Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten rima on aivan liian korkealla miesten suhteen ja tämä aiheuttaa ongelmia yhteiskunnassa.

Vierailija
22.06.2026 |

Olen tavallinen mies. Käyn töissä, maksan laskuni, en juokse baareissa joka viikonloppu, en petä, en hakkaa naisia, en riehu humalassa. Olen kiltti, rauhallinen ja kohtelen ihmisiä asiallisesti. Silti tuntuu, ettei sillä ole mitään arvoa naisten mielestä.

Kaikkein turhauttavinta on se, että en kelpaa edes alhaisen tason naisille. En edes niille, jotka itse valittavat jatkuvasti siitä, ettei kukaan halua heitä. Heidänkin odotuksensa tuntuvat olevan vähintään pitkä, komea, hyväpalkkainen, jännä ja itsevarma mies. Tavallinen, kunnollinen mies ei kiinnosta enää naisia.

Sitten kun sanon, että minä puolestani pidän hoikista ja kauniista naisista, olen yhtäkkiä pinnallinen ja ilkeä. Miksi naisten vaatimukset ovat hyväksyttäviä, mutta miehen mieltymykset ovat ongelma?

Tuntuu siltä, että osa naisista on saanut täysin vääristyneen kuvan omasta markkina-arvostaan. Sosiaalinen media, feminismi ja deittisovellukset ovat luoneet illuusion, että jokainen ansaitsee sen yhden prosentin miehen eli sen miehen joka on lentäjälääkärimiesmalli vaikka nainen itse ei olisi edes kaunis. Samaan aikaan tavalliset miehet jäävät kokonaan näkymättömiksi, vaikka olisivat kuinka kunnollisia.

Ei ihme, että niin moni mies luovuttaa, jos mies uskaltaa sanoa ääneen haluavansa hoikan ja kauniin naisen, niin naiset heti tuomitsevat sen.

Kommentit (586)

Vierailija
541/586 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on naisten oma ongelma, jos on varaa olla ronkeli. 

Ei ole siinä vaiheessa joskun syntyvyys on laskenut jo niin alas että suomalaiset katoavat maan päältä.

Tajuatko? Siis suomalaiset katoavat kokonaan, vain koska nykynaiselle ei mikään riitä.

 

Silloin todellakin kriteerit ovat liian suuret jos se johtaa koko sivilisaation katoon. Toki meidät korvaa vahvempi kulttuuri.

Voihan miehet parantaa tasoaan, se ei paljoa vaadi. On sellainen, että nainen huomaa, miten siinä on hyvä mies puolisoksi ja lasten isäksi.

Yksinkertaisen ihmisen postaus. Mies voi parantaa tasoaan, mutta se rima nousee jatkuvasti. Vaatimukset kasvavat. 

 

Naisetkin voisivat laihduttaa. Ja reippaasti.

Millähän tavalla se rima muka nousee ja jos nouseekin, miksi se on ongelma vain naisten kohdalla? Miksi heidän pitäisi tyytyä huonoon ja miesten ei?

Mukavaa myös, että viestisi lopussa heität saman tien esimerkin siitä, miksi sinä ja muut surkkumiehet olette ilman naista.

Kuinka pihalla täytyy olla jos ei ole huomannut miten miehen täytyy olla enemmän ja enemmän jatkuvasti?

 

Pitää olla 183cm+. Se oli hetki sitten 180cm+ Se oli hetki sitten 175cm+. Se oli hetki sitten 170cm+....

 

Mukavaa myös, että viestisi lopussa heität saman tien esimerkin siitä, miksi sinä ja muut tyhmeliininaiset ajatte koko yhteiskunnan tuhoon.

Onko heittää ihan oikeitakin "kohtuuttomia" vaatimuksia, joita miehet kohtaa, eikä vain pituutta? Muutenkin sairasta valittaa että nainen haluaa pitkän miehen kun miehet itsekin tämän tästä vaativat naisilta nuoruutta, hoikkuutta jne.

Mukavaa on huomata, ettet sitten myöskään osaa vastata kuin epämääräisellä "tyhmät naiset tuhoaa Suomen" -fraasilla, kun huomautin miten asiattomalla laihdutuskäskyllä paljastit miksi sinunkaltaisilla miehillä ei ole vientiä. Märiset siitä että nainen X haluaa tietyn mittaisen miehen mutta samalla itse sanot naisia läskeiksi.

Tätä väittelyä on turha käydä, koska äärimmäisen harva nainen pystyy edes kuvittelemaan mitä meno pariutumisleikeissä on miehenä. Eräs influensseri-nainen yritti päästä treffeille miehenä ja sai niin paljon paskaa niskaan naisilta että teki itsemurhan. 

Tavallisilla miehillä ei ole mitään ongelmia löytää sopivaa kumppania.

Romahtanut syntyvyys ja nuorten miesten incel-epidemia on siis vain sattumaa? 

Naiset ovat ymmärtäneet vaatia parempaa kuin pelkkää paskaa. Miksi heidän pitäisi uhrata vapauksiaan ja tinkiä tasostaan surkimusmiesten eduksi? Jos syntyvyys laskee sen seurauksena niin voi voi. En minä ainakaan uhraisi ainoaa elämääni olemalla jonkun satunnaisen miehen kanssa vain jotta lapsia tulisi.

Et näe ongelmaa kun surkimusmiesten osuus nousee 80-90%? Ihan mielenkiinnosta kysyn.

En näe tuollaista "ongelmaa" koska noiden ap:n ja muiden vastaavien apinoiden osuus ei ole edes lähellä tuollaisia lukuja. He ovat pieni ja sitäkin äänekkäämpi vähemmistö, joka luulee puhuvansa koko miessukupuolen puolesta. Eivät reppanat joko kehtaa tunnustaa kuuluvansa siihen paskimpaan marginaaliin tai sitten luulevat aidosti kaikkien miesten olevan samanlaisia kuin he itse.

Selvä enemmistö miehistä ei ole heidän kaltaisiaan, päin vastoin. Useimmat ovat riittävän kunnollisia sekä ihmisinä että potentiaalisina kumppaneina. 

Todellisuudessa se osuus nousee jatkuvasti isompaan. Sotien jälkeen ilman naista jäi joku bottom-2% kylähullumiehet. Nyt osuus on vähintään 10x, todnäk enemmän.

 

Haluaisin vaan tietää missä kohtaa ongelmasta tulee yhteiskunnallinen ongelma vai tuleeko koskaan.

Ei koskaan, koska se ei ole yhteiskunnan ongelma, että miesten paskin vähemmistö jää omasta syystään vaille naista.

Miehin paskin väestö on aina jäänyt ilman naista ihan globaalisti. Ei se ole mikään  yhteiskunnallinen ongelma.

Toki mua vähän ärsyttää, että joudutaan elättämään kellari-inselit mutta ei kai sille mitään voi.

Ei ole ongelma vaikka miesten kelpaamaton osuus muuttuu yli 50%, tai yli 90%? Ihan mielenkiinnosta.

Ei, koska tuollainen skenaario on vain sinun ja muiden kelpaamattomien miesten mielikuvituksessa. Miksi meidän pitäisi välittää teidän neurooseistanne?

Vierailija
542/586 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on naisten oma ongelma, jos on varaa olla ronkeli. 

Ei ole siinä vaiheessa joskun syntyvyys on laskenut jo niin alas että suomalaiset katoavat maan päältä.

Tajuatko? Siis suomalaiset katoavat kokonaan, vain koska nykynaiselle ei mikään riitä.

 

Silloin todellakin kriteerit ovat liian suuret jos se johtaa koko sivilisaation katoon. Toki meidät korvaa vahvempi kulttuuri.

Voihan miehet parantaa tasoaan, se ei paljoa vaadi. On sellainen, että nainen huomaa, miten siinä on hyvä mies puolisoksi ja lasten isäksi.

Yksinkertaisen ihmisen postaus. Mies voi parantaa tasoaan, mutta se rima nousee jatkuvasti. Vaatimukset kasvavat. 

 

Naisetkin voisivat laihduttaa. Ja reippaasti.

Millähän tavalla se rima muka nousee ja jos nouseekin, miksi se on ongelma vain naisten kohdalla? Miksi heidän pitäisi tyytyä huonoon ja miesten ei?

Mukavaa myös, että viestisi lopussa heität saman tien esimerkin siitä, miksi sinä ja muut surkkumiehet olette ilman naista.

Kuinka pihalla täytyy olla jos ei ole huomannut miten miehen täytyy olla enemmän ja enemmän jatkuvasti?

 

Pitää olla 183cm+. Se oli hetki sitten 180cm+ Se oli hetki sitten 175cm+. Se oli hetki sitten 170cm+....

 

Mukavaa myös, että viestisi lopussa heität saman tien esimerkin siitä, miksi sinä ja muut tyhmeliininaiset ajatte koko yhteiskunnan tuhoon.

Onko heittää ihan oikeitakin "kohtuuttomia" vaatimuksia, joita miehet kohtaa, eikä vain pituutta? Muutenkin sairasta valittaa että nainen haluaa pitkän miehen kun miehet itsekin tämän tästä vaativat naisilta nuoruutta, hoikkuutta jne.

Mukavaa on huomata, ettet sitten myöskään osaa vastata kuin epämääräisellä "tyhmät naiset tuhoaa Suomen" -fraasilla, kun huomautin miten asiattomalla laihdutuskäskyllä paljastit miksi sinunkaltaisilla miehillä ei ole vientiä. Märiset siitä että nainen X haluaa tietyn mittaisen miehen mutta samalla itse sanot naisia läskeiksi.

Tätä väittelyä on turha käydä, koska äärimmäisen harva nainen pystyy edes kuvittelemaan mitä meno pariutumisleikeissä on miehenä. Eräs influensseri-nainen yritti päästä treffeille miehenä ja sai niin paljon paskaa niskaan naisilta että teki itsemurhan. 

Tavallisilla miehillä ei ole mitään ongelmia löytää sopivaa kumppania.

Romahtanut syntyvyys ja nuorten miesten incel-epidemia on siis vain sattumaa? 

Naiset ovat ymmärtäneet vaatia parempaa kuin pelkkää paskaa. Miksi heidän pitäisi uhrata vapauksiaan ja tinkiä tasostaan surkimusmiesten eduksi? Jos syntyvyys laskee sen seurauksena niin voi voi. En minä ainakaan uhraisi ainoaa elämääni olemalla jonkun satunnaisen miehen kanssa vain jotta lapsia tulisi.

Et näe ongelmaa kun surkimusmiesten osuus nousee 80-90%? Ihan mielenkiinnosta kysyn.

En näe tuollaista "ongelmaa" koska noiden ap:n ja muiden vastaavien apinoiden osuus ei ole edes lähellä tuollaisia lukuja. He ovat pieni ja sitäkin äänekkäämpi vähemmistö, joka luulee puhuvansa koko miessukupuolen puolesta. Eivät reppanat joko kehtaa tunnustaa kuuluvansa siihen paskimpaan marginaaliin tai sitten luulevat aidosti kaikkien miesten olevan samanlaisia kuin he itse.

Selvä enemmistö miehistä ei ole heidän kaltaisiaan, päin vastoin. Useimmat ovat riittävän kunnollisia sekä ihmisinä että potentiaalisina kumppaneina. 

Todellisuudessa se osuus nousee jatkuvasti isompaan. Sotien jälkeen ilman naista jäi joku bottom-2% kylähullumiehet. Nyt osuus on vähintään 10x, todnäk enemmän.

 

Haluaisin vaan tietää missä kohtaa ongelmasta tulee yhteiskunnallinen ongelma vai tuleeko koskaan.

Ei tule koskaan, päinvastoin on yhteiskunnallinen ongelma kun heikompi aines lisääntyy. Mitä vähemmän sitä tapahtuu sen parempi

Juuri se heikompi aines lisääntyy. Ai et haluakaan tästä uutta Afganistania? 

Ei. Suomalainen insel on heikompaa ainesta kuin maahanmuuttajat, vaikka he olisivat mielstäsi väärän värisiä tai puhuisivat väärää kieltä.

Erittäin mielenkiintoista kyllä että suomalainen korkeasti koulutettu it-inssi 10k kuussa palkalla on heikompaa ainesta kun lukutaidoton lampaannussija tällä argumentilla.

Paitsi että hän puhui inceleistä, ei korkeasti koulutetuista insseistä.

Tuollainen tahallinen väärinkäsittäminen ja peittelemätön rasismi eivät hirveästi paranna miehen kuvaa naisen silmissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/586 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vtut on, Suomen sosiaalihuolto vastaa just näiden miesten äpäristä, koska muutoin lapset eivät saisi mitään, eli se isä ryyppäisi nekin rahat, mitä yhteiskunta sinne suuntaan laukoo. Sen päälle se isi lyö lasten äitiä, pahoinpitelee tai kiristää lapsia ja yrittää nostaa itseään jollekin palkintopallille ja esiintyy sovituissa tapaamisissa kuin Wille Rydman.

Vierailija
544/586 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on naisten oma ongelma, jos on varaa olla ronkeli. 

Ei ole siinä vaiheessa joskun syntyvyys on laskenut jo niin alas että suomalaiset katoavat maan päältä.

Tajuatko? Siis suomalaiset katoavat kokonaan, vain koska nykynaiselle ei mikään riitä.

 

Silloin todellakin kriteerit ovat liian suuret jos se johtaa koko sivilisaation katoon. Toki meidät korvaa vahvempi kulttuuri.

Voihan miehet parantaa tasoaan, se ei paljoa vaadi. On sellainen, että nainen huomaa, miten siinä on hyvä mies puolisoksi ja lasten isäksi.

Yksinkertaisen ihmisen postaus. Mies voi parantaa tasoaan, mutta se rima nousee jatkuvasti. Vaatimukset kasvavat. 

 

Naisetkin voisivat laihduttaa. Ja reippaasti.

Millähän tavalla se rima muka nousee ja jos nouseekin, miksi se on ongelma vain naisten kohdalla? Miksi heidän pitäisi tyytyä huonoon ja miesten ei?

Mukavaa myös, että viestisi lopussa heität saman tien esimerkin siitä, miksi sinä ja muut surkkumiehet olette ilman naista.

Kuinka pihalla täytyy olla jos ei ole huomannut miten miehen täytyy olla enemmän ja enemmän jatkuvasti?

 

Pitää olla 183cm+. Se oli hetki sitten 180cm+ Se oli hetki sitten 175cm+. Se oli hetki sitten 170cm+....

 

Mukavaa myös, että viestisi lopussa heität saman tien esimerkin siitä, miksi sinä ja muut tyhmeliininaiset ajatte koko yhteiskunnan tuhoon.

Onko heittää ihan oikeitakin "kohtuuttomia" vaatimuksia, joita miehet kohtaa, eikä vain pituutta? Muutenkin sairasta valittaa että nainen haluaa pitkän miehen kun miehet itsekin tämän tästä vaativat naisilta nuoruutta, hoikkuutta jne.

Mukavaa on huomata, ettet sitten myöskään osaa vastata kuin epämääräisellä "tyhmät naiset tuhoaa Suomen" -fraasilla, kun huomautin miten asiattomalla laihdutuskäskyllä paljastit miksi sinunkaltaisilla miehillä ei ole vientiä. Märiset siitä että nainen X haluaa tietyn mittaisen miehen mutta samalla itse sanot naisia läskeiksi.

Tätä väittelyä on turha käydä, koska äärimmäisen harva nainen pystyy edes kuvittelemaan mitä meno pariutumisleikeissä on miehenä. Eräs influensseri-nainen yritti päästä treffeille miehenä ja sai niin paljon paskaa niskaan naisilta että teki itsemurhan. 

Tavallisilla miehillä ei ole mitään ongelmia löytää sopivaa kumppania.

Romahtanut syntyvyys ja nuorten miesten incel-epidemia on siis vain sattumaa? 

Naiset ovat ymmärtäneet vaatia parempaa kuin pelkkää paskaa. Miksi heidän pitäisi uhrata vapauksiaan ja tinkiä tasostaan surkimusmiesten eduksi? Jos syntyvyys laskee sen seurauksena niin voi voi. En minä ainakaan uhraisi ainoaa elämääni olemalla jonkun satunnaisen miehen kanssa vain jotta lapsia tulisi.

Et näe ongelmaa kun surkimusmiesten osuus nousee 80-90%? Ihan mielenkiinnosta kysyn.

En näe tuollaista "ongelmaa" koska noiden ap:n ja muiden vastaavien apinoiden osuus ei ole edes lähellä tuollaisia lukuja. He ovat pieni ja sitäkin äänekkäämpi vähemmistö, joka luulee puhuvansa koko miessukupuolen puolesta. Eivät reppanat joko kehtaa tunnustaa kuuluvansa siihen paskimpaan marginaaliin tai sitten luulevat aidosti kaikkien miesten olevan samanlaisia kuin he itse.

Selvä enemmistö miehistä ei ole heidän kaltaisiaan, päin vastoin. Useimmat ovat riittävän kunnollisia sekä ihmisinä että potentiaalisina kumppaneina. 

Todellisuudessa se osuus nousee jatkuvasti isompaan. Sotien jälkeen ilman naista jäi joku bottom-2% kylähullumiehet. Nyt osuus on vähintään 10x, todnäk enemmän.

 

Haluaisin vaan tietää missä kohtaa ongelmasta tulee yhteiskunnallinen ongelma vai tuleeko koskaan.

Ei koskaan, koska se ei ole yhteiskunnan ongelma, että miesten paskin vähemmistö jää omasta syystään vaille naista.

Miehin paskin väestö on aina jäänyt ilman naista ihan globaalisti. Ei se ole mikään  yhteiskunnallinen ongelma.

Toki mua vähän ärsyttää, että joudutaan elättämään kellari-inselit mutta ei kai sille mitään voi.

Ei ole ongelma vaikka miesten kelpaamaton osuus muuttuu yli 50%, tai yli 90%? Ihan mielenkiinnosta.

Ei, koska tuollainen skenaario on vain sinun ja muiden kelpaamattomien miesten mielikuvituksessa. Miksi meidän pitäisi välittää teidän neurooseistanne?

Ahaa, et kykene edes keskusteluun tai ajatteluun. Ei minunkaan pidä välittää tyhmistä, vanhoista, rumista tai lihavista naisista niin ei siinä sitten mitään.

Vierailija
545/586 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on naisten oma ongelma, jos on varaa olla ronkeli. 

Ei ole siinä vaiheessa joskun syntyvyys on laskenut jo niin alas että suomalaiset katoavat maan päältä.

Tajuatko? Siis suomalaiset katoavat kokonaan, vain koska nykynaiselle ei mikään riitä.

 

Silloin todellakin kriteerit ovat liian suuret jos se johtaa koko sivilisaation katoon. Toki meidät korvaa vahvempi kulttuuri.

Voihan miehet parantaa tasoaan, se ei paljoa vaadi. On sellainen, että nainen huomaa, miten siinä on hyvä mies puolisoksi ja lasten isäksi.

Yksinkertaisen ihmisen postaus. Mies voi parantaa tasoaan, mutta se rima nousee jatkuvasti. Vaatimukset kasvavat. 

 

Naisetkin voisivat laihduttaa. Ja reippaasti.

Millähän tavalla se rima muka nousee ja jos nouseekin, miksi se on ongelma vain naisten kohdalla? Miksi heidän pitäisi tyytyä huonoon ja miesten ei?

Mukavaa myös, että viestisi lopussa heität saman tien esimerkin siitä, miksi sinä ja muut surkkumiehet olette ilman naista.

Kuinka pihalla täytyy olla jos ei ole huomannut miten miehen täytyy olla enemmän ja enemmän jatkuvasti?

 

Pitää olla 183cm+. Se oli hetki sitten 180cm+ Se oli hetki sitten 175cm+. Se oli hetki sitten 170cm+....

 

Mukavaa myös, että viestisi lopussa heität saman tien esimerkin siitä, miksi sinä ja muut tyhmeliininaiset ajatte koko yhteiskunnan tuhoon.

Onko heittää ihan oikeitakin "kohtuuttomia" vaatimuksia, joita miehet kohtaa, eikä vain pituutta? Muutenkin sairasta valittaa että nainen haluaa pitkän miehen kun miehet itsekin tämän tästä vaativat naisilta nuoruutta, hoikkuutta jne.

Mukavaa on huomata, ettet sitten myöskään osaa vastata kuin epämääräisellä "tyhmät naiset tuhoaa Suomen" -fraasilla, kun huomautin miten asiattomalla laihdutuskäskyllä paljastit miksi sinunkaltaisilla miehillä ei ole vientiä. Märiset siitä että nainen X haluaa tietyn mittaisen miehen mutta samalla itse sanot naisia läskeiksi.

Tätä väittelyä on turha käydä, koska äärimmäisen harva nainen pystyy edes kuvittelemaan mitä meno pariutumisleikeissä on miehenä. Eräs influensseri-nainen yritti päästä treffeille miehenä ja sai niin paljon paskaa niskaan naisilta että teki itsemurhan. 

Tavallisilla miehillä ei ole mitään ongelmia löytää sopivaa kumppania.

Romahtanut syntyvyys ja nuorten miesten incel-epidemia on siis vain sattumaa? 

Naiset ovat ymmärtäneet vaatia parempaa kuin pelkkää paskaa. Miksi heidän pitäisi uhrata vapauksiaan ja tinkiä tasostaan surkimusmiesten eduksi? Jos syntyvyys laskee sen seurauksena niin voi voi. En minä ainakaan uhraisi ainoaa elämääni olemalla jonkun satunnaisen miehen kanssa vain jotta lapsia tulisi.

Et näe ongelmaa kun surkimusmiesten osuus nousee 80-90%? Ihan mielenkiinnosta kysyn.

En näe tuollaista "ongelmaa" koska noiden ap:n ja muiden vastaavien apinoiden osuus ei ole edes lähellä tuollaisia lukuja. He ovat pieni ja sitäkin äänekkäämpi vähemmistö, joka luulee puhuvansa koko miessukupuolen puolesta. Eivät reppanat joko kehtaa tunnustaa kuuluvansa siihen paskimpaan marginaaliin tai sitten luulevat aidosti kaikkien miesten olevan samanlaisia kuin he itse.

Selvä enemmistö miehistä ei ole heidän kaltaisiaan, päin vastoin. Useimmat ovat riittävän kunnollisia sekä ihmisinä että potentiaalisina kumppaneina. 

Todellisuudessa se osuus nousee jatkuvasti isompaan. Sotien jälkeen ilman naista jäi joku bottom-2% kylähullumiehet. Nyt osuus on vähintään 10x, todnäk enemmän.

 

Haluaisin vaan tietää missä kohtaa ongelmasta tulee yhteiskunnallinen ongelma vai tuleeko koskaan.

Ei tule koskaan, päinvastoin on yhteiskunnallinen ongelma kun heikompi aines lisääntyy. Mitä vähemmän sitä tapahtuu sen parempi

Juuri se heikompi aines lisääntyy. Ai et haluakaan tästä uutta Afganistania? 

Ei. Suomalainen insel on heikompaa ainesta kuin maahanmuuttajat, vaikka he olisivat mielstäsi väärän värisiä tai puhuisivat väärää kieltä.

Erittäin mielenkiintoista kyllä että suomalainen korkeasti koulutettu it-inssi 10k kuussa palkalla on heikompaa ainesta kun lukutaidoton lampaannussija tällä argumentilla.

Sillä mamulla on nainen mitä nussia.

Sulla on se lammas.

Inseliys tekee susta heikomman aineksen.

Vierailija
546/586 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi monen miehen taso ei riitä siihen, että he tekisivät naisen elämästä mukavampaa yhdessä kuin erikseen. Ymmärrän, että sellainen kiukuttaa, mutta tuo on yleensä vähimmäisvaatimus parisuhteetta ja muuta ajatellen. 

Samaa sanon miehenä naisista. Ongelma ei ole yksisuuntainen. Kiinnostuneita naisia on kyllä todella paljon, heitähän tulee vaikka sängyssä maaten ja puhelinta näpytellen, on parin tunnin päästä 5 naista oven takana odottamassa. Kyllä fiksusta miehestä tykätään, kysellään perään tavattaisko taas, oisko vielä kokeiltu olit tosi kiva. Mutta se on itseltäni nopeasti niin paljon pois että ei halua luvata kenellekkään mitään. Nainen on kuin vankila muuta ei ehdi tekemäänkään kuin olla vain sen naisen kanssa kun siihen kerran ryhtyy. Aika täydellinen saa nainen olla että on miehelle enemmän hyötyä kuin haittaa. M41

Heh. Näin kirjoittaa ihminen, jonka mielestä ihmisen arvo määräytyy hänestä saatavan hyödyn perusteella. Ootko koskaan ollut ihastunut? Rakastunut? Tiedätkö mitä ne edes tarkoittavat?

Ei. Olet täysin väärässä. Olen ollut naimisissa yli kymmenen vuotta narsistin naisen kanssa, menetin elämästäni ystävät, harrastukset, paljon paljon muutakin. Miksi ihmeessä en olisi erittäin tarkka siitä minkälainen naiseni on? Minulla ainakin on tärkeää että naisilla on kriteerit miehelle, mutta niin on itsellänikin naiselle. M41

Kirjoitit naisesta saatavasta hyödystä kyllä ihan itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
547/586 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tätä samaa tinderiulinaa. Nyyh. Miehet ovat saaneet täysin väärän kuvan itsestään läpi historian. Ei, nainen ei kuulu teille vaan nainen pitää ansaita. Elätte jossain historiassa näillä valituksillanne. Ja kyllä, voitte tästä syyttää feminismiä, joka opetti naisille tasa-arvoa, ettei olla jotain miehiä alempiarvoisia orjia.

Siitä ns. tasostaan riippumatta miehet haluaa kauniin ja hoikan naisen, mutta kun se oma taso vaan ei riitä moiseen. Sitten naristaan että naisetkin haluaa sen komean miehen, vaikka kummallakin toiveet loppujen lopuksi samantasoiset, riitti oma taso siihen tai ei.

"Nainen pitää ansaita".

Ja tasa-arvosta jankutat.

 

Tätähän se on, naiset porukassa nauraa kuinka miehet tekivät itsestään taas pellejä.

 

Esim. hääjuhlat: Morsia ryöstetään ja mies joutuu nolaamaan itsensä naisen takia kummankin suvun edessä. Esittää tyyntä kun kaikki nauravat.

 

Nainen ansaitaan ja mieheen on tyytyminen?

 

Miestä haukutaan kun käy kavereiden kanssa ulkona (p***ujuttuja ja kaljaa)

 

Kun soittaa jotain instrumenttia (keskenkasvuinen kakara)

 

Kun haaveilee autosta (keskenkasvuinen kakara)

 

Mutta ainahan voidaan "me yhdessä" päättää hommata koira, designlamppuja, ikea-krääsää...

 

Ja on varmasti ansaittu nämä kaikki palstojen  haukut kaljuuntumisesta vaatetukseen.

 

No mutta onneks on juotavaa ja uus volvo, ne ei valita 😎

Vierailija
548/586 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on naisten oma ongelma, jos on varaa olla ronkeli. 

Ei ole siinä vaiheessa joskun syntyvyys on laskenut jo niin alas että suomalaiset katoavat maan päältä.

Tajuatko? Siis suomalaiset katoavat kokonaan, vain koska nykynaiselle ei mikään riitä.

 

Silloin todellakin kriteerit ovat liian suuret jos se johtaa koko sivilisaation katoon. Toki meidät korvaa vahvempi kulttuuri.

Voihan miehet parantaa tasoaan, se ei paljoa vaadi. On sellainen, että nainen huomaa, miten siinä on hyvä mies puolisoksi ja lasten isäksi.

Yksinkertaisen ihmisen postaus. Mies voi parantaa tasoaan, mutta se rima nousee jatkuvasti. Vaatimukset kasvavat. 

 

Naisetkin voisivat laihduttaa. Ja reippaasti.

Millähän tavalla se rima muka nousee ja jos nouseekin, miksi se on ongelma vain naisten kohdalla? Miksi heidän pitäisi tyytyä huonoon ja miesten ei?

Mukavaa myös, että viestisi lopussa heität saman tien esimerkin siitä, miksi sinä ja muut surkkumiehet olette ilman naista.

Kuinka pihalla täytyy olla jos ei ole huomannut miten miehen täytyy olla enemmän ja enemmän jatkuvasti?

 

Pitää olla 183cm+. Se oli hetki sitten 180cm+ Se oli hetki sitten 175cm+. Se oli hetki sitten 170cm+....

 

Mukavaa myös, että viestisi lopussa heität saman tien esimerkin siitä, miksi sinä ja muut tyhmeliininaiset ajatte koko yhteiskunnan tuhoon.

Onko heittää ihan oikeitakin "kohtuuttomia" vaatimuksia, joita miehet kohtaa, eikä vain pituutta? Muutenkin sairasta valittaa että nainen haluaa pitkän miehen kun miehet itsekin tämän tästä vaativat naisilta nuoruutta, hoikkuutta jne.

Mukavaa on huomata, ettet sitten myöskään osaa vastata kuin epämääräisellä "tyhmät naiset tuhoaa Suomen" -fraasilla, kun huomautin miten asiattomalla laihdutuskäskyllä paljastit miksi sinunkaltaisilla miehillä ei ole vientiä. Märiset siitä että nainen X haluaa tietyn mittaisen miehen mutta samalla itse sanot naisia läskeiksi.

Tätä väittelyä on turha käydä, koska äärimmäisen harva nainen pystyy edes kuvittelemaan mitä meno pariutumisleikeissä on miehenä. Eräs influensseri-nainen yritti päästä treffeille miehenä ja sai niin paljon paskaa niskaan naisilta että teki itsemurhan. 

Tavallisilla miehillä ei ole mitään ongelmia löytää sopivaa kumppania.

Romahtanut syntyvyys ja nuorten miesten incel-epidemia on siis vain sattumaa? 

Naiset ovat ymmärtäneet vaatia parempaa kuin pelkkää paskaa. Miksi heidän pitäisi uhrata vapauksiaan ja tinkiä tasostaan surkimusmiesten eduksi? Jos syntyvyys laskee sen seurauksena niin voi voi. En minä ainakaan uhraisi ainoaa elämääni olemalla jonkun satunnaisen miehen kanssa vain jotta lapsia tulisi.

Et näe ongelmaa kun surkimusmiesten osuus nousee 80-90%? Ihan mielenkiinnosta kysyn.

En näe tuollaista "ongelmaa" koska noiden ap:n ja muiden vastaavien apinoiden osuus ei ole edes lähellä tuollaisia lukuja. He ovat pieni ja sitäkin äänekkäämpi vähemmistö, joka luulee puhuvansa koko miessukupuolen puolesta. Eivät reppanat joko kehtaa tunnustaa kuuluvansa siihen paskimpaan marginaaliin tai sitten luulevat aidosti kaikkien miesten olevan samanlaisia kuin he itse.

Selvä enemmistö miehistä ei ole heidän kaltaisiaan, päin vastoin. Useimmat ovat riittävän kunnollisia sekä ihmisinä että potentiaalisina kumppaneina. 

Todellisuudessa se osuus nousee jatkuvasti isompaan. Sotien jälkeen ilman naista jäi joku bottom-2% kylähullumiehet. Nyt osuus on vähintään 10x, todnäk enemmän.

 

Haluaisin vaan tietää missä kohtaa ongelmasta tulee yhteiskunnallinen ongelma vai tuleeko koskaan.

Ei koskaan, koska se ei ole yhteiskunnan ongelma, että miesten paskin vähemmistö jää omasta syystään vaille naista.

Miehin paskin väestö on aina jäänyt ilman naista ihan globaalisti. Ei se ole mikään  yhteiskunnallinen ongelma.

Toki mua vähän ärsyttää, että joudutaan elättämään kellari-inselit mutta ei kai sille mitään voi.

Ei ole ongelma vaikka miesten kelpaamaton osuus muuttuu yli 50%, tai yli 90%? Ihan mielenkiinnosta.

Ei, koska tuollainen skenaario on vain sinun ja muiden kelpaamattomien miesten mielikuvituksessa. Miksi meidän pitäisi välittää teidän neurooseistanne?

Sitäpaitsi, lisäisin että, jos 90% miehistä olisi inseleitä, olisi pahempiakin ongelmia. 90% miehistä ei kävisi töissä ja haaveilisi naisten rais kaamisista ja tappamisista. Siinä pitäisi yhteiskunnan rakenteiden muuttua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
549/586 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkeehän sen Jere Karalahdestakin, millaisista miehistä naiset kostuvat.

Sano suoraan että haaveilet miehenä Karalahdesta. 

Tämä on taas tyypillistä. Jos tuo esille naisten epärealistiset odotukset, niin aletaan vihjailla homoudesta. Moni näistä nirsoista naisista sitten valittaa viiskympoisenä, että kaduttaa, kun ei tullut tehtyä lapsia, kun ei sitä oikeaa miestä löytynyt hänelle.

Höpöhöpö. Lastentekoon ei miestä tarvitse elämäänsä kelpuuttaa. 

Moni on kuitenkin niin vanhanaikainen , että haaveilee ydinperheestä,  vaikka mediassa nousee korostetusti esille vain sateenkaariperheet tai yhden vanhemman perheet.

Lepakko perheessä lapselle vääristyy kuva, millainen on normaali elämä. Isä on lapselle aina ehdottoman tärkeä. 

Sääli niitä lapsia, jotka elävät lesbojen kanssa ilman isän mallia.

Täh? Tunnen kaksi ihmistä jotka ovat kasvaneet kahden äidin kanssa. Mies ja nainen. Molemmat ovat pärjänneet elämässä oikein hyvin; kouluttautuneet pitkälle, menneet naimisiin (heteroita molemmat), ja kasvattaneet lapsia, työurillaankin menestyvät. Toisella heistä on jo lapsenlapsiakin, toinen on nuorempi ja hänen lapsensa asuvat vielä kotona. Fiksuja ovat kaikki! 

Ihania ihmisiä molemmat, tasapainoisia ja tunnetaitoisia. 

Joo ei miestä perheeseen tarvita.

Ei tarvitakaan. Perheeseen tarvitaan vastuullisia aikuisia, aivan sukupuoleen katsomatta. 

Vierailija
550/586 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ei tarvitse alentaa rimaansa, vaan AP:n pitää tyytyä siihen mitä omalla markkina-arvollaan saa. Olet yliarvioinut itsesi, AP. Miksei sulle kelpaa omantasoisesi nainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
551/586 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena en halua enää parisuhdetta kenenkään kanssa. Palstakin sen todistaa kuinka ilkeästi ihmiset puhuvat ja huomauttelevat asioista. Haluan asua yksin.

Vierailija
552/586 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on naisten oma ongelma, jos on varaa olla ronkeli. 

Ei ole siinä vaiheessa joskun syntyvyys on laskenut jo niin alas että suomalaiset katoavat maan päältä.

Tajuatko? Siis suomalaiset katoavat kokonaan, vain koska nykynaiselle ei mikään riitä.

 

Silloin todellakin kriteerit ovat liian suuret jos se johtaa koko sivilisaation katoon. Toki meidät korvaa vahvempi kulttuuri.

Voihan miehet parantaa tasoaan, se ei paljoa vaadi. On sellainen, että nainen huomaa, miten siinä on hyvä mies puolisoksi ja lasten isäksi.

Yksinkertaisen ihmisen postaus. Mies voi parantaa tasoaan, mutta se rima nousee jatkuvasti. Vaatimukset kasvavat. 

 

Naisetkin voisivat laihduttaa. Ja reippaasti.

Millähän tavalla se rima muka nousee ja jos nouseekin, miksi se on ongelma vain naisten kohdalla? Miksi heidän pitäisi tyytyä huonoon ja miesten ei?

Mukavaa myös, että viestisi lopussa heität saman tien esimerkin siitä, miksi sinä ja muut surkkumiehet olette ilman naista.

Kuinka pihalla täytyy olla jos ei ole huomannut miten miehen täytyy olla enemmän ja enemmän jatkuvasti?

 

Pitää olla 183cm+. Se oli hetki sitten 180cm+ Se oli hetki sitten 175cm+. Se oli hetki sitten 170cm+....

 

Mukavaa myös, että viestisi lopussa heität saman tien esimerkin siitä, miksi sinä ja muut tyhmeliininaiset ajatte koko yhteiskunnan tuhoon.

Onko heittää ihan oikeitakin "kohtuuttomia" vaatimuksia, joita miehet kohtaa, eikä vain pituutta? Muutenkin sairasta valittaa että nainen haluaa pitkän miehen kun miehet itsekin tämän tästä vaativat naisilta nuoruutta, hoikkuutta jne.

Mukavaa on huomata, ettet sitten myöskään osaa vastata kuin epämääräisellä "tyhmät naiset tuhoaa Suomen" -fraasilla, kun huomautin miten asiattomalla laihdutuskäskyllä paljastit miksi sinunkaltaisilla miehillä ei ole vientiä. Märiset siitä että nainen X haluaa tietyn mittaisen miehen mutta samalla itse sanot naisia läskeiksi.

Tätä väittelyä on turha käydä, koska äärimmäisen harva nainen pystyy edes kuvittelemaan mitä meno pariutumisleikeissä on miehenä. Eräs influensseri-nainen yritti päästä treffeille miehenä ja sai niin paljon paskaa niskaan naisilta että teki itsemurhan. 

Ja voit varmaan antaa vähän lisätietoa kuka tämä influensseri edes oli? 

Ihan oikeasti, luuletko kenenkään uskovan tuota paskaa? Tinder ja muut ovat julmia, useimmilla miehillä ei ole sellaista vuorta kiivettävänä kuin väität.

https://youtube.com/shorts/_PZXeXUYfYU?si=Pzrci3eyk7LmHihm

 

Norah Vincent, a journalist and author who disguised herself as a man for 18 months to explore the male experience, died by medically assisted suicide on July 6, 2022, at the age of 53. Her undercover experiment, which included dating women, was detailed in her 2006 book, Self-Made Man.

 

Jaa et uskonut? Ignorance is a bliss.

En tiedä onko tuo tubettaja influensseri, mutta Vincentin kirjaa ei ainakaan ole lukenut. 

Deittailu ei siinä ollut pääosassa ja "miehenä" häntä pidettiin homona. Kirjoittaja oli lesbo, eikä naisena deittaillut miehiä. 

 

Kirja kun on julkaistu 2006 ja tapahtumat ovat 2000-luvun alusta niin vertailukohde ei nyt suomalaisen nykyvaatimusten kanssa kohtaa. 

 

Toki kannattaa lukea edes mistä kirja kertoo tai jopa kirja. 

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Norah_Vincent

https://en.wikipedia.org/wiki/Self-Made_Man_(book)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
553/586 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on naisten oma ongelma, jos on varaa olla ronkeli. 

Ei ole siinä vaiheessa joskun syntyvyys on laskenut jo niin alas että suomalaiset katoavat maan päältä.

Tajuatko? Siis suomalaiset katoavat kokonaan, vain koska nykynaiselle ei mikään riitä.

 

Silloin todellakin kriteerit ovat liian suuret jos se johtaa koko sivilisaation katoon. Toki meidät korvaa vahvempi kulttuuri.

Voihan miehet parantaa tasoaan, se ei paljoa vaadi. On sellainen, että nainen huomaa, miten siinä on hyvä mies puolisoksi ja lasten isäksi.

Yksinkertaisen ihmisen postaus. Mies voi parantaa tasoaan, mutta se rima nousee jatkuvasti. Vaatimukset kasvavat. 

 

Naisetkin voisivat laihduttaa. Ja reippaasti.

Millähän tavalla se rima muka nousee ja jos nouseekin, miksi se on ongelma vain naisten kohdalla? Miksi heidän pitäisi tyytyä huonoon ja miesten ei?

Mukavaa myös, että viestisi lopussa heität saman tien esimerkin siitä, miksi sinä ja muut surkkumiehet olette ilman naista.

Kuinka pihalla täytyy olla jos ei ole huomannut miten miehen täytyy olla enemmän ja enemmän jatkuvasti?

 

Pitää olla 183cm+. Se oli hetki sitten 180cm+ Se oli hetki sitten 175cm+. Se oli hetki sitten 170cm+....

 

Mukavaa myös, että viestisi lopussa heität saman tien esimerkin siitä, miksi sinä ja muut tyhmeliininaiset ajatte koko yhteiskunnan tuhoon.

Onko heittää ihan oikeitakin "kohtuuttomia" vaatimuksia, joita miehet kohtaa, eikä vain pituutta? Muutenkin sairasta valittaa että nainen haluaa pitkän miehen kun miehet itsekin tämän tästä vaativat naisilta nuoruutta, hoikkuutta jne.

Mukavaa on huomata, ettet sitten myöskään osaa vastata kuin epämääräisellä "tyhmät naiset tuhoaa Suomen" -fraasilla, kun huomautin miten asiattomalla laihdutuskäskyllä paljastit miksi sinunkaltaisilla miehillä ei ole vientiä. Märiset siitä että nainen X haluaa tietyn mittaisen miehen mutta samalla itse sanot naisia läskeiksi.

Tätä väittelyä on turha käydä, koska äärimmäisen harva nainen pystyy edes kuvittelemaan mitä meno pariutumisleikeissä on miehenä. Eräs influensseri-nainen yritti päästä treffeille miehenä ja sai niin paljon paskaa niskaan naisilta että teki itsemurhan. 

Ja voit varmaan antaa vähän lisätietoa kuka tämä influensseri edes oli? 

Ihan oikeasti, luuletko kenenkään uskovan tuota paskaa? Tinder ja muut ovat julmia, useimmilla miehillä ei ole sellaista vuorta kiivettävänä kuin väität.

https://youtube.com/shorts/_PZXeXUYfYU?si=Pzrci3eyk7LmHihm

 

Norah Vincent, a journalist and author who disguised herself as a man for 18 months to explore the male experience, died by medically assisted suicide on July 6, 2022, at the age of 53. Her undercover experiment, which included dating women, was detailed in her 2006 book, Self-Made Man.

 

Jaa et uskonut? Ignorance is a bliss.

En tiedä onko tuo tubettaja influensseri, mutta Vincentin kirjaa ei ainakaan ole lukenut. 

Deittailu ei siinä ollut pääosassa ja "miehenä" häntä pidettiin homona. Kirjoittaja oli lesbo, eikä naisena deittaillut miehiä. 

 

Kirja kun on julkaistu 2006 ja tapahtumat ovat 2000-luvun alusta niin vertailukohde ei nyt suomalaisen nykyvaatimusten kanssa kohtaa. 

 

Toki kannattaa lukea edes mistä kirja kertoo tai jopa kirja. 

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Norah_Vincent

https://en.wikipedia.org/wiki/Self-Made_Man_(book)

Niin siis on syytä huomata että nykyään asiat ovat 10x huonommin miehille. Asiat eivät todellakaan helpompaan suuntaan ole muuttuneet.

Vierailija
554/586 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on naisten oma ongelma, jos on varaa olla ronkeli. 

Ei ole siinä vaiheessa joskun syntyvyys on laskenut jo niin alas että suomalaiset katoavat maan päältä.

Tajuatko? Siis suomalaiset katoavat kokonaan, vain koska nykynaiselle ei mikään riitä.

 

Silloin todellakin kriteerit ovat liian suuret jos se johtaa koko sivilisaation katoon. Toki meidät korvaa vahvempi kulttuuri.

Voihan miehet parantaa tasoaan, se ei paljoa vaadi. On sellainen, että nainen huomaa, miten siinä on hyvä mies puolisoksi ja lasten isäksi.

Yksinkertaisen ihmisen postaus. Mies voi parantaa tasoaan, mutta se rima nousee jatkuvasti. Vaatimukset kasvavat. 

 

Naisetkin voisivat laihduttaa. Ja reippaasti.

Millähän tavalla se rima muka nousee ja jos nouseekin, miksi se on ongelma vain naisten kohdalla? Miksi heidän pitäisi tyytyä huonoon ja miesten ei?

Mukavaa myös, että viestisi lopussa heität saman tien esimerkin siitä, miksi sinä ja muut surkkumiehet olette ilman naista.

Kuinka pihalla täytyy olla jos ei ole huomannut miten miehen täytyy olla enemmän ja enemmän jatkuvasti?

 

Pitää olla 183cm+. Se oli hetki sitten 180cm+ Se oli hetki sitten 175cm+. Se oli hetki sitten 170cm+....

 

Mukavaa myös, että viestisi lopussa heität saman tien esimerkin siitä, miksi sinä ja muut tyhmeliininaiset ajatte koko yhteiskunnan tuhoon.

Onko heittää ihan oikeitakin "kohtuuttomia" vaatimuksia, joita miehet kohtaa, eikä vain pituutta? Muutenkin sairasta valittaa että nainen haluaa pitkän miehen kun miehet itsekin tämän tästä vaativat naisilta nuoruutta, hoikkuutta jne.

Mukavaa on huomata, ettet sitten myöskään osaa vastata kuin epämääräisellä "tyhmät naiset tuhoaa Suomen" -fraasilla, kun huomautin miten asiattomalla laihdutuskäskyllä paljastit miksi sinunkaltaisilla miehillä ei ole vientiä. Märiset siitä että nainen X haluaa tietyn mittaisen miehen mutta samalla itse sanot naisia läskeiksi.

Tätä väittelyä on turha käydä, koska äärimmäisen harva nainen pystyy edes kuvittelemaan mitä meno pariutumisleikeissä on miehenä. Eräs influensseri-nainen yritti päästä treffeille miehenä ja sai niin paljon paskaa niskaan naisilta että teki itsemurhan. 

Ja voit varmaan antaa vähän lisätietoa kuka tämä influensseri edes oli? 

Ihan oikeasti, luuletko kenenkään uskovan tuota paskaa? Tinder ja muut ovat julmia, useimmilla miehillä ei ole sellaista vuorta kiivettävänä kuin väität.

https://youtube.com/shorts/_PZXeXUYfYU?si=Pzrci3eyk7LmHihm

 

Norah Vincent, a journalist and author who disguised herself as a man for 18 months to explore the male experience, died by medically assisted suicide on July 6, 2022, at the age of 53. Her undercover experiment, which included dating women, was detailed in her 2006 book, Self-Made Man.

 

Jaa et uskonut? Ignorance is a bliss.

En tiedä onko tuo tubettaja influensseri, mutta Vincentin kirjaa ei ainakaan ole lukenut. 

Deittailu ei siinä ollut pääosassa ja "miehenä" häntä pidettiin homona. Kirjoittaja oli lesbo, eikä naisena deittaillut miehiä. 

 

Kirja kun on julkaistu 2006 ja tapahtumat ovat 2000-luvun alusta niin vertailukohde ei nyt suomalaisen nykyvaatimusten kanssa kohtaa. 

 

Toki kannattaa lukea edes mistä kirja kertoo tai jopa kirja. 

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Norah_Vincent

https://en.wikipedia.org/wiki/Self-Made_Man_(book)

Niin siis on syytä huomata että nykyään asiat ovat 10x huonommin miehille. Asiat eivät todellakaan helpompaan suuntaan ole muuttuneet.

No ei ole. Miehet löytää kumppaneita jatkuvasti. Mun velikin meni juuri naimisiin.

Jos sulla on vaikeuksia löytää kumppania, sä et ole tavallinen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
555/586 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minunkin rima on liian korkealla, vaikka olen 60 täyttänyt mies. En huoli nuorta (alle 50), vanhaapiikaa, ylipainoista, reilusti tatuoitua, monikulttuurista(paitsi pitkän tutustumisen jälkeen), lemmikkieläimiä omistavaa tai valehtelevaa naista. Myöskään pahasti velkaantuneet tai narsistiset aktiivisomettajat eivät kelpaa. Onkohan enää ketään jäljellä? Pitkä liitto takana ja aikuiset lapset jo omillaan, elämä hymyilee. Voiko joku nainen enää hymyä leventää?

Vierailija
556/586 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. hääjuhlat: Morsia ryöstetään ja mies joutuu nolaamaan itsensä naisen takia kummankin suvun edessä. Esittää tyyntä kun kaikki nauravat.

Naimisiin voi mennä ilman mitään hääjuhlia tai hääleikkejä. Naimisiinkaan ei ole mikään pakko mennä, voi asua yhdessä tai erikseen vaikka on parisuhteessa. Ei pidä tehdä yksinkertaisesta asiasta vaikeaa.

Vierailija
557/586 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinillä ei ole eimaa ja tulee virhettä helpommin koettua mistä aletaan rimaa nostella. 

Vierailija
558/586 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni monen naisen rima on aivan liian matalalla ja sen näkee kaikkein selvimmin siitä, miten arjessa siedetään asioita, joita ei ikinä hyväksyttäisi vaikkapa parhaalta ystävältä tai työpaikalla. Se huomataan siitä, kun nainen muuttuu parisuhteessa ikään kuin projektipäälliköksi tai hoitajaksi, joka kantaa vastuun kodin ilmapiiristä, aikatauluista ja miehen tunne-elämästä, saaden vastineeksi vain passiivista läsnäoloa. Matala rima paljastuu siinä hetkessä, kun tavallisesta, aikuisen ihmisen peruskäytöksestä,  kuten lupauksien pitämisestä tai roskien viemisestä pyytämättä, tehdään valtava sankariteko, josta ollaan ylitsevuotavan kiitollisia. Se näkyy jatkuvana pahan mielen ja välinpitämättömyyden selittelynä parhain päin sekä omien tarpeiden pienentämisenä, jotta toiselle ei vain tulisi epämukava olo. Lopputuloksena nainen on suhteessa jatkuvasti henkisesti yksin ja kuormittunut, mutta silti hän jää paikoilleen, koska on oppinut tyytymään pelkkiin muruihin ja pelkää, että vaatimalla enemmän hän on liian vaikea tai hankala kumppani.

Mä en jotenkin niellä sitä "nainen on oppinut". Olen itse nainen ja jos en tykkää jostain, sanon sen ääneen. Puolisoni on kiltti, mutta osaa olla myös jämäkkä. Naisten täytyy ottaa omasta käyttäytymisestä vastuu, lopettaa uhriutuminen ja passiivisagressiivisuuden harrastaminen. Nykyaikana on netti täynnä tietoa, kirjoja...ei voi olla näin, että ei uskalleta mitään sanoa ja kaikessa on patriarkaatti syyllinen. Sekä miehet että naiset ovat vastuussa siitä, että toksiset ajatusmallit eivät häviää mihinkään. Jos sua kohdellaan huonosti tai jos et tykkää jostain, ava se suu. Miehiä ei voi samanaikaisesti soimata ja vaatia heiltä ymmärrystä. Näitä miehiä kasvattavat naiset ja miehet molemmat. 

Vierailija
559/586 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele että olet yksin ja hyvä niin. Sinun kaltaisten ei tarvitse pariutua eikä lisääntyä. Hienoa että naisilla on rima korkealla, vielä parempaa on jos ei ole minkäänlaista miestä ruikuttamassa. 

Vierailija
560/586 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on naisten oma ongelma, jos on varaa olla ronkeli. 

Ei ole siinä vaiheessa joskun syntyvyys on laskenut jo niin alas että suomalaiset katoavat maan päältä.

Tajuatko? Siis suomalaiset katoavat kokonaan, vain koska nykynaiselle ei mikään riitä.

 

Silloin todellakin kriteerit ovat liian suuret jos se johtaa koko sivilisaation katoon. Toki meidät korvaa vahvempi kulttuuri.

Miksi naisten pitäisi kelpuuttaa paskoja miehiä vain jotta suomalaiset kansana säilyisivät olemassa? Aika sairasta syyttää sukupuutosta naisia, jotka ovat (muka) liian ronkeleita, samalla kun et vaadi miehiltä mitään. Miesten pitää itse olla parempia, eikä se tarkoita mitään supersankaria. Se tarkoittaa naista kaltaisenaan ihmisenä kohtelevaa, tasapainoista miestä, joka ei syytä muita ongelmistaan ja ajattelee muutakin kuin seksiä ja omaa napaansa.

Jos kerran miehet eivät pane omaa kortta kekoon maansa hyväksi, niin suomalaiset saavatkin kadota maan päältä. Ei ole mitään syytä miksi vain naisten pitäisi tulla vastaan ja miesten ei.

Suomalainen mies nyt sattuu olemaan globaalisti jotain top-10% helposti. Pitkä, koulutettu, valkoinen, naisia hyvin kohteleva, tasa-arvoon uskova...kuuminta hottia kaikkialla muualla paitsi kotosuomessa. Kokeilisit vaikka Intiaa hetkeksi niin voisi tulla suomimiestä ikävä. 

 

Jos globaali top-10% ei kelpaa, niin kyllä, vika on silloin naisissa. 

Arvaa mitä? Myös suomalaiset naiset on erittäin koulutettuja ja pärjääviä monella mittarilla maailmassa. Mitä se tarkoittaa? On vara valita. 

Naisilla nyt on varaa valita vaikkei jaksaisi sängystä nousta aamulla. Siitä pitää huolen suotuisa tilanne markkinoilla. Mutta kun maa muuttuu islamilaiseksi kalifaatiksi 20 vuoden jälkeen, maailman etuoikeutetuin naisoletettu saa sitä mitä tilaa ja ansaitsee. 

Sitten tavismiehillekin määrätään vaimoksi ihan kuka tahansa, joten tyytykää siihen mitä saatte.

Huvittavia nämä, jotka uhoaa islamin, Venäjän, nazzien tai milloin minkäkin tahon aiheuttamalla tuholla. Ei yhtään paista katkeruus läpi.

Et taida uskaltaa iltalenkille itäkeskukseen? Put your money where your mouth is.

Käyn itiksessä säännöllisen epäsäännöllisesti. Ei siellä mitään pelättävää ole illallakaan. 😄 

Ihan tavallinen paikka jossa on tavallisia ihmisiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi