Onko se oikein, että työtön saa nukkua niin pitkää kuin haluaa, käydä festareilla ja istua terassilla vaikka koko päivän, kun työssäkäyvä
Raataa töissä 30 asteen helteessä ja palkaksi saa parikymppiä enemmän kuin työtön pummi?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä rahalla työtön käy terasseilla tai festareilla?
Kelan rahalla.
Paljonko saa kuussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä rahalla työtön käy terasseilla tai festareilla?
Kelan rahalla.
Paljonko saa kuussa?
Mikäs ihme sinä olet kun noin pihalla olet?
Sun kannattaa ottaa yhteyttä nyt työsuojelupiiriin eli sinne aviin, jos sun palkka on vain 600 euroa per kk kokopäiväisestä raadannasta....
Rupea sitte työttömäksi, jos olet noin katkera....
Ei työtön minnekään matkaile, hänellä ei ole rahaa. Sinä sen sijaan voit tehdä mitä haluat, sillä sun palkka nyt kuitenkin kokopäivätyöstä on enemmän kuin 600 euroa per kk.
Itse olen sitä mieltä, että sun kaltaiset möykkääjät ovat sellaisia joita työnteko ei itse asiassa kiinnosta pätkääkään. Kun et kerran ymmärrä mistä sinä nautit kun saat olla työssä, niin... Ja usein vielä ovat alkoholisteja.
Saat palkaksi paljon enemmän mitä väität.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin. Sinäkin voit ihan vapaasti ryhtyä työttömäksi vaikka heti huomenna ja nauttia tästä kaikesta sen sijaan ruikutat vauvalla.
Näin on. Jos aloittaja on täysin kypsynyt nykyiseen työhönsä, hän voisi ottaa loparit nykyisestä hommastaan ja kokeilla miten pärjää ns. aktiivisena työnhakijana. Ei työttömän tarvitse kokea jotain epämääräistä syyllisyyttä jos työmarkkinoilta ei löydy sopivia hommia. Elämää ei kannata tuhlata turhaan murehtimiseen.
Työttömät röyhyttelee kalliita Sikareja ja siemailevat hienoa Kojakkia.
Itsellä ei ole kuin Sätkiin ja halpaan kaljaan varaa vaikka teen 16h työpäiviä.
Työttömyyskorvauksen voi käyttää haluamallaan tavalla.
Voi ostaa Coop makaronia tai vaihtoehtoisesti Hanhenmaksaa.
Voi ajaa Polkupyörällä tai Teslalla.
Voi osta halpaa kaljaa tai Shampanjaa. Miten kukin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Työttömät röyhyttelee kalliita Sikareja ja siemailevat hienoa Kojakkia.
Itsellä ei ole kuin Sätkiin ja halpaan kaljaan varaa vaikka teen 16h työpäiviä.
Muuta asuntoon johon sinulla on varaa, sitähän työttömille jankutetaan.
On minusta? Pitäiskö mun vielä kaiken muun homman lisäksi ruveta laatimaan listoja, mitä kukakin ventovieras saa ja voi tehdä?