Jos Linnea Leino tarvitsee apua, toivomme paikalle karhua pelastajien sijaan.
Kommentit (233)
On se jännä, miten tämä karhumeemi on mennyt niin kovin syvälle miesten ihon alle. Tätäkin on jauhettu jo toista vuotta, ja vieläkin miesten sieluun sattuu. Hyvä asia sinänsä, sillä taitavat tajuta itsekin asian varsinaisen pointin, kun siitä pitää vieläkin meuhkata :D
Jos on lääkitys johonkin mielenterveysongelmaan, niin heikkeneekö impulssikontrolli. Eli päästelee suusta mitä vaan.
Tuli vaan mleleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on taas pikku rskariveijo vetänyt herneet nenään kun Linnea kertoo faktoja, että mieshän on suurempi uhka naiselle kuin karhu.
Kantismiehet on tappaneet tässä maassa tänä vuonna jo 12 naista, karhut ei yhtään.
Toisaalta nainen on miehelle suurempi uhka kuin karhu, koska yksi nainen iski yhtä miestä pikkasen kirveellä päähän, mutta yksikään karhu ei ole tehnyt vastaavaa. Miksihän me naiset ei uhriuduta siitä ja volloteta otsa mäntyä vasten?
En haluisi pilata sun hienoa tarinaa, mutta varmaan siitä ettei miehet valita tiktokissa ym palstoilla että nainen on suurempi uhka kuin karhu
No ei olekaan. Hienoa, että tajusit asian pointin. Melkein :D
eri
Vierailija kirjoitti:
Joku siihen on syynä miksi naiset on näin varpaillaan tuntemattomien miesten suhteen. Keskusteluissakin alkaa raivo heti jos nainen pelkää vieraita miehiä ja sanoo sen ääneen?
Ei varmasti johdu ainakaan lietsotusta miesvihasta. Vain muut pelot voivat olla suhteettomia ja irrationaalisia, vihapuheiden aiheuttamia. Miesviha ja miespelko taas ovat miesten syytä, ainoana lajissaan.
Vierailija kirjoitti:
On se jännä, miten tämä karhumeemi on mennyt niin kovin syvälle miesten ihon alle. Tätäkin on jauhettu jo toista vuotta, ja vieläkin miesten sieluun sattuu. Hyvä asia sinänsä, sillä taitavat tajuta itsekin asian varsinaisen pointin, kun siitä pitää vieläkin meuhkata :D
Niin karhu vastaa, kun linnea huutaa 😄
En väheksyisi poikasten kans liikkuvaa emokarhua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kaikkia miehiä ei kollektiivisesti leimattu, miksi AP suhtautuu niin?
Linnea pelkää kaikkia miehiä, koska olettaa jokaisen voivan olla paha. Sama kuin olettaa kaikkien naisten olevan h..ria, koska jotkut on
Ihan eri asia. Joku mies voi olla kaikista naisista sitä mieltä mutta siinäpähän on hiljaa itsekseen. Ei sellaiset naiset kimppuun käy toisin kuin saattaa tehdä tuntemattomat miehet.
Linnea ei ollut hiljaa itsekseen. Mitäpä jos joku tunnettu mies kertoisi julkisesti, että naisten kohtaaminen ahdistaa, koska kuka tahansa voi olla ahdisteleva h..ra. Se että yrität mitätöidä tämän näkökulman, osoittaa että puolustat liesvihaa, sitä että julistaa kaikki miehet uhkaaviksi, kuten Linnea, pelottavammiksi kuin karhu. Olen kyllä varma, että jos karhu tulisi vastaan, kaikki naiset pelkäisivät enemmän kuin miestä. Kyse on feministisestä miesvihasta.
Luitko tämän jutun? Suuri osa koski vaellusharrastusta muuten, ja Linnea sanoi, että suurin osa ihmisistä on ystävällisiä.
Samastutko nyt siis ystävälliseen ihmiseen vai karhuun, joka hyökkää vain puolustautuakseen, vai samastutko kenties henklöön, jolla pitää olla oikeus lyöttäytyä viehättävänä pitämänsä henkilön seuraan vaikka syvällä metsässä?
Otsikossa sanottiin nimenomaan, että kohtaa mieluummin karhun kuin miehen. Ei siis karhua mieluummin kuin hirviömiestä, vaan yleisesti ottaen minkä tahansa satunnaisen miehen.
Se on jännä kuinka naiset ovat hyvin tarkkoja yleistämistä vastaan kun kyseessä mikä tahansa muu ryhmä, mutta nyt ihan eri asia
Siellä on taas luettu pelkkä otsikko
Kai nyt, kun otsikon ymmärtämiseen menee jo monta minuuttia, niin ei kai sitä noin pitkää tekstiä enää jaksa. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeassahan tuo on. Ihan samat kokemukset kun nuorena vaelsi yksin tai naisporukassa.
Sinulle kiitos linkistä t:34.
Ihan hyvään sävyyn kirjoitettu juttu, joka kertoo enimmäkseen vaellusharrastuksesta, ja haastateltu vieläpä toteaa, että suurin osa ihmisistä on ystävällisiä.
Joku kiinnittää huomiota vain siihen, että muutama limainen mies on herättänyt pelkoa. Ilmeisesti tämä loukkaantuja kuuluu itse näihin limaisiin miehiin, eikä siihen ystävälliseen enemmistöön.
Ei vaan miesviha, jossa oletetaan että kuka tahansa mies voi olla paha. Aivan kuin mies olettaisi, että kuka tahansa nainen voi olla h..ra,
Se ei ole edelleenkään sama asia. Mies voi olla sitä mieltä hiljaa itsekseen, mutta ne naiset vaikka olisivatkin niin eivät kimppuun käy.
Eivät miehetkään käy kimppuun. Ja nainenkin voi tappaa, houkutella seksiin ja syyttää sitten r..sesta, prostiuoitu voi olla limainen ahdistelija. Etkö todella tajua, että joidenkin yksilöiden käytöksen perusteella kaikkien miesten tai naisten julistaminen mahdollisiksi pahantekijöiksi on nais- ja miesvihaa. Ideologia on sokaissut sinut, kun et tuota tajua
Etkä sinä edelleenkään lukenut juttua, ja ymmärtänyt, ettei Linnea sanonut kaikkia miehiä pahoiksi. Vain limaiset. Ja suurin osa ihmisistä on hänen kokemuksensa mukaan ystävällisiä.
Mutta ilmeisesti et samastu hyviin ihmisiin, vaan limaisiin miehiin. Joilla pitää saada olla oikeus lähestyä kaunista yksinäistä naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku siihen on syynä miksi naiset on näin varpaillaan tuntemattomien miesten suhteen. Keskusteluissakin alkaa raivo heti jos nainen pelkää vieraita miehiä ja sanoo sen ääneen?
Ei varmasti johdu ainakaan lietsotusta miesvihasta. Vain muut pelot voivat olla suhteettomia ja irrationaalisia, vihapuheiden aiheuttamia. Miesviha ja miespelko taas ovat miesten syytä, ainoana lajissaan.
Se on sitä "parempaa" syrjintää ja vihan lietsomista
Vierailija kirjoitti:
Milloinkahan nämä luonnossa liikkuvat miehet ymmärtää että naisten tai edes toisten miesten juttusille ei mennä ellei nämä itse sitä pyydä? Polulla ohittaessa voi tervehtiä ja siinä ei ole mitään väärää, mutta ei ängetä laavulla viereen hopottelemään tai tuppauduta samaan autiotuppaan jonkun yksin liikkuvan naisen kanssa.
Joo, autiotuvat ovat yksinäisten naisten yksinoikeus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän puhui limaisista miehistä.
Et kai ap ole miesvihaaja jonka mielestä kaikki miehet ovat limaisia?
Tämä! Täällä nyt miehet, joilla ei ole mitään mahkuja Linneaan purkavat katkeruuttaan. Niitä makuja ei taida olla näillä yhteenkään naiseen...
Väärä arvaus. Ei kiinnosta Linnea, kiinnostaa se, mitä etuoikeutettu nuori nainen päästää suustaan
Uskoisin, että Linnea kiinnostaa suurta osaa miehistä, mutta täällä palstalla miehet ovat yleensä hyvin erilaisia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeassahan tuo on. Ihan samat kokemukset kun nuorena vaelsi yksin tai naisporukassa.
Sinulle kiitos linkistä t:34.
Ihan hyvään sävyyn kirjoitettu juttu, joka kertoo enimmäkseen vaellusharrastuksesta, ja haastateltu vieläpä toteaa, että suurin osa ihmisistä on ystävällisiä.
Joku kiinnittää huomiota vain siihen, että muutama limainen mies on herättänyt pelkoa. Ilmeisesti tämä loukkaantuja kuuluu itse näihin limaisiin miehiin, eikä siihen ystävälliseen enemmistöön.
Ei vaan miesviha, jossa oletetaan että kuka tahansa mies voi olla paha. Aivan kuin mies olettaisi, että kuka tahansa nainen voi olla h..ra,
Se ei ole edelleenkään sama asia. Mies voi olla sitä mieltä hiljaa itsekseen, mutta ne naiset vaikka olisivatkin niin eivät kimppuun käy.
Eivät miehetkään käy kimppuun. Ja nainenkin voi tappaa, houkutella seksiin ja syyttää sitten r..sesta, prostiuoitu voi olla limainen ahdistelija. Etkö todella tajua, että joidenkin yksilöiden käytöksen perusteella kaikkien miesten tai naisten julistaminen mahdollisiksi pahantekijöiksi on nais- ja miesvihaa. Ideologia on sokaissut sinut, kun et tuota tajua
Etkä sinä edelleenkään lukenut juttua, ja ymmärtänyt, ettei Linnea sanonut kaikkia miehiä pahoiksi. Vain limaiset. Ja suurin osa ihmisistä on hänen kokemuksensa mukaan ystävällisiä.
Mutta ilmeisesti et samastu hyviin ihmisiin, vaan limaisiin miehiin. Joilla pitää saada olla oikeus lähestyä kaunista yksinäistä naista.
Otsikossa nimenomaan ei mainittu ilmaisia miehiä, vaan miehet yleisesti. Lisäksi ne limaisetkaan miehet eivät olleet koskaan hänelle mitään tehneet
Kaikki nämä naisten puheet että nainen kohtaisia ennemmin karhun kun miehen on vain johtanut siihen että enevissä määrin miehet sanovat että jos joku nainen pyytää mieheltä apua oikeassa hädässä niin miehet sanovat naisille että hae karhu auttamaan. Mutta onhan tästä suomalainen sanontakin "niin metsä vastaa kuin sinne huutaa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloinkahan nämä luonnossa liikkuvat miehet ymmärtää että naisten tai edes toisten miesten juttusille ei mennä ellei nämä itse sitä pyydä? Polulla ohittaessa voi tervehtiä ja siinä ei ole mitään väärää, mutta ei ängetä laavulla viereen hopottelemään tai tuppauduta samaan autiotuppaan jonkun yksin liikkuvan naisen kanssa.
Joo, autiotuvat ovat yksinäisten naisten yksinoikeus
Johan nuo naiset ovat omineet kaikki metsätkin. Kun kerran mies metsässä on vaarallinen. Eli mies ei saisi edes luonnossa liikkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupungeissa etenkin maailmalla liikkuessa kohtaa limaisia h.ria, jotka ovat naisia. He tekevät ehdotuksia ja tulevat iholle. Linnean logiikan mukaan julkisuuden henkilö voisi kirjoittaa kolumnin, että toivoo kohtaavansa ennemmin tyhjän kadun kuin naisen, koska kuka tahansa nainen voi olla h..ra ja ehdotella limaisia.
Ne harjoittaa ja kaupustelee elinkeinoaan, eivät limaisuutta. Limaisuus on tuossakin miesten puolella. Tämä sanottuna ilman miesvihaa. Heillekin muuten tehdään paljon väkivaltaa.
Hyvin sanottu. Niille naisille miehet sitä väkivaltaa vasta kohdistavatkin joita pitävät h uorina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän puhui limaisista miehistä.
Et kai ap ole miesvihaaja jonka mielestä kaikki miehet ovat limaisia?
Nauratti kuinka nopeasti Tere Sammallahti ilmoittautui limaiseksi mieheksi, eiku ilmoitti haluavansa haastatella Linneaa Korkeasaaressa. 😂
Hyvä veto tereltä
Tere ei tunnistais hyvää vetoa vaikka sellanen puris häntä perseestä
Kyllä se jotain tunnistaa, koska sai riittävästi ääniä vaaleissa
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nämä naisten puheet että nainen kohtaisia ennemmin karhun kun miehen on vain johtanut siihen että enevissä määrin miehet sanovat että jos joku nainen pyytää mieheltä apua oikeassa hädässä niin miehet sanovat naisille että hae karhu auttamaan. Mutta onhan tästä suomalainen sanontakin "niin metsä vastaa kuin sinne huutaa"
Tämä on juuri se lopputulos. Harmi (?) että Linneat sun muut eivät tunnu ymmärtävän.
Vierailija kirjoitti:
Minä ymmärrän tuon vertauksen. Jos joku nainen kohtaisi metsässä karhun, niin hän jäisi 99,9% varmuudella eloon.
Mutta naiset ei ymmärrä todennäköisyyksiä. Jos nainen kohtaa metsässä miehen, hän jää 99,999% varmuudella eloon. Muuta ikävää (kuin kuolema) voi toki tapahtua. Ja valitettavan usein tapahtuukin.
EI tapahdu, ahmed ja hussein eivät liiku metsässä...
Vierailija kirjoitti:
Koska kaikkia miehiä ei kollektiivisesti leimattu, miksi AP suhtautuu niin?
AP on loukkaantunut siitä että joku on kehdannut huomauttaa hänelle tyypillisen käytöksen olevan epämiellyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän puhui limaisista miehistä.
Et kai ap ole miesvihaaja jonka mielestä kaikki miehet ovat limaisia?
Nauratti kuinka nopeasti Tere Sammallahti ilmoittautui limaiseksi mieheksi, eiku ilmoitti haluavansa haastatella Linneaa Korkeasaaressa. 😂
Hyvä veto tereltä
Tere on aika ällö.
hassua väittää mokomaa miehistä, kun liman tuottaminen on kyllä naisten hommaa....
väitetäänkö seuraavaksi että miesten häpyhuulet turpoavat kiihottuessa?