Jos Linnea Leino tarvitsee apua, toivomme paikalle karhua pelastajien sijaan.
Kommentit (216)
Vierailija kirjoitti:
Niin. Miksei miehet voi polulla vain kävellä ohi ja sano "Moi" tai "Terve" kuten yleensä luonnossa tehdään.
Miksi pitää alkaa kylsellä jotain tuollaista creepyä että "Miten se noin kaunis tyttö täällä yksin uskaltaa liikkua" Siis todella ahdistava kommentti jo näin miehenkin mielestä.
Se että sadoista miehistä yksi tai kaksi tuollaista tokaissut ei ensinnäkään ole mikään juttu. Lisäksi hekin hyvin mahdollisesti ilman mitään taka-ajatuksia tai pahaa tahtoa tuon sanoneet. Rivien välistä pahantahtoisesti tulkiten saatiin miehistä tehtyä karhua pahempia. Koska 1-2 miestä sanonut naista nätiksi. Uskomatonta paskaa. Ja sitten vielä "mies" puolustelee juttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on ylipäätään vaarallisin olento toiselle ihmiselle, sukupuolta katsomatta. No fucking shit. Koska ihmiset elävät ihmisten parissa. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, etteikö kookkaan villieläimen kohtaaminen olisi keskimäärin todella paljon vaarallisempaa. Ihminen kohtaa elämänsä aikana kymmeniä tuhansia, jopa satoja tuhansia, muita ihmisiä, ja tosi harvaa koskaan elämänsä aikana hakataan, rai skataan tai mur hataan, ainakaan sivistyneissä maissa. Mutta mene vain kokeilemaan onneasi ja juttelemaan karhulle. Ehkä pari kertaa karhu perääntyy, mutta ei tule kestämään pitkään, kun karhu jo syö sinua elävältä. Saatana, ihmiset ovat tyhmiä, mukaan lukien tämä Leivo. Uskomatonta.
Ja ei, sanoi nainen, mitä tahansa, ei-komean miehen juttelu sinulle ei itsessään ole henkeesi kohdistuva uhka. Sinä vain et pidä ei-komeista miehistä, tiedetään, tämä on yleisessä tiedossa. Ja ennen kuin joku tulee kutsumaan minua inceliksi, päinvastoin, olen varsin komea mies ja tiedän omakohtaisesti, millaiset kaksoisstandardit naisilla on tässä suhteessa.
Naisia raiskataan ja ahdistellaan tuhatmäärin verrattuna siihen että joku karhu raatelee ja ihan täällä länsimaissakin.
Sinä siis todella luit viestini, etkä tajunnut siitä mitään? Lue viesti uudelleen, vai oletko aidosti noin saatanan typerä? Aidosti keskuudessamme kulkee ali-ihmisiä. Minun melkein tekeekin aidosti mieli viettää mieluummin aikaani karhun kuin tyhmän ihmisen seurassa. Karhulla on ainakin tekosyy olla tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on ylipäätään vaarallisin olento toiselle ihmiselle, sukupuolta katsomatta. No fucking shit. Koska ihmiset elävät ihmisten parissa. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, etteikö kookkaan villieläimen kohtaaminen olisi keskimäärin todella paljon vaarallisempaa. Ihminen kohtaa elämänsä aikana kymmeniä tuhansia, jopa satoja tuhansia, muita ihmisiä, ja tosi harvaa koskaan elämänsä aikana hakataan, rai skataan tai mur hataan, ainakaan sivistyneissä maissa. Mutta mene vain kokeilemaan onneasi ja juttelemaan karhulle. Ehkä pari kertaa karhu perääntyy, mutta ei tule kestämään pitkään, kun karhu jo syö sinua elävältä. Saatana, ihmiset ovat tyhmiä, mukaan lukien tämä Leivo. Uskomatonta.
Ja ei, sanoi nainen, mitä tahansa, ei-komean miehen juttelu sinulle ei itsessään ole henkeesi kohdistuva uhka. Sinä vain et pidä ei-komeista miehistä, tiedetään, tämä on yleisessä tiedossa. Ja ennen kuin joku tulee kutsumaan minua inceliksi, päinvastoin, olen varsin komea mies ja tiedän omakohtaisesti, millaiset kaksoisstandardit naisilla on tässä suhteessa.
Naisia raiskataan ja ahdistellaan tuhatmäärin verrattuna siihen että joku karhu raatelee ja ihan täällä länsimaissakin.
Kaupungissa ei tuolla vaellus poluilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeassahan tuo on. Ihan samat kokemukset kun nuorena vaelsi yksin tai naisporukassa.
Sinulle kiitos linkistä t:34.
Ihan hyvään sävyyn kirjoitettu juttu, joka kertoo enimmäkseen vaellusharrastuksesta, ja haastateltu vieläpä toteaa, että suurin osa ihmisistä on ystävällisiä.
Joku kiinnittää huomiota vain siihen, että muutama limainen mies on herättänyt pelkoa. Ilmeisesti tämä loukkaantuja kuuluu itse näihin limaisiin miehiin, eikä siihen ystävälliseen enemmistöön.
Ei vaan miesviha, jossa oletetaan että kuka tahansa mies voi olla paha. Aivan kuin mies olettaisi, että kuka tahansa nainen voi olla h..ra,
Se ei ole edelleenkään sama asia. Mies voi olla sitä mieltä hiljaa itsekseen, mutta ne naiset vaikka olisivatkin niin eivät kimppuun käy.
Eivät miehetkään käy kimppuun. Ja nainenkin voi tappaa, houkutella seksiin ja syyttää sitten r..sesta, prostiuoitu voi olla limainen ahdistelija. Etkö todella tajua, että joidenkin yksilöiden käytöksen perusteella kaikkien miesten tai naisten julistaminen mahdollisiksi pahantekijöiksi on nais- ja miesvihaa. Ideologia on sokaissut sinut, kun et tuota tajua
Sanottaisko lievemmin ettei vihaa, vaan varovaisuutta. Paha luonne harvoin näkyy heti ulospäin.
Julistus siitä, että pelkää miehen kohtaamista metsässä enemmän kuin karhua, on miesvihaa. Aivan sama kuin kertoisi olettavan kaikkien naisten olevan h.ria
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kaikkia miehiä ei kollektiivisesti leimattu, miksi AP suhtautuu niin?
Linnea pelkää kaikkia miehiä, koska olettaa jokaisen voivan olla paha. Sama kuin olettaa kaikkien naisten olevan h..ria, koska jotkut on
Ihan eri asia. Joku mies voi olla kaikista naisista sitä mieltä mutta siinäpähän on hiljaa itsekseen. Ei sellaiset naiset kimppuun käy toisin kuin saattaa tehdä tuntemattomat miehet.
Linnea ei ollut hiljaa itsekseen. Mitäpä jos joku tunnettu mies kertoisi julkisesti, että naisten kohtaaminen ahdistaa, koska kuka tahansa voi olla ahdisteleva h..ra. Se että yrität mitätöidä tämän näkökulman, osoittaa että puolustat liesvihaa, sitä että julistaa kaikki miehet uhkaaviksi, kuten Linnea, pelottavammiksi kuin karhu. Olen kyllä varma, että jos karhu tulisi vastaan, kaikki naiset pelkäisivät enemmän kuin miestä. Kyse on feministisestä miesvihasta.
Luitko tämän jutun? Suuri osa koski vaellusharrastusta muuten, ja Linnea sanoi, että suurin osa ihmisistä on ystävällisiä.
Samastutko nyt siis ystävälliseen ihmiseen vai karhuun, joka hyökkää vain puolustautuakseen, vai samastutko kenties henklöön, jolla pitää olla oikeus lyöttäytyä viehättävänä pitämänsä henkilön seuraan vaikka syvällä metsässä?
Ketju on jälleen hyvä osoitus siitä, ettei naisille tulisi koskaan antaa vastuullisia tehtäviä ja päätäntävaltaa yhtään missään.
Vierailija kirjoitti:
Koska kaikkia miehiä ei kollektiivisesti leimattu, miksi AP suhtautuu niin?
Luitko sen jutun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeassahan tuo on. Ihan samat kokemukset kun nuorena vaelsi yksin tai naisporukassa.
Sinulle kiitos linkistä t:34.
Ihan hyvään sävyyn kirjoitettu juttu, joka kertoo enimmäkseen vaellusharrastuksesta, ja haastateltu vieläpä toteaa, että suurin osa ihmisistä on ystävällisiä.
Joku kiinnittää huomiota vain siihen, että muutama limainen mies on herättänyt pelkoa. Ilmeisesti tämä loukkaantuja kuuluu itse näihin limaisiin miehiin, eikä siihen ystävälliseen enemmistöön.
Ei vaan miesviha, jossa oletetaan että kuka tahansa mies voi olla paha. Aivan kuin mies olettaisi, että kuka tahansa nainen voi olla h..ra,
Se ei ole edelleenkään sama asia. Mies voi olla sitä mieltä hiljaa itsekseen, mutta ne naiset vaikka olisivatkin niin eivät kimppuun käy.
Eivät miehetkään käy kimppuun. Ja nainenkin voi tappaa, houkutella seksiin ja syyttää sitten r..sesta, prostiuoitu voi olla limainen ahdistelija. Etkö todella tajua, että joidenkin yksilöiden käytöksen perusteella kaikkien miesten tai naisten julistaminen mahdollisiksi pahantekijöiksi on nais- ja miesvihaa. Ideologia on sokaissut sinut, kun et tuota tajua
Sanottaisko lievemmin ettei vihaa, vaan varovaisuutta. Paha luonne harvoin näkyy heti ulospäin.
Mitään muuta ryhmää kohtaan varovaisuutta ei saisi samalla tavalla julistaa otsikossa. Kuvittele vaikka, että mies sanoo kohtaavansa kadulla mieluummin rot.an kuin h.omo.n? Tai mieluummin pitbullin kuin m.a.mun. Ja tämä sitten Ylen lööppiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kaikkia miehiä ei kollektiivisesti leimattu, miksi AP suhtautuu niin?
Linnea pelkää kaikkia miehiä, koska olettaa jokaisen voivan olla paha. Sama kuin olettaa kaikkien naisten olevan h..ria, koska jotkut on
Ihan eri asia. Joku mies voi olla kaikista naisista sitä mieltä mutta siinäpähän on hiljaa itsekseen. Ei sellaiset naiset kimppuun käy toisin kuin saattaa tehdä tuntemattomat miehet.
Linnea ei ollut hiljaa itsekseen. Mitäpä jos joku tunnettu mies kertoisi julkisesti, että naisten kohtaaminen ahdistaa, koska kuka tahansa voi olla ahdisteleva h..ra. Se että yrität mitätöidä tämän näkökulman, osoittaa että puolustat liesvihaa, sitä että julistaa kaikki miehet uhkaaviksi, kuten Linnea, pelottavammiksi kuin karhu. Olen kyllä varma, että jos karhu tulisi vastaan, kaikki naiset pelkäisivät enemmän kuin miestä. Kyse on feministisestä miesvihasta.
Luitko tämän jutun? Suuri osa koski vaellusharrastusta muuten, ja Linnea sanoi, että suurin osa ihmisistä on ystävällisiä.
Samastutko nyt siis ystävälliseen ihmiseen vai karhuun, joka hyökkää vain puolustautuakseen, vai samastutko kenties henklöön, jolla pitää olla oikeus lyöttäytyä viehättävänä pitämänsä henkilön seuraan vaikka syvällä metsässä?
Vai siksikö loukkaannuit, että tästä vaeltajaporukasta voidaan sulkea tietyt ihnisryhmät pois?
Ehkä miehet vähitellen oppivat, että vaelluksella ei puhuta muille. Tai no saman porukan miehille saa puhua, mutta ei naisten kuullen. Jos joku - mies tai nainen - on pulassa ja pyytää apua, niin poistutaan paikalta nopeasti, koska kyseessä voi olla toimittaja, joka odottelee juttukeikalla limaista setämiestä kyselemään, että onko sattunut jotain.
Lauantaina kohtasin metsäautotiellä naisen, joka oli onnistunut peruuttamaan autonsa ojaan. En pysähtynyt auttamaan, hän olisi voinut syyttää vaikka mistä, vähintäänkin limaisesta katseesta.
Samanlainen ulina joka päivä ja monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Incelin pillunpuute kulminoituu tänään Linnea Leinoon 🤭
Inceleistä en tiedä, mutta Linnea oli se, joka ylellä puhui limaisista miehistä.
Sen olisi voinut sanoa toisinkin, vai mitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kaikkia miehiä ei kollektiivisesti leimattu, miksi AP suhtautuu niin?
Linnea pelkää kaikkia miehiä, koska olettaa jokaisen voivan olla paha. Sama kuin olettaa kaikkien naisten olevan h..ria, koska jotkut on
Ihan eri asia. Joku mies voi olla kaikista naisista sitä mieltä mutta siinäpähän on hiljaa itsekseen. Ei sellaiset naiset kimppuun käy toisin kuin saattaa tehdä tuntemattomat miehet.
Linnea ei ollut hiljaa itsekseen. Mitäpä jos joku tunnettu mies kertoisi julkisesti, että naisten kohtaaminen ahdistaa, koska kuka tahansa voi olla ahdisteleva h..ra. Se että yrität mitätöidä tämän näkökulman, osoittaa että puolustat liesvihaa, sitä että julistaa kaikki miehet uhkaaviksi, kuten Linnea, pelottavammiksi kuin karhu. Olen kyllä varma, että jos karhu tulisi vastaan, kaikki naiset pelkäisivät enemmän kuin miestä. Kyse on feministisestä miesvihasta.
Luitko tämän jutun? Suuri osa koski vaellusharrastusta muuten, ja Linnea sanoi, että suurin osa ihmisistä on ystävällisiä.
Samastutko nyt siis ystävälliseen ihmiseen vai karhuun, joka hyökkää vain puolustautuakseen, vai samastutko kenties henklöön, jolla pitää olla oikeus lyöttäytyä viehättävänä pitämänsä henkilön seuraan vaikka syvällä metsässä?
Otsikossa sanottiin nimenomaan, että kohtaa mieluummin karhun kuin miehen. Ei siis karhua mieluummin kuin hirviömiestä, vaan yleisesti ottaen minkä tahansa satunnaisen miehen.
Se on jännä kuinka naiset ovat hyvin tarkkoja yleistämistä vastaan kun kyseessä mikä tahansa muu ryhmä, mutta nyt ihan eri asia
Vierailija kirjoitti:
Ehkä miehet vähitellen oppivat, että vaelluksella ei puhuta muille. Tai no saman porukan miehille saa puhua, mutta ei naisten kuullen. Jos joku - mies tai nainen - on pulassa ja pyytää apua, niin poistutaan paikalta nopeasti, koska kyseessä voi olla toimittaja, joka odottelee juttukeikalla limaista setämiestä kyselemään, että onko sattunut jotain.
Lauantaina kohtasin metsäautotiellä naisen, joka oli onnistunut peruuttamaan autonsa ojaan. En pysähtynyt auttamaan, hän olisi voinut syyttää vaikka mistä, vähintäänkin limaisesta katseesta.
Edelleen, me naiset osaamme erottaa ystävälliset ihmiset limaisista ehdottelijoista. Laki määrää auttamaan, mutta tietysti kaikilla on 112 sovellus, joten sitäkin kautta saa apua. Ja voi kertoa niiden tiedot jotka kieltäytyivät auttamasta.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on ylipäätään vaarallisin olento toiselle ihmiselle, sukupuolta katsomatta. No fucking shit. Koska ihmiset elävät ihmisten parissa. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, etteikö kookkaan villieläimen kohtaaminen olisi keskimäärin todella paljon vaarallisempaa. Ihminen kohtaa elämänsä aikana kymmeniä tuhansia, jopa satoja tuhansia, muita ihmisiä, ja tosi harvaa koskaan elämänsä aikana hakataan, rai skataan tai mur hataan, ainakaan sivistyneissä maissa. Mutta mene vain kokeilemaan onneasi ja juttelemaan karhulle. Ehkä pari kertaa karhu perääntyy, mutta ei tule kestämään pitkään, kun karhu jo syö sinua elävältä. Saatana, ihmiset ovat tyhmiä, mukaan lukien tämä Leivo. Uskomatonta.
Ja ei, sanoi nainen, mitä tahansa, ei-komean miehen juttelu sinulle ei itsessään ole henkeesi kohdistuva uhka. Sinä vain et pidä ei-komeista miehistä, tiedetään, tämä on yleisessä tiedossa. Ja ennen kuin joku tulee kutsumaan minua inceliksi, päinvastoin, olen varsin komea mies ja tiedän omakohtaisesti, millaiset kaksoisstandardit naisilla on tässä suhteessa.
Komeisiin miehiin kohdistuu se stereotypia, että siihen liittyy sankaruus ja ritarillisuus. Näinhän kaikki sankari t esitetään, samoin kuin sankarittaret on aina kauniita. Komea tai kaunis ei voi olla "paha". Se riisuu aseista ja saa varomattomaksi.
Karhu ei muuten aterioi ihmistä, vain raatelee vaarattomaksi jos sen on tarvis puolustaa itseään tai poikastaan. Jos karhu tykkäisi ihmislihasta, ei siellä montaakaan retkeilijää enää kuljeskelisi 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän puhui limaisista miehistä.
Et kai ap ole miesvihaaja jonka mielestä kaikki miehet ovat limaisia?
Tämä! Täällä nyt miehet, joilla ei ole mitään mahkuja Linneaan purkavat katkeruuttaan. Niitä makuja ei taida olla näillä yhteenkään naiseen...
Väärä arvaus. Ei kiinnosta Linnea, kiinnostaa se, mitä etuoikeutettu nuori nainen päästää suustaan
Vierailija kirjoitti:
Voitko ap edes vähän avata, mitä aloituksesi koskee? Kaikilla ei ole aikaa lukea jokaista iltiksen otsikkoa.
Itse luulin, että Linnea on miesten mieleen. Tuliko sieltä nyt joku väärä mielipide, joka osoitti, ettei kaunis, pienikokoinen ja siro nainen ehkä olekaan alistuva?
Hah, miten oikeassa olinkaan, edes tietämättä, mitä ap tarkoitti. Nyt poistun. Kaikkea hyvää Linnealle, ja hyviä vaelluksia! T:34
Vierailija kirjoitti:
Ehkä miehet vähitellen oppivat, että vaelluksella ei puhuta muille. Tai no saman porukan miehille saa puhua, mutta ei naisten kuullen. Jos joku - mies tai nainen - on pulassa ja pyytää apua, niin poistutaan paikalta nopeasti, koska kyseessä voi olla toimittaja, joka odottelee juttukeikalla limaista setämiestä kyselemään, että onko sattunut jotain.
Lauantaina kohtasin metsäautotiellä naisen, joka oli onnistunut peruuttamaan autonsa ojaan. En pysähtynyt auttamaan, hän olisi voinut syyttää vaikka mistä, vähintäänkin limaisesta katseesta.
Jep. Tässäkin jutussa miehen riitti tekemään limaiseksi se, että hänen jälkeensä saunaan tulleelle naiselle tuli tunne. Ei siis tarvinnut mitä ilmeisimmin edes sanoa mitään.
Vihollisista kyse.
Vierailija kirjoitti:
Hän ei puhunut pelastajista vaan miehistä yleensä.
Kukaan ahdistelluksi joutunut ei täysin kiellä arviota.
No lue edes tuo juttu ! Hänen kaveripiirissä on kyselty miten uskaltaa yksin vaeltaa kun on niin "kaunis", siis hänelle tutut miehet. Vaelluksella ei ole tuollaista kukaan kysellyt. Joten todella outo ihminen, pelkää miehiä kun omat kaverit on niitä kyselijöitä
Kaupungeissa etenkin maailmalla liikkuessa kohtaa limaisia h.ria, jotka ovat naisia. He tekevät ehdotuksia ja tulevat iholle. Linnean logiikan mukaan julkisuuden henkilö voisi kirjoittaa kolumnin, että toivoo kohtaavansa ennemmin tyhjän kadun kuin naisen, koska kuka tahansa nainen voi olla h..ra ja ehdotella limaisia.