehkä siitä, että äitini oli korkeasti koulutettu ja hyvätuloinen, eikä isän kuoleman jälkeen enää ottanut miestä elämäänsä sinä aikana, kun me lapset vielä asuttiin kotona. Matkustelimme paljon ja opin, miten selvitä kiperistäkin tilanteista maailmalla ja että nainen pärjää oikein mainiosti ilman miestäkin. Olen edelleen hyvin omaehtoinen, enkä todellakaan jaksaisi elämässäni isähahmo-miestä, vaan tasaveroista kumppania. 

Tämä. Joku ihmeen isähahmo olisi minulle pahin painajainen. Mitä minä sellaisella tekisin? Onneksi mieheni on minun paras ystäväni, ja tasa-arvoinen elämäni kumppani. 

Uh. Jaksain jotain isähahmomiestä max kaksi tuntia. Luoja näitä miesten fantasioita, miä nainen tarvitsee. Turvallinen kumppani on kyllä jotain ihan muuta, kuin isähahmo. 

Turvallisella kumppanillakin voi olla useita merkityksiä. Yksi niistä on sellainen että tämä turvallinen kumppani asemoituu pehmikkeeksi naisen ja reaalimaailman välille. Olen ollut sellaisessa suhteessa ja nyt osaan varoa joutumasta tilanteeseen jossa joudun suojelemaan aikuista ihmistä omalta typeryydeltään ja deluusioltaan.

Oletteko sinä ja lemmikki-incelisi siis kauankin olleet yhdessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
933/946 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaa paskatkin miehet saivat naisen, koska naimisiin meno ja lapset kuului asioihin, jotka vaan tehtiin, koska piti. Nykyään ei sellaista sosiaalista painetta enää ole. Moni nainen elää mielummin yksin kuin valitsee parisuhteen vain parisuhteen vuoksi. Parisuhde ei ole naiselle hyvä diili.

Vierailija
934/946 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunkin henkilökohtaiset ongelmani aiheuttavat ongelmia ihan koko yhteiskunnan tasolla. Tai niin ainakin haluan ajatella, kun ne kismittävät itseä niin paljon.

Kismittää että naisten ongelmia ratkoo koko yhteiskunta, miehille se on vain suck it up bro ja jokainen on oman onnensa seppä. 

Johtuu ihan miesten omasta itsepäisyydestä ja itse ylläpitämästä kuvitelmasta että miehen nyt vain pitää pärjätä yksin. Jos mies hakee apua, niin saa kuulla olevansa nössö ja luuseri joka ei pärjää.

Jokainen täysi-ikäiseksi ehtinyt mies on joutunut kokemaan sen, ettei naiselle voi huoliaan kertoa. Naiselle voi kuitenkin kertoa, että huolia OLI, mutta että NYT ne on ratkottu ja kaikki on hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
935/946 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmasi on siinä, että käytät termejä kuten "alhaisen tason nainen". Kertoo kaiken asenteestasi naisia kohtaan.

 

Onko ihmekään että et kelpaa näille tavallisen näköisille naisille, jos sanot heille, että haluat hoikan ja kauniin naisen?

 

Pariutumisessa tärkeintä olisi, että olisi molemminpuolista rakkautta. Sitä ei voi teeskennellä ei sitten millään. Haluaisitko todella seurustella ulkoisesti kauneusihanteet täyttävän ihmisen kanssa, jonka kanssa sinulla ei välttämättä olisi mitään yhteistä eikä keskusteltavaa? Parisuhde on hieman muutakin kuin se ulkonäkö. Ja toki me ulkonäöstä kiinnostumme, mutta ei se kaikille tarkoita jotain miesmallia. Minusta puolisoni on maailman upein, vaikka monen silmiin näyttää varmasti ihan tavalliselta, hieman vatsakkaalta keski-ikäiseltä mieheltä. Kauneus on katsojan silmässä. Itse pidän kauniina luonnollisia ihmisiä, ja minun silmääni ei miellytä nämä täyteaineilla ja silikonilla pumpatut julkkikset, joita varmaan suurin osa nykypäivänä pitää kauneusihanteen edustajina. Eikä tarvitse miellyttääkään, jokainen saa näyttää siltä kuin tahtoo.

Ei, kauneus ei ole katsojan silmässä, vaan missit ovat jokaikinen vuosi nuoria ja hoikkia. 

Ja silti se on katsojan silmässä, koska hoikkuus ja nuoruus ei vielä tee kauniiksi.

Totta. Aika usein missikisoissakin on erikoisen näköisiä ihmisiä, anteeksi vain. Mutta jonkun mielestä oudon näköinen on kaunis, ja toisinpäin, ja hyvä niin.

ei-niin-kaunis rouva

Vierailija
936/946 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunkin henkilökohtaiset ongelmani aiheuttavat ongelmia ihan koko yhteiskunnan tasolla. Tai niin ainakin haluan ajatella, kun ne kismittävät itseä niin paljon.

Kismittää että naisten ongelmia ratkoo koko yhteiskunta, miehille se on vain suck it up bro ja jokainen on oman onnensa seppä. 

Mitä miesten ongelmia nyt koet että yhteiskunnan pitäisi alkaa ratkomaan? Konkreettisia esimerkkejä, kiitos. 

Sinun pimpan saamattomuus ei ole yhteiskunnallinen ongelma, vaan ainoastaan sinun ongelmasi. Yhteiskunnallinen ongelma olisi se, jos sitä voisit saada sen toisen osapuolen halusta riippumatta. 

Pimpan saamattomuus muuttuu yhteiskunnalliseksi ongelmaksi näkökulmasta riippuen silloin kun syntyvyys romahtaa eli eläkkeille ei tule maksajia, tai viimeistään silloin kun suomalainen kuolee sukupuuttoon. 

 

Onko suomalaisuudella itseisarvo? Ehkä on, ehkä ei, mutta eläkkeillä on varmasti. 

 

Itse toki saan pimppaa. Nuorilta ja kauniilta naisilta. Ja paljaalla. Ja satsit sisään. 

Dream on. 😂 

Jännää että vauva.fi yksikään mies ei voi saada naista, vaikka aina kun nainen saa niin mieskin saa. 

Jännää on se, miten tulee yllätyksenä, ettei vain se mies saa vaan myös nainen saa. Ei "saamisen" kuulukaan olla yksisuuntaista.

Vielä jännempää on, miten naisvaltaiselle palstalle tunkee jatkuvasti miehiä vinkumaan naisista ja siitä miten nämä eivät tottele ja luulemaan tietävänsä näistä enemmän kuin nämä itse.

Vierailija
937/946 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tunnen useita pareja. Koko elämä=tee mitä nainen haluaa. Ei vaikuta kovin tasa-arvoiselta. "

 

Noista suurin osa menee kahteen näistä kategorioista:

1) miestä ei ikinä oikeasti kiinnosta mikään mikä naista joten jokainen tällainen tekeminen on aina suuri uhraus mieheltä

2) mies on niin tossukka että ei uskalla sanoa vastaan koska kuvittelee naisen jättävän heti jos miehellä on oma tahto

Vai olisiko sittenkin kyse erosta markkina-arvossa? Matalamman arvon yksilö tekee mitä korkeampi haluaa. Koska sanaton uhka leijuu aina yllä: jos sinä et tee mitä haluan, seuraava mies tekee kyllä. 

Viitaten edelliseen kommenttiini bluffipelistä, onko se ero todellinen?
Se voi tuntua siltä kun edelliset 10v naiset ovat olleet rocktähtiä ja miehet ei mitään. Ja sitten sillä vähän pyöristyneellä 29v ja jo perhekuumeisella naisella on yhä tuhat Tinder-tykkäystä niin voi kuvitella, että "ole onnellinen kun sait naisen".
Mutta onko oikeasti jonossa komeita ja rikkaita miehiä jotka tarjoaisivat parisuhteen ja kuun taivaalta? Tuskin.
Moni mies lähtee tuohon mukaan, toteuttamaan naisen unelmia. Sitten vuosia myöhemmin mies kyllästyy ja päätyy autotalliin kaljoittelemaan tajuttuaan, ettei olisi pitänyt naisen menettämisen pelossa suostua vaan pitää myös omista toiveista kiinni. 
 

Ihan hyvää analyysiä. Kysymys: miksi mies lähtee toteuttamaan vain naisen unelmia, itsensä unohtaen? Äläkä nyt sano, että se yksi p:llä alkava asia... Täytyy nyt jotain muutakin olla!

Halu tulla isäksi.
Ympäristön paineet.
Tottakai seksi ja romantiikka.
Onhan niitä syitä.
Ja en sano etteikö menisi myös toisin päin. Aika moni suositummasta päästä oleva mies jatkaa poikamieselämää kun nainen toimii huoltojoukkoina.

Ekan ymmärrän, lapset on parasta <3 Ympäristön paine on huono syy, ja vaikea nähdä romantiikkaa, jos molemmat on tyytymättömiä. 

Mutta surulliselta kuulostaa. Haluaisin kuitenkin rohkaista: kasvakaa paremmiksi miehiksi, jotka arvostavat itseään niin etteivät suostu kynnysmatoiksi! Näin kun tarpeeksi moni mies tekee tilanne tasapainottuu yleisemminkin, eikä omassakaan suhteessa tarvitse sietää kumppanin tyranniaa.

Vierailija
938/946 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne naiset, joilta on puuttunut isähahmo tai hän ei ole ollut läsnä, hakee miestä joka ottaisi isän roolin.

Tämä ei kyllä pidä paikkaansa noin yleisesti, mutta ehkä joillakin. Ja mikä se isän rooli olisi, koska tytöillä ei ole edes kokemusta sellaisesta.

Mun isä kuoli, kun olin kolmen. Asuin äidin ja isosiskoni kanssa aikuiseksi. En ole koskaan etsinyt isähahmoa parisuhteeseen,, mutta johtuu ehkä siitä, että äitini oli korkeasti koulutettu ja hyvätuloinen, eikä isän kuoleman jälkeen enää ottanut miestä elämäänsä sinä aikana, kun me lapset vielä asuttiin kotona. Matkustelimme paljon ja opin, miten selvitä kiperistäkin tilanteista maailmalla ja että nainen pärjää oikein mainiosti ilman miestäkin. Olen edelleen hyvin omaehtoinen, enkä todellakaan jaksaisi elämässäni isähahmo-miestä, vaan tasaveroista kumppania. 

Tämä. Joku ihmeen isähahmo olisi minulle pahin painajainen. Mitä minä sellaisella tekisin? Onneksi mieheni on minun paras ystäväni, ja tasa-arvoinen elämäni kumppani. 

Uh. Jaksain jotain isähahmomiestä max kaksi tuntia. Luoja näitä miesten fantasioita, miä nainen tarvitsee. Turvallinen kumppani on kyllä jotain ihan muuta, kuin isähahmo. 

Tuolla samalla ihme logiikalla minunkin olisi pitänyt etsiä vaimokseni joku "äitihahmo" kun en tuntenut koskaan äitiäni (hän kuoli kun olin ihan pieni eikä isä koskaan halunnut uutta kumppania). Äitihahmo löytyi elämään myöhemmin, mutta ei todellakaan sänkyhommiin. Naapurin vanhempi rouva oli minulle "varaäiti", johon saattoi nuori mies tukeutua, vaimoksi sen sijaan löysin ihan ikäiseni elämänkumppanin.

Psykologia on monipolvinen juttu, eikä logiikka tietenkään menekään suoraviivaisesti noin kuten luulit.

Hienoa että sait varaäidin sekä hyvän vaimon.

Vierailija
939/946 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen vanhaa paskatkin miehet saivat naisen, koska naimisiin meno ja lapset kuului asioihin, jotka vaan tehtiin, koska piti. Nykyään ei sellaista sosiaalista painetta enää ole. Moni nainen elää mielummin yksin kuin valitsee parisuhteen vain parisuhteen vuoksi. Parisuhde ei ole naiselle hyvä diili.

On se hyvä diili, jos osuu hyvä mies kohdalle. Älä siis liioittele. Mutta muuten olet oikeassa, nyt ei ole naisilla mitään pakkoa olla suhteessa vasten tahtoaan. Sitä eivät nämä ap:n kaltaiset miehet hyväksy, vaikka eivät myöskään osaa perustella miksi juuri heidän tarpeensa menisivät muiden edelle.

Vierailija
940/946 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jännää että vauva.fi yksikään mies ei voi saada naista, vaikka aina kun nainen saa niin mieskin saa."

 

Jännää kyllä, vaikka näin:

 

maanantai: nainen 1 ja mies 1 ovat "sillai".

tiistai: nainen 2 ja mies 1 ovat "sillai".

keskiviikko: nainen 3 ja mies 1 ovat "sillai".

torstai: nainen 4 ja mies 1 ovat "sillai".

perjantai: nainen 5, 6 ja 7 ja mies 1 ovat "sillai".

lauantai: nainen 8 ja mies 1 ovat "sillai".

sunnuntai: mies 1 ottaa rennosti ja lepää, eikä ole "sillai".

 

Kun uusi viikko alkaa, on 8 naista ja 1 mies ollut "sillai".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän