Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten rima on aivan liian korkealla miesten suhteen ja tämä aiheuttaa ongelmia yhteiskunnassa.

Vierailija
22.06.2026 |

Olen tavallinen mies. Käyn töissä, maksan laskuni, en juokse baareissa joka viikonloppu, en petä, en hakkaa naisia, en riehu humalassa. Olen kiltti, rauhallinen ja kohtelen ihmisiä asiallisesti. Silti tuntuu, ettei sillä ole mitään arvoa naisten mielestä.

Kaikkein turhauttavinta on se, että en kelpaa edes alhaisen tason naisille. En edes niille, jotka itse valittavat jatkuvasti siitä, ettei kukaan halua heitä. Heidänkin odotuksensa tuntuvat olevan vähintään pitkä, komea, hyväpalkkainen, jännä ja itsevarma mies. Tavallinen, kunnollinen mies ei kiinnosta enää naisia.

Sitten kun sanon, että minä puolestani pidän hoikista ja kauniista naisista, olen yhtäkkiä pinnallinen ja ilkeä. Miksi naisten vaatimukset ovat hyväksyttäviä, mutta miehen mieltymykset ovat ongelma?

Tuntuu siltä, että osa naisista on saanut täysin vääristyneen kuvan omasta markkina-arvostaan. Sosiaalinen media, feminismi ja deittisovellukset ovat luoneet illuusion, että jokainen ansaitsee sen yhden prosentin miehen eli sen miehen joka on lentäjälääkärimiesmalli vaikka nainen itse ei olisi edes kaunis. Samaan aikaan tavalliset miehet jäävät kokonaan näkymättömiksi, vaikka olisivat kuinka kunnollisia.

Ei ihme, että niin moni mies luovuttaa, jos mies uskaltaa sanoa ääneen haluavansa hoikan ja kauniin naisen, niin naiset heti tuomitsevat sen.

Kommentit (1078)

Vierailija
961/1078 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle asetetaan paljon vaatimuksia mm. ulkonäon suhteen. Moni nainen pitää itsestään huolta ja harrastaa sekä kehittää itseään. Naisenhan pitää ponnistella enemmän, jotta hän kelpaa yhtään mihinkään. Harrastusryhmät ovatkin täynnä naisia. Missä miehet ovat?


Sitten keski-iässä eletty elämä näkyy habituksessa. 

Mitä, mies olet itse tehnyt kaikki ne vuodet, jotta pitääksesi itsesi kunnossa ja kiinnostavana? 

Miksi sitten 2/3 naisista on vähintäänkin pulleita, ellei peräti ylipainoisia? Huomauttaisin ettei tämä ole mikään luonnonlaki, koska kyseessä on ensimmäinen sukupolvi koko ihmiskunnan historiassa joka on selkeästi ylipainoinen.
Te pidätte itsestänne huolta silloin kun se on shoppailua ja hemmoteltavana olemista. Ette silloin kun se vaatii yhtään vaivaa tai kurinalaisuutta.

No tuo sama pätee miehiinkin, suurin osa miehistä on ihan yhtä lailla pulleita ja huolta kunnosta pitävät vain satunnaiset himourheilijat. Silti naiset saavat kuulla enemmän kuittailua ulkonäöstään ja/tai painostaan ja kestää kovempia vaatimuksia ja paineita. Miehet joutuvat kestämään sitä paljon vähemmän.

Silloin herää kyllä kysymys, että miten surkimus pitää miehen olla, että jaksaa yrittää kääntää asetelmaa puheissaan väärin päin ja väittää miesten olevankin niitä kohtuuttomien vaatimusten uhreja ja valittaa jos naisella on ulkonäkökriteerejä miehille.

-eri

Naiset saavat kuulla enemmän kuittailua asioista joihin voi vaikuttaa kuten painosta.
Miehet geneettisistä asioista joille ei voi mitään.

Niin. Naisia kritisoidaan iästä. Miten sun mielestä nainen voi muuttaa ikäänsä nuoremmaksi? Kerro toki omin sanoin.

Vierailija
962/1078 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle asetetaan paljon vaatimuksia mm. ulkonäon suhteen. Moni nainen pitää itsestään huolta ja harrastaa sekä kehittää itseään. Naisenhan pitää ponnistella enemmän, jotta hän kelpaa yhtään mihinkään. Harrastusryhmät ovatkin täynnä naisia. Missä miehet ovat?


Sitten keski-iässä eletty elämä näkyy habituksessa. 

Mitä, mies olet itse tehnyt kaikki ne vuodet, jotta pitääksesi itsesi kunnossa ja kiinnostavana? 

Miksi sitten 2/3 naisista on vähintäänkin pulleita, ellei peräti ylipainoisia? Huomauttaisin ettei tämä ole mikään luonnonlaki, koska kyseessä on ensimmäinen sukupolvi koko ihmiskunnan historiassa joka on selkeästi ylipainoinen.
Te pidätte itsestänne huolta silloin kun se on shoppailua ja hemmoteltavana olemista. Ette silloin kun se vaatii yhtään vaivaa tai kurinalaisuutta.

No tuo sama pätee miehiinkin, suurin osa miehistä on ihan yhtä lailla pulleita ja huolta kunnosta pitävät vain satunnaiset himourheilijat. Silti naiset saavat kuulla enemmän kuittailua ulkonäöstään ja/tai painostaan ja kestää kovempia vaatimuksia ja paineita. Miehet joutuvat kestämään sitä paljon vähemmän.

Silloin herää kyllä kysymys, että miten surkimus pitää miehen olla, että jaksaa yrittää kääntää asetelmaa puheissaan väärin päin ja väittää miesten olevankin niitä kohtuuttomien vaatimusten uhreja ja valittaa jos naisella on ulkonäkökriteerejä miehille.

-eri

Naiset saavat kuulla enemmän kuittailua asioista joihin voi vaikuttaa kuten painosta.
Miehet geneettisistä asioista joille ei voi mitään.

Niin. Naisia kritisoidaan iästä. Miten sun mielestä nainen voi muuttaa ikäänsä nuoremmaksi? Kerro toki omin sanoin.

Nyt sun pitää ymmärtää, että miehelle sana nainen tuo mieleen korkeintaan 25-vuotiaan naapurin tytön. Yli kolmekymppiset ja muut eivät ole heille naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/1078 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle asetetaan paljon vaatimuksia mm. ulkonäon suhteen. Moni nainen pitää itsestään huolta ja harrastaa sekä kehittää itseään. Naisenhan pitää ponnistella enemmän, jotta hän kelpaa yhtään mihinkään. Harrastusryhmät ovatkin täynnä naisia. Missä miehet ovat?


Sitten keski-iässä eletty elämä näkyy habituksessa. 

Mitä, mies olet itse tehnyt kaikki ne vuodet, jotta pitääksesi itsesi kunnossa ja kiinnostavana? 

Miksi sitten 2/3 naisista on vähintäänkin pulleita, ellei peräti ylipainoisia? Huomauttaisin ettei tämä ole mikään luonnonlaki, koska kyseessä on ensimmäinen sukupolvi koko ihmiskunnan historiassa joka on selkeästi ylipainoinen.
Te pidätte itsestänne huolta silloin kun se on shoppailua ja hemmoteltavana olemista. Ette silloin kun se vaatii yhtään vaivaa tai kurinalaisuutta.

Miehistä vielä useampi on. 

Ninpä. Ja te naiset haluatte, että miehellä on sitä mahaakin. Koska sen sijaan, että te pysyttelisitte hoikkana, haluatte rinnallenne vielä isomman miehen tunteaksenne itsenne pieniksi.
Tuoko on sitä itsestään huolehtimista?

Paskaa päättelyä. 

Tästäkö syystä haluan miehellenikin ison parran? Koska minulla on mielestäsi parta ja haluan hänen olevan parakkaampi?

 Naiset viehättyy maskuliiniista miehistä ja koko, lihakset, leveät hartiat, matala ääni, karvoitus  jne on maskuliinisia piirteitä. 

Eikä ne maskuliinisetkaan piirteet vielä takaa mitään. Oma ukkoni ei ole mikään macho (parta ei kasva kunnolla eikä karvoitus muutenkaan eikä ole pituudella pilattu) mutta on silti paras mies mitä olen koskaan kohdannut.

Vastaavasti eräs nuoruuden heila oli niin maskuliininen että muistutti gorillaa (valtava kooltaan, rintakarvoja ja muhkea parta) mutta eipä vaan osannut olla kovin kummoinen eikä tietääkseni ole nykyäänkään vakisuhteessa.

Vierailija
964/1078 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että kuvailit minut "alhaisen tason naiseksi". Olen pian nelikymppinen, lihava ja mulla on pieni lapsi, jonka isä ei ole kuvioissa. Toisaalta mulla on kiva vakityö, pieni, pian velaton omakotitalo ja asun ihan kivalla paikkakunnalla, isossa kaupungissa.Elämä on mallillaan. Tottakai kumppani olisi kiva, mutta ei mun tarvi ottaa ketä tahansa. Sitten jos vastaan tulee mies, jonka kanssa on parempi yhdessä, kuin yksin, hän on tuleva kumppanini.

 

Aloitus toki on huono Provo, ei missään muualla jauheta tasoista kuin tällä palstalla. 

Vierailija
965/1078 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle asetetaan paljon vaatimuksia mm. ulkonäon suhteen. Moni nainen pitää itsestään huolta ja harrastaa sekä kehittää itseään. Naisenhan pitää ponnistella enemmän, jotta hän kelpaa yhtään mihinkään. Harrastusryhmät ovatkin täynnä naisia. Missä miehet ovat?


Sitten keski-iässä eletty elämä näkyy habituksessa. 

Mitä, mies olet itse tehnyt kaikki ne vuodet, jotta pitääksesi itsesi kunnossa ja kiinnostavana? 

Miksi sitten 2/3 naisista on vähintäänkin pulleita, ellei peräti ylipainoisia? Huomauttaisin ettei tämä ole mikään luonnonlaki, koska kyseessä on ensimmäinen sukupolvi koko ihmiskunnan historiassa joka on selkeästi ylipainoinen.
Te pidätte itsestänne huolta silloin kun se on shoppailua ja hemmoteltavana olemista. Ette silloin kun se vaatii yhtään vaivaa tai kurinalaisuutta.

No tuo sama pätee miehiinkin, suurin osa miehistä on ihan yhtä lailla pulleita ja huolta kunnosta pitävät vain satunnaiset himourheilijat. Silti naiset saavat kuulla enemmän kuittailua ulkonäöstään ja/tai painostaan ja kestää kovempia vaatimuksia ja paineita. Miehet joutuvat kestämään sitä paljon vähemmän.

Silloin herää kyllä kysymys, että miten surkimus pitää miehen olla, että jaksaa yrittää kääntää asetelmaa puheissaan väärin päin ja väittää miesten olevankin niitä kohtuuttomien vaatimusten uhreja ja valittaa jos naisella on ulkonäkökriteerejä miehille.

-eri

Naiset saavat kuulla enemmän kuittailua asioista joihin voi vaikuttaa kuten painosta.
Miehet geneettisistä asioista joille ei voi mitään.

Niin. Naisia kritisoidaan iästä. Miten sun mielestä nainen voi muuttaa ikäänsä nuoremmaksi? Kerro toki omin sanoin.

Naisia piikitellään myös esim. lantion tai hartioiden leveydestä, kasvojen muodosta ja rintojen mallista. Niitä ei voi muuttaa lainkaan (eikä rintaimplantit ole oikeasti mikään automaatiinen miesloukku vaikka kuinka muuta uskotellaan).

Vierailija
966/1078 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut rimaa ylhäällä. Mies on minun kanssa samaa tasoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
967/1078 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle asetetaan paljon vaatimuksia mm. ulkonäon suhteen. Moni nainen pitää itsestään huolta ja harrastaa sekä kehittää itseään. Naisenhan pitää ponnistella enemmän, jotta hän kelpaa yhtään mihinkään. Harrastusryhmät ovatkin täynnä naisia. Missä miehet ovat?


Sitten keski-iässä eletty elämä näkyy habituksessa. 

Mitä, mies olet itse tehnyt kaikki ne vuodet, jotta pitääksesi itsesi kunnossa ja kiinnostavana? 

Miksi sitten 2/3 naisista on vähintäänkin pulleita, ellei peräti ylipainoisia? Huomauttaisin ettei tämä ole mikään luonnonlaki, koska kyseessä on ensimmäinen sukupolvi koko ihmiskunnan historiassa joka on selkeästi ylipainoinen.
Te pidätte itsestänne huolta silloin kun se on shoppailua ja hemmoteltavana olemista. Ette silloin kun se vaatii yhtään vaivaa tai kurinalaisuutta.

No tuo sama pätee miehiinkin, suurin osa miehistä on ihan yhtä lailla pulleita ja huolta kunnosta pitävät vain satunnaiset himourheilijat. Silti naiset saavat kuulla enemmän kuittailua ulkonäöstään ja/tai painostaan ja kestää kovempia vaatimuksia ja paineita. Miehet joutuvat kestämään sitä paljon vähemmän.

Silloin herää kyllä kysymys, että miten surkimus pitää miehen olla, että jaksaa yrittää kääntää asetelmaa puheissaan väärin päin ja väittää miesten olevankin niitä kohtuuttomien vaatimusten uhreja ja valittaa jos naisella on ulkonäkökriteerejä miehille.

-eri

Naiset saavat kuulla enemmän kuittailua asioista joihin voi vaikuttaa kuten painosta.
Miehet geneettisistä asioista joille ei voi mitään.

Miehet saavat kuittailua geneettisten asioiden lisäksi tuloista.
Huomattavasti harvemin naista pilkataan pienituloisuuden vuoksi, mutta pienituloinen mies on luuseri.
Naiset eivät pärjäisi sekuntiakaan miesten maailmassa, kun taas miehillä olisi kissan päivät kun hankkisi vain timmin kropan ja se olisi siinä. 

Missä miesten maailmassa? Me eletään ihan samalla pallolla. Se että sä et saa naista, ei ole miesten ongelma. Ja mikset sitten hanki sitä timmiä kroppaa?

PS. pienituloinen mies ei ole luuseri. Pienipalkkaiset hoitavat tärkeitä hommia. 

Vierailija
968/1078 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä ketjusta huomaa kuinka naiset käyttävät projisointia tukeakseen omia näkemyksiään. Esimerkkejä:
"Eivät lyhyet miehetkään pidä pitkistä naisista"
Pitkät naiset eivät pidä lyhyistä miehistä, kun taas useimmilla lyhyille miehile käy pitkä nainen. Mutta tällä projisoinnilla vältytään pinnallisuuden tunteelta kun hei kato mehän ollaan lyhyiden miesten kanssa yhtä mieltä ettei siitä mitään tulisi.
"Miehet haluavat naisen olevan meikattu ja huoliteltu"
Miehet haluavat naisten olevan hoikkia ja hyväkuntoisia. Mutta naiset itse haluavat keskittyä shoppailuun je hemoteltavana olemiseen mieluummin kuin luopua herkuista ja mennä salille. Mutta kato nythän se on miesten tahto, että käydään hemmotteluhoidoissa ja shoppaillaan meikkejä.

Sana "projisointi" ei tässä oikein sovi kuvaamaan sitä, mitä esimerkeissä tapahtuu. Pelkkä termin käyttäminen väärin ei  osoita, että projisointia oikeasti tapahtuisi.

Minusta tässä tehdään pikemminkin juuri sitä, mistä muita syytetään: rakennetaan olkiukkoja. Jos joku sanoo, että miehet usein pitävät huolitellusta ulkonäöstä, siitä hypätään suoraan siihen, että "naiset vain haluavat shoppailla ja olla hemmoteltavina". Kukaan ei ole näin väittänyt. Kirjoittaja lisää itse keskusteluun omia oletuksiaan ja alkaa sitten kumota niitä.

Lisäksi viestissä yleistetään jatkuvasti: "naiset", "miehet", "pitkät naiset", "lyhyet miehet". Ihmiset eivät ole yksi yhtenäinen joukko, jolla olisi samat mieltymykset tai motiivit. Vielä oudompaa on väittää tietävänsä, miksi joku sanoo jotain, esimerkiksi että hän yrittää "välttää pinnallisuuden tunteen". Sehän on pelkkä oletus toisen motiiveista, ei mikään perusteltu argumentti.

Eli projisoinnin sijaan tässä näkyy enemmän olkiukkoja, perusteettomia yleistyksiä ja toisten motiivien keksimistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
969/1078 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle asetetaan paljon vaatimuksia mm. ulkonäon suhteen. Moni nainen pitää itsestään huolta ja harrastaa sekä kehittää itseään. Naisenhan pitää ponnistella enemmän, jotta hän kelpaa yhtään mihinkään. Harrastusryhmät ovatkin täynnä naisia. Missä miehet ovat?


Sitten keski-iässä eletty elämä näkyy habituksessa. 

Mitä, mies olet itse tehnyt kaikki ne vuodet, jotta pitääksesi itsesi kunnossa ja kiinnostavana? 

Miksi sitten 2/3 naisista on vähintäänkin pulleita, ellei peräti ylipainoisia? Huomauttaisin ettei tämä ole mikään luonnonlaki, koska kyseessä on ensimmäinen sukupolvi koko ihmiskunnan historiassa joka on selkeästi ylipainoinen.
Te pidätte itsestänne huolta silloin kun se on shoppailua ja hemmoteltavana olemista. Ette silloin kun se vaatii yhtään vaivaa tai kurinalaisuutta.

No tuo sama pätee miehiinkin, suurin osa miehistä on ihan yhtä lailla pulleita ja huolta kunnosta pitävät vain satunnaiset himourheilijat. Silti naiset saavat kuulla enemmän kuittailua ulkonäöstään ja/tai painostaan ja kestää kovempia vaatimuksia ja paineita. Miehet joutuvat kestämään sitä paljon vähemmän.

Silloin herää kyllä kysymys, että miten surkimus pitää miehen olla, että jaksaa yrittää kääntää asetelmaa puheissaan väärin päin ja väittää miesten olevankin niitä kohtuuttomien vaatimusten uhreja ja valittaa jos naisella on ulkonäkökriteerejä miehille.

-eri

Naiset saavat kuulla enemmän kuittailua asioista joihin voi vaikuttaa kuten painosta.
Miehet geneettisistä asioista joille ei voi mitään.

Miehet saavat kuittailua geneettisten asioiden lisäksi tuloista.
Huomattavasti harvemin naista pilkataan pienituloisuuden vuoksi, mutta pienituloinen mies on luuseri.
Naiset eivät pärjäisi sekuntiakaan miesten maailmassa, kun taas miehillä olisi kissan päivät kun hankkisi vain timmin kropan ja se olisi siinä. 

Ai naisilta ei vaadita? Sä olet harhaluuloinen

 

Naisen pitää olla tosi kaunis ja hoikka, muttei saa käyttää aikaa tai rahaa  meikkeihin, kauneustuotteisiin tai liikuntaan.

Pitää syödä, kuten normaalit ihmiset ilman jatkuvaa diettiä, mutta ei saa syödä pihviä, makkaraa tai muuta "miesten" ruokaa, eikä isoja annoksia ikinä.

Pitää olla itsenäinen, mutta turvauduttava aina mieheen kaikessa.

Ei saa turvautua mieheen missään asiassa, mutta ei saa hoitaa asioita itsekään.

Ei saa pyytää mieheltä kehuja tai muuta kaunista, mutta miestä pitää kehua ja katsoa ylöspäin kuin pikkulapsi, kun mies saa vaikka taulun seinälle tai pesee pyykkiä.

Ei saa haluta lapsia, mutta mies pahastuu, jos nainen ei haluakaan lapsia.

Ei saa harrastaa seksiä ihan kenen kanssa tahansa, mutta pitää olla valmis laskemaan rimaa ja antamaan kaikille miehille, jotka kyseistä naista haluavat.

Ei saa olla tyhmä, muttei saa olla liian oppinutkaan eikä vaatia turhia keskusteluja

Ei saa katsoa mitään naisten tyhmiä romanttisia komedioita, mutta ei saa katsoa mitään muuta kuin naisille tarkoitettua hömppää, koska muuten on outo tai vähintään nörtti.

Pitää olla vähän erikoinen, mutta kuitenkin ihan tavallinen nainen,joka ei poikkea millään tavalla muista naisista.

Pitää arvostaa miehen harrastuksia ja olla niistä kiinnostunut, muttei saa olla kiinnostunut samoista harrastuksista kuin mies.

Pitää olla sosiaalinen ja ihana, mutta ei saa olla sosiaalinen ja ihana kuin korkeintaan omalle miehelleen tietyissä tilanteissa.

Pitää olla korkea libido ja valmis seksiin 24/7, mutta ei saa olla korkea libido ja olla valmis seksiin 24/7, kun mies pelästyy ja alkaa miettiä omaa riittämättömyyttään.

Naisen pitää olla myös aloitteellinen, mutta ei saa olla aloitteellinen, kun mies pelästyy sitäkin.

Naisen pitää antautua miehelle nopeasti suhteeseen, mutta pitää olla vaikeasti tavoiteltava, että mies saa metsästää ja piirittää.

 

cp

Vierailija
970/1078 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten mukaan naisen odotetaan olevan meikattu ja huoliteltu. Ei saa olla lihasta tai hartioita, eikä saa tehdä mitään liian miehekästä. Eikä miehen itsetunto kestä jos nainen voisi jopa voittaa miehen.
Sehän menikin tosi näppärästi. Ei tarvitse mennä salille, herkut ovat ok ja voi jättää miesten työt miehelle. Voi nyt kampaaja pitää tilata ja ostaa vaatteita, tosi harmi juttu mutta noh miesten vuoksi.


Koska tällaisia naisia ei yksikään mies halua. Ei missään tapauksessa, tämän voimme yhdessä todeta.
 

Salilla käy pari tuollaista naista. Sääliksi käy. Eivät varmasti saa miestä, koska ainostaan huippukuntoiset kamppailijamiehet saattaisivat kiinnostua noin harteikkaasta naisesta, ja tuskin hekään. Kaikki muut antaisivat pakit heti.

Puhut paskaa, mutta eipä siinä mitään uutta.

Et edes itse antaisi pakkeja.

PS. negaaminen on niin vanhanaikasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
971/1078 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle asetetaan paljon vaatimuksia mm. ulkonäon suhteen. Moni nainen pitää itsestään huolta ja harrastaa sekä kehittää itseään. Naisenhan pitää ponnistella enemmän, jotta hän kelpaa yhtään mihinkään. Harrastusryhmät ovatkin täynnä naisia. Missä miehet ovat?


Sitten keski-iässä eletty elämä näkyy habituksessa. 

Mitä, mies olet itse tehnyt kaikki ne vuodet, jotta pitääksesi itsesi kunnossa ja kiinnostavana? 

Miksi sitten 2/3 naisista on vähintäänkin pulleita, ellei peräti ylipainoisia? Huomauttaisin ettei tämä ole mikään luonnonlaki, koska kyseessä on ensimmäinen sukupolvi koko ihmiskunnan historiassa joka on selkeästi ylipainoinen.
Te pidätte itsestänne huolta silloin kun se on shoppailua ja hemmoteltavana olemista. Ette silloin kun se vaatii yhtään vaivaa tai kurinalaisuutta.

No tuo sama pätee miehiinkin, suurin osa miehistä on ihan yhtä lailla pulleita ja huolta kunnosta pitävät vain satunnaiset himourheilijat. Silti naiset saavat kuulla enemmän kuittailua ulkonäöstään ja/tai painostaan ja kestää kovempia vaatimuksia ja paineita. Miehet joutuvat kestämään sitä paljon vähemmän.

Silloin herää kyllä kysymys, että miten surkimus pitää miehen olla, että jaksaa yrittää kääntää asetelmaa puheissaan väärin päin ja väittää miesten olevankin niitä kohtuuttomien vaatimusten uhreja ja valittaa jos naisella on ulkonäkökriteerejä miehille.

-eri

Naiset saavat kuulla enemmän kuittailua asioista joihin voi vaikuttaa kuten painosta.
Miehet geneettisistä asioista joille ei voi mitään.

Miehet saavat kuittailua geneettisten asioiden lisäksi tuloista.
Huomattavasti harvemin naista pilkataan pienituloisuuden vuoksi, mutta pienituloinen mies on luuseri.
Naiset eivät pärjäisi sekuntiakaan miesten maailmassa, kun taas miehillä olisi kissan päivät kun hankkisi vain timmin kropan ja se olisi siinä. 

Missä miesten maailmassa? Me eletään ihan samalla pallolla. Se että sä et saa naista, ei ole miesten ongelma. Ja mikset sitten hanki sitä timmiä kroppaa?

PS. pienituloinen mies ei ole luuseri. Pienipalkkaiset hoitavat tärkeitä hommia. 

Tämä. Jos sen yhdellä sanalla kuvaisi mitä tulee mieleen ap:n sönkötyksestä niin vitutus. Ei se ole mikään yleinen miesten ongelma, ettei hän saa naista eikä minulla ainakaan riitä "veljellistä sympatiaa" moiselle uikuttajalle, joka ensin itse nimittelee naisia "heikkotasoisiksi" ja sitten vinkuu että näillä on omia makujaan miesten suhteen.

Vierailija
972/1078 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla rima putoaa samaan tahtiin kuin rinnatkin alkavat valua alaspäin.

Johtuu siitä, että mitä enemmän tulee ikää ja ulkonäkö heikkenee, sitä realistisemmin kannattaa omaan markkina-arvoon suhtautua. Ketä tahansa ei kannata huolia, mutta ei pidä odottaa enää ketään parikymppistä adonista siinä vaiheessa kun itse olisi tarpeeksi vanha olemaan tämän äiti.

Sama pätee miehiin. Jos tukka on jo harmaa ja maha polvissa, ei kannata enää odottaa kelpaavansa nuorille mimmeille, vaan hyväksyä tasonsa.

Ei ihmisen taso määrity iällä.

Mitä vanhemmiksi ihmiset elää, sitä korkeammalle heidän rimansa nousee. He tietävät keitä ovat, tietävät mitä haluavat ja osaavat olla yksinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
973/1078 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle asetetaan paljon vaatimuksia mm. ulkonäon suhteen. Moni nainen pitää itsestään huolta ja harrastaa sekä kehittää itseään. Naisenhan pitää ponnistella enemmän, jotta hän kelpaa yhtään mihinkään. Harrastusryhmät ovatkin täynnä naisia. Missä miehet ovat?


Sitten keski-iässä eletty elämä näkyy habituksessa. 

Mitä, mies olet itse tehnyt kaikki ne vuodet, jotta pitääksesi itsesi kunnossa ja kiinnostavana? 

Miksi sitten 2/3 naisista on vähintäänkin pulleita, ellei peräti ylipainoisia? Huomauttaisin ettei tämä ole mikään luonnonlaki, koska kyseessä on ensimmäinen sukupolvi koko ihmiskunnan historiassa joka on selkeästi ylipainoinen.
Te pidätte itsestänne huolta silloin kun se on shoppailua ja hemmoteltavana olemista. Ette silloin kun se vaatii yhtään vaivaa tai kurinalaisuutta.

No tuo sama pätee miehiinkin, suurin osa miehistä on ihan yhtä lailla pulleita ja huolta kunnosta pitävät vain satunnaiset himourheilijat. Silti naiset saavat kuulla enemmän kuittailua ulkonäöstään ja/tai painostaan ja kestää kovempia vaatimuksia ja paineita. Miehet joutuvat kestämään sitä paljon vähemmän.

Silloin herää kyllä kysymys, että miten surkimus pitää miehen olla, että jaksaa yrittää kääntää asetelmaa puheissaan väärin päin ja väittää miesten olevankin niitä kohtuuttomien vaatimusten uhreja ja valittaa jos naisella on ulkonäkökriteerejä miehille.

-eri

Naiset saavat kuulla enemmän kuittailua asioista joihin voi vaikuttaa kuten painosta.
Miehet geneettisistä asioista joille ei voi mitään.

Miehet saavat kuittailua geneettisten asioiden lisäksi tuloista.
Huomattavasti harvemin naista pilkataan pienituloisuuden vuoksi, mutta pienituloinen mies on luuseri.
Naiset eivät pärjäisi sekuntiakaan miesten maailmassa, kun taas miehillä olisi kissan päivät kun hankkisi vain timmin kropan ja se olisi siinä. 

Ai naisilta ei vaadita? Sä olet harhaluuloinen

 

Naisen pitää olla tosi kaunis ja hoikka, muttei saa käyttää aikaa tai rahaa  meikkeihin, kauneustuotteisiin tai liikuntaan.

Pitää syödä, kuten normaalit ihmiset ilman jatkuvaa diettiä, mutta ei saa syödä pihviä, makkaraa tai muuta "miesten" ruokaa, eikä isoja annoksia ikinä.

Pitää olla itsenäinen, mutta turvauduttava aina mieheen kaikessa.

Ei saa turvautua mieheen missään asiassa, mutta ei saa hoitaa asioita itsekään.

Ei saa pyytää mieheltä kehuja tai muuta kaunista, mutta miestä pitää kehua ja katsoa ylöspäin kuin pikkulapsi, kun mies saa vaikka taulun seinälle tai pesee pyykkiä.

Ei saa haluta lapsia, mutta mies pahastuu, jos nainen ei haluakaan lapsia.

Ei saa harrastaa seksiä ihan kenen kanssa tahansa, mutta pitää olla valmis laskemaan rimaa ja antamaan kaikille miehille, jotka kyseistä naista haluavat.

Ei saa olla tyhmä, muttei saa olla liian oppinutkaan eikä vaatia turhia keskusteluja

Ei saa katsoa mitään naisten tyhmiä romanttisia komedioita, mutta ei saa katsoa mitään muuta kuin naisille tarkoitettua hömppää, koska muuten on outo tai vähintään nörtti.

Pitää olla vähän erikoinen, mutta kuitenkin ihan tavallinen nainen,joka ei poikkea millään tavalla muista naisista.

Pitää arvostaa miehen harrastuksia ja olla niistä kiinnostunut, muttei saa olla kiinnostunut samoista harrastuksista kuin mies.

Pitää olla sosiaalinen ja ihana, mutta ei saa olla sosiaalinen ja ihana kuin korkeintaan omalle miehelleen tietyissä tilanteissa.

Pitää olla korkea libido ja valmis seksiin 24/7, mutta ei saa olla korkea libido ja olla valmis seksiin 24/7, kun mies pelästyy ja alkaa miettiä omaa riittämättömyyttään.

Naisen pitää olla myös aloitteellinen, mutta ei saa olla aloitteellinen, kun mies pelästyy sitäkin.

Naisen pitää antautua miehelle nopeasti suhteeseen, mutta pitää olla vaikeasti tavoiteltava, että mies saa metsästää ja piirittää.

 

cp

Ap:n ihannenainen on Barbien ja Marilyn Monroen esittämien blondihahmojen yhdistelmä.

Vierailija
974/1078 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan höpöjuttuja. Jos mies ei ole täysi persu tai hikikainaloinen veijari, niin parisuhteelta ei voi välttyä. Palstan porupojat elävät omassa, masturbaation kyllästämässä todellisuudessaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
975/1078 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle asetetaan paljon vaatimuksia mm. ulkonäon suhteen. Moni nainen pitää itsestään huolta ja harrastaa sekä kehittää itseään. Naisenhan pitää ponnistella enemmän, jotta hän kelpaa yhtään mihinkään. Harrastusryhmät ovatkin täynnä naisia. Missä miehet ovat?


Sitten keski-iässä eletty elämä näkyy habituksessa. 

Mitä, mies olet itse tehnyt kaikki ne vuodet, jotta pitääksesi itsesi kunnossa ja kiinnostavana? 

Miksi sitten 2/3 naisista on vähintäänkin pulleita, ellei peräti ylipainoisia? Huomauttaisin ettei tämä ole mikään luonnonlaki, koska kyseessä on ensimmäinen sukupolvi koko ihmiskunnan historiassa joka on selkeästi ylipainoinen.
Te pidätte itsestänne huolta silloin kun se on shoppailua ja hemmoteltavana olemista. Ette silloin kun se vaatii yhtään vaivaa tai kurinalaisuutta.

Miehistä vielä useampi on. 

Ninpä. Ja te naiset haluatte, että miehellä on sitä mahaakin. Koska sen sijaan, että te pysyttelisitte hoikkana, haluatte rinnallenne vielä isomman miehen tunteaksenne itsenne pieniksi.
Tuoko on sitä itsestään huolehtimista?

Ei, naiset ei halua, että miehellä on mahaa. Naisia ei haittaa, jos miehellä on mahaa. Noissa on iso ero.

Maha tuo valtaa ja turvaa. Mies mahalla on turvallisempi vaihtoehto, koska kykenee massansa turvin puolustamaan paremmin. Tämä alkukantainen vaisto on aina toimiva ihmisten kuin eläinten maailmassa. Massa on sitä voimaa. Tämän takia on ne painoerot kamppailulajeissa. 

Iso maha on merkki siitä, että on vanha ja aineenvaihdunnaltaan hidas tai ettei muuten vain jaksa huolehtia itsestään. Muinaisihmisten maailmassa ei juuri kukaan päässyt lihomaan, koska siihen ei ollut varaa eikä mahdollisuutta.

Isomahainen mies ei puolusta yhtään ketään. Korkeintaan hän kuolee nälkään viimeisenä.

Älä viitsi. Ihan hyvin isomahainen ja hyväkuntoinen voi puolustaa esim perhettään. Olen itse isomahainen nainen ja äiti, ja todellakin puolustaisi lapsiani hädän hetkellä. Ei tämä riipu mitenkään mahan koosta, eikä oikeastaan fyysisestä kunnostakaan, vaan suojeluvaistosta.

Vierailija
976/1078 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla rima putoaa samaan tahtiin kuin rinnatkin alkavat valua alaspäin.

Iän myötä yhä useampi nuorempana parisuhteita miesten kanssa harrastanut nainen tajuaa vihdoin olevansa mieluummin sinkku kuin miehen kanssa. Vain huippuyksilö mieheksi saattaa muuttaa mielen.

Kyllä. Sama käy miehille. Näin käy normaaleille ihmisille, joilla on hyvä itsetunto.

Vierailija
977/1078 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan höpöjuttuja. Jos mies ei ole täysi persu tai hikikainaloinen veijari, niin parisuhteelta ei voi välttyä. Palstan porupojat elävät omassa, masturbaation kyllästämässä todellisuudessaan. 

Miettikää mitä vinku-iitoja 😂 Yhyy, r u n k k a a n kotona, eikä sinne tule tyttöystäviä tarjolle. Yyyh, maailma on niin julma ja naiset vielä julmempia 😂

Vierailija
978/1078 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vain Suomessa nainen ei katso lyhyempää miestä. "

 

Naiset ovat keskimäärin sen 15 senttiä miehiä lyhempiä joten aika lyhyt mies saat olla että on oikeasti vaikeaa löytää itseäsi selvästi lyhempää naista.

13cm.
Ja tuossa on pari lisäpulmaa. Se kun ei mene niin, että 155cm nainen pariutuu 168cm miehen kanssa, vaan tutkitustikin mitä lyhyempi nainen, sitä suurempaa pituuseroa halutaan. Ettei tulisi lyhyitä lapsia, jonkun pitää ylettyä ylähyllylle, ja vastakohdat täydentävät toisiaan.
Ja tietysti pitkille naisille käy vain pitkät miehet, koska samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä.

Tähän voisin sanoa kuitenkin faktan. Olen itse 168cm mies ja olen tinderissä esim. Siellä niitä tykkäyksiä ja mätsejä tulee niin paljon etteihän kenenkään miehen aika voi riittää kaikkien kiinnostavien naisten kanssa tutustumiseen. 168cm miehelle käy kutakuinkin 5-10/100 naisen kohdalla niin että pituus on este ja tämäkin yleensä yhdessä todetaan kun selviää että nainen on 178cm pitkä. Harvaa, todella harvaa alle 170cm naista haittaa jos mies on 168cm. Sensijaan lähes aina kun itselläni on ollut kiinnostusta tutustua paremmin naiseen on nainen aika nopeasti todennut tyyliin, olet kyllä niitä tämän sovelluksen harvoja miehiä jonka kanssa on kiva tutustua ja jutella, on tykätty treffeillä myös ja sellaisia on tiedossa vaikka kuinka paljon. 

Kun on itse ollut pitkään huonossa parisuhteessa naisen kanssa, sitä on aika vaativa naisten suhteen. Ei minulle ainakaan riitä että nainen sanoo, olet todella fiksu ja sairaan komee. Pienetkin epäkohdat naisessa ovat liian suuria. M41

Naisen kirjoittama teksti.

Minussa ei ole naista vähääkään. Miestä sen sijaan on. Myös mies voi kehittyä ja olla haluttu. Sinua ei vain varmasti ole koskaan kehuttu sairaan komeaksi mieheksi treffeillä, tai tinderissä tinderin fiksuimmaksi mieheksi. Jos aika moni nainen laukoo hyvin samanlaisia ajatuksia niin voit olla varma että heistä sadan naisen joukkoon mahtuu todella vähän heitä joidn  mielestä 168cm mies on liian lyhyt. Fiksuus menee ykkössijalle aina. M41

Naiset ainakin uskoo sun olevan mies, sen verta paljon saat miinusääniä. En usko että täälä on noin montaa inseliä päivystämässä.

Vierailija
979/1078 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla rima putoaa samaan tahtiin kuin rinnatkin alkavat valua alaspäin.

Johtuu siitä, että mitä enemmän tulee ikää ja ulkonäkö heikkenee, sitä realistisemmin kannattaa omaan markkina-arvoon suhtautua. Ketä tahansa ei kannata huolia, mutta ei pidä odottaa enää ketään parikymppistä adonista siinä vaiheessa kun itse olisi tarpeeksi vanha olemaan tämän äiti.

Sama pätee miehiin. Jos tukka on jo harmaa ja maha polvissa, ei kannata enää odottaa kelpaavansa nuorille mimmeille, vaan hyväksyä tasonsa.

Ei ihmisen taso määrity iällä.

Mitä vanhemmiksi ihmiset elää, sitä korkeammalle heidän rimansa nousee. He tietävät keitä ovat, tietävät mitä haluavat ja osaavat olla yksinkin.

Sen verran komppaisin tuota toista että ihminen yleensä kieltämättä myös oppii realiteetit kun ikää tulee (jos on oppiakseen). Jos ei ole enää ulkoisesti viehättävä, ei pidä kuvitella että sillä voi hurmata ketään ja pitää siis panostaa muihin avuihin. Ja jos kaikesta huolimatta haluaa jonkun eikä olla yksin, niin sitten on tyydyttävä siihen mitä saa. 

-eri

Vierailija
980/1078 |
26.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselle asetetaan paljon vaatimuksia mm. ulkonäon suhteen. Moni nainen pitää itsestään huolta ja harrastaa sekä kehittää itseään. Naisenhan pitää ponnistella enemmän, jotta hän kelpaa yhtään mihinkään. Harrastusryhmät ovatkin täynnä naisia. Missä miehet ovat?


Sitten keski-iässä eletty elämä näkyy habituksessa. 

Mitä, mies olet itse tehnyt kaikki ne vuodet, jotta pitääksesi itsesi kunnossa ja kiinnostavana? 

Miksi sitten 2/3 naisista on vähintäänkin pulleita, ellei peräti ylipainoisia? Huomauttaisin ettei tämä ole mikään luonnonlaki, koska kyseessä on ensimmäinen sukupolvi koko ihmiskunnan historiassa joka on selkeästi ylipainoinen.
Te pidätte itsestänne huolta silloin kun se on shoppailua ja hemmoteltavana olemista. Ette silloin kun se vaatii yhtään vaivaa tai kurinalaisuutta.

No tuo sama pätee miehiinkin, suurin osa miehistä on ihan yhtä lailla pulleita ja huolta kunnosta pitävät vain satunnaiset himourheilijat. Silti naiset saavat kuulla enemmän kuittailua ulkonäöstään ja/tai painostaan ja kestää kovempia vaatimuksia ja paineita. Miehet joutuvat kestämään sitä paljon vähemmän.

Silloin herää kyllä kysymys, että miten surkimus pitää miehen olla, että jaksaa yrittää kääntää asetelmaa puheissaan väärin päin ja väittää miesten olevankin niitä kohtuuttomien vaatimusten uhreja ja valittaa jos naisella on ulkonäkökriteerejä miehille.

-eri

Naiset saavat kuulla enemmän kuittailua asioista joihin voi vaikuttaa kuten painosta.
Miehet geneettisistä asioista joille ei voi mitään.

Miehet eivät silti saa puoliakaan siitä määrästä mitä naiset saavat. Myös naiset saavat jatkuvasti kuulla asioista, joille eivät voi mitään, kuten ikääntyminen, rintojen koko tai peffan muoto (ja jos hankkii implantteja niin haukutaan siitäkin) ja myös pituudestaan. Kyllä, myös nainen voi olla aivan väärän mittainen. 

Miehiä irvitään ihan hitosti vähemmän. Joo, lyhyt mies voi saada naljailua, mutta jos samaan aikaan mies saa rauhassa olla vanha ja lihava ja nainen vastaavasti menettää iän ja pinon myötä ihmisarvonsa, niin en hirveästi valittaisi jos vain pituudesta kuittaillaan.

Miehet ja naiset eivät todellakaan saa samaa määrää vittuilua ulkonäöstään, vaan naiset yhä edelleen saavat suuremman kuorman kannettavakseen. Pätkämiesten kohtelu ei ihan riitä vielä tekemään miehistä samalla mittakaavalla uhreja.

En minä ole koskaan kenenkään naisen ulkonäöstä mitään vittuillut eikä minulle ole koskaan vittuiltu ulkonäöstä. Varmasti olen saanut enemmän kehuja ulkonäöstäni kuin olen muistanut naisia kehua vaikka olen se 168cm mies.

168cm ei ole mikään oikeasti lyhyt mies. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme