Naisten rima on aivan liian korkealla miesten suhteen ja tämä aiheuttaa ongelmia yhteiskunnassa.
Olen tavallinen mies. Käyn töissä, maksan laskuni, en juokse baareissa joka viikonloppu, en petä, en hakkaa naisia, en riehu humalassa. Olen kiltti, rauhallinen ja kohtelen ihmisiä asiallisesti. Silti tuntuu, ettei sillä ole mitään arvoa naisten mielestä.
Kaikkein turhauttavinta on se, että en kelpaa edes alhaisen tason naisille. En edes niille, jotka itse valittavat jatkuvasti siitä, ettei kukaan halua heitä. Heidänkin odotuksensa tuntuvat olevan vähintään pitkä, komea, hyväpalkkainen, jännä ja itsevarma mies. Tavallinen, kunnollinen mies ei kiinnosta enää naisia.
Sitten kun sanon, että minä puolestani pidän hoikista ja kauniista naisista, olen yhtäkkiä pinnallinen ja ilkeä. Miksi naisten vaatimukset ovat hyväksyttäviä, mutta miehen mieltymykset ovat ongelma?
Tuntuu siltä, että osa naisista on saanut täysin vääristyneen kuvan omasta markkina-arvostaan. Sosiaalinen media, feminismi ja deittisovellukset ovat luoneet illuusion, että jokainen ansaitsee sen yhden prosentin miehen eli sen miehen joka on lentäjälääkärimiesmalli vaikka nainen itse ei olisi edes kaunis. Samaan aikaan tavalliset miehet jäävät kokonaan näkymättömiksi, vaikka olisivat kuinka kunnollisia.
Ei ihme, että niin moni mies luovuttaa, jos mies uskaltaa sanoa ääneen haluavansa hoikan ja kauniin naisen, niin naiset heti tuomitsevat sen.
Kommentit (593)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset saavat olla viehättäviä kukin omalla tavalla.Mutta osa heistä liitelee liikaa tuolla fantasia maailmassa.Heidän olisi syytä laskeutua enemmän maanpinnalle ja uskaltaa olla oma itsensä.Kukaan ihminen ei ole täydellinen.Ei tarvi sellainen olla.Jätetään turhat vaatimukset ja liian suuret odotukset pois.Koskien sekä miestä että naista.Uskalletaan kohdata se toinen ihminen sellaisena kuin hän oikeasti on.Onnelliseksi elämän tekee se,missä on aitoa rakkautta ja hellyyttä.Ja sitä todellista sielujen sympatiaa.Onnea kaikille,joille rakkaus on muutakin kuin suoritus.
Vedä kä teesi.
Erittäin älykäs kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ AI:N TEKEMÄ ALOITUS ON TEHTY JO SATA KERTAA
Mode hilloaa tätäkin aloitusta.
Ei oo.
Tää Alluna esiintyvä mies on ruikuttanut tätä ongelmaansa eri hahmoilla tuhansia kertoja. Yrittää hoitaa omaa traumaansa siitä, ettei kelpaa naisille väittelemällä täällä ja yrittämällä tunkea jotai 1950 -luvun ajattelutapaa nykyisyyteen. Mies ei pysty sopeutumaan ja muuttumaan ja vaatii, että kehityksen pitää myös jumiutua paikalleen. Ei se jumiudu vaan mies putoaa nykykehityksestä omaan osaamattomuuteensa ja katkeruuteensa.
Onko tämäkin siis Allun ketju?
Luulin että Allu on vähän kehitysvammanen, isomahainen, pitkä, velkaantunut mies, joka haluaa pullukan naisen joka pukeutuu tiukkoihin farkkuihin.
Tämä Allu on vaan tämän yksinäisen misogyynisen miehen yksi rooli. Sillä on niitä eri vakihahmoja lukuisia.
Sen tunnistaa huonosta suomen kielestä, provoivista aloitteista, misogyniasta ja siitä, että se jatkaa ketjuja loputtomiin ja kaivelee omia vanhoja ketjujaan uudelleen framille. Asuu täällä koko palstan aukioloajan 365 vrk vuodessa.
En usko. Musta Allu on ihan oma persoonansa. Ärsyttävä jankkaaja mutta myös vähän säälittäväkin. Tämä tämänketjunkaltaisia aloituksia tekevä on vain tyhmä.
Ruikuti ruikuti! Tee jotain asialle tai tyydy osaasi, ulisija!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten oma alhainen taso ja narsistinen käytös on isoin ongelma.
Kenelle se on ongelma? Sulle? Jos sinua ei huolita se on oma ongelmasi, ei muiden ongelma. Naiset eivät ulise netissä sitä, ettei heitä huolita.
Muutama ulisee iltapäivälehdissä ja yleensäkin mediassa.
Suomessa on 2.85 miljoonaa naista ja sinä yleistät muutaman takia.
Onks jotain vikaa, vikaa, vikaa.... päässäsi?
Päässä ei ole mitään vikaa, miten itselläsi. Tuskinpa se valittava miesjoukkokaan on kovin suuri. Suurin osa löytää parinsa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä annettavaa sinulla on parisuhteeseen? Moni mies ei tunnu tajuavan sitä, ettei kilpailu ole toisia miehiä vastaa vaan naisen elämänlaatua vastaan. Jos heikennät sitä vs yksin eläminen, nainen ei kiinnostu. Do the math, jos kukaan nainen ei kiinnostu. Ette te ole mitään pakollisia lemmikkejä.
Nainen ei tosiaan valitse miestä vaikka rakastaisi jos miehellä on yhtään omanarvontuntoa eikä ala tossuksi. Jos nainen joutuu katsomaan edes pienesti omaa käytöstä, yleensä sitä itsekästä puolta, niin mies on auttamatta out naisen elämästä.
Ja tämä mies kävelee kyllä yksinkin 🚶🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viehättämättömilläkin naisilla on kymmeniä miehiä, joka ne voi tarvittaessa ottaa itselleen vaikka yöksi tai pitemmäksi aikaa. Keskimääräisellä ja siitä "alemmilla" miehillä ei ole yleensä yhtään. Ikävä kyllä miehet, näin on.
Harva ajattelee ihmissuhteista noin täydellisesti hyödyn kautta.
Huomaatko mikä sinussa on vikana?
Mutta niihin kymmeniin miehiin lukeutuvat myös ne kelpaamattomat alemmat miehet. Toki jollakin voi olla rumuusfetissi, mutta ei heidän kanssa pariuduta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ AI:N TEKEMÄ ALOITUS ON TEHTY JO SATA KERTAA
Mode hilloaa tätäkin aloitusta.
Ei oo.
Tää Alluna esiintyvä mies on ruikuttanut tätä ongelmaansa eri hahmoilla tuhansia kertoja. Yrittää hoitaa omaa traumaansa siitä, ettei kelpaa naisille väittelemällä täällä ja yrittämällä tunkea jotai 1950 -luvun ajattelutapaa nykyisyyteen. Mies ei pysty sopeutumaan ja muuttumaan ja vaatii, että kehityksen pitää myös jumiutua paikalleen. Ei se jumiudu vaan mies putoaa nykykehityksestä omaan osaamattomuuteensa ja katkeruuteensa.
Onko tämäkin siis Allun ketju?
Luulin että Allu on vähän kehitysvammanen, isomahainen, pitkä, velkaantunut mies, joka haluaa pullukan naisen joka pukeutuu tiukkoihin farkkuihin.
Tämä Allu on vaan tämän yksinäisen misogyynisen miehen yksi rooli. Sillä on niitä eri vakihahmoja lukuisia.
Sen tunnistaa huonosta suomen kielestä, provoivista aloitteista, misogyniasta ja siitä, että se jatkaa ketjuja loputtomiin ja kaivelee omia vanhoja ketjujaan uudelleen framille. Asuu täällä koko palstan aukioloajan 365 vrk vuodessa.
En usko. Musta Allu on ihan oma persoonansa. Ärsyttävä jankkaaja mutta myös vähän säälittäväkin. Tämä tämänketjunkaltaisia aloituksia tekevä on vain tyhmä.
Sanotko ettei tämä tyyppi jankkaa ja ole ärsyttävä. Sama mies molempien takana.
Kumpainekaan hahmo ei ymmärrä toisten mielipiteitä, vaikka miten perustelis. Kumpainenkaan hahmo ei omaa loogista kognitiivista ajattelukykyä lainkaan. Kumpainenkin hahmo menee todella helposti alatyyliseksi ja henkilökohtaisuuksiin, kun tuntee jäävänsä alakynteen. Eli sama mies. Ei noin outoja montaa ole. Se on jokaisen turhan jankkauksen takana sama mies.
Byhyy, naisten ei ole pakko alistua suhteeseen. Se aika on mennyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättäkää meidät naiset jo rauhaan. Satojen vuosien hyväksikäyttö/riisto/orjuuttaminen riitti meille jo, ette meitä enää elävinä saa.
Sinua ei ole orjuutettu/riistetty/hyväksikäytetty satojen vuosien ajan eivätkä ainakaan nykyiset miehet ole sitä tehneet.
Se, että muut miehet ovat joskus saaneet seksiä/naisen ja jotkut saavat nyt, ei oikeuta sitä että sulle kuuluu nainen/seksiä.
Ei kukaan ole sitä väittänytkään vaan sitä, etteivät aiempien sukupolvien teost ole nykysukupolven syytä.. Seksihän on muutenkin liian yliarvostettua ja sitä saa ihan ostamallakin, jos on tarvis.
Vierailija kirjoitti:
Mitä annettavaa sinulla on parisuhteeseen? Moni mies ei tunnu tajuavan sitä, ettei kilpailu ole toisia miehiä vastaa vaan naisen elämänlaatua vastaan. Jos heikennät sitä vs yksin eläminen, nainen ei kiinnostu. Do the math, jos kukaan nainen ei kiinnostu. Ette te ole mitään pakollisia lemmikkejä.
Tuo oli ehkä viisainta mitä olen tällä palstalla lukenut.
Ja niin itsestäänselvää: miehen pitää tuoda merkittävä parannus tilanteeseen, missä naisella on täydellinen vapaus tehdä mitä tahtoo, muuten suhde ei yksinkertaisesti kannata.
Kun kerran nykyaikana ei ole mitään sosiaalista tai taloudellista pakkoa mennä naimisiin ja mukuloitakin tahtoo yhä harvempi.
Ei kilpailua toisia miehiä, vaan naisen olemassaolevaa elämänlaatua vastaan. Ai miten fiksusti kiteytetty.
Tajusin tuon kyllä jollain tasolla jo silloin yli 20 vuotta sitten, kun nuorena pariuduin: kyllä moni "kunnon mies" sai pakit, koska tiedostin, että jos en saa täsmälleen mitä tahdon, olen paljon mieluummin yksin kuin jonkun keskinkertaisen kanssa.
20 vuotta onnellista avioliittoa täydellisen miehen kanssa takana. Että nirsoilu kannatti, kiitos kysymystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En hakkaa naisia" oli vähän liian paljastava... Mieli siis tekisi hakata. Ja kun kuvailet unelmanaistasi, hän on hoikka ja kaunis. Oma kuvauksesi taas on: työssäkäyvä ja kiltti. Huomaatko ristiriitaa? Entä jos ne työssäkäyvät naiset haluavat myös hoikan ja komean miehen - eikä kiltteydestä ja naisten lyömisestä puhuvaa tomppelia?
Naiset tekevät sellaisen virheolettaman, että kaikki miehet ovat kilttejä, hyväkäytöksisiä eivätkä harrasta parisuhdeväkivaltaa. Näinhän ei ikävä kyllä ole ja olisi mielenkiintoista tietää mistä tällainen harhaluulo kumpuaa? Äidin puheet? Isän puheet? Naisille suunnattu media? Joku muu?
Moni väkivaltainen mies saa naisia, koska se heidän osittain verhottu aggressiivisuutensa ja ehdottomuutensa viehättää naisen liskoaivoja. Mutta sitten ei olekaan enää hauskaa kun jonkin riidan päätteeksi lentelee seinille tai saa nyrkistä naamaan. Kannattaisi arvostaa oikeasti kilttejä ja käyttäytyviä miehiä.
Ja sitten on koko joukko meitä naapurintyttönaisia, jotka eivät lue väkivaltaisia edes ihmisiksi ja joille ap:n kuvaus on ihan bare minimum.
Minä en sanoisi ihan noinkaan. Normaalilla miehellä ei tule mieleenkään sanoa, että "ei hakkaa". Se, että katsoo asiakseen mainita tämän omana avunaan, kertoo että aihetta on ajateltu ja kovasti.
Noin muuten listatut ominaisuudet ovat tosiaan sitä bare minimum, mistä joukosta aletaan rankata.
Lisääntyminen on ihmisnaaralle vielä isompi riski kuin nisäkäsnaaraille yleensä, joten tottakai me olemme kranttuja. Jos metsäkaurisnaaras juoksuttaa pukin lähes henkihieveriin sen jälkeen, kun pukki on ensin otellut parhaasta reviriistä itsensä uuvuksiin muiden urosten kanssa, miksi meidän pitäisi tyytyä vähempään?
Vierailija kirjoitti:
Byhyy, naisten ei ole pakko alistua suhteeseen. Se aika on mennyttä.
Siihen tää tyyppi on panostanut. Valitettavasti vuosituhat on väärä.
On niitä miehiä jotka ottaa puheeksi naisen itsekkyyden ja ovat uskollisia.
Ja sitten on niitä miehiä jotka eivät ota, mutta hakevat tuon elämästään puuttuvan onnellisuuden osan panemalla muita. 🤷🏻
Jokainen valitsee itse.
Vierailija kirjoitti:
On niitä miehiä jotka ottaa puheeksi naisen itsekkyyden ja ovat uskollisia.
Ja sitten on niitä miehiä jotka eivät ota, mutta hakevat tuon elämästään puuttuvan onnellisuuden osan panemalla muita. 🤷🏻
Jokainen valitsee itse.
Kuka mies on ottanut puheeksi naisten itsekkyyden? Kenen kanssa? Millaisen itsekkyyden? Jos joku mies väittää minua itsekkääksi, niin miksi ihmeessä tuhlaisin aikaani häneen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niitä miehiä jotka ottaa puheeksi naisen itsekkyyden ja ovat uskollisia.
Ja sitten on niitä miehiä jotka eivät ota, mutta hakevat tuon elämästään puuttuvan onnellisuuden osan panemalla muita. 🤷🏻
Jokainen valitsee itse.
Kuka mies on ottanut puheeksi naisten itsekkyyden? Kenen kanssa? Millaisen itsekkyyden? Jos joku mies väittää minua itsekkääksi, niin miksi ihmeessä tuhlaisin aikaani häneen?
Valitset siis hyvin koska säästät molemmat kärsimykseltä
En lukenut ketjua mutta tulee mieleen että ongelma löytyy tässä tapauksessa peilistä. En ottaisi seurustelukumppaniksi miestä tai naista joka arvottaa muita "alhaisen tason" tai "korkean tason" ihmisiksi. Oksettavaa.
Ei tuollaisen kanssa voi ryhtyä vakavaan suhteeseen. Sanotaanko että olen hoikka ja viehättävä "korkean tason" partneri ja jään joku kaunis päivä bussin alle joutuen pyörätuoliin, tuliko minusta "alhaisen tason" kumppani? Saan syövän ja kortisonilääkitys turvottaa ylipainoiseksi niin oma kumppani alkaa pitämään minua vähempiarvoisena?
Ap voi heittää itsensä roskiin ja tekee palveluksen deittimaailmalle jos ihan itse pysyy sieltä poissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niitä miehiä jotka ottaa puheeksi naisen itsekkyyden ja ovat uskollisia.
Ja sitten on niitä miehiä jotka eivät ota, mutta hakevat tuon elämästään puuttuvan onnellisuuden osan panemalla muita. 🤷🏻
Jokainen valitsee itse.
Kuka mies on ottanut puheeksi naisten itsekkyyden? Kenen kanssa? Millaisen itsekkyyden? Jos joku mies väittää minua itsekkääksi, niin miksi ihmeessä tuhlaisin aikaani häneen?
Valitset siis hyvin koska säästät molemmat kärsimykseltä
Kerrotko esimerkkejä millainen nainen on itsekäs parisuhteessa ja miten itsekkyys ilmenee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niitä miehiä jotka ottaa puheeksi naisen itsekkyyden ja ovat uskollisia.
Ja sitten on niitä miehiä jotka eivät ota, mutta hakevat tuon elämästään puuttuvan onnellisuuden osan panemalla muita. 🤷🏻
Jokainen valitsee itse.
Kuka mies on ottanut puheeksi naisten itsekkyyden? Kenen kanssa? Millaisen itsekkyyden? Jos joku mies väittää minua itsekkääksi, niin miksi ihmeessä tuhlaisin aikaani häneen?
Valitset siis hyvin koska säästät molemmat kärsimykseltä
Kerrotko esimerkkejä millainen nainen on itsekäs parisuhteessa ja miten itsekkyys ilmenee?
En kerro. Se pitää itse tietää sydämessään. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niitä miehiä jotka ottaa puheeksi naisen itsekkyyden ja ovat uskollisia.
Ja sitten on niitä miehiä jotka eivät ota, mutta hakevat tuon elämästään puuttuvan onnellisuuden osan panemalla muita. 🤷🏻
Jokainen valitsee itse.
Kuka mies on ottanut puheeksi naisten itsekkyyden? Kenen kanssa? Millaisen itsekkyyden? Jos joku mies väittää minua itsekkääksi, niin miksi ihmeessä tuhlaisin aikaani häneen?
Valitset siis hyvin koska säästät molemmat kärsimykseltä
Kerrotko esimerkkejä millainen nainen on itsekäs parisuhteessa ja miten itsekkyys ilmenee?
En kerro. Se pitää itse tietää sydämessään. 😊
Et siis osaa kertoa mitään tai olet laiska.
Ja näiden harrastuskavereiden kanssa pidetään saunailtoja.