Naisten rima on aivan liian korkealla miesten suhteen ja tämä aiheuttaa ongelmia yhteiskunnassa.
Olen tavallinen mies. Käyn töissä, maksan laskuni, en juokse baareissa joka viikonloppu, en petä, en hakkaa naisia, en riehu humalassa. Olen kiltti, rauhallinen ja kohtelen ihmisiä asiallisesti. Silti tuntuu, ettei sillä ole mitään arvoa naisten mielestä.
Kaikkein turhauttavinta on se, että en kelpaa edes alhaisen tason naisille. En edes niille, jotka itse valittavat jatkuvasti siitä, ettei kukaan halua heitä. Heidänkin odotuksensa tuntuvat olevan vähintään pitkä, komea, hyväpalkkainen, jännä ja itsevarma mies. Tavallinen, kunnollinen mies ei kiinnosta enää naisia.
Sitten kun sanon, että minä puolestani pidän hoikista ja kauniista naisista, olen yhtäkkiä pinnallinen ja ilkeä. Miksi naisten vaatimukset ovat hyväksyttäviä, mutta miehen mieltymykset ovat ongelma?
Tuntuu siltä, että osa naisista on saanut täysin vääristyneen kuvan omasta markkina-arvostaan. Sosiaalinen media, feminismi ja deittisovellukset ovat luoneet illuusion, että jokainen ansaitsee sen yhden prosentin miehen eli sen miehen joka on lentäjälääkärimiesmalli vaikka nainen itse ei olisi edes kaunis. Samaan aikaan tavalliset miehet jäävät kokonaan näkymättömiksi, vaikka olisivat kuinka kunnollisia.
Ei ihme, että niin moni mies luovuttaa, jos mies uskaltaa sanoa ääneen haluavansa hoikan ja kauniin naisen, niin naiset heti tuomitsevat sen.
Kommentit (927)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne naiset, joilta on puuttunut isähahmo tai hän ei ole ollut läsnä, hakee miestä joka ottaisi isän roolin.
Tämä ei kyllä pidä paikkaansa noin yleisesti, mutta ehkä joillakin. Ja mikä se isän rooli olisi, koska tytöillä ei ole edes kokemusta sellaisesta.
Mun isä kuoli, kun olin kolmen. Asuin äidin ja isosiskoni kanssa aikuiseksi. En ole koskaan etsinyt isähahmoa parisuhteeseen,, mutta johtuu ehkä siitä, että äitini oli korkeasti koulutettu ja hyvätuloinen, eikä isän kuoleman jälkeen enää ottanut miestä elämäänsä sinä aikana, kun me lapset vielä asuttiin kotona. Matkustelimme paljon ja opin, miten selvitä kiperistäkin tilanteista maailmalla ja että nainen pärjää oikein mainiosti ilman miestäkin. Olen edelleen hyvin omaehtoinen, enkä todellakaan jaksaisi elämässäni isähahmo-miestä, vaan tasaveroista kumppania.
Tämä. Joku ihmeen isähahmo olisi minulle pahin painajainen. Mitä minä sellaisella tekisin? Onneksi mieheni on minun paras ystäväni, ja tasa-arvoinen elämäni kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Ne naiset, joilta on puuttunut isähahmo tai hän ei ole ollut läsnä, hakee miestä joka ottaisi isän roolin.
Tämä ei kyllä pidä paikkaansa noin yleisesti, mutta ehkä joillakin. Ja mikä se isän rooli olisi, koska tytöillä ei ole edes kokemusta sellaisesta.
Terveessä parisuhteessa kumpikin osapuoli tekee osuutensa ja nauttii yhdessä saavuttamastaan hyvästä. Pariskunta tekee suunnitelmat yhdessä ja kantaa niistä yhdessä vastuun.
Epäkypsä nainen joka hakee miehestä isähahmoa on sellainen joka ei ota vastuuta omista tunteistaan, valinnoistaan ja tekemisistään, vaan syyttää kaikista ongelmistaan ja puutteistaan muita, usein sitä onnetonta miestä joka on päätynyt hänen puolisokseen. Tällaisella naisella ei ole ollut lapsuudessa sellaista auktoriteettia joka olisi laittanut hänet vastuuseen omista tekemisistään ja myöntämään omat virheensä. Epäkypsä nainen pyrkii haastamaan miestään kaatamalla hänelle milloin mitäkin keksittyjä ongelmia. Näin hän testaa onko mies sellainen turvallinen auktoriteetti, jota vaille hän on jäänyt lapsena. Jos lapsi testaa rajojaan kiukuttelemalla, hänet voi kantaa jäähylle ja hänelle voi pitää puhuttelun. Täysikasvuisen naisen korjaamiseksi miehellä ei ole mitään lain silmissä hyväksyttävää konstia, ja siksi on viisainta jättää taakseen nämä rajojaan testailevat draama queenit. Jos käy sillä tavalla hyvin että nainen ymmärtää että hänessä itessään on vikaa, jonkinlainen terapiapolku voi auttaa saamaan hänet parisuhdekelpoiseksi. Mutta tällaiset naiset ovat äärettömän haluttomia myöntämään virheitään, joten monet heistä ovat menetettyjä tapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne naiset, joilta on puuttunut isähahmo tai hän ei ole ollut läsnä, hakee miestä joka ottaisi isän roolin.
Tämä ei kyllä pidä paikkaansa noin yleisesti, mutta ehkä joillakin. Ja mikä se isän rooli olisi, koska tytöillä ei ole edes kokemusta sellaisesta.
Terveessä parisuhteessa kumpikin osapuoli tekee osuutensa ja nauttii yhdessä saavuttamastaan hyvästä. Pariskunta tekee suunnitelmat yhdessä ja kantaa niistä yhdessä vastuun.
Epäkypsä nainen joka hakee miehestä isähahmoa on sellainen joka ei ota vastuuta omista tunteistaan, valinnoistaan ja tekemisistään, vaan syyttää kaikista ongelmistaan ja puutteistaan muita, usein sitä onnetonta miestä joka on päätynyt hänen puolisokseen. Tällaisella naisella ei ole ollut lapsuudessa sellaista auktoriteettia joka olisi laittanut hänet vastuuseen omista tekemisistään ja myöntämään omat virheensä. Epäkypsä nainen pyrkii haastamaan miestään kaatamalla hänelle milloin mitäkin keksittyjä ongelmia. Näin hän testaa onko mies sellainen turvallinen auktoriteetti, jota vaille hän on jäänyt lapsena. Jos lapsi testaa rajojaan kiukuttelemalla, hänet voi kantaa jäähylle ja hänelle voi pitää puhuttelun. Täysikasvuisen naisen korjaamiseksi miehellä ei ole mitään lain silmissä hyväksyttävää konstia, ja siksi on viisainta jättää taakseen nämä rajojaan testailevat draama queenit. Jos käy sillä tavalla hyvin että nainen ymmärtää että hänessä itessään on vikaa, jonkinlainen terapiapolku voi auttaa saamaan hänet parisuhdekelpoiseksi. Mutta tällaiset naiset ovat äärettömän haluttomia myöntämään virheitään, joten monet heistä ovat menetettyjä tapauksia.
Varmasti tuollaisia naisia on olemassa, aivan samoin kuin samanlaisia miehiäkin.
Aika harvinaisia kuitenkin ovat, en tunne yhden ainutta. Yleensä se on nainen, joka kantaa enemmän vastuuta perheen asioista ja hyvinvoinnista.
Naiset ovat nykyään hyvin itsenäisiä, eivätkä monet edes sitä parisuhdetta kaipaa, jollei sitten vastaan tule sellainen mies joka oikeasti sitä naisen elämänlaatua parantaa ja reilusti.
Kuten sanoin, sitten kun molemmat hyötyvät parisuhteesta saman verran, voidaan puhua siitä että mies ja nainen ovat samaa tasoa. Yleensä se kuitenkin on mies joka suhteesta enemmän hyötyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmasi on siinä, että käytät termejä kuten "alhaisen tason nainen". Kertoo kaiken asenteestasi naisia kohtaan.
Onko ihmekään että et kelpaa näille tavallisen näköisille naisille, jos sanot heille, että haluat hoikan ja kauniin naisen?
Pariutumisessa tärkeintä olisi, että olisi molemminpuolista rakkautta. Sitä ei voi teeskennellä ei sitten millään. Haluaisitko todella seurustella ulkoisesti kauneusihanteet täyttävän ihmisen kanssa, jonka kanssa sinulla ei välttämättä olisi mitään yhteistä eikä keskusteltavaa? Parisuhde on hieman muutakin kuin se ulkonäkö. Ja toki me ulkonäöstä kiinnostumme, mutta ei se kaikille tarkoita jotain miesmallia. Minusta puolisoni on maailman upein, vaikka monen silmiin näyttää varmasti ihan tavalliselta, hieman vatsakkaalta keski-ikäiseltä mieheltä. Kauneus on katsojan silmässä. Itse pidän kauniina luonnollisia ihmisiä, ja minun silmääni ei miellytä nämä täyteaineilla ja silikonilla pumpatut julkkikset, joita varmaan suurin osa nykypäivänä pitää kauneusihanteen edustajina. Eikä tarvitse miellyttääkään, jokainen saa näyttää siltä kuin tahtoo.
Erittäin hyvin sanottu. Lisään itse vielä että nämä ap:n tapaiset osaavat olla näin miesnäkökulmasta katsottuna raivostuttavia, koska kuvittelevat puhuvansa koko miessukupuolen äänellä. Emme me kaikki ole mitään ulkonäön perään kuolaavia pinnallisia ja yksinkertaisia moukkia, vaan useimmat miehetkin haluavat puolison, jonka kanssa voi jakaa elämänsä. Vaimoni ei edes nuorena ollut missiainesta ja on sen itsekin sanonut. Minulle hän on ehdottomasti silti maailman kaunein ilmestys, sisältä ja ulkoa ja päätellen siitä, että olemme jo pian 30 vuotta olleet yhdessä, niin tunne on molemminpuolinen. Ei tulisi mieleenkään kummallekaan alkaa puhua "korkeista" tai "matalista" tasoista.
Näille naista elämäänsä kaipaaville miekkosille suosittelisin lämpimästi terapiaa päänsä selvittämiseen ja elämän realiteettien hyväksymistä. Auttaisi heitä aika paljon, jos oikeasti ovat yksinäisiä eivätkä huutele täällä ihan harrastusmielessä.
Vihjaatko implisiittisesti, että elämän realiteettien hyväksyminen: saat suomesta läskin naisen jos sitäkään?
Sitten kannattaa tosiaan siirtää itsensä ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Ongelmasi on siinä, että käytät termejä kuten "alhaisen tason nainen". Kertoo kaiken asenteestasi naisia kohtaan.
Onko ihmekään että et kelpaa näille tavallisen näköisille naisille, jos sanot heille, että haluat hoikan ja kauniin naisen?
Pariutumisessa tärkeintä olisi, että olisi molemminpuolista rakkautta. Sitä ei voi teeskennellä ei sitten millään. Haluaisitko todella seurustella ulkoisesti kauneusihanteet täyttävän ihmisen kanssa, jonka kanssa sinulla ei välttämättä olisi mitään yhteistä eikä keskusteltavaa? Parisuhde on hieman muutakin kuin se ulkonäkö. Ja toki me ulkonäöstä kiinnostumme, mutta ei se kaikille tarkoita jotain miesmallia. Minusta puolisoni on maailman upein, vaikka monen silmiin näyttää varmasti ihan tavalliselta, hieman vatsakkaalta keski-ikäiseltä mieheltä. Kauneus on katsojan silmässä. Itse pidän kauniina luonnollisia ihmisiä, ja minun silmääni ei miellytä nämä täyteaineilla ja silikonilla pumpatut julkkikset, joita varmaan suurin osa nykypäivänä pitää kauneusihanteen edustajina. Eikä tarvitse miellyttääkään, jokainen saa näyttää siltä kuin tahtoo.
Ei, kauneus ei ole katsojan silmässä, vaan missit ovat jokaikinen vuosi nuoria ja hoikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmasi on siinä, että käytät termejä kuten "alhaisen tason nainen". Kertoo kaiken asenteestasi naisia kohtaan.
Onko ihmekään että et kelpaa näille tavallisen näköisille naisille, jos sanot heille, että haluat hoikan ja kauniin naisen?
Pariutumisessa tärkeintä olisi, että olisi molemminpuolista rakkautta. Sitä ei voi teeskennellä ei sitten millään. Haluaisitko todella seurustella ulkoisesti kauneusihanteet täyttävän ihmisen kanssa, jonka kanssa sinulla ei välttämättä olisi mitään yhteistä eikä keskusteltavaa? Parisuhde on hieman muutakin kuin se ulkonäkö. Ja toki me ulkonäöstä kiinnostumme, mutta ei se kaikille tarkoita jotain miesmallia. Minusta puolisoni on maailman upein, vaikka monen silmiin näyttää varmasti ihan tavalliselta, hieman vatsakkaalta keski-ikäiseltä mieheltä. Kauneus on katsojan silmässä. Itse pidän kauniina luonnollisia ihmisiä, ja minun silmääni ei miellytä nämä täyteaineilla ja silikonilla pumpatut julkkikset, joita varmaan suurin osa nykypäivänä pitää kauneusihanteen edustajina. Eikä tarvitse miellyttääkään, jokainen saa näyttää siltä kuin tahtoo.
Erittäin hyvin sanottu. Lisään itse vielä että nämä ap:n tapaiset osaavat olla näin miesnäkökulmasta katsottuna raivostuttavia, koska kuvittelevat puhuvansa koko miessukupuolen äänellä. Emme me kaikki ole mitään ulkonäön perään kuolaavia pinnallisia ja yksinkertaisia moukkia, vaan useimmat miehetkin haluavat puolison, jonka kanssa voi jakaa elämänsä. Vaimoni ei edes nuorena ollut missiainesta ja on sen itsekin sanonut. Minulle hän on ehdottomasti silti maailman kaunein ilmestys, sisältä ja ulkoa ja päätellen siitä, että olemme jo pian 30 vuotta olleet yhdessä, niin tunne on molemminpuolinen. Ei tulisi mieleenkään kummallekaan alkaa puhua "korkeista" tai "matalista" tasoista.
Näille naista elämäänsä kaipaaville miekkosille suosittelisin lämpimästi terapiaa päänsä selvittämiseen ja elämän realiteettien hyväksymistä. Auttaisi heitä aika paljon, jos oikeasti ovat yksinäisiä eivätkä huutele täällä ihan harrastusmielessä.
Vihjaatko implisiittisesti, että elämän realiteettien hyväksyminen: saat suomesta läskin naisen jos sitäkään?
Sitten kannattaa tosiaan siirtää itsensä ulkomaille.
Suurimmalle osalle ihmisistä se ulkonäkö ei ole se tärkein asia parinvalinnassa.
Ymmärrän, että tätä voi olla haastavaa sisäistää jos itse ei ihmisissä juuri muuta näe.
Suurin osa haluaa ihmisen, jonka kanssa synkkaa ja on yhteisiä tavoitteita elämässä. Sellaisen, johon voi luottaa ja jonka hymy ja halaus pelastaa huononkin päivän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne naiset, joilta on puuttunut isähahmo tai hän ei ole ollut läsnä, hakee miestä joka ottaisi isän roolin.
Tämä ei kyllä pidä paikkaansa noin yleisesti, mutta ehkä joillakin. Ja mikä se isän rooli olisi, koska tytöillä ei ole edes kokemusta sellaisesta.
Mun isä kuoli, kun olin kolmen. Asuin äidin ja isosiskoni kanssa aikuiseksi. En ole koskaan etsinyt isähahmoa parisuhteeseen,, mutta johtuu ehkä siitä, että äitini oli korkeasti koulutettu ja hyvätuloinen, eikä isän kuoleman jälkeen enää ottanut miestä elämäänsä sinä aikana, kun me lapset vielä asuttiin kotona. Matkustelimme paljon ja opin, miten selvitä kiperistäkin tilanteista maailmalla ja että nainen pärjää oikein mainiosti ilman miestäkin. Olen edelleen hyvin omaehtoinen, enkä todellakaan jaksaisi elämässäni isähahmo-miestä, vaan tasaveroista kumppania.
Tämä. Joku ihmeen isähahmo olisi minulle pahin painajainen. Mitä minä sellaisella tekisin? Onneksi mieheni on minun paras ystäväni, ja tasa-arvoinen elämäni kumppani.
Uh. Jaksain jotain isähahmomiestä max kaksi tuntia. Luoja näitä miesten fantasioita, miä nainen tarvitsee. Turvallinen kumppani on kyllä jotain ihan muuta, kuin isähahmo.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin henkilökohtaiset ongelmani aiheuttavat ongelmia ihan koko yhteiskunnan tasolla. Tai niin ainakin haluan ajatella, kun ne kismittävät itseä niin paljon.
Kismittää että naisten ongelmia ratkoo koko yhteiskunta, miehille se on vain suck it up bro ja jokainen on oman onnensa seppä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmasi on siinä, että käytät termejä kuten "alhaisen tason nainen". Kertoo kaiken asenteestasi naisia kohtaan.
Onko ihmekään että et kelpaa näille tavallisen näköisille naisille, jos sanot heille, että haluat hoikan ja kauniin naisen?
Pariutumisessa tärkeintä olisi, että olisi molemminpuolista rakkautta. Sitä ei voi teeskennellä ei sitten millään. Haluaisitko todella seurustella ulkoisesti kauneusihanteet täyttävän ihmisen kanssa, jonka kanssa sinulla ei välttämättä olisi mitään yhteistä eikä keskusteltavaa? Parisuhde on hieman muutakin kuin se ulkonäkö. Ja toki me ulkonäöstä kiinnostumme, mutta ei se kaikille tarkoita jotain miesmallia. Minusta puolisoni on maailman upein, vaikka monen silmiin näyttää varmasti ihan tavalliselta, hieman vatsakkaalta keski-ikäiseltä mieheltä. Kauneus on katsojan silmässä. Itse pidän kauniina luonnollisia ihmisiä, ja minun silmääni ei miellytä nämä täyteaineilla ja silikonilla pumpatut julkkikset, joita varmaan suurin osa nykypäivänä pitää kauneusihanteen edustajina. Eikä tarvitse miellyttääkään, jokainen saa näyttää siltä kuin tahtoo.
Ei, kauneus ei ole katsojan silmässä, vaan missit ovat jokaikinen vuosi nuoria ja hoikkia.
Sinä et ilmeisesti ole koskaan ollut ihastunut ihmiseen luonteen perusteella, etkä siten ymmärrä mitä tuo sanonta tarkoittaa.
Kauneus nimenomaan on katsojan silmässä. Kun toisen ihmisen luonne ja huumori vain vie mukanaan, niin aluksi vastimattomankin näköinen ihminen alkaa omaan silmään näyttää täydelliseltä, maailman ihanimmalta. Sama toimii myös toiseen suuntaan: se maailman kauneinkin ihminen alkaa näyttää rumalta jos hän käyttäytyy kusipäisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minunkin henkilökohtaiset ongelmani aiheuttavat ongelmia ihan koko yhteiskunnan tasolla. Tai niin ainakin haluan ajatella, kun ne kismittävät itseä niin paljon.
Kismittää että naisten ongelmia ratkoo koko yhteiskunta, miehille se on vain suck it up bro ja jokainen on oman onnensa seppä.
Mitä miesten ongelmia nyt koet että yhteiskunnan pitäisi alkaa ratkomaan? Konkreettisia esimerkkejä, kiitos.
Sinun pimpan saamattomuus ei ole yhteiskunnallinen ongelma, vaan ainoastaan sinun ongelmasi. Yhteiskunnallinen ongelma olisi se, jos sitä voisit saada sen toisen osapuolen halusta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Ok, mitäs nyt tästä tyypistä tiedämme? On keskivertoa tyhmempi, tappeluhullu, vihaa naisia....
Sanoisin, että tasonsa on niin alhainen, että ei mikään ihme että naiset eivät kiinnostu.
Eihän tasoja pitänyt olla!
Kovin naismaista käyttää saman argumentin molemmat puolet, silloin kun se sattuu sopimaan narratiiviin.
Tiedoksi naisille: ei, et voi syödä ja omistaa kakkua samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmasi on siinä, että käytät termejä kuten "alhaisen tason nainen". Kertoo kaiken asenteestasi naisia kohtaan.
Onko ihmekään että et kelpaa näille tavallisen näköisille naisille, jos sanot heille, että haluat hoikan ja kauniin naisen?
Pariutumisessa tärkeintä olisi, että olisi molemminpuolista rakkautta. Sitä ei voi teeskennellä ei sitten millään. Haluaisitko todella seurustella ulkoisesti kauneusihanteet täyttävän ihmisen kanssa, jonka kanssa sinulla ei välttämättä olisi mitään yhteistä eikä keskusteltavaa? Parisuhde on hieman muutakin kuin se ulkonäkö. Ja toki me ulkonäöstä kiinnostumme, mutta ei se kaikille tarkoita jotain miesmallia. Minusta puolisoni on maailman upein, vaikka monen silmiin näyttää varmasti ihan tavalliselta, hieman vatsakkaalta keski-ikäiseltä mieheltä. Kauneus on katsojan silmässä. Itse pidän kauniina luonnollisia ihmisiä, ja minun silmääni ei miellytä nämä täyteaineilla ja silikonilla pumpatut julkkikset, joita varmaan suurin osa nykypäivänä pitää kauneusihanteen edustajina. Eikä tarvitse miellyttääkään, jokainen saa näyttää siltä kuin tahtoo.
Ei, kauneus ei ole katsojan silmässä, vaan missit ovat jokaikinen vuosi nuoria ja hoikkia.
Pelkkä nuoruus ja hoikkuus ei tee ihmistä kauniiksi. Missikisojen jälkeen, kun lukee keskustelupalstoja, niin aina on loppukilpailuun päässyt kaikkei rumimmat ja epäsymmetrisimmät kandidaatit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minunkin henkilökohtaiset ongelmani aiheuttavat ongelmia ihan koko yhteiskunnan tasolla. Tai niin ainakin haluan ajatella, kun ne kismittävät itseä niin paljon.
Kismittää että naisten ongelmia ratkoo koko yhteiskunta, miehille se on vain suck it up bro ja jokainen on oman onnensa seppä.
Mitä miesten ongelmia nyt koet että yhteiskunnan pitäisi alkaa ratkomaan? Konkreettisia esimerkkejä, kiitos.
Sinun pimpan saamattomuus ei ole yhteiskunnallinen ongelma, vaan ainoastaan sinun ongelmasi. Yhteiskunnallinen ongelma olisi se, jos sitä voisit saada sen toisen osapuolen halusta riippumatta.
Pimpan saamattomuus muuttuu yhteiskunnalliseksi ongelmaksi näkökulmasta riippuen silloin kun syntyvyys romahtaa eli eläkkeille ei tule maksajia, tai viimeistään silloin kun suomalainen kuolee sukupuuttoon.
Onko suomalaisuudella itseisarvo? Ehkä on, ehkä ei, mutta eläkkeillä on varmasti.
Itse toki saan pimppaa. Nuorilta ja kauniilta naisilta. Ja paljaalla. Ja satsit sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, mitäs nyt tästä tyypistä tiedämme? On keskivertoa tyhmempi, tappeluhullu, vihaa naisia....
Sanoisin, että tasonsa on niin alhainen, että ei mikään ihme että naiset eivät kiinnostu.
Eihän tasoja pitänyt olla!
Kovin naismaista käyttää saman argumentin molemmat puolet, silloin kun se sattuu sopimaan narratiiviin.
Tiedoksi naisille: ei, et voi syödä ja omistaa kakkua samaan aikaan.
A. Minä en ole koskaan sanonut, että mitään tasoja ei voisi olla, ymmärrän miksi joku niin ajattelee vaikka red-pill porukan kriteerit tasoille ovatkin idioottimaisia
B. Minä en ole "naiset", olen yksilö
C. Vaikka pidänkin red-pill tasoajattelua typeränä ymmärrän, että jos haluan keskustella tasojankkaajan kanssa, on minun vajottava heidän tasolleen jotta sanoma menisi perille
D. Jos jotain tasoja minun näkökulmastani on, niin ne ovat henkilökohtaisia, eivätkä mitään yleismaailmallisia. Minun mieltymykseni ovat aivan jotain muuta kuin mitä red-pill porukka ajattelee. Heidän ideaalimiehensä on minulle kauhistus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmasi on siinä, että käytät termejä kuten "alhaisen tason nainen". Kertoo kaiken asenteestasi naisia kohtaan.
Onko ihmekään että et kelpaa näille tavallisen näköisille naisille, jos sanot heille, että haluat hoikan ja kauniin naisen?
Pariutumisessa tärkeintä olisi, että olisi molemminpuolista rakkautta. Sitä ei voi teeskennellä ei sitten millään. Haluaisitko todella seurustella ulkoisesti kauneusihanteet täyttävän ihmisen kanssa, jonka kanssa sinulla ei välttämättä olisi mitään yhteistä eikä keskusteltavaa? Parisuhde on hieman muutakin kuin se ulkonäkö. Ja toki me ulkonäöstä kiinnostumme, mutta ei se kaikille tarkoita jotain miesmallia. Minusta puolisoni on maailman upein, vaikka monen silmiin näyttää varmasti ihan tavalliselta, hieman vatsakkaalta keski-ikäiseltä mieheltä. Kauneus on katsojan silmässä. Itse pidän kauniina luonnollisia ihmisiä, ja minun silmääni ei miellytä nämä täyteaineilla ja silikonilla pumpatut julkkikset, joita varmaan suurin osa nykypäivänä pitää kauneusihanteen edustajina. Eikä tarvitse miellyttääkään, jokainen saa näyttää siltä kuin tahtoo.
Ei, kauneus ei ole katsojan silmässä, vaan missit ovat jokaikinen vuosi nuoria ja hoikkia.
Pelkkä nuoruus ja hoikkuus ei tee ihmistä kauniiksi. Missikisojen jälkeen, kun lukee keskustelupalstoja, niin aina on loppukilpailuun päässyt kaikkei rumimmat ja epäsymmetrisimmät kandidaatit.
Missikisoihin on ikärajatkin, ei sinne vanhemmat edes pääse. Mielestäni esim joku Helen Mirren on paljon kauniimpi kuin yksikään missi jonka Suomen kisoissa olen nähnyt. Eikä se hoikkuuskaan mikään pakkovaatimus minulle ole.
https://www.imdb.com/name/nm0000545/mediaviewer/rm1029102080/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minunkin henkilökohtaiset ongelmani aiheuttavat ongelmia ihan koko yhteiskunnan tasolla. Tai niin ainakin haluan ajatella, kun ne kismittävät itseä niin paljon.
Kismittää että naisten ongelmia ratkoo koko yhteiskunta, miehille se on vain suck it up bro ja jokainen on oman onnensa seppä.
Mitä miesten ongelmia nyt koet että yhteiskunnan pitäisi alkaa ratkomaan? Konkreettisia esimerkkejä, kiitos.
Sinun pimpan saamattomuus ei ole yhteiskunnallinen ongelma, vaan ainoastaan sinun ongelmasi. Yhteiskunnallinen ongelma olisi se, jos sitä voisit saada sen toisen osapuolen halusta riippumatta.
Pimpan saamattomuus muuttuu yhteiskunnalliseksi ongelmaksi näkökulmasta riippuen silloin kun syntyvyys romahtaa eli eläkkeille ei tule maksajia, tai viimeistään silloin kun suomalainen kuolee sukupuuttoon.
Onko suomalaisuudella itseisarvo? Ehkä on, ehkä ei, mutta eläkkeillä on varmasti.
Itse toki saan pimppaa. Nuorilta ja kauniilta naisilta. Ja paljaalla. Ja satsit sisään.
Dream on. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne naiset, joilta on puuttunut isähahmo tai hän ei ole ollut läsnä, hakee miestä joka ottaisi isän roolin.
Tämä ei kyllä pidä paikkaansa noin yleisesti, mutta ehkä joillakin. Ja mikä se isän rooli olisi, koska tytöillä ei ole edes kokemusta sellaisesta.
Terveessä parisuhteessa kumpikin osapuoli tekee osuutensa ja nauttii yhdessä saavuttamastaan hyvästä. Pariskunta tekee suunnitelmat yhdessä ja kantaa niistä yhdessä vastuun.
Epäkypsä nainen joka hakee miehestä isähahmoa on sellainen joka ei ota vastuuta omista tunteistaan, valinnoistaan ja tekemisistään, vaan syyttää kaikista ongelmistaan ja puutteistaan muita, usein sitä onnetonta miestä joka on päätynyt hänen puolisokseen. Tällaisella naisella ei ole ollut lapsuudessa sellaista auktoriteettia joka olisi laittanut hänet vastuuseen omista tekemisistään ja myöntämään omat virheensä. Epäkypsä nainen pyrkii haastamaan miestään kaatamalla hänelle milloin mitäkin keksittyjä ongelmia. Näin hän testaa onko mies sellainen turvallinen auktoriteetti, jota vaille hän on jäänyt lapsena. Jos lapsi testaa rajojaan kiukuttelemalla, hänet voi kantaa jäähylle ja hänelle voi pitää puhuttelun. Täysikasvuisen naisen korjaamiseksi miehellä ei ole mitään lain silmissä hyväksyttävää konstia, ja siksi on viisainta jättää taakseen nämä rajojaan testailevat draama queenit. Jos käy sillä tavalla hyvin että nainen ymmärtää että hänessä itessään on vikaa, jonkinlainen terapiapolku voi auttaa saamaan hänet parisuhdekelpoiseksi. Mutta tällaiset naiset ovat äärettömän haluttomia myöntämään virheitään, joten monet heistä ovat menetettyjä tapauksia.
Varmasti tuollaisia naisia on olemassa, aivan samoin kuin samanlaisia miehiäkin.
Aika harvinaisia kuitenkin ovat, en tunne yhden ainutta. Yleensä se on nainen, joka kantaa enemmän vastuuta perheen asioista ja hyvinvoinnista.
Naiset ovat nykyään hyvin itsenäisiä, eivätkä monet edes sitä parisuhdetta kaipaa, jollei sitten vastaan tule sellainen mies joka oikeasti sitä naisen elämänlaatua parantaa ja reilusti.
Kuten sanoin, sitten kun molemmat hyötyvät parisuhteesta saman verran, voidaan puhua siitä että mies ja nainen ovat samaa tasoa. Yleensä se kuitenkin on mies joka suhteesta enemmän hyötyy.
Tuollainen edellä kuvatun kaltainen tyyppitapaus ei ole harvinainen. Naisetkaan eivät kuitenkaan paljasta toisilleen kaikkia puoliaan, joten kyseisenkaltaisen naisen toiminta voi ilmetä kotiseinien sisällä. Mikä kuitenkin on yhteistä monille naisille on haluttomuus myöntää omia virheitään. Jos et ole sellainen nainen, onneksi olkoon, on hyvät mahdollisuudet että olet korkeatasoinen.
Usein kuulee naisten väittävän että mies hyötyy parisuhteessa enemmän ilman että väitteelle on annettu tarpeeksi kattavia perusteluja. Ideaalitapauksessa parisuhteesta hyötyvät kumpikin osapuoli yhtälaisesti. Molempien tekemää panosta on kuitenkin vaikea arvottaa yksiselitteisesti. Miten arvotetaan eri kotityöt suhteessa siihen kumpi maksaa suuremman osan yhteisistä kuluista? Jos elannonhankkija toimii lääkärinä, tekee paljon ylitöitä ja saa hyvää tuntipalkkaa, kotia siivoavan tai ruohoa leikkaavan työtunti ei ole saman arvoinen.
Parisuhteen osapuolilla on taipumus aliarvioida toistensa panokset juuri metatyössä. Nainen tyypillisesti hoitaa lasten neuvola- ja päiväkotiasiat, mies talouteen ja isompiin hankintoihin liittyvän suunnittelun. Ulospäin molemmat näyttävät helpoilta. Omassa parisuhteessani nuo roolit ovat enemmän sekaisin, sillä työnnän nenäni joka paikkaan enkä anna puolisoni suunnitella yksin mitään. Ei siksi etten luottaisi vaan siksi että haluan tietää missä mennään. Kuitenkin kumpikin hoitaa oman autonsa kokonaan itse ja kummankin vastuulla on seurata milloin omassa autossa tulee huoltoväli täyteen, milloin renkaat pitää vaihtaa ja että lasinpesunestettä on riittävästi.
Parisuhteeseen ei kannata lähteä jos se ei paranna omaa elämänlaatua, oli sitten nainen tai mies. Kukaan ei halua olla suhteessa joka ottaa enemmän kuin antaa. Mutta kun molemmat tekevät osuutensa, suhde antaa kummallekin paljon enemmän kuin ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, mitäs nyt tästä tyypistä tiedämme? On keskivertoa tyhmempi, tappeluhullu, vihaa naisia....
Sanoisin, että tasonsa on niin alhainen, että ei mikään ihme että naiset eivät kiinnostu.
Eihän tasoja pitänyt olla!
Kovin naismaista käyttää saman argumentin molemmat puolet, silloin kun se sattuu sopimaan narratiiviin.
Tiedoksi naisille: ei, et voi syödä ja omistaa kakkua samaan aikaan.
Psst... se sanonta menee kylläkin: et voi syödä ja säästää kakkua samaan aikaan. Okei, jatkakaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne naiset, joilta on puuttunut isähahmo tai hän ei ole ollut läsnä, hakee miestä joka ottaisi isän roolin.
Tämä ei kyllä pidä paikkaansa noin yleisesti, mutta ehkä joillakin. Ja mikä se isän rooli olisi, koska tytöillä ei ole edes kokemusta sellaisesta.
Mun isä kuoli, kun olin kolmen. Asuin äidin ja isosiskoni kanssa aikuiseksi. En ole koskaan etsinyt isähahmoa parisuhteeseen,, mutta johtuu ehkä siitä, että äitini oli korkeasti koulutettu ja hyvätuloinen, eikä isän kuoleman jälkeen enää ottanut miestä elämäänsä sinä aikana, kun me lapset vielä asuttiin kotona. Matkustelimme paljon ja opin, miten selvitä kiperistäkin tilanteista maailmalla ja että nainen pärjää oikein mainiosti ilman miestäkin. Olen edelleen hyvin omaehtoinen, enkä todellakaan jaksaisi elämässäni isähahmo-miestä, vaan tasaveroista kumppania.
Tämä. Joku ihmeen isähahmo olisi minulle pahin painajainen. Mitä minä sellaisella tekisin? Onneksi mieheni on minun paras ystäväni, ja tasa-arvoinen elämäni kumppani.
Uh. Jaksain jotain isähahmomiestä max kaksi tuntia. Luoja näitä miesten fantasioita, miä nainen tarvitsee. Turvallinen kumppani on kyllä jotain ihan muuta, kuin isähahmo.
Turvallisella kumppanillakin voi olla useita merkityksiä. Yksi niistä on sellainen että tämä turvallinen kumppani asemoituu pehmikkeeksi naisen ja reaalimaailman välille. Olen ollut sellaisessa suhteessa ja nyt osaan varoa joutumasta tilanteeseen jossa joudun suojelemaan aikuista ihmistä omalta typeryydeltään ja deluusioltaan.
Mun isä kuoli, kun olin kolmen. Asuin äidin ja isosiskoni kanssa aikuiseksi. En ole koskaan etsinyt isähahmoa parisuhteeseen,, mutta johtuu ehkä siitä, että äitini oli korkeasti koulutettu ja hyvätuloinen, eikä isän kuoleman jälkeen enää ottanut miestä elämäänsä sinä aikana, kun me lapset vielä asuttiin kotona. Matkustelimme paljon ja opin, miten selvitä kiperistäkin tilanteista maailmalla ja että nainen pärjää oikein mainiosti ilman miestäkin. Olen edelleen hyvin omaehtoinen, enkä todellakaan jaksaisi elämässäni isähahmo-miestä, vaan tasaveroista kumppania.