Jos Linnea Leino tarvitsee apua, toivomme paikalle karhua pelastajien sijaan.
Kommentit (273)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä asuisin mieluummin vaikka ihmissuden kanssa kuin naisen.
Aivan vapaasti vaan.
T. Nainen
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.
Sammallahti tässä oli se joka älähti ja kovaa niinkuin usein tuppaa tekemään.
Kokoomuksella on nyt kova kampanjointi päällä, että saisivat lisää naisäänestäjiä. Tere tekee sen, minkä pystyy eli tuhoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä asuisin mieluummin vaikka ihmissuden kanssa kuin naisen.
Aivan vapaasti vaan.
T. Nainen
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.
Sammallahti tässä oli se joka älähti ja kovaa niinkuin usein tuppaa tekemään.
Kokoomuksella on nyt kova kampanjointi päällä, että saisivat lisää naisäänestäjiä. Tere tekee sen, minkä pystyy eli tuhoaa.
Hyvä pointti. Kyllä naisäänestäjät nyt innolla palaavat Teren ansiosta. 🤭
Kuinka monta naista on viime vuosikymmeninä tullut tapetuksi/raiskatuksi vaelluksilla?
Entäs jos vastaan tuleekin Nalle Wahlroos?
Vierailija kirjoitti:
Kukahan suomalainen julkkisnainen sanoo huomenna vain sanan mies niin täällä alkaa hirveä lynkkaaminen ja miesvihasta syyttäminen...
Sanotko samaa silloin kun täällä nimitellään hallituksen naisministereitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenet näistä haluaisit vähiten kohdata yksin metsässä:
A) Suomalainen miesB) Karhu
C) Maahanmuuttaja mies
Suomalainen mies
Hah hah hah hah. Eikös se eräs laulaja majoittunut eräässä ohjelmassa tuon c vaihtoehdon kanssa teltassa? Ja kuinkas sitten kävikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on taas pikku rskariveijo vetänyt herneet nenään kun Linnea kertoo faktoja, että mieshän on suurempi uhka naiselle kuin karhu.
Kantismiehet on tappaneet tässä maassa tänä vuonna jo 12 naista, karhut ei yhtään.
Toisaalta nainen on miehelle suurempi uhka kuin karhu, koska yksi nainen iski yhtä miestä pikkasen kirveellä päähän, mutta yksikään karhu ei ole tehnyt vastaavaa. Miksihän me naiset ei uhriuduta siitä ja volloteta otsa mäntyä vasten?
Mistä tiedät että ne on kantiksia? Tiesitkö muuten, että tilastollisesti fyysistä väkivaltaa esiintyy suhteellisesti eniten lesbosuhteissa? Naiset, eivät suinkaan ole vähemmän väkivaltaisia (tilastollisessa mielessä) kuin miehet, vaan ainoastaan fyysisesti heikompia.
Jos 12 miestä on Suomessa tappanut naisen tänä vuonna, se tarkoittaa, että 2 802 071 miestä ei ole tappanut. Siksi tämä miesten vaarallisuuden hehkutus tuntuu vähän liioitellulta. Pitäisi pikemmin miettiä, että mikä tekee ihmisestä niin hysteerisen, että pelkää jokaista miestä? Lisäksi, useimmiten jollei käytännössä lähes aina, väkivalta tapahtuu parisuhteessa, ei suinkaan patikkaretkellä metsässä. Ne väkivaltahäiriköt ei yleensä kuluta aikaansa metsäretkillä, jos eivät sitten ole oikopolulla matkalla lähibaariin.
Ja jos joku pitää harmitonta iskuyritystä jonkinlaisena väkivaltana, ehkä on evoluution kannalta parempikin, että kyseinen yksilö uskoo karhujen olevan vaarattomampia kuin ihmisten.
Toi 12/ 2 802 071 on tosi hyvä, mutta menee hukkaan täällä. Ton tajuaminen tarkoittaa, että osaa laittaa mittasuhteet kohilleen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet ei ole limaisia.
Riippuu keneltä kysyy. Naisten kanssa aina "fifty-sixty"
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos vastaan tuleekin Nalle Wahlroos?
Repesin, eli Linnea pelkää köyhiä miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta naista on viime vuosikymmeninä tullut tapetuksi/raiskatuksi vaelluksilla?
Villi veikkaus että pyöreä nolla? Mutta tärkeintä että taas pääsivät syyttämään miehiä. Onkohan tuo jonkin sortin sairaus? Kyvyttömyys ottaa vastuuta omista teoistaan? Syyttää miehiä kaikesta mitä on tapahtunut? Kaikesta, mitä voisi tapahtua? Vain siksi että nainen on sairas ja miettii koko ajan kaikkea mitä voisi tapahtua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos vastaan tuleekin Nalle Wahlroos?
Repesin, eli Linnea pelkää köyhiä miehiä?
Ei takuulla pelkää vanhaa limaista setää, kunhan on rikas.
Minä olen hetero setämies. Silti en puhu limaisia metsässä kohtaamilleni naisille. Tervehtiä kyllä saatan, mutta ehkä sekin on parempi lopettaa ettei kukaan pahoita mieltään tai pelkää. Linneaa en edes pidä lainkaan viehättävänä, joten hänelle en limaisia juttujani suustani suoltaisi, vaikka jostain syystä pääni pehmenisi niin pahasti että sellaista alkaisin harrastaa.
Ostareita eivät pelkää. Taksikin käy.