Kertokaa jotain hauskoja risteilymuistoja
Kommentit (14)
Kaaduin portaissa ja jalka murtui. Nyt pystyn jo nauramaan asialle
No ei kyllä juurikaan muistoja ole. M52
Lapsuudesta muistan joskus 90-luvulta, että kerran Coca-cola -automaatti oli rikki, ja sieltä tuli tölkkejä vain nappia painamalla ilman maksua. Veljeni kanssa tilattiin varmaan yli 10 tökkiä per nokka. Jos tuo nyt jonkinlaisen näpistyksen kriteerit täyttää, niin eiköhän rikos ole vanhentunut jo. :D
Abi-risteilyllä eräs tuohon aikaan nuorison suosima artisti oli esiintymässä. Itse syystä tai toisesta hänen keikkansa missasin ja se harmitti kovasti. Yhden-kahden aikaan kävelimme parin kaverin kanssa käytävällä ja etsimme jotain hyviä bileitä. Eräs nuorehko mies lähestyi meitä ja kertoi että heillä olisi hyvät jatkot, paljon porukkaa ja hyvää musiikkia. Kiittimme ja toivotimme hyvää illan jatkoa ja jatkoimme matkaa. Myöhemmin seuraavana päivänä toinen tuttu kertoi olleensa juuri noilla jatkoilla, joissa tämä fanittamani artistikin oli ollut ja vetänyt vielä pienen akustisen yksityiskeikan paikalla olijoille. Noh, kai se nyt jo naurattaa.
Joo, kaverin mies lähti muka yksin risteilylle. Risteilyn jälkeen nähtiin somessa sieltä videopätkiä ja siellähän se ilakoi entisen naispuolisen kollegansa kanssa. Että semmosia ilosia muistoja.
Lapsena tuli laivalla usein pelattua flipperiä, parikymppisenä kavereiden kanssa bongattiin flipperi laivalta ja pakkohan sitä oli pelata mutta minun aivot jostain kumman syystä löi tyhjää että miten :'D jotenkin vaan en tajunnut että siellä sivuillahan on ne napit joita pitää painaa.
Kaverit naureskeli vieressä kun minä vaan mietin että miten ihmeessä flipperi toimii.
Käytiin just tyttöjen kanssa Tallinnassa ja oli tosi hauska
Naurettiin niin vanhoille jutuille
No se oli hauska, kun laivalla tuli kuulutus, että "käykää Tax Freessä, kohta kallistuu".
Vierailija kirjoitti:
Joo, kaverin mies lähti muka yksin risteilylle. Risteilyn jälkeen nähtiin somessa sieltä videopätkiä ja siellähän se ilakoi entisen naispuolisen kollegansa kanssa. Että semmosia ilosia muistoja.
Ei niitä turhaan porauslautoiksi kutsuta.
Muistan yhden hauskan tapauksen, kun risteilyohjus osui Bagdadiin. Että me naurettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä turhaan porauslautoiksi kutsuta.
En nyt hauskasta tiedä, mutta lähdimme kolmen kundin kesken 18-vuotiaina 24 tunnin risteilylle - joku random-arkipäivä. Olimme ihan selvinpäin, eikä kenelläkään käsittääkseni ketään tuttuja laivalla. Kävimme toisen kaverin kanssa kaupassa, olimme n. 20 min. poissa ja tämä kolmas kundi jo pani hytissä jonkun kanssa. Laiva ei ollut vielä muistaakseni edes lähtenyt ja kello oli jotain 18.
Tätä jäimme - varmaankin kateellisina - hivenen ihmettelemään kaverini kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Lapsena tuli laivalla usein pelattua flipperiä, parikymppisenä kavereiden kanssa bongattiin flipperi laivalta ja pakkohan sitä oli pelata mutta minun aivot jostain kumman syystä löi tyhjää että miten :'D jotenkin vaan en tajunnut että siellä sivuillahan on ne napit joita pitää painaa.
Kaverit naureskeli vieressä kun minä vaan mietin että miten ihmeessä flipperi toimii.
Peli saa lisää vaikeusastetta, mitä enemmän laiva keinuu.
Aamupalalle mennessä naapurihytin parikymppinen herra seisoi päällään hyttinsä ovensuussa ja mölisi. Nauratti silloin ja naurattaa nyt.