Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten rima on aivan liian korkealla miesten suhteen ja tämä aiheuttaa ongelmia yhteiskunnassa.

Vierailija
22.06.2026 |

Olen tavallinen mies. Käyn töissä, maksan laskuni, en juokse baareissa joka viikonloppu, en petä, en hakkaa naisia, en riehu humalassa. Olen kiltti, rauhallinen ja kohtelen ihmisiä asiallisesti. Silti tuntuu, ettei sillä ole mitään arvoa naisten mielestä.

Kaikkein turhauttavinta on se, että en kelpaa edes alhaisen tason naisille. En edes niille, jotka itse valittavat jatkuvasti siitä, ettei kukaan halua heitä. Heidänkin odotuksensa tuntuvat olevan vähintään pitkä, komea, hyväpalkkainen, jännä ja itsevarma mies. Tavallinen, kunnollinen mies ei kiinnosta enää naisia.

Sitten kun sanon, että minä puolestani pidän hoikista ja kauniista naisista, olen yhtäkkiä pinnallinen ja ilkeä. Miksi naisten vaatimukset ovat hyväksyttäviä, mutta miehen mieltymykset ovat ongelma?

Tuntuu siltä, että osa naisista on saanut täysin vääristyneen kuvan omasta markkina-arvostaan. Sosiaalinen media, feminismi ja deittisovellukset ovat luoneet illuusion, että jokainen ansaitsee sen yhden prosentin miehen eli sen miehen joka on lentäjälääkärimiesmalli vaikka nainen itse ei olisi edes kaunis. Samaan aikaan tavalliset miehet jäävät kokonaan näkymättömiksi, vaikka olisivat kuinka kunnollisia.

Ei ihme, että niin moni mies luovuttaa, jos mies uskaltaa sanoa ääneen haluavansa hoikan ja kauniin naisen, niin naiset heti tuomitsevat sen.

Kommentit (593)

Vierailija
261/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinulle tärkeimmät kriteerit ovat ulkoisia. Aika pinnallista, noin pidemmän päälle. 

Ehkäpä se on naisilla joita haluaisit sitten sama, he haluavat pitkän, lihaksikkaan ja komean miehet, miehen jota sinä et ole. No, ainahan voit hommata puhallettavan nuken, niitä voi ostaa just noilla sun tärkeimmillä kriteereillä ja ei tarvitse edes keskustella. Win win tilanne sulle. 

Vierailija
262/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun miettii nykynaisten käytöstä niin en yhtään ihmettele jos saavat pataansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun miettii nykynaisten käytöstä niin en yhtään ihmettele jos saavat pataansa.

Toivottavasti joku niistä nykynaisista potkii sua palleille. Olet ansainnut sen.

Vierailija
264/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niitä miehiä jotka ottaa puheeksi naisen itsekkyyden ja ovat uskollisia. 

 

Ja sitten on niitä miehiä jotka eivät ota, mutta hakevat tuon elämästään puuttuvan onnellisuuden osan panemalla muita. 🤷🏻‍

 

Jokainen valitsee itse.

Kuka mies on ottanut puheeksi naisten itsekkyyden? Kenen kanssa? Millaisen itsekkyyden? Jos joku mies väittää minua itsekkääksi, niin miksi ihmeessä tuhlaisin aikaani häneen?

Valitset siis hyvin koska säästät molemmat kärsimykseltä

Kerrotko esimerkkejä millainen nainen on itsekäs parisuhteessa ja miten itsekkyys ilmenee?

En kerro. Se pitää itse tietää sydämessään. 😊

Et siis osaa kertoa mitään tai olet laiska.

No vaikka niin sitten 😄

 

Tuo emoji saattaa olla verrattavissa palavaan dynamiittiin kun nainen on lukijana mutta.. 😸

Vierailija
265/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiahan on todellisuudessa päinvastoin ja naisten rima on edelleen liian matalalla, kun edelleen he ja lapset joutuvat henkisen ja fyysisen lähisuhdeväkivallan uhreiksi.

Vierailija
266/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En hakkaa naisia" oli vähän liian paljastava... Mieli siis tekisi hakata. Ja kun kuvailet unelmanaistasi, hän on hoikka ja kaunis. Oma kuvauksesi taas on: työssäkäyvä ja kiltti. Huomaatko ristiriitaa?  Entä jos ne työssäkäyvät naiset haluavat myös hoikan ja komean miehen - eikä kiltteydestä ja naisten lyömisestä puhuvaa tomppelia? 

Naiset tekevät sellaisen virheolettaman, että kaikki miehet ovat kilttejä, hyväkäytöksisiä eivätkä harrasta parisuhdeväkivaltaa. Näinhän ei ikävä kyllä ole ja olisi mielenkiintoista tietää mistä tällainen harhaluulo kumpuaa? Äidin puheet? Isän puheet? Naisille suunnattu media? Joku muu?

 

Moni väkivaltainen mies saa naisia, koska se heidän osittain verhottu aggressiivisuutensa ja ehdottomuutensa viehättää naisen liskoaivoja. Mutta sitten ei olekaan enää hauskaa kun jonkin riidan päätteeksi lentelee seinille tai saa nyrkistä naamaan. Kannattaisi arvostaa oikeasti kilttejä ja käyttäytyviä miehiä.

Ja sitten on koko joukko meitä naapurintyttönaisia, jotka eivät lue väkivaltaisia edes ihmisiksi ja joille ap:n kuvaus on ihan bare minimum. 

Minä en sanoisi ihan noinkaan. Normaalilla miehellä ei tule mieleenkään sanoa, että "ei hakkaa". Se, että katsoo asiakseen mainita tämän omana avunaan, kertoo että aihetta on ajateltu ja kovasti. 

 

Noin muuten listatut ominaisuudet ovat tosiaan sitä bare minimum, mistä joukosta aletaan rankata. 

 

Lisääntyminen on ihmisnaaralle vielä isompi riski kuin nisäkäsnaaraille yleensä, joten tottakai me olemme kranttuja. Jos metsäkaurisnaaras juoksuttaa pukin lähes henkihieveriin sen jälkeen, kun pukki on ensin otellut parhaasta reviriistä itsensä uuvuksiin muiden urosten kanssa, miksi meidän pitäisi tyytyä vähempään? 

Siksi, kun te olette ihmisiä ette eläimiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
267/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niitä miehiä jotka ottaa puheeksi naisen itsekkyyden ja ovat uskollisia. 

 

Ja sitten on niitä miehiä jotka eivät ota, mutta hakevat tuon elämästään puuttuvan onnellisuuden osan panemalla muita. 🤷🏻‍

 

Jokainen valitsee itse.

Kuka mies on ottanut puheeksi naisten itsekkyyden? Kenen kanssa? Millaisen itsekkyyden? Jos joku mies väittää minua itsekkääksi, niin miksi ihmeessä tuhlaisin aikaani häneen?

Valitset siis hyvin koska säästät molemmat kärsimykseltä

Kerrotko esimerkkejä millainen nainen on itsekäs parisuhteessa ja miten itsekkyys ilmenee?

En kerro. Se pitää itse tietää sydämessään. 😊

Et pysty sanomaan. 😄

Vierailija
268/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkeehän sen Jere Karalahdestakin, millaisista miehistä naiset kostuvat.

Sano suoraan että haaveilet miehenä Karalahdesta. 

Voitko väittää vastaan? Karalahdella ja kaltaisillaan likasangoilla on aina nainen kainalossa. Laske siitä.

Aika reppana nainen sillä nytkin on, joku rikollinen. Ei se ylemmän tason naista saa. Ainoastaan sellaisia reppanoita, jotka viehättyvät urheilutaustasta ja joilla ei kauheana päässä mitään liiku. Karalahdella ei ole mitään saumaa ylemmän keskiluokan naisiin. Duunareihin ja rikollisiin joutuu tyytymään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
269/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on miesten matala rima itsensä suhteen.
Hengitän, miksi en kelpaa?


Älä ole uliseva autisti - on neuvo jota noudattamalla 80% inceleitä voisi saada seuraa.

Vierailija
270/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se jotenkin aika surullista miten tietyt "sankarit" pääsee suhteesta toiseen, kohtelee naisia miten sattuu ja joskus jopa niin että tapahtuu jotain lopullista. Sitten ne miehet ketkä no ovat ns. normaaleja mutta se luonne on sitten tylsä- jää nuolemaan näppejään. Onhan sitä saanut päätänäsä pyöritellä kun näät naisten astuvan samaan ansaa useasti, mutta ehkä se tietty kusipäisyys (yhdistettynä kaikkeen muuhun) on vaan niin vastustamaton kombo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
271/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niitä miehiä jotka ottaa puheeksi naisen itsekkyyden ja ovat uskollisia. 

 

Ja sitten on niitä miehiä jotka eivät ota, mutta hakevat tuon elämästään puuttuvan onnellisuuden osan panemalla muita. 🤷🏻‍

 

Jokainen valitsee itse.

Kuka mies on ottanut puheeksi naisten itsekkyyden? Kenen kanssa? Millaisen itsekkyyden? Jos joku mies väittää minua itsekkääksi, niin miksi ihmeessä tuhlaisin aikaani häneen?

Valitset siis hyvin koska säästät molemmat kärsimykseltä

Kerrotko esimerkkejä millainen nainen on itsekäs parisuhteessa ja miten itsekkyys ilmenee?

En kerro. Se pitää itse tietää sydämessään. 😊

Et pysty sanomaan. 😄

Jahas 😄

Alex Gaudino, Watch Out

Vierailija
272/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä naisten rimoista, mutta hyviä ja järkeviä naisia ei oikein enää ole. Valtaosa liimaa muovinpaloja naamaansa. En voi ymmärtää.

Itse et ole ainakaan järjellä pilattu, jos kuvittelet valtaosan käyvän kauneusleikkauksissa.

Mutta kuten sanoit, et voi ymmärtää. Se on älystäsi siis kiinni.

Jos katselee netissä vain käsiteltyjä naisten naamoja ja vartaloita, alkaa helposti kuvittelemaan, että kaikki naiset tekee niin. Ei todellakaan tee. Kertoo vain ja ainoastaan siitä, ettei väitteen esittäjä poistu kotoaan koskaan ulkomaailmaan ja kaduille. Hikikomeroinkkeli toisin sanoen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
273/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä ne aiheutuneet yhteiskunnalliset ongelmat siis ovat?

No, jotkut äänekkäät inselit ei aio opiskella tai tehdä töitä, koska eivät saa naisia, mutta tuo tuskin haittaa yhteiskuntaa. 

Jotkut vihaiset inselit uhkailevat netissä naisia ja jos he joskus uskaltavat poistua kotoaan, saattavat toteuttaakin uhkauksiaan.  Toki nettiuhkailukin voi olla rikollista ja siitäkin on saatu tuomioita.

Jos sanotaan ihan suoraan, niin yhteiskuntamme on täyden romahduksen partaalla. Valtion budejetti on noin 95 miljardia ja siitä noin 12 miljardia on velkaa. Valtio on pystyssä velkojilleen noin 3v tulot. Tuo velkaraha joka otetaan käytetään talouden tuottamiseen ja kun se lopetettaneen velkojien toimesta, niin vaikutukset budjettiin on jäätävät 20-30 miljardia.

Siinä pitää sitten lopettaa koulutus, pelastus, turvallisuus, teiden ylläpito ja vielä leikata 50% terveydehuollosta päälle.

Tämä tarkoittanee sitä, että jos karhu tai se mies pahoinpitelee sinut sulla ei ole paikkaa josta pyytää apua ja vaikka raahaudut sairaalaan, niin jos ei ole käteistä et saa hoitoa ja jos kyseinen pahoinpitelijä oli mies, niin kukaan ei tee sille yhtään mitään.

Yhteiskuntaa haittaa siis ihan vtusti, ettei ole ydinperheitä vaan minimialistisia miehiä, jotka optimoivat verotuksensa alas. Naiset on yhteiskunnassa vahvasti saamapuolella ja julkinen sektori onkin valtava tulonsiirtohimmeli, jossa naiset leikkivät työntekoa ja saavat siitä sosiaaliturvaa.

Kirjoitan tämän sen takia, että minulla on perhe ja lapsia, mutten näe tätä naisten somenarsismiin sairastunutta yhteiskuntaa enää vaihtoehtona lapsilleni.

Vierailija
274/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun miettii nykynaisten käytöstä niin en yhtään ihmettele jos saavat pataansa.

Just sunlaisille kiitos, että myös jatkossa Suomi tulee tarvitsemaan ulkolaista työvoimaa. Tässäpä sulle mitalli -->🥇 Onneksi olkoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
275/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä ne aiheutuneet yhteiskunnalliset ongelmat siis ovat?

No, jotkut äänekkäät inselit ei aio opiskella tai tehdä töitä, koska eivät saa naisia, mutta tuo tuskin haittaa yhteiskuntaa. 

Jotkut vihaiset inselit uhkailevat netissä naisia ja jos he joskus uskaltavat poistua kotoaan, saattavat toteuttaakin uhkauksiaan.  Toki nettiuhkailukin voi olla rikollista ja siitäkin on saatu tuomioita.

Jos sanotaan ihan suoraan, niin yhteiskuntamme on täyden romahduksen partaalla. Valtion budejetti on noin 95 miljardia ja siitä noin 12 miljardia on velkaa. Valtio on pystyssä velkojilleen noin 3v tulot. Tuo velkaraha joka otetaan käytetään talouden tuottamiseen ja kun se lopetettaneen velkojien toimesta, niin vaikutukset budjettiin on jäätävät 20-30 miljardia.

Siinä pitää sitten lopettaa koulutus, pelastus, turvallisuus, teiden ylläpito ja vielä leikata 50% terveydehuollosta päälle.

Tämä tarkoittanee sitä, että jos karhu tai se mies pahoinpitelee sinut sulla ei ole paikkaa josta pyytää apua ja vaikka raahaudut sairaalaan, niin jos ei ole käteistä et saa hoitoa ja jos kyseinen pahoinpitelijä oli mies, niin kukaan ei tee sille yhtään mitään.

Yhteiskuntaa haittaa siis ihan vtusti, ettei ole ydinperheitä vaan minimialistisia miehiä, jotka optimoivat verotuksensa alas. Naiset on yhteiskunnassa vahvasti saamapuolella ja julkinen sektori onkin valtava tulonsiirtohimmeli, jossa naiset leikkivät työntekoa ja saavat siitä sosiaaliturvaa.

Kirjoitan tämän sen takia, että minulla on perhe ja lapsia, mutten näe tätä naisten somenarsismiin sairastunutta yhteiskuntaa enää vaihtoehtona lapsilleni.

Lukematta paskaa. Mitäpä jos kääntäisit syyttävän sormesi sinne, minne kuuluukin, eli miehiin. Kysy itseltäsi, miksi nainen valitsee ennemmin netin (tai koiran tai kissan tai laaman), eikä hyvää ja onnellista parisuhdetta? 

Vierailija
276/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se mene niinpäin, että rima on liian korkealla sillä, joka ei löydä kumppania?

Jos ei edes etsi kumppania, niin eihän silloin ole edes asettanut rimaa yhtään mihinkään.

Vierailija
277/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkeehän sen Jere Karalahdestakin, millaisista miehistä naiset kostuvat.

Sano suoraan että haaveilet miehenä Karalahdesta. 

Voitko väittää vastaan? Karalahdella ja kaltaisillaan likasangoilla on aina nainen kainalossa. Laske siitä.

Aika reppana nainen sillä nytkin on, joku rikollinen. Ei se ylemmän tason naista saa. Ainoastaan sellaisia reppanoita, jotka viehättyvät urheilutaustasta ja joilla ei kauheana päässä mitään liiku. Karalahdella ei ole mitään saumaa ylemmän keskiluokan naisiin. Duunareihin ja rikollisiin joutuu tyytymään. 

Mutta julkisuuden vuoksi voi tuostakin porukasta valita. Ja voihan joku ylemmän luokan nainen kokeilla rikollista jännämiestäkin.

Vierailija
278/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva nainen etsii uhriutunutta naisvihaajaa puolisokseen. Jos ap sinun väitteesi pitäisi paikkansa ei tässä maassa olisi esim. yhtään vähävaraista perhettä. Todellisuudessa vähävaraisia perheitä on pilvin pimein eli matalapalkkaiset ja jopa työttömätkin miehet ovat löytäneet naisen ja perustaneet perheen ja kyseessä on siis ihan nuoret perheet eli en puhu mistään +40 ihmisistä joilla aikuiset tai teini-ikäiset lapset.

 

Mutta onhan se vaikea katsoa peiliin ja myöntää, että vika on omassa luonteessa kun sitä on niin vaikea muuttaa.

Vierailija
279/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinä uhkailet aiheuttavasi ongelmia yhteiskunnassa?

Vierailija
280/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset eivät halua parisuhdetta. Ei siinä ole mitään ongelmaa.