Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se oikein, että työtön saa nukkua niin pitkää kuin haluaa, käydä festareilla ja istua terassilla vaikka koko päivän, kun työssäkäyvä

Vierailija
22.06.2026 |

Raataa töissä 30 asteen helteessä ja palkaksi saa parikymppiä enemmän kuin työtön pummi?

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iioottiap:n työttömiä haukkuva aloitus vol. 51154578785621214878

*Idioottiap:n

Vierailija
42/70 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööööööööh miksi työttömät öööööööööh miksei työttömät öööööööööh 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä kuvittelet pösilö keskivertotyöttömällä olevan varaa luettelemiisi?

Tunnen ainakin 3 ihmistä jotka toimeentulotuella matkustelee ympäri maailmaa, istuu terasseilla ja käy joka kesä festareilla.

Et tunne.

Vierailija
44/70 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako päähän, paskaduunaripersu, ottaako? 😘😘 

Vierailija
45/70 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsi, ap pelle 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 

Vierailija
46/70 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ovat työssäkäyvien harrastuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/70 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööööööööh öööööööööh öööööööööh öööööööööh öööööööööh öööööööööh öööööööööh öööööööööh öööööööööh 

Vierailija
48/70 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä rahalla työtön käy terasseilla tai festareilla?

Tukirahoilla tietenkin.

Paljonko ne tukirahat mahtavat olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/70 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ketään pakoteta työhön, ketään ei ole haettua kotoa ja raahattu työpaikalle. En ymmärrä siis tätä aloitusta. 

Vierailija
50/70 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan ihmettelen, miksei ap irtisanoudu työstään? Joku työtön tulisi mieluusti tekemään hommat ja ap saisi nauttia siitä ihanasta työttömyydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/70 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä rahalla työtön käy terasseilla tai festareilla?

Kelan rahalla.

Vierailija
52/70 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei pakota sinua raataamaan, voit ihan jättäytyä työttömäksi myös. Eli on oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/70 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä kuvittelet pösilö keskivertotyöttömällä olevan varaa luettelemiisi?

Nukkuminen kallis, elämä halpa.

Vierailija
54/70 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valita pomolle asiasta tai hommaa parempi työpaikka. Perusta firma. vittuako täällä itket.

Joo, yhtään mikään ei estä ap;ta paikallisesti sopimasta itselleen huippupalkkaa. Eikä ole koskaan estänyt.

Sensijaa työttömällä ei ole varaa noihin juttuihin, joita ap haluaisi tehdä. Mun opiskelijattareni menee Tuskaan vapaaehtoishommiin. Ei hänelläkään olisi festarilippuun varaa mutta sillä tavoin pääsee ilmaiseksi. Hän ei muuten ole työtön vaan opiskelija ja yliopistolla duunissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/70 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä rahalla työtön käy terasseilla tai festareilla?

Kelan rahalla.

Sano summa?

Vierailija
56/70 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä, kun olin työtön, mun veli antoi mulle Finnairin pisteitä, ei kerkeä käyttämään ja vaihdoin vielä asuntoa.

Olin Itävallassa 3 viikkoa ja loma maksoi mulle muutamia kymppejä, lentokenttäveroy. Paitsi veli tais maksaa nekin.


Liiton kautta sai festareille ostettua liput edullisemmin.

Mun ystävä maksoi liput virikkeellään ja käytettiin mun ja toisen ystävän jäsennumeroa lippujen ostoihin.


Olin aikoinaan terassilla töissä ja mun ystävä istui siellä viikon. Hänen oma viinipullo oli mulla altaalla ja joi sen päivän aikana. Seuraavana päivänä uusi. 

Aina on vaihtoehtoja

Vierailija
57/70 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä rahalla työtön käy terasseilla tai festareilla?

Kelan rahalla.

Eipä näy Kelan sivuilla eri tukihakemuksissa "festarirahaa" tai "matkustusrahaa".

Vierailija
58/70 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä työttömyystuella terassilla istuta, mutta kahviloissa kylläkin. Ja vaihda festari huvipuistoon niin sitten ollaan oikeessa hintaluokassa.

Vierailija
59/70 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on taas luonnevikainen aloittaja.

Kun itse olin vakituisessa työssä, en miettinyt sekuntiakaan työttömiä, minulla oli mukavampaakin tekemistä ja mietittävää.

Ap. on pelkkä myrkkykäärme, jos työttömiä ei olisi, hän keksisi kyllä jonkin toisen valituksen aiheen, ei tuollainen pysty olemaan tyytyväinen koskaan mihinkään!

'

Vierailija
60/70 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se niin väärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän