Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten rima on aivan liian korkealla miesten suhteen ja tämä aiheuttaa ongelmia yhteiskunnassa.

Vierailija
22.06.2026 |

Olen tavallinen mies. Käyn töissä, maksan laskuni, en juokse baareissa joka viikonloppu, en petä, en hakkaa naisia, en riehu humalassa. Olen kiltti, rauhallinen ja kohtelen ihmisiä asiallisesti. Silti tuntuu, ettei sillä ole mitään arvoa naisten mielestä.

Kaikkein turhauttavinta on se, että en kelpaa edes alhaisen tason naisille. En edes niille, jotka itse valittavat jatkuvasti siitä, ettei kukaan halua heitä. Heidänkin odotuksensa tuntuvat olevan vähintään pitkä, komea, hyväpalkkainen, jännä ja itsevarma mies. Tavallinen, kunnollinen mies ei kiinnosta enää naisia.

Sitten kun sanon, että minä puolestani pidän hoikista ja kauniista naisista, olen yhtäkkiä pinnallinen ja ilkeä. Miksi naisten vaatimukset ovat hyväksyttäviä, mutta miehen mieltymykset ovat ongelma?

Tuntuu siltä, että osa naisista on saanut täysin vääristyneen kuvan omasta markkina-arvostaan. Sosiaalinen media, feminismi ja deittisovellukset ovat luoneet illuusion, että jokainen ansaitsee sen yhden prosentin miehen eli sen miehen joka on lentäjälääkärimiesmalli vaikka nainen itse ei olisi edes kaunis. Samaan aikaan tavalliset miehet jäävät kokonaan näkymättömiksi, vaikka olisivat kuinka kunnollisia.

Ei ihme, että niin moni mies luovuttaa, jos mies uskaltaa sanoa ääneen haluavansa hoikan ja kauniin naisen, niin naiset heti tuomitsevat sen.

Kommentit (593)

Vierailija
221/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä olikaan se ongelma yhteiskunnassa, jota tämä asia muka aiheuttaa?

Allu haluaa esittää omat ongelmansa koko yhteiskunnan ongelmana, koska itsetunto ei riitä tunnustamaan, että kyseessä on vaan hänen ihan hänestä itsestä johtuva ongelma.

Mahtavat on defenssit miehellä.

Vierailija
222/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset syrjii miehiä. Aina ja kaikessa on naisten mielestä miesten vika. 

Aviovaimot moittii miehiään monessa asiassa tuttavilleen. 

Miehet sen sijaan harvoin moittivat vaimojaan sauna illoissa. 

Miehet on joutunut alakynteen, naiset ovat ottaneet liikaa valtaa ja jyräävät miehiä.

Suomeksi: äippä käski sun siivota huoneesi tai et saa viikkorahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pärjää markkinoilla kunhan löytyy seksuaalisuus, mutta miehiltä vaaditaan jännyyttä, periksiantamattomuutta jne

224/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinunlaisten miesten takia en halua miestä ollenkaan. Pärjään yksinkin.

Vierailija
225/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, mikä aiheuttaa vaikeuksia yhteiskunnassa on miesten typeryys. Ei äly riitä kouluttautua ja huolehtia itsestään niin että pystyy luomaan itselleen hyvän elämän niin ettei tarvitse vonkua ettei kelpaa kenellekkään.

 

Nykyään on vaan niin, että yhä suurempi osa naisista luo oman elämänsä itse eikä tarvitse miestä yhtään mihinkään. Monesti mies on täysin turha riesa ja  tuo vaan hankaluuksia elämään, joten on helppo valita elää omaa elämää kissojen kanssa.

Tuo typeryys on aika outoa, koska iso osa miehistä kuitenkin tajuaa kouluttautua ja hankkia itselleen kivan elämän ja osaa pitää itsestään huolta. Miksi tämä äänekäs osa ei tähän pysty?  Onko äiti passannut liikaa? Vai eikö vain äly riitä opiskeluun? Vai onko se vaan helpompaa keskittyä toisten haukkumiseen kuin tehdä asioiden eteen jotain?

Vierailija
226/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä ne aiheutuneet yhteiskunnalliset ongelmat siis ovat?

No, jotkut äänekkäät inselit ei aio opiskella tai tehdä töitä, koska eivät saa naisia, mutta tuo tuskin haittaa yhteiskuntaa. 

Jotkut vihaiset inselit uhkailevat netissä naisia ja jos he joskus uskaltavat poistua kotoaan, saattavat toteuttaakin uhkauksiaan.  Toki nettiuhkailukin voi olla rikollista ja siitäkin on saatu tuomioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
227/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tosiasia on se, että sinun omat vaatimukset ja oma tarjonta eivät kohtaa markkinoilla. et  vaan ymmärrä omaa tasoasi ja yrität ylemmäksi kuin kykenet.

Ap sanoikin, ettei saa edes alhaisen tason naisia, eli hänen tasonsa on 0. Silti hän havittelee hypergamisena kauniita ja hoikkia naisia, eli tasoa 8-10.

Vierailija
228/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset syrjii miehiä. Aina ja kaikessa on naisten mielestä miesten vika. 

Aviovaimot moittii miehiään monessa asiassa tuttavilleen. 

Miehet sen sijaan harvoin moittivat vaimojaan sauna illoissa. 

Miehet on joutunut alakynteen, naiset ovat ottaneet liikaa valtaa ja jyräävät miehiä.

No aika kauan ne miehet ovat saaneet olla 'yläkynnessä' eikös nyt vihdoin olisi naisten vuoro olla edes lähellä tasa-arvoa?

Kyllä miehet edelleen naisia moittivat ja vähättelevät, tässäkin ketjussa joku kirjoitti tyhmistä kanoista.

Ja mitä sitten, vaikka joku kritisoisi vähän puolisoaan? Kukaan ei ole täydellinen ja joskus on kiva vähän avautua. Silti ne pariskunnat rakastavat toisiaan, eivätkä antaisi toisten haukkua kumppaniaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
229/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten oma alhainen taso ja narsistinen käytös on isoin ongelma.

Ahaa. Eli koska naiset on alhaista tasoa, ap ei saa naista? Mutta eihän ap saanut pokattua tuollaisiakaan naisia, ei minkäänlaisia.

Ymmärrän, että naisvihasi sumentaa ajatteluasi, mutta tässä ketjussa naisilla ei ole ongelmia saada miehiä. Tässä ketjussa mies ei saa ketään naista, eli hänen tasonsa on 0.

Vierailija
230/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on paskapuhetta. Siitä, että jotkut miehet eivät kelpaa kenellekään ei aiheudu ongelmia keillekään muille kuin näille kelpaamattomille miehille. Ei yhteiskunnalle. Tuo on pelkkä piiloverhottu uhkaus naisille: "Jos me heikkolaatuiset miehet emme ala kelvata, niin..."

Ei mene läpi. Mädäntykää ihan rauhassa yksiksenne. Mikään ulina ja volina ei saa yhtäkään naista huolimaan teitä uhkailuistanne huolimatta. Tai ees säälistä. Sairastahan tuollainen on.

Suomalainen mies nainen ovat täsmälleen yhtä fiksuja ja kauniita ja heitä on suunnilleen yhtä paljon. Nuorena tuntuu, että on valinnanvaraa, varsinkin naisilla. Se aika on kuitenkin melko lyhyt.

Jos valinnanvaraa hyvistä miehistä ei ole, nainen elää tyytyväisenä yksinkin. Mies aloittaa ulinan ja uhkailut internetissä.

Ei ihan noin. Jos valinnanvaraa hyvästä kumppanista ei ole, normaali nainen tai mies joko tyytyy tähän tai yrittää kehittää itseään. Netissä inisevät inselit eivät edusta koko mieskuntaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
231/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sinullakin ap on. Siksi et saa ketään.

Vierailija
232/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ilmoitelkaa muutkin tämä ketju asiattomaksi. Ajan haaskausta on väitellä tuon sairaan aapeen taulapään kanssa yhtään mitään. Ei sillä ole lääkitys kunnossa. Pimppaa se ei ole koskaan saanut eikä saa.

Ei tuosta ole hyötyä. Se avaa sitten uuden samanlaisen ketjun, ihan kuten ennekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
233/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mikä se ongelma oli? 

Ongelma on ettei ap saa hoikkaa ja kaunista naista.

Mä en usko, että sille riittäisi yksi. Sen pitää olla vähintään tuhannen hoikan naisen ympäröimä ja palvova, ja sitten hän ehkä valitsee mielestään parhaimman.

Vierailija
234/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.cambridge.org/core/journals/politics-and-the-life-sciences/…

"the top 1% of men receive 16% of women’s likes, the top 15% receive 50%, while the bottom 50% are left with 4% of women’s likes (Edmunds, Reference Edmunds2017; Steinberg, Reference Steinberg2024)."

AP on täysin oikeassa! Tutkimuksetkin sanovat samaa!

Ihmiset hiljenivät heti kun faktat tuotiin pöydän ääreen! Naisia kiinnostaa vain top 15 % miehet! Tämä on todistettu!

Mitkä faktat? Naiset tykkää apeissa valikoidummin miehistä kun taas miehet sarjatykkää liki kaikista naisista. Ja kun miettii, miten huonoja profiileja miehet tekee, ei ole ihmekään että osa saa vähän tykkäyksiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
235/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ilmoitelkaa muutkin tämä ketju asiattomaksi. Ajan haaskausta on väitellä tuon sairaan aapeen taulapään kanssa yhtään mitään. Ei sillä ole lääkitys kunnossa. Pimppaa se ei ole koskaan saanut eikä saa.

Ei tuosta ole hyötyä. Se avaa sitten uuden samanlaisen ketjun, ihan kuten ennekin.

Kuinka kauan Allu on uikuttanut täällä?

Vuosia vai vuosikymmeniä?

Vierailija
236/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viehättämättömilläkin naisilla on kymmeniä miehiä, joka ne voi tarvittaessa ottaa itselleen vaikka yöksi tai pitemmäksi aikaa. Keskimääräisellä ja siitä "alemmilla" miehillä ei ole yleensä yhtään. Ikävä kyllä miehet, näin on.

AHaa. Eli komeat miehet hoitelee kaikki  naiset? Onpa heillä kiire. Jos toi olisi totta,miksi komea chad harrastaisi seksiä sen viehättämättömän naisen kanssa, kun voisi olla ihailemansa kaunottarenkin kanssa? 

Vierailija
237/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viehättämättömilläkin naisilla on kymmeniä miehiä, joka ne voi tarvittaessa ottaa itselleen vaikka yöksi tai pitemmäksi aikaa. Keskimääräisellä ja siitä "alemmilla" miehillä ei ole yleensä yhtään. Ikävä kyllä miehet, näin on.

Missä ne minun miehet on?

Ootko sä sokea? Jos olet nainen, sulla on jono miehiä ovesi takana. Katso sieltä.

Vierailija
238/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä naisten rimoista, mutta hyviä ja järkeviä naisia ei oikein enää ole. Valtaosa liimaa muovinpaloja naamaansa. En voi ymmärtää.

Itse et ole ainakaan järjellä pilattu, jos kuvittelet valtaosan käyvän kauneusleikkauksissa.

Mutta kuten sanoit, et voi ymmärtää. Se on älystäsi siis kiinni.

Vierailija
239/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÄMÄ AI:N TEKEMÄ ALOITUS ON TEHTY JO SATA KERTAA

Mode hilloaa tätäkin aloitusta.

Ei oo. 

Tää Alluna esiintyvä mies on ruikuttanut tätä ongelmaansa eri hahmoilla tuhansia kertoja. Yrittää hoitaa omaa traumaansa siitä, ettei kelpaa naisille väittelemällä täällä ja yrittämällä tunkea jotai 1950 -luvun ajattelutapaa nykyisyyteen. Mies ei pysty sopeutumaan ja muuttumaan ja vaatii, että kehityksen pitää myös jumiutua paikalleen. Ei se jumiudu vaan mies putoaa nykykehityksestä omaan osaamattomuuteensa ja katkeruuteensa.

Onko tämäkin siis Allun ketju?

Luulin että Allu on vähän kehitysvammanen, isomahainen, pitkä, velkaantunut mies, joka haluaa pullukan naisen joka pukeutuu tiukkoihin farkkuihin.

Tämä Allu on vaan tämän yksinäisen misogyynisen miehen yksi rooli. Sillä on niitä eri vakihahmoja lukuisia.

Sen tunnistaa huonosta suomen kielestä, provoivista aloitteista, misogyniasta ja siitä, että se jatkaa ketjuja loputtomiin ja kaivelee omia vanhoja ketjujaan uudelleen framille. Asuu täällä koko palstan aukioloajan 365 vrk vuodessa.

Vierailija
240/593 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä naisten rimoista, mutta hyviä ja järkeviä naisia ei oikein enää ole. Valtaosa liimaa muovinpaloja naamaansa. En voi ymmärtää.

Näet siis naisia vaan somessa ja seuraat juuri tuollaisia naisia. Sitten kuvittelet, että suurin osa naisista on tuollaisia. Mitä jos astuisit ovesta ulos ja näkisit oikeita ihmisiä vaihteeksi?