Onko se oikein, että työtön saa nukkua niin pitkää kuin haluaa, käydä festareilla ja istua terassilla vaikka koko päivän, kun työssäkäyvä
Raataa töissä 30 asteen helteessä ja palkaksi saa parikymppiä enemmän kuin työtön pummi?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Jep ja palkkioksi tästä raatamisesta sain kusiset 2700e lomarahoja mitä noilla hiluilla voi muka lomailla.
käydä kerran terassilla ja maksaa laskut saman tekee kyllä työtönkin ilman raatamista.
Tuolla summalla lomailee 3kk.
Voisit miettiä työpaikkaa missä ei tarvitse raataa. Itse pidän ulkona maalaamisesta, mukavaa puuhaa.
Kyllä se niin on. Olen käynyt monilla festareilla nuorempana. Rahaa säästin ja tein pimeitä töitä joten pääsin festareille. Olin myös monta juhannusta rakentamassa RMJ festareita koska asuin raumalla ja pääsin rakentamaan festari lavoja.. Sain ilmaisia lippuja yleensä 6-10 riippuu montako päivää tein töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep ja palkkioksi tästä raatamisesta sain kusiset 2700e lomarahoja mitä noilla hiluilla voi muka lomailla.
käydä kerran terassilla ja maksaa laskut saman tekee kyllä työtönkin ilman raatamista.
Tuolla summalla lomailee 3kk.
Voisit miettiä työpaikkaa missä ei tarvitse raataa. Itse pidän ulkona maalaamisesta, mukavaa puuhaa.
Noi on mun 3vk lomarahat palkka tulee tänkuunviimoinen ja paskat lomaile mitään 3 kuukautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä kuvittelet pösilö keskivertotyöttömällä olevan varaa luettelemiisi?
Tunnen ainakin 3 ihmistä jotka toimeentulotuella matkustelee ympäri maailmaa, istuu terasseilla ja käy joka kesä festareilla.
Ja ne kaikki ovat itse keksimiäsi hahmoja.
Pari kymppiä, on sinulla riistopalkka, menisit kunnon, oikeisiin ja tuottavaan työhön.
Vaihdetaan rooleja. Minä voin tulla töihin, tule sinä valvomaan yöt kipujen kanssa ja päivätkin. Saat 595€ ja rajattomasti aikaa joka päivä kitua kipujen vallassa. Valitettavasti rahaa riittää vain asumiskuluihin ja joihinkin lääkkeisiin. Ruokaa saat luottokortilla. Mitään et jaksa etkä kykene tekemään, eikä kukaan tule auttamaan vaikka rukoilisit. Laita yhteystiedot niin vaihdetaan.
Mistä työstä saa palkkaa vain 615€? Sinuna vaihtaisin työpaikkaa.
SUKSI SUOHON