Puolustusvoimat: Miehilläkin saa jatkossa olla pitkät hiukset
Kommentit (206)
Heinäkuun alusta puolustusvoimissa miehilläkin saa olla vaaleanpunaiset silkkipöksyt
Se on hyvä juttu. Vihdoinkin Hevarit on saaneet ihmisoikeudet Suomessa. Mutta liian myöhään. Menettivät hyvän sotilaan tai parhammat. Ollaan liian vanhoja nyt. Suomi menetti lahjakkaimmat ysärin hevarit. Häpeällistä.
t. Muut sodassa voittava hevari 52v sivari
Kukaan ei enää halua inttiin, niin nyt kelpaa lättäjalat, muunsukupuoliset ja pitkätukatkin.
Rimaa on laskettava reilusti vielä. Kohta naisetkin kelpaa koska tilanne on niin epävarma ja pelko on suuri.
Vierailija kirjoitti:
Heinäkuun alusta puolustusvoimissa miehilläkin saa olla vaaleanpunaiset silkkipöksyt
Vain heikoille miehille pinkki ja pitkät hiukset ovat miehinen uhka. Omat alusvaatteet on jo nyt sallitut eikä niiden väriä tai materiaalia ole määritelty.
Vierailija kirjoitti:
Pistää vihaksi tällainen pelleily. Kyllä armeijassa kuri pitää olla!
Mulla ei tukka enään kasva, niin saanko minä käyttää peruukkia armeijassa ? ?
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei enää halua inttiin, niin nyt kelpaa lättäjalat, muunsukupuoliset ja pitkätukatkin.
Rimaa on laskettava reilusti vielä. Kohta naisetkin kelpaa koska tilanne on niin epävarma ja pelko on suuri.
Jotenki puolustusvoimilta nyt uupuu logiikka tässä et joku ois muka huippu- tai ees keskinkertanen taistelija mut samalla nii lapsellinen ettei suostu käymään parturissa
Vierailija kirjoitti:
Oikein. Armeijassa on ehdottomasti oltava samat säännöt kaikille. Jos naiset saavat pitää pitkiä hiuksia, totta kai se on sallittava miehillekin. Miksi naisten pitäisi saada olla eriarvoisia tässä? Kyllä meille tukka kasvaa takaisin ihan yhtä lailla kuin miehille, jos se ajetaan siiliksi.
Eikä kukaan hiuksilla sotaa käy. Se on ihan sama tosipaikan tullen, millainen tukka itse kenelläkin on päässä. Ainoa, millä on väliä, on se, mitä löytyy pään sisältä ja siigen ei hiustyyli ole mitenkään sidoksissa.
Jos ei suostu käymään parturissa ei oo henkisesti tarpeeks kypsä armeijaan
viherpunikkien sairas agenda puree pikkuhiljaa.ei hyvältä näytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei enää halua inttiin, niin nyt kelpaa lättäjalat, muunsukupuoliset ja pitkätukatkin.
Rimaa on laskettava reilusti vielä. Kohta naisetkin kelpaa koska tilanne on niin epävarma ja pelko on suuri.
Jotenki puolustusvoimilta nyt uupuu logiikka tässä et joku ois muka huippu- tai ees keskinkertanen taistelija mut samalla nii lapsellinen ettei suostu käymään parturissa
Ei ole mitään syitä enää kun täiongelmaa ei ole ja satiaisongelmaa ei ole. Inttihän se on lapsellinen jos haluaa kaikki kaljuksi täiden takia ja täiongelmaa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein. Armeijassa on ehdottomasti oltava samat säännöt kaikille. Jos naiset saavat pitää pitkiä hiuksia, totta kai se on sallittava miehillekin. Miksi naisten pitäisi saada olla eriarvoisia tässä? Kyllä meille tukka kasvaa takaisin ihan yhtä lailla kuin miehille, jos se ajetaan siiliksi.
Eikä kukaan hiuksilla sotaa käy. Se on ihan sama tosipaikan tullen, millainen tukka itse kenelläkin on päässä. Ainoa, millä on väliä, on se, mitä löytyy pään sisältä ja siigen ei hiustyyli ole mitenkään sidoksissa.
Jos ei suostu käymään parturissa ei oo henkisesti tarpeeks kypsä armeijaan
Tieteellisesti pitäisi testata ihan taisteluolosuhteissa että ei se tukka haittaa mitään. Talvisin jopa hyödyllinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein. Armeijassa on ehdottomasti oltava samat säännöt kaikille. Jos naiset saavat pitää pitkiä hiuksia, totta kai se on sallittava miehillekin. Miksi naisten pitäisi saada olla eriarvoisia tässä? Kyllä meille tukka kasvaa takaisin ihan yhtä lailla kuin miehille, jos se ajetaan siiliksi.
Eikä kukaan hiuksilla sotaa käy. Se on ihan sama tosipaikan tullen, millainen tukka itse kenelläkin on päässä. Ainoa, millä on väliä, on se, mitä löytyy pään sisältä ja siigen ei hiustyyli ole mitenkään sidoksissa.
Jos ei suostu käymään parturissa ei oo henkisesti tarpeeks kypsä armeijaan
Kuulostaa ihan kakaran toteamukselta.
Ei se hevitukka ole kertauksissa haitannut mitään tai ketään. voitan lähikamppailussakin kaljupäät mennen tullen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei enää halua inttiin, niin nyt kelpaa lättäjalat, muunsukupuoliset ja pitkätukatkin.
Rimaa on laskettava reilusti vielä. Kohta naisetkin kelpaa koska tilanne on niin epävarma ja pelko on suuri.
Jotenki puolustusvoimilta nyt uupuu logiikka tässä et joku ois muka huippu- tai ees keskinkertanen taistelija mut samalla nii lapsellinen ettei suostu käymään parturissa
Ei ole mitään syitä enää kun täiongelmaa ei ole ja satiaisongelmaa ei ole. Inttihän se on lapsellinen jos haluaa kaikki kaljuksi täiden takia ja täiongelmaa ei ole.
Inttihän on tosi lapsellinen. Mut niillä kaikilla sulkeisilla, siilitukalla ja yhtenäisellä varustuksella on tarkotus.
Kakaramaista on pitää 19-vuotiaana poikana pitkää tukkaa ku sillon näyttää muutenki ihan tytöltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei enää halua inttiin, niin nyt kelpaa lättäjalat, muunsukupuoliset ja pitkätukatkin.
Rimaa on laskettava reilusti vielä. Kohta naisetkin kelpaa koska tilanne on niin epävarma ja pelko on suuri.
Jotenki puolustusvoimilta nyt uupuu logiikka tässä et joku ois muka huippu- tai ees keskinkertanen taistelija mut samalla nii lapsellinen ettei suostu käymään parturissa
Ei ole mitään syitä enää kun täiongelmaa ei ole ja satiaisongelmaa ei ole. Inttihän se on lapsellinen jos haluaa kaikki kaljuksi täiden takia ja täiongelmaa ei ole.
Inttihän on tosi lapsellinen. Mut niillä kaikilla sulkeisilla, siilitukalla ja yhtenäisellä varustuksella on tarkotus.
Tarkoitus joka ei ole funktionaalinen moderniin sodankäyntiin.
Vähän kuin vertaisi taijia ja vaparia keskenään.
Toki taijin liikkeillä on varmasti tarkoitus, mutta ei ne toimi oikeassa taistelussa nykyaikana.
Vierailija kirjoitti:
Kakaramaista on pitää 19-vuotiaana poikana pitkää tukkaa ku sillon näyttää muutenki ihan tytöltä
Mitä pahaa on siinä jos näyttää tytöltä tai on kaunis mies? Naiset tykkää animemiehistä joilla on androgyynit kasvonpiirteet. Ainakin minä haluan olla kaunis enkä komea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakaramaista on pitää 19-vuotiaana poikana pitkää tukkaa ku sillon näyttää muutenki ihan tytöltä
Mitä pahaa on siinä jos näyttää tytöltä tai on kaunis mies? Naiset tykkää animemiehistä joilla on androgyynit kasvonpiirteet. Ainakin minä haluan olla kaunis enkä komea.
Samoin. Haluan näyttää geijukaiselta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä alkaa armeijan rappio. Ei mitkään homo pojat armeijassa pärjää. Pitäisi sellaiset laittaa suoraan itä rintamalle tykin ruuaksi!
Vieläkö tämä homouden ja pitkän tukan perusteeton stereotypia elää? :D
Pitkä tukka on homojen ja naisten tunnusmerkki.
Vierailija kirjoitti:
viherpunikkien sairas agenda puree pikkuhiljaa.ei hyvältä näytä.
Armeijastakin kuoriutuu mielenvikainen hiutaleneitikerho.
Kävin armeijan 2010-luvulla, kapteeni tai joku vastaava (en opetellut arvonimiä) kävi ennen lomaa tarkastamassa että hiukset on tarpeeksi lyhyet, muuten ei päässyt lomille. Nyt armeijan mieslapset joutuvat keksimään uusia leikkejä kun vanhat kielletään.
Sotilaskurihan kasvaa kun ottaa tupapillun letistä kunnon otteen ja antaa palaa.