Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiäitiys kunniaan

Vierailija
07.08.2026 |

https://www.is.fi/perhe/art-2000012160609.html

Ihana juttu. Tällaisia saisi olla lisää. 

Liikaa on juttuja nykyään siitä kuinka vaikeaa lasten kanssa on. Mutta onneksi on näitäkin äitejä, jotka arvostavat kotiäitiyttään. 

Itse olin kotona 3 vuotta, kun kolmas lapsi syntyi, se oli elämäni parasta aikaa. Jos saisi palata ajassa ratkaisin päin, niin palaisiin siihen, kun kaikki kolme olivat alle viisi vuotiaita. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ookkaan nykyään joku "kotivaimo"

Vierailija
2/9 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja kaikilla ei ole mahdollista, mutta nahdollista on keskittyä käsillä olevaan hetkeen. Kun lapset ovat pieniä, niin käyttää ajan sen mukaisesti. Ei silloin voi vaatia kaikkea kivaa itselle, vaan nauttia just siitä ajasta. Kaiken ei tarvitse olla niin täydellistä. 

Vierailija
4/9 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi nämä joutuvat sitten itse rahoittamaan kotiäitiytensä? Miehen tehtävähän se on. 

Vierailija
5/9 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tätä tradwife-juttua pääse lukemaan, turha laitella tälläsiä linkkejä.

Vierailija
6/9 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi nämä joutuvat sitten itse rahoittamaan kotiäitiytensä? Miehen tehtävähän se on. 

Koska Suomessa nainen maksaa ja hoitaa. Vahva ja ankarasti hyväksikäytetty suomalainen nainen, johon koko perhe nojaa.

Vierailija
7/9 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siispä naisten pitää heti kiinnostavan miehen tavatessaan selvittää miehen koulutus, ammatti ja tulotaso ennen kuin suostuu treffeille.

Vierailija
8/9 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies sitten hakkaa. Tai ainakin kyllästyy vaimoonsa silloin kun tulee vaihdevuodet eikä lapsia enää tule. Silloin vaihtaa nuorempaan.

Vierailija
9/9 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia kun on ns. moneen junaan - mä  olen "kotirouvana" omilla rahoillani ja puolison kanssa tasa-arvoisessa suhteessa, en minään kodinkoneena. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme