Naisten rima on aivan liian korkealla miesten suhteen ja tämä aiheuttaa ongelmia yhteiskunnassa.
Olen tavallinen mies. Käyn töissä, maksan laskuni, en juokse baareissa joka viikonloppu, en petä, en hakkaa naisia, en riehu humalassa. Olen kiltti, rauhallinen ja kohtelen ihmisiä asiallisesti. Silti tuntuu, ettei sillä ole mitään arvoa naisten mielestä.
Kaikkein turhauttavinta on se, että en kelpaa edes alhaisen tason naisille. En edes niille, jotka itse valittavat jatkuvasti siitä, ettei kukaan halua heitä. Heidänkin odotuksensa tuntuvat olevan vähintään pitkä, komea, hyväpalkkainen, jännä ja itsevarma mies. Tavallinen, kunnollinen mies ei kiinnosta enää naisia.
Sitten kun sanon, että minä puolestani pidän hoikista ja kauniista naisista, olen yhtäkkiä pinnallinen ja ilkeä. Miksi naisten vaatimukset ovat hyväksyttäviä, mutta miehen mieltymykset ovat ongelma?
Tuntuu siltä, että osa naisista on saanut täysin vääristyneen kuvan omasta markkina-arvostaan. Sosiaalinen media, feminismi ja deittisovellukset ovat luoneet illuusion, että jokainen ansaitsee sen yhden prosentin miehen eli sen miehen joka on lentäjälääkärimiesmalli vaikka nainen itse ei olisi edes kaunis. Samaan aikaan tavalliset miehet jäävät kokonaan näkymättömiksi, vaikka olisivat kuinka kunnollisia.
Ei ihme, että niin moni mies luovuttaa, jos mies uskaltaa sanoa ääneen haluavansa hoikan ja kauniin naisen, niin naiset heti tuomitsevat sen.
Kommentit (589)
Mä haluaisin AP vähän tsempata sua. Olen nainen ja olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 62 eri miehen kanssa. Näistä miehistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään parin kuukauden tapailun jälkeen. Ja ne, keille annoin pakit, osa oli ihan sekoja tai sitten ei muuten vaan synkannut riittävästi.
Siksi, koska olet täynnä itseäsi, ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt on naisten oma ongelma, jos on varaa olla ronkeli.
Ei ole siinä vaiheessa joskun syntyvyys on laskenut jo niin alas että suomalaiset katoavat maan päältä.
Tajuatko? Siis suomalaiset katoavat kokonaan, vain koska nykynaiselle ei mikään riitä.
Silloin todellakin kriteerit ovat liian suuret jos se johtaa koko sivilisaation katoon. Toki meidät korvaa vahvempi kulttuuri.
Voihan miehet parantaa tasoaan, se ei paljoa vaadi. On sellainen, että nainen huomaa, miten siinä on hyvä mies puolisoksi ja lasten isäksi.
Yksinkertaisen ihmisen postaus. Mies voi parantaa tasoaan, mutta se rima nousee jatkuvasti. Vaatimukset kasvavat.
Naisetkin voisivat laihduttaa. Ja reippaasti.
Millähän tavalla se rima muka nousee ja jos nouseekin, miksi se on ongelma vain naisten kohdalla? Miksi heidän pitäisi tyytyä huonoon ja miesten ei?
Mukavaa myös, että viestisi lopussa heität saman tien esimerkin siitä, miksi sinä ja muut surkkumiehet olette ilman naista.
Kuinka pihalla täytyy olla jos ei ole huomannut miten miehen täytyy olla enemmän ja enemmän jatkuvasti?
Pitää olla 183cm+. Se oli hetki sitten 180cm+ Se oli hetki sitten 175cm+. Se oli hetki sitten 170cm+....
Mukavaa myös, että viestisi lopussa heität saman tien esimerkin siitä, miksi sinä ja muut tyhmeliininaiset ajatte koko yhteiskunnan tuhoon.
Onko heittää ihan oikeitakin "kohtuuttomia" vaatimuksia, joita miehet kohtaa, eikä vain pituutta? Muutenkin sairasta valittaa että nainen haluaa pitkän miehen kun miehet itsekin tämän tästä vaativat naisilta nuoruutta, hoikkuutta jne.
Mukavaa on huomata, ettet sitten myöskään osaa vastata kuin epämääräisellä "tyhmät naiset tuhoaa Suomen" -fraasilla, kun huomautin miten asiattomalla laihdutuskäskyllä paljastit miksi sinunkaltaisilla miehillä ei ole vientiä. Märiset siitä että nainen X haluaa tietyn mittaisen miehen mutta samalla itse sanot naisia läskeiksi.
Tätä väittelyä on turha käydä, koska äärimmäisen harva nainen pystyy edes kuvittelemaan mitä meno pariutumisleikeissä on miehenä. Eräs influensseri-nainen yritti päästä treffeille miehenä ja sai niin paljon paskaa niskaan naisilta että teki itsemurhan.
Tavallisilla miehillä ei ole mitään ongelmia löytää sopivaa kumppania.
Romahtanut syntyvyys ja nuorten miesten incel-epidemia on siis vain sattumaa?
Naiset ovat ymmärtäneet vaatia parempaa kuin pelkkää paskaa. Miksi heidän pitäisi uhrata vapauksiaan ja tinkiä tasostaan surkimusmiesten eduksi? Jos syntyvyys laskee sen seurauksena niin voi voi. En minä ainakaan uhraisi ainoaa elämääni olemalla jonkun satunnaisen miehen kanssa vain jotta lapsia tulisi.
Et näe ongelmaa kun surkimusmiesten osuus nousee 80-90%? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
En näe tuollaista "ongelmaa" koska noiden ap:n ja muiden vastaavien apinoiden osuus ei ole edes lähellä tuollaisia lukuja. He ovat pieni ja sitäkin äänekkäämpi vähemmistö, joka luulee puhuvansa koko miessukupuolen puolesta. Eivät reppanat joko kehtaa tunnustaa kuuluvansa siihen paskimpaan marginaaliin tai sitten luulevat aidosti kaikkien miesten olevan samanlaisia kuin he itse.
Selvä enemmistö miehistä ei ole heidän kaltaisiaan, päin vastoin. Useimmat ovat riittävän kunnollisia sekä ihmisinä että potentiaalisina kumppaneina.
Todellisuudessa se osuus nousee jatkuvasti isompaan. Sotien jälkeen ilman naista jäi joku bottom-2% kylähullumiehet. Nyt osuus on vähintään 10x, todnäk enemmän.
Haluaisin vaan tietää missä kohtaa ongelmasta tulee yhteiskunnallinen ongelma vai tuleeko koskaan.
Ei tule koskaan, päinvastoin on yhteiskunnallinen ongelma kun heikompi aines lisääntyy. Mitä vähemmän sitä tapahtuu sen parempi
Juuri se heikompi aines lisääntyy. Ai et haluakaan tästä uutta Afganistania?
Biologisesti heikompaa ainesta on ne, jotka eivät lisäänny. Sukupuolesta riippumatta. Ei tosin ihan noin yksioikoinen, jos auttaa sukulaistensa lastenhoidossa niin on jotain hyötyä. Näin geenit jatkavat kiertokautta.
Kaikki on kiinni geenien jatkumisesta.
"Käyn töissä, maksan laskuni, en juokse baareissa joka viikonloppu, en petä, en hakkaa naisia, en riehu humalassa. Olen kiltti, rauhallinen ja kohtelen ihmisiä asiallisesti."
-Nää on aika lähtökohtaisesti perusolettamuksia jokaisesta henkilöstä, eikä kerro susta paljon mitään.
"Kaikkein turhauttavinta on se, että en kelpaa edes alhaisen tason naisille. En edes niille, jotka itse valittavat jatkuvasti siitä, ettei kukaan halua heitä."
- tää tasoajattelu paljastaa, ettet ole kiltti.
No jos puhut "alhaisen tason naisista" ja naisten "markkina-arvosta", niin kuulostat asenneongelmaiselta ja narsistiselta.
Nythän sait, mitä hait. Huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt on naisten oma ongelma, jos on varaa olla ronkeli.
Ei ole siinä vaiheessa joskun syntyvyys on laskenut jo niin alas että suomalaiset katoavat maan päältä.
Tajuatko? Siis suomalaiset katoavat kokonaan, vain koska nykynaiselle ei mikään riitä.
Silloin todellakin kriteerit ovat liian suuret jos se johtaa koko sivilisaation katoon. Toki meidät korvaa vahvempi kulttuuri.
Voihan miehet parantaa tasoaan, se ei paljoa vaadi. On sellainen, että nainen huomaa, miten siinä on hyvä mies puolisoksi ja lasten isäksi.
Yksinkertaisen ihmisen postaus. Mies voi parantaa tasoaan, mutta se rima nousee jatkuvasti. Vaatimukset kasvavat.
Naisetkin voisivat laihduttaa. Ja reippaasti.
Millähän tavalla se rima muka nousee ja jos nouseekin, miksi se on ongelma vain naisten kohdalla? Miksi heidän pitäisi tyytyä huonoon ja miesten ei?
Mukavaa myös, että viestisi lopussa heität saman tien esimerkin siitä, miksi sinä ja muut surkkumiehet olette ilman naista.
Kuinka pihalla täytyy olla jos ei ole huomannut miten miehen täytyy olla enemmän ja enemmän jatkuvasti?
Pitää olla 183cm+. Se oli hetki sitten 180cm+ Se oli hetki sitten 175cm+. Se oli hetki sitten 170cm+....
Mukavaa myös, että viestisi lopussa heität saman tien esimerkin siitä, miksi sinä ja muut tyhmeliininaiset ajatte koko yhteiskunnan tuhoon.
Onko heittää ihan oikeitakin "kohtuuttomia" vaatimuksia, joita miehet kohtaa, eikä vain pituutta? Muutenkin sairasta valittaa että nainen haluaa pitkän miehen kun miehet itsekin tämän tästä vaativat naisilta nuoruutta, hoikkuutta jne.
Mukavaa on huomata, ettet sitten myöskään osaa vastata kuin epämääräisellä "tyhmät naiset tuhoaa Suomen" -fraasilla, kun huomautin miten asiattomalla laihdutuskäskyllä paljastit miksi sinunkaltaisilla miehillä ei ole vientiä. Märiset siitä että nainen X haluaa tietyn mittaisen miehen mutta samalla itse sanot naisia läskeiksi.
Tätä väittelyä on turha käydä, koska äärimmäisen harva nainen pystyy edes kuvittelemaan mitä meno pariutumisleikeissä on miehenä. Eräs influensseri-nainen yritti päästä treffeille miehenä ja sai niin paljon paskaa niskaan naisilta että teki itsemurhan.
Ja voit varmaan antaa vähän lisätietoa kuka tämä influensseri edes oli?
Ihan oikeasti, luuletko kenenkään uskovan tuota paskaa? Tinder ja muut ovat julmia, useimmilla miehillä ei ole sellaista vuorta kiivettävänä kuin väität.
https://youtube.com/shorts/_PZXeXUYfYU?si=Pzrci3eyk7LmHihm
Norah Vincent, a journalist and author who disguised herself as a man for 18 months to explore the male experience, died by medically assisted suicide on July 6, 2022, at the age of 53. Her undercover experiment, which included dating women, was detailed in her 2006 book, Self-Made Man.
Jaa et uskonut? Ignorance is a bliss.
Jaa täällä taas kerrotaan muunneltua totuutta Norah Vincentistä.
Vincent oli ollut masentunut jo vuosien ajan ennen kuin eli miehenä, niinkin vakavasti että hän oli ollut masennuksensa takia mielisairaalassa useita kertoja, joten tuo itsemurha ei tosiaan tullut mistään puskista eikä aiheutunut pelkästään sukupuolikokeilusta. Ja väärässä sukupuolessa eläminen tuppaa heikentämään mielenterveyttä ja elämänlaatua yleensäkin - tämän vuoksihan transsukupuolisille on niin tärkeää siirtyä elämään oikeaan sukupuoleensa. Vincent oli myös transfobinen, joten ei ole ihme, että hänen masennuksensa paheni hänen eläessään periaatteessa transnaisena (naisen identiteetti, joutuu esittämään miehen roolia).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt on naisten oma ongelma, jos on varaa olla ronkeli.
Ei ole siinä vaiheessa joskun syntyvyys on laskenut jo niin alas että suomalaiset katoavat maan päältä.
Tajuatko? Siis suomalaiset katoavat kokonaan, vain koska nykynaiselle ei mikään riitä.
Silloin todellakin kriteerit ovat liian suuret jos se johtaa koko sivilisaation katoon. Toki meidät korvaa vahvempi kulttuuri.
Voihan miehet parantaa tasoaan, se ei paljoa vaadi. On sellainen, että nainen huomaa, miten siinä on hyvä mies puolisoksi ja lasten isäksi.
Yksinkertaisen ihmisen postaus. Mies voi parantaa tasoaan, mutta se rima nousee jatkuvasti. Vaatimukset kasvavat.
Naisetkin voisivat laihduttaa. Ja reippaasti.
Millähän tavalla se rima muka nousee ja jos nouseekin, miksi se on ongelma vain naisten kohdalla? Miksi heidän pitäisi tyytyä huonoon ja miesten ei?
Mukavaa myös, että viestisi lopussa heität saman tien esimerkin siitä, miksi sinä ja muut surkkumiehet olette ilman naista.
Kuinka pihalla täytyy olla jos ei ole huomannut miten miehen täytyy olla enemmän ja enemmän jatkuvasti?
Pitää olla 183cm+. Se oli hetki sitten 180cm+ Se oli hetki sitten 175cm+. Se oli hetki sitten 170cm+....
Mukavaa myös, että viestisi lopussa heität saman tien esimerkin siitä, miksi sinä ja muut tyhmeliininaiset ajatte koko yhteiskunnan tuhoon.
Onko heittää ihan oikeitakin "kohtuuttomia" vaatimuksia, joita miehet kohtaa, eikä vain pituutta? Muutenkin sairasta valittaa että nainen haluaa pitkän miehen kun miehet itsekin tämän tästä vaativat naisilta nuoruutta, hoikkuutta jne.
Mukavaa on huomata, ettet sitten myöskään osaa vastata kuin epämääräisellä "tyhmät naiset tuhoaa Suomen" -fraasilla, kun huomautin miten asiattomalla laihdutuskäskyllä paljastit miksi sinunkaltaisilla miehillä ei ole vientiä. Märiset siitä että nainen X haluaa tietyn mittaisen miehen mutta samalla itse sanot naisia läskeiksi.
Tätä väittelyä on turha käydä, koska äärimmäisen harva nainen pystyy edes kuvittelemaan mitä meno pariutumisleikeissä on miehenä. Eräs influensseri-nainen yritti päästä treffeille miehenä ja sai niin paljon paskaa niskaan naisilta että teki itsemurhan.
Tavallisilla miehillä ei ole mitään ongelmia löytää sopivaa kumppania.
Romahtanut syntyvyys ja nuorten miesten incel-epidemia on siis vain sattumaa?
Naiset ovat ymmärtäneet vaatia parempaa kuin pelkkää paskaa. Miksi heidän pitäisi uhrata vapauksiaan ja tinkiä tasostaan surkimusmiesten eduksi? Jos syntyvyys laskee sen seurauksena niin voi voi. En minä ainakaan uhraisi ainoaa elämääni olemalla jonkun satunnaisen miehen kanssa vain jotta lapsia tulisi.
Et näe ongelmaa kun surkimusmiesten osuus nousee 80-90%? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
En näe tuollaista "ongelmaa" koska noiden ap:n ja muiden vastaavien apinoiden osuus ei ole edes lähellä tuollaisia lukuja. He ovat pieni ja sitäkin äänekkäämpi vähemmistö, joka luulee puhuvansa koko miessukupuolen puolesta. Eivät reppanat joko kehtaa tunnustaa kuuluvansa siihen paskimpaan marginaaliin tai sitten luulevat aidosti kaikkien miesten olevan samanlaisia kuin he itse.
Selvä enemmistö miehistä ei ole heidän kaltaisiaan, päin vastoin. Useimmat ovat riittävän kunnollisia sekä ihmisinä että potentiaalisina kumppaneina.
Todellisuudessa se osuus nousee jatkuvasti isompaan. Sotien jälkeen ilman naista jäi joku bottom-2% kylähullumiehet. Nyt osuus on vähintään 10x, todnäk enemmän.
Haluaisin vaan tietää missä kohtaa ongelmasta tulee yhteiskunnallinen ongelma vai tuleeko koskaan.
Ei koskaan, koska se ei ole yhteiskunnan ongelma, että miesten paskin vähemmistö jää omasta syystään vaille naista.
Miehin paskin väestö on aina jäänyt ilman naista ihan globaalisti. Ei se ole mikään yhteiskunnallinen ongelma.
Toki mua vähän ärsyttää, että joudutaan elättämään kellari-inselit mutta ei kai sille mitään voi.
Ei ole ongelma vaikka miesten kelpaamaton osuus muuttuu yli 50%, tai yli 90%? Ihan mielenkiinnosta.
Ei, koska tuollainen skenaario on vain sinun ja muiden kelpaamattomien miesten mielikuvituksessa. Miksi meidän pitäisi välittää teidän neurooseistanne?
Ahaa, et kykene edes keskusteluun tai ajatteluun. Ei minunkaan pidä välittää tyhmistä, vanhoista, rumista tai lihavista naisista niin ei siinä sitten mitään.
Sanot sinä, joka vastaat noin hirmuisen kypsästi siihen, ettei mielikuvitustodellisuuttasi oteta vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt on naisten oma ongelma, jos on varaa olla ronkeli.
Ei ole siinä vaiheessa joskun syntyvyys on laskenut jo niin alas että suomalaiset katoavat maan päältä.
Tajuatko? Siis suomalaiset katoavat kokonaan, vain koska nykynaiselle ei mikään riitä.
Silloin todellakin kriteerit ovat liian suuret jos se johtaa koko sivilisaation katoon. Toki meidät korvaa vahvempi kulttuuri.
Voihan miehet parantaa tasoaan, se ei paljoa vaadi. On sellainen, että nainen huomaa, miten siinä on hyvä mies puolisoksi ja lasten isäksi.
Yksinkertaisen ihmisen postaus. Mies voi parantaa tasoaan, mutta se rima nousee jatkuvasti. Vaatimukset kasvavat.
Naisetkin voisivat laihduttaa. Ja reippaasti.
Millähän tavalla se rima muka nousee ja jos nouseekin, miksi se on ongelma vain naisten kohdalla? Miksi heidän pitäisi tyytyä huonoon ja miesten ei?
Mukavaa myös, että viestisi lopussa heität saman tien esimerkin siitä, miksi sinä ja muut surkkumiehet olette ilman naista.
Kuinka pihalla täytyy olla jos ei ole huomannut miten miehen täytyy olla enemmän ja enemmän jatkuvasti?
Pitää olla 183cm+. Se oli hetki sitten 180cm+ Se oli hetki sitten 175cm+. Se oli hetki sitten 170cm+....
Mukavaa myös, että viestisi lopussa heität saman tien esimerkin siitä, miksi sinä ja muut tyhmeliininaiset ajatte koko yhteiskunnan tuhoon.
Onko heittää ihan oikeitakin "kohtuuttomia" vaatimuksia, joita miehet kohtaa, eikä vain pituutta? Muutenkin sairasta valittaa että nainen haluaa pitkän miehen kun miehet itsekin tämän tästä vaativat naisilta nuoruutta, hoikkuutta jne.
Mukavaa on huomata, ettet sitten myöskään osaa vastata kuin epämääräisellä "tyhmät naiset tuhoaa Suomen" -fraasilla, kun huomautin miten asiattomalla laihdutuskäskyllä paljastit miksi sinunkaltaisilla miehillä ei ole vientiä. Märiset siitä että nainen X haluaa tietyn mittaisen miehen mutta samalla itse sanot naisia läskeiksi.
Tätä väittelyä on turha käydä, koska äärimmäisen harva nainen pystyy edes kuvittelemaan mitä meno pariutumisleikeissä on miehenä. Eräs influensseri-nainen yritti päästä treffeille miehenä ja sai niin paljon paskaa niskaan naisilta että teki itsemurhan.
Ja voit varmaan antaa vähän lisätietoa kuka tämä influensseri edes oli?
Ihan oikeasti, luuletko kenenkään uskovan tuota paskaa? Tinder ja muut ovat julmia, useimmilla miehillä ei ole sellaista vuorta kiivettävänä kuin väität.
https://youtube.com/shorts/_PZXeXUYfYU?si=Pzrci3eyk7LmHihm
Norah Vincent, a journalist and author who disguised herself as a man for 18 months to explore the male experience, died by medically assisted suicide on July 6, 2022, at the age of 53. Her undercover experiment, which included dating women, was detailed in her 2006 book, Self-Made Man.
Jaa et uskonut? Ignorance is a bliss.
En tiedä onko tuo tubettaja influensseri, mutta Vincentin kirjaa ei ainakaan ole lukenut.
Deittailu ei siinä ollut pääosassa ja "miehenä" häntä pidettiin homona. Kirjoittaja oli lesbo, eikä naisena deittaillut miehiä.
Kirja kun on julkaistu 2006 ja tapahtumat ovat 2000-luvun alusta niin vertailukohde ei nyt suomalaisen nykyvaatimusten kanssa kohtaa.
Toki kannattaa lukea edes mistä kirja kertoo tai jopa kirja.
Niin siis on syytä huomata että nykyään asiat ovat 10x huonommin miehille. Asiat eivät todellakaan helpompaan suuntaan ole muuttuneet.
Syytä on kysyä, että entäs sitten? Mitä luulet naisten asialle tekevän? Jos luulet että alamme jotenkin sääliä miehiä, niin unohda se. Ei meillä ole syytä alkaa laskea rimaa vasten tahtoamme. Jos ei kriteereihin sopivaa kumppania löydy, ollaan yksin.
Siihen on myös miesten tyytyminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi monen miehen taso ei riitä siihen, että he tekisivät naisen elämästä mukavampaa yhdessä kuin erikseen. Ymmärrän, että sellainen kiukuttaa, mutta tuo on yleensä vähimmäisvaatimus parisuhteetta ja muuta ajatellen.
Samaa sanon miehenä naisista. Ongelma ei ole yksisuuntainen. Kiinnostuneita naisia on kyllä todella paljon, heitähän tulee vaikka sängyssä maaten ja puhelinta näpytellen, on parin tunnin päästä 5 naista oven takana odottamassa. Kyllä fiksusta miehestä tykätään, kysellään perään tavattaisko taas, oisko vielä kokeiltu olit tosi kiva. Mutta se on itseltäni nopeasti niin paljon pois että ei halua luvata kenellekkään mitään. Nainen on kuin vankila muuta ei ehdi tekemäänkään kuin olla vain sen naisen kanssa kun siihen kerran ryhtyy. Aika täydellinen saa nainen olla että on miehelle enemmän hyötyä kuin haittaa. M41
Heh. Näin kirjoittaa ihminen, jonka mielestä ihmisen arvo määräytyy hänestä saatavan hyödyn perusteella. Ootko koskaan ollut ihastunut? Rakastunut? Tiedätkö mitä ne edes tarkoittavat?
Ei. Olet täysin väärässä. Olen ollut naimisissa yli kymmenen vuotta narsistin naisen kanssa, menetin elämästäni ystävät, harrastukset, paljon paljon muutakin. Miksi ihmeessä en olisi erittäin tarkka siitä minkälainen naiseni on? Minulla ainakin on tärkeää että naisilla on kriteerit miehelle, mutta niin on itsellänikin naiselle. M41
Kirjoitit naisesta saatavasta hyödystä kyllä ihan itse.
Ja sillä hyödyllä tarkoitan vain ja ainoastaan sitä että elämä naisen kanssa täytyy olla parempaa kuin yksin. Aivan sama kuin tottakai naisella miehen suhteen. Tietysti. Jos ottaa kumppaniksi kenet vain ja on ns tyytymiskumppani ilman kriteereitä käy helposti juuri niin että on enemmän haittaa kuin iloa koko naisesta, sama toisinpäin naiselle miehestä. Onneksi fiksu tämän ymmärtää ja voimme treffikumppaneiden kanssa olla aina samaa mieltä asiasta. M41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt on naisten oma ongelma, jos on varaa olla ronkeli.
Ei ole siinä vaiheessa joskun syntyvyys on laskenut jo niin alas että suomalaiset katoavat maan päältä.
Tajuatko? Siis suomalaiset katoavat kokonaan, vain koska nykynaiselle ei mikään riitä.
Silloin todellakin kriteerit ovat liian suuret jos se johtaa koko sivilisaation katoon. Toki meidät korvaa vahvempi kulttuuri.
Voihan miehet parantaa tasoaan, se ei paljoa vaadi. On sellainen, että nainen huomaa, miten siinä on hyvä mies puolisoksi ja lasten isäksi.
Yksinkertaisen ihmisen postaus. Mies voi parantaa tasoaan, mutta se rima nousee jatkuvasti. Vaatimukset kasvavat.
Naisetkin voisivat laihduttaa. Ja reippaasti.
Millähän tavalla se rima muka nousee ja jos nouseekin, miksi se on ongelma vain naisten kohdalla? Miksi heidän pitäisi tyytyä huonoon ja miesten ei?
Mukavaa myös, että viestisi lopussa heität saman tien esimerkin siitä, miksi sinä ja muut surkkumiehet olette ilman naista.
Kuinka pihalla täytyy olla jos ei ole huomannut miten miehen täytyy olla enemmän ja enemmän jatkuvasti?
Pitää olla 183cm+. Se oli hetki sitten 180cm+ Se oli hetki sitten 175cm+. Se oli hetki sitten 170cm+....
Mukavaa myös, että viestisi lopussa heität saman tien esimerkin siitä, miksi sinä ja muut tyhmeliininaiset ajatte koko yhteiskunnan tuhoon.
Onko heittää ihan oikeitakin "kohtuuttomia" vaatimuksia, joita miehet kohtaa, eikä vain pituutta? Muutenkin sairasta valittaa että nainen haluaa pitkän miehen kun miehet itsekin tämän tästä vaativat naisilta nuoruutta, hoikkuutta jne.
Mukavaa on huomata, ettet sitten myöskään osaa vastata kuin epämääräisellä "tyhmät naiset tuhoaa Suomen" -fraasilla, kun huomautin miten asiattomalla laihdutuskäskyllä paljastit miksi sinunkaltaisilla miehillä ei ole vientiä. Märiset siitä että nainen X haluaa tietyn mittaisen miehen mutta samalla itse sanot naisia läskeiksi.
Tätä väittelyä on turha käydä, koska äärimmäisen harva nainen pystyy edes kuvittelemaan mitä meno pariutumisleikeissä on miehenä. Eräs influensseri-nainen yritti päästä treffeille miehenä ja sai niin paljon paskaa niskaan naisilta että teki itsemurhan.
Ja voit varmaan antaa vähän lisätietoa kuka tämä influensseri edes oli?
Ihan oikeasti, luuletko kenenkään uskovan tuota paskaa? Tinder ja muut ovat julmia, useimmilla miehillä ei ole sellaista vuorta kiivettävänä kuin väität.
https://youtube.com/shorts/_PZXeXUYfYU?si=Pzrci3eyk7LmHihm
Norah Vincent, a journalist and author who disguised herself as a man for 18 months to explore the male experience, died by medically assisted suicide on July 6, 2022, at the age of 53. Her undercover experiment, which included dating women, was detailed in her 2006 book, Self-Made Man.
Jaa et uskonut? Ignorance is a bliss.
En tiedä onko tuo tubettaja influensseri, mutta Vincentin kirjaa ei ainakaan ole lukenut.
Deittailu ei siinä ollut pääosassa ja "miehenä" häntä pidettiin homona. Kirjoittaja oli lesbo, eikä naisena deittaillut miehiä.
Kirja kun on julkaistu 2006 ja tapahtumat ovat 2000-luvun alusta niin vertailukohde ei nyt suomalaisen nykyvaatimusten kanssa kohtaa.
Toki kannattaa lukea edes mistä kirja kertoo tai jopa kirja.
Niin siis on syytä huomata että nykyään asiat ovat 10x huonommin miehille. Asiat eivät todellakaan helpompaan suuntaan ole muuttuneet.
Syytä on kysyä, että entäs sitten? Mitä luulet naisten asialle tekevän? Jos luulet että alamme jotenkin sääliä miehiä, niin unohda se. Ei meillä ole syytä alkaa laskea rimaa vasten tahtoamme. Jos ei kriteereihin sopivaa kumppania löydy, ollaan yksin.
Siihen on myös miesten tyytyminen.
Työttömiäkin on enemmän. Mitäs sitten? Kovasti vaan itketään että työpaikkoja tarvis, uliuli.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minunkin rima on liian korkealla, vaikka olen 60 täyttänyt mies. En huoli nuorta (alle 50), vanhaapiikaa, ylipainoista, reilusti tatuoitua, monikulttuurista(paitsi pitkän tutustumisen jälkeen), lemmikkieläimiä omistavaa tai valehtelevaa naista. Myöskään pahasti velkaantuneet tai narsistiset aktiivisomettajat eivät kelpaa. Onkohan enää ketään jäljellä? Pitkä liitto takana ja aikuiset lapset jo omillaan, elämä hymyilee. Voiko joku nainen enää hymyä leventää?
Ai että vanhapiika eli naimaton ei käy? Onpa omituinen kriteeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt on naisten oma ongelma, jos on varaa olla ronkeli.
Ei ole siinä vaiheessa joskun syntyvyys on laskenut jo niin alas että suomalaiset katoavat maan päältä.
Tajuatko? Siis suomalaiset katoavat kokonaan, vain koska nykynaiselle ei mikään riitä.
Silloin todellakin kriteerit ovat liian suuret jos se johtaa koko sivilisaation katoon. Toki meidät korvaa vahvempi kulttuuri.
Voihan miehet parantaa tasoaan, se ei paljoa vaadi. On sellainen, että nainen huomaa, miten siinä on hyvä mies puolisoksi ja lasten isäksi.
Yksinkertaisen ihmisen postaus. Mies voi parantaa tasoaan, mutta se rima nousee jatkuvasti. Vaatimukset kasvavat.
Naisetkin voisivat laihduttaa. Ja reippaasti.
Millähän tavalla se rima muka nousee ja jos nouseekin, miksi se on ongelma vain naisten kohdalla? Miksi heidän pitäisi tyytyä huonoon ja miesten ei?
Mukavaa myös, että viestisi lopussa heität saman tien esimerkin siitä, miksi sinä ja muut surkkumiehet olette ilman naista.
Kuinka pihalla täytyy olla jos ei ole huomannut miten miehen täytyy olla enemmän ja enemmän jatkuvasti?
Pitää olla 183cm+. Se oli hetki sitten 180cm+ Se oli hetki sitten 175cm+. Se oli hetki sitten 170cm+....
Mukavaa myös, että viestisi lopussa heität saman tien esimerkin siitä, miksi sinä ja muut tyhmeliininaiset ajatte koko yhteiskunnan tuhoon.
Onko heittää ihan oikeitakin "kohtuuttomia" vaatimuksia, joita miehet kohtaa, eikä vain pituutta? Muutenkin sairasta valittaa että nainen haluaa pitkän miehen kun miehet itsekin tämän tästä vaativat naisilta nuoruutta, hoikkuutta jne.
Mukavaa on huomata, ettet sitten myöskään osaa vastata kuin epämääräisellä "tyhmät naiset tuhoaa Suomen" -fraasilla, kun huomautin miten asiattomalla laihdutuskäskyllä paljastit miksi sinunkaltaisilla miehillä ei ole vientiä. Märiset siitä että nainen X haluaa tietyn mittaisen miehen mutta samalla itse sanot naisia läskeiksi.
Tätä väittelyä on turha käydä, koska äärimmäisen harva nainen pystyy edes kuvittelemaan mitä meno pariutumisleikeissä on miehenä. Eräs influensseri-nainen yritti päästä treffeille miehenä ja sai niin paljon paskaa niskaan naisilta että teki itsemurhan.
Ja voit varmaan antaa vähän lisätietoa kuka tämä influensseri edes oli?
Ihan oikeasti, luuletko kenenkään uskovan tuota paskaa? Tinder ja muut ovat julmia, useimmilla miehillä ei ole sellaista vuorta kiivettävänä kuin väität.
https://youtube.com/shorts/_PZXeXUYfYU?si=Pzrci3eyk7LmHihm
Norah Vincent, a journalist and author who disguised herself as a man for 18 months to explore the male experience, died by medically assisted suicide on July 6, 2022, at the age of 53. Her undercover experiment, which included dating women, was detailed in her 2006 book, Self-Made Man.
Jaa et uskonut? Ignorance is a bliss.
En tiedä onko tuo tubettaja influensseri, mutta Vincentin kirjaa ei ainakaan ole lukenut.
Deittailu ei siinä ollut pääosassa ja "miehenä" häntä pidettiin homona. Kirjoittaja oli lesbo, eikä naisena deittaillut miehiä.
Kirja kun on julkaistu 2006 ja tapahtumat ovat 2000-luvun alusta niin vertailukohde ei nyt suomalaisen nykyvaatimusten kanssa kohtaa.
Toki kannattaa lukea edes mistä kirja kertoo tai jopa kirja.
Niin siis on syytä huomata että nykyään asiat ovat 10x huonommin miehille. Asiat eivät todellakaan helpompaan suuntaan ole muuttuneet.
No ei ole. Miehet löytää kumppaneita jatkuvasti. Mun velikin meni juuri naimisiin.
Jos sulla on vaikeuksia löytää kumppania, sä et ole tavallinen mies.
Jos sulla on vaikeuksia löytää työpaikkaa, sä et ole tavallinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt on naisten oma ongelma, jos on varaa olla ronkeli.
Ei ole siinä vaiheessa joskun syntyvyys on laskenut jo niin alas että suomalaiset katoavat maan päältä.
Tajuatko? Siis suomalaiset katoavat kokonaan, vain koska nykynaiselle ei mikään riitä.
Silloin todellakin kriteerit ovat liian suuret jos se johtaa koko sivilisaation katoon. Toki meidät korvaa vahvempi kulttuuri.
Voihan miehet parantaa tasoaan, se ei paljoa vaadi. On sellainen, että nainen huomaa, miten siinä on hyvä mies puolisoksi ja lasten isäksi.
Yksinkertaisen ihmisen postaus. Mies voi parantaa tasoaan, mutta se rima nousee jatkuvasti. Vaatimukset kasvavat.
Naisetkin voisivat laihduttaa. Ja reippaasti.
Millähän tavalla se rima muka nousee ja jos nouseekin, miksi se on ongelma vain naisten kohdalla? Miksi heidän pitäisi tyytyä huonoon ja miesten ei?
Mukavaa myös, että viestisi lopussa heität saman tien esimerkin siitä, miksi sinä ja muut surkkumiehet olette ilman naista.
Kuinka pihalla täytyy olla jos ei ole huomannut miten miehen täytyy olla enemmän ja enemmän jatkuvasti?
Pitää olla 183cm+. Se oli hetki sitten 180cm+ Se oli hetki sitten 175cm+. Se oli hetki sitten 170cm+....
Mukavaa myös, että viestisi lopussa heität saman tien esimerkin siitä, miksi sinä ja muut tyhmeliininaiset ajatte koko yhteiskunnan tuhoon.
Onko heittää ihan oikeitakin "kohtuuttomia" vaatimuksia, joita miehet kohtaa, eikä vain pituutta? Muutenkin sairasta valittaa että nainen haluaa pitkän miehen kun miehet itsekin tämän tästä vaativat naisilta nuoruutta, hoikkuutta jne.
Mukavaa on huomata, ettet sitten myöskään osaa vastata kuin epämääräisellä "tyhmät naiset tuhoaa Suomen" -fraasilla, kun huomautin miten asiattomalla laihdutuskäskyllä paljastit miksi sinunkaltaisilla miehillä ei ole vientiä. Märiset siitä että nainen X haluaa tietyn mittaisen miehen mutta samalla itse sanot naisia läskeiksi.
Tätä väittelyä on turha käydä, koska äärimmäisen harva nainen pystyy edes kuvittelemaan mitä meno pariutumisleikeissä on miehenä. Eräs influensseri-nainen yritti päästä treffeille miehenä ja sai niin paljon paskaa niskaan naisilta että teki itsemurhan.
Ja voit varmaan antaa vähän lisätietoa kuka tämä influensseri edes oli?
Ihan oikeasti, luuletko kenenkään uskovan tuota paskaa? Tinder ja muut ovat julmia, useimmilla miehillä ei ole sellaista vuorta kiivettävänä kuin väität.
https://youtube.com/shorts/_PZXeXUYfYU?si=Pzrci3eyk7LmHihm
Norah Vincent, a journalist and author who disguised herself as a man for 18 months to explore the male experience, died by medically assisted suicide on July 6, 2022, at the age of 53. Her undercover experiment, which included dating women, was detailed in her 2006 book, Self-Made Man.
Jaa et uskonut? Ignorance is a bliss.
En tiedä onko tuo tubettaja influensseri, mutta Vincentin kirjaa ei ainakaan ole lukenut.
Deittailu ei siinä ollut pääosassa ja "miehenä" häntä pidettiin homona. Kirjoittaja oli lesbo, eikä naisena deittaillut miehiä.
Kirja kun on julkaistu 2006 ja tapahtumat ovat 2000-luvun alusta niin vertailukohde ei nyt suomalaisen nykyvaatimusten kanssa kohtaa.
Toki kannattaa lukea edes mistä kirja kertoo tai jopa kirja.
Niin siis on syytä huomata että nykyään asiat ovat 10x huonommin miehille. Asiat eivät todellakaan helpompaan suuntaan ole muuttuneet.
Syytä on kysyä, että entäs sitten? Mitä luulet naisten asialle tekevän? Jos luulet että alamme jotenkin sääliä miehiä, niin unohda se. Ei meillä ole syytä alkaa laskea rimaa vasten tahtoamme. Jos ei kriteereihin sopivaa kumppania löydy, ollaan yksin.
Siihen on myös miesten tyytyminen.
Työttömiäkin on enemmän. Mitäs sitten? Kovasti vaan itketään että työpaikkoja tarvis, uliuli.
Aika paksua alkaa rinnastaa työpaikkoja ja kumppanin saamista. Jonkinlainen toimeentulo on pakko olla, ilman sitä ei kukaan elä. Ilman parisuuhdetta sen sijaan on mahdollista elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän on ratkaisu: luovu naisen tarpeestasi. Unohda heidät ja naisia mielistelevä yhteiskunta. Anna naisten ihan rauhassa jakaa itseään jännämiehille nauttien seurauksistaan. He saavat nyt vihdoin feminisminsä myötä sitä mitä halusivat: itsenäisyyttä, vapautta ja seksuaalista voimaantumista vahvojen korkeatasoisten miesten kanssa. Mutta onnellisuus - se heistä alkaa kadota. Pikkuhiljalleen heidän viehätysvoimansa kuihtuu, eivätkä jännämiehet enää heitä halua. Nyt aletaankin jo pohtimaan hyvien miesten katoa eikä lainkaan ajatella omien valintojen ja vastuun välistä suhdetta.
Aloittajalla on asiat hyvin. Kun tutkit asiaa syvällisesti, et tarvitse (länsimaalaista) naista mihinkään. Naisia kauhistuttaa mies joka voi olla onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä ilman heitä. Mikäli parisuhde on se mitä haluat, tiedä mistä et ole valmis tinkimään ja pidä siitä kiinni (huomioi kuitenkin oma statuksellinen sekä ulkonäöllinen tasosi, pysy realistisena).
Sä nyt jälleen kerran sorrut asettamaan miehen naisen elämän keskiöön. Minä, mies!!!!
Et tajua omahyväisyydessäsi, että nainen VALITSEE olla ilman miestä, mitään miestä, keään miestä, edes sitä jännämiestä. Ilman sua.
Jos sulla olisi aivot, joilla ajatella, ymmärtäisit, että tähän tilanteeseen on päädytty siksi, ettei naisia enää kiinnosta alkaa parisuhteeseen, ellei se tuo positiivisia asioita hänen elämänsä. Sä et selvästikään tuo, joten olet jatkossakin yksin.
Olen olemassa, hengitä, maksan veroja ja käyn töissä.
Vähin mitä naiset voisivat tehdä on palkita seksillä. Mieluiten myös rakkaudella.
Sä saat pomolta palkkaa. Ehkä saisit osan seksinä. Kukaan nainen ei ole sulle mitään velkaa.
Miksi mies on sitten velkaa naisen turvallisuuden kollektiivisesti vs idän barbaarit? Puhumattakaan kuinka kollektiivisena ryhmänä naiset eivät edes maksa nettoveroja, kiitos julkisen duunit jotka se sama nettoveronmaksajainceli-mies maksaa.
Mies siis maksaa verot (=julkisen duunit), takaa turvallisuuden ja saa lämmintä kättä palkaksi.
Aika paska diili etten sanoisi. Kannattaa siis erota reservistä ja minimoida veron maksu.
Uliulului. Uliuliuli uliiiiii.
Poliisit, yhteiskunta, palomiehet, vartijat, terveydenhuolto, sotilaat, kaikki pitävät huolta niin miehistä kuin naisista kuin lapsistakin.
Yhteiskunta on olemassa sen kansalaisia varten, ei toisinpäin.
Ja jos asia noin kyrpii sua, olet vapaa muuttamaan haluamaasi maahan toteuttamaan itseäsi. Vaikutat sellaiselta, joka tykkäisi asua Trumplandiassa, palvomassa häntä. Menejo.
Yhteiskunta kuten sen tunnet ei ole olemassa enää kovin kauan.
Akuutti tarve leikata yhteiskuntaa on noin 15%, jonka kerrannaisvaikutukset leikkaa toiset 15% päälle.
Joku sentään tajuaa. Akuutti leikkaustarve on todellisuudessa vielä suurempi, vähintään -30%.
Mitä tekemistä tällä on sen kanssa että naiset ei anna pesää luusereille?
Korkeat verot ja suuri julkinen sektori johtaa nirppanokkaisiin naisiin.
Ota pois sossuet ja julkisen suojaduunit ja kummasti miehen arvo nousee naisille.
Just, eli tehdään yhteiskunnasta paskempi ja pakotetaan naiset huolimaan jopa niitä huonoimpia miehiä.
Ei käy.
Otapa selvää valtion talouden alijäämä. Ja miten se korjataan? Korotetaan maailman jo korkeimpia veroja, vai leikataan?
Miten valtiontalous ja inceleiden naisenpuute korreloivat mitenkään?
Kai tiedät että perheenisät ovat kovimpia veronmaksajia ja yhteiskunnan ylläpitäjiä niillä ihan aikuisten oikeilla metatöillä.
Nyt kun miehet ei näe naisia enää vaivan arvoisena ja pelaa mielummin kotona ja naiset nillittää somessa ei julkisen sektorin palkkoja (=naisten tulonsiirtoautomatti) pystytä enää velaksi montaa vuotta rahoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt on naisten oma ongelma, jos on varaa olla ronkeli.
Ei ole siinä vaiheessa joskun syntyvyys on laskenut jo niin alas että suomalaiset katoavat maan päältä.
Tajuatko? Siis suomalaiset katoavat kokonaan, vain koska nykynaiselle ei mikään riitä.
Silloin todellakin kriteerit ovat liian suuret jos se johtaa koko sivilisaation katoon. Toki meidät korvaa vahvempi kulttuuri.
Voihan miehet parantaa tasoaan, se ei paljoa vaadi. On sellainen, että nainen huomaa, miten siinä on hyvä mies puolisoksi ja lasten isäksi.
Yksinkertaisen ihmisen postaus. Mies voi parantaa tasoaan, mutta se rima nousee jatkuvasti. Vaatimukset kasvavat.
Naisetkin voisivat laihduttaa. Ja reippaasti.
Millähän tavalla se rima muka nousee ja jos nouseekin, miksi se on ongelma vain naisten kohdalla? Miksi heidän pitäisi tyytyä huonoon ja miesten ei?
Mukavaa myös, että viestisi lopussa heität saman tien esimerkin siitä, miksi sinä ja muut surkkumiehet olette ilman naista.
Kuinka pihalla täytyy olla jos ei ole huomannut miten miehen täytyy olla enemmän ja enemmän jatkuvasti?
Pitää olla 183cm+. Se oli hetki sitten 180cm+ Se oli hetki sitten 175cm+. Se oli hetki sitten 170cm+....
Mukavaa myös, että viestisi lopussa heität saman tien esimerkin siitä, miksi sinä ja muut tyhmeliininaiset ajatte koko yhteiskunnan tuhoon.
Onko heittää ihan oikeitakin "kohtuuttomia" vaatimuksia, joita miehet kohtaa, eikä vain pituutta? Muutenkin sairasta valittaa että nainen haluaa pitkän miehen kun miehet itsekin tämän tästä vaativat naisilta nuoruutta, hoikkuutta jne.
Mukavaa on huomata, ettet sitten myöskään osaa vastata kuin epämääräisellä "tyhmät naiset tuhoaa Suomen" -fraasilla, kun huomautin miten asiattomalla laihdutuskäskyllä paljastit miksi sinunkaltaisilla miehillä ei ole vientiä. Märiset siitä että nainen X haluaa tietyn mittaisen miehen mutta samalla itse sanot naisia läskeiksi.
Tätä väittelyä on turha käydä, koska äärimmäisen harva nainen pystyy edes kuvittelemaan mitä meno pariutumisleikeissä on miehenä. Eräs influensseri-nainen yritti päästä treffeille miehenä ja sai niin paljon paskaa niskaan naisilta että teki itsemurhan.
Tavallisilla miehillä ei ole mitään ongelmia löytää sopivaa kumppania.
Romahtanut syntyvyys ja nuorten miesten incel-epidemia on siis vain sattumaa?
Naiset ovat ymmärtäneet vaatia parempaa kuin pelkkää paskaa. Miksi heidän pitäisi uhrata vapauksiaan ja tinkiä tasostaan surkimusmiesten eduksi? Jos syntyvyys laskee sen seurauksena niin voi voi. En minä ainakaan uhraisi ainoaa elämääni olemalla jonkun satunnaisen miehen kanssa vain jotta lapsia tulisi.
Et näe ongelmaa kun surkimusmiesten osuus nousee 80-90%? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
En näe tuollaista "ongelmaa" koska noiden ap:n ja muiden vastaavien apinoiden osuus ei ole edes lähellä tuollaisia lukuja. He ovat pieni ja sitäkin äänekkäämpi vähemmistö, joka luulee puhuvansa koko miessukupuolen puolesta. Eivät reppanat joko kehtaa tunnustaa kuuluvansa siihen paskimpaan marginaaliin tai sitten luulevat aidosti kaikkien miesten olevan samanlaisia kuin he itse.
Selvä enemmistö miehistä ei ole heidän kaltaisiaan, päin vastoin. Useimmat ovat riittävän kunnollisia sekä ihmisinä että potentiaalisina kumppaneina.
Todellisuudessa se osuus nousee jatkuvasti isompaan. Sotien jälkeen ilman naista jäi joku bottom-2% kylähullumiehet. Nyt osuus on vähintään 10x, todnäk enemmän.
Haluaisin vaan tietää missä kohtaa ongelmasta tulee yhteiskunnallinen ongelma vai tuleeko koskaan.
Ei tule koskaan, päinvastoin on yhteiskunnallinen ongelma kun heikompi aines lisääntyy. Mitä vähemmän sitä tapahtuu sen parempi
Juuri se heikompi aines lisääntyy. Ai et haluakaan tästä uutta Afganistania?
Ei. Suomalainen insel on heikompaa ainesta kuin maahanmuuttajat, vaikka he olisivat mielstäsi väärän värisiä tai puhuisivat väärää kieltä.
Erittäin mielenkiintoista kyllä että suomalainen korkeasti koulutettu it-inssi 10k kuussa palkalla on heikompaa ainesta kun lukutaidoton lampaannussija tällä argumentilla.
Se riippuu täysin luonteesta. Voi ollakin, tai sitten ei.
Mies, pyri tavoittelemaan vähintään yhtä kovaa tasoa, kun vaadit naisilta. Jospa se auttaisi.
Ei vaan miesten rima on aivan liian korkealla naisten suhteen. Kelpaa vain fittnesstytöt.
Vierailija kirjoitti:
Mies, pyri tavoittelemaan vähintään yhtä kovaa tasoa, kun vaadit naisilta. Jospa se auttaisi.
Suttaan satasella maalia naamaan kuukaudessa ja ostan parit spandexhousut.
Olenko nyt huipputasolla?
"Suomen laajimpien seksitutkimusten (kuten Finsex) mukaan noin 2 prosenttia suomalaisista ei harrasta elämänsä aikana yhdyntää lainkaan."