Jos Linnea Leino tarvitsee apua, toivomme paikalle karhua pelastajien sijaan.
Kommentit (233)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän puhui limaisista miehistä.
Et kai ap ole miesvihaaja jonka mielestä kaikki miehet ovat limaisia?
Nauratti kuinka nopeasti Tere Sammallahti ilmoittautui limaiseksi mieheksi, eiku ilmoitti haluavansa haastatella Linneaa Korkeasaaressa. 😂
Hyvä veto tereltä
Vierailija kirjoitti:
Niin. Miksei miehet voi polulla vain kävellä ohi ja sano "Moi" tai "Terve" kuten yleensä luonnossa tehdään.
Miksi pitää alkaa kylsellä jotain tuollaista creepyä että "Miten se noin kaunis tyttö täällä yksin uskaltaa liikkua" Siis todella ahdistava kommentti jo näin miehenkin mielestä.
Näin naisen mielestä taas, huonosti muotoiltu ja creepy kommentti, mutta en lähtisi siitä että sanojalla on pahat mielessä vaan enemmänkin puutteita sosiaalisissa taidoissa. Jos järjellä ajattelee, niin pahat mielessä liikkuvat eivät louskuta leukojaan vaan keskittyvät toteuttamaan niitä pahuuksiaan. Sitten joku korvessa liikkuva metsien mies voi haluta sanoa jotain kohteliasta, ystävällistä tai ihailevaa vastaan tulevalle kauniille naiselle, mutta koska ukko ei nimenomaan siellä korvessa ole päässyt harjoittelemaan sosiaalisia taitoja, niin ulos tuleekin jotain tuollaista tahattoman creepyä. En olisi millänikään. Vähän mietityttää, että miten tuollainen herkkähipiäinen Linnea siellä erämaassa oikeasti pärjää, jos menee pasmat sekaisin jostain parista huonosti valitusta sanasta. Taitaa se hänen telttansa ollakin takapihalla ja karhut ovat jotain hänen pehmonallejaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kaikkia miehiä ei kollektiivisesti leimattu, miksi AP suhtautuu niin?
Linnea pelkää kaikkia miehiä, koska olettaa jokaisen voivan olla paha. Sama kuin olettaa kaikkien naisten olevan h..ria, koska jotkut on
Ihan eri asia. Joku mies voi olla kaikista naisista sitä mieltä mutta siinäpähän on hiljaa itsekseen. Ei sellaiset naiset kimppuun käy toisin kuin saattaa tehdä tuntemattomat miehet.
Linnea ei ollut hiljaa itsekseen. Mitäpä jos joku tunnettu mies kertoisi julkisesti, että naisten kohtaaminen ahdistaa, koska kuka tahansa voi olla ahdisteleva h..ra. Se että yrität mitätöidä tämän näkökulman, osoittaa että puolustat liesvihaa, sitä että julistaa kaikki miehet uhkaaviksi, kuten Linnea, pelottavammiksi kuin karhu. Olen kyllä varma, että jos karhu tulisi vastaan, kaikki naiset pelkäisivät enemmän kuin miestä. Kyse on feministisestä miesvihasta.
Luitko tämän jutun? Suuri osa koski vaellusharrastusta muuten, ja Linnea sanoi, että suurin osa ihmisistä on ystävällisiä.
Samastutko nyt siis ystävälliseen ihmiseen vai karhuun, joka hyökkää vain puolustautuakseen, vai samastutko kenties henklöön, jolla pitää olla oikeus lyöttäytyä viehättävänä pitämänsä henkilön seuraan vaikka syvällä metsässä?
Otsikossa sanottiin nimenomaan, että kohtaa mieluummin karhun kuin miehen. Ei siis karhua mieluummin kuin hirviömiestä, vaan yleisesti ottaen minkä tahansa satunnaisen miehen.
Se on jännä kuinka naiset ovat hyvin tarkkoja yleistämistä vastaan kun kyseessä mikä tahansa muu ryhmä, mutta nyt ihan eri asia
Siellä on taas luettu pelkkä otsikko
Suomessa on n.2,5 miljoonaa mieapuolista, sanotaanko että aikuisia heistä on vaikkapa 2 miljoonaa.
Kuinka moni heistä on raiskuri/murhuri?
Vrt. käännetään tuo luku karhujen lukumääräksi, mitähän Linnea sanoisi jos Suomessa olisi 2 miljoonaa karhua?
Vierailija kirjoitti:
Niin. Miksei miehet voi polulla vain kävellä ohi ja sano "Moi" tai "Terve" kuten yleensä luonnossa tehdään.
Miksi pitää alkaa kylsellä jotain tuollaista creepyä että "Miten se noin kaunis tyttö täällä yksin uskaltaa liikkua" Siis todella ahdistava kommentti jo näin miehenkin mielestä.
Ahdistava ??? Onko sulla joku mielenterveyden ongelma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka vttu on Linnea Leino?
Suomalainen näyttelijä. Hoikka ja hyvän näköinen tapaus.
Toisin sanoen, turha julkkis
Joku siihen on syynä miksi naiset on näin varpaillaan tuntemattomien miesten suhteen. Keskusteluissakin alkaa raivo heti jos nainen pelkää vieraita miehiä ja sanoo sen ääneen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän puhui limaisista miehistä.
Et kai ap ole miesvihaaja jonka mielestä kaikki miehet ovat limaisia?
Nauratti kuinka nopeasti Tere Sammallahti ilmoittautui limaiseksi mieheksi, eiku ilmoitti haluavansa haastatella Linneaa Korkeasaaressa. 😂
Minäkin voisin ilmoittautua. Heittäisin ruikuttajan karhuaitaukseen ja kysyisin että miten menee...
Mutta noin muuten kuulut siihen ystävälliseen enemmistöön, jonka Linnea on kohdannut? Ainoa vaan, että silloin tällöin jonun kauniin naisen yksittäinen lause herätää sinussa tappohaluja?
Vierailija kirjoitti:
Kaupungeissa etenkin maailmalla liikkuessa kohtaa limaisia h.ria, jotka ovat naisia. He tekevät ehdotuksia ja tulevat iholle. Linnean logiikan mukaan julkisuuden henkilö voisi kirjoittaa kolumnin, että toivoo kohtaavansa ennemmin tyhjän kadun kuin naisen, koska kuka tahansa nainen voi olla h..ra ja ehdotella limaisia.
Ne harjoittaa ja kaupustelee elinkeinoaan, eivät limaisuutta. Limaisuus on tuossakin miesten puolella. Tämä sanottuna ilman miesvihaa. Heillekin muuten tehdään paljon väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on ylipäätään vaarallisin olento toiselle ihmiselle, sukupuolta katsomatta. No fucking shit. Koska ihmiset elävät ihmisten parissa. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, etteikö kookkaan villieläimen kohtaaminen olisi keskimäärin todella paljon vaarallisempaa. Ihminen kohtaa elämänsä aikana kymmeniä tuhansia, jopa satoja tuhansia, muita ihmisiä, ja tosi harvaa koskaan elämänsä aikana hakataan, rai skataan tai mur hataan, ainakaan sivistyneissä maissa. Mutta mene vain kokeilemaan onneasi ja juttelemaan karhulle. Ehkä pari kertaa karhu perääntyy, mutta ei tule kestämään pitkään, kun karhu jo syö sinua elävältä. Saatana, ihmiset ovat tyhmiä, mukaan lukien tämä Leivo. Uskomatonta.
Ja ei, sanoi nainen, mitä tahansa, ei-komean miehen juttelu sinulle ei itsessään ole henkeesi kohdistuva uhka. Sinä vain et pidä ei-komeista miehistä, tiedetään, tämä on yleisessä tiedossa. Ja ennen kuin joku tulee kutsumaan minua inceliksi, päinvastoin, olen varsin komea mies ja tiedän omakohtaisesti, millaiset kaksoisstandardit naisilla on tässä suhteessa.
Komeisiin miehiin kohdistuu se stereotypia, että siihen liittyy sankaruus ja ritarillisuus. Näinhän kaikki sankari t esitetään, samoin kuin sankarittaret on aina kauniita. Komea tai kaunis ei voi olla "paha". Se riisuu aseista ja saa varomattomaksi.
Karhu ei muuten aterioi ihmistä, vain raatelee vaarattomaksi jos sen on tarvis puolustaa itseään tai poikastaan. Jos karhu tykkäisi ihmislihasta, ei siellä montaakaan retkeilijää enää kuljeskelisi 😁
Nälkään varmasti liha kelpaa karhulle niin kuin muillekin pedoille. Niille vaan on opetettu terve ihmisen pelko, minkä takia eivät käytännössä koskaan saalista ihmisiä. Lisäksi 100 000 hirveä ja mustikkamättäät varmistavat, että ihminen ei käytännössä koskaan ole se karhun viimeinen oljenkorsi ennen nälkäkuolemaa.
Olipa Linnealta nerokas karhu vs mies vertailu. Mistä mahtaa näitä keksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän puhui limaisista miehistä.
Et kai ap ole miesvihaaja jonka mielestä kaikki miehet ovat limaisia?
Nauratti kuinka nopeasti Tere Sammallahti ilmoittautui limaiseksi mieheksi, eiku ilmoitti haluavansa haastatella Linneaa Korkeasaaressa. 😂
Hyvä veto tereltä
Tere ei tunnistais hyvää vetoa vaikka sellanen puris häntä perseestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on ylipäätään vaarallisin olento toiselle ihmiselle, sukupuolta katsomatta. No fucking shit. Koska ihmiset elävät ihmisten parissa. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, etteikö kookkaan villieläimen kohtaaminen olisi keskimäärin todella paljon vaarallisempaa. Ihminen kohtaa elämänsä aikana kymmeniä tuhansia, jopa satoja tuhansia, muita ihmisiä, ja tosi harvaa koskaan elämänsä aikana hakataan, rai skataan tai mur hataan, ainakaan sivistyneissä maissa. Mutta mene vain kokeilemaan onneasi ja juttelemaan karhulle. Ehkä pari kertaa karhu perääntyy, mutta ei tule kestämään pitkään, kun karhu jo syö sinua elävältä. Saatana, ihmiset ovat tyhmiä, mukaan lukien tämä Leivo. Uskomatonta.
Ja ei, sanoi nainen, mitä tahansa, ei-komean miehen juttelu sinulle ei itsessään ole henkeesi kohdistuva uhka. Sinä vain et pidä ei-komeista miehistä, tiedetään, tämä on yleisessä tiedossa. Ja ennen kuin joku tulee kutsumaan minua inceliksi, päinvastoin, olen varsin komea mies ja tiedän omakohtaisesti, millaiset kaksoisstandardit naisilla on tässä suhteessa.
Komeisiin miehiin kohdistuu se stereotypia, että siihen liittyy sankaruus ja ritarillisuus. Näinhän kaikki sankari t esitetään, samoin kuin sankarittaret on aina kauniita. Komea tai kaunis ei voi olla "paha". Se riisuu aseista ja saa varomattomaksi.
Karhu ei muuten aterioi ihmistä, vain raatelee vaarattomaksi jos sen on tarvis puolustaa itseään tai poikastaan. Jos karhu tykkäisi ihmislihasta, ei siellä montaakaan retkeilijää enää kuljeskelisi 😁
Kyllä karhu useinkin syö ihmisen, jos kerran sellaisen on tap panut tai muuten vain löytää sellaisen raadon. En väittänyt, että karhu aktiivisesti metsästää ihmisiä. Jääkarhu on ainoa poikkeus, sillä se kyllä tap paa ihmisen heti kun pystyy. Mutta karhukuolemat ovat yleisesti ottaen hyvin harvinaisia, mutta jos niitä tapahtuu, karhu tyypillisesti syö ainakin osan ihmisestä. Ja olet väärässä, jos karhu aktiivisesti pyrkisi metsästämään ihmisiä Suomessa, karhut ta pettaisiin seurauksena hyvin nopeasti sukupuuttoon. Eivät villieläimetkään niin tyhmiä yleensä ole.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on n.2,5 miljoonaa mieapuolista, sanotaanko että aikuisia heistä on vaikkapa 2 miljoonaa.
Kuinka moni heistä on raiskuri/murhuri?
Vrt. käännetään tuo luku karhujen lukumääräksi, mitähän Linnea sanoisi jos Suomessa olisi 2 miljoonaa karhua?
Valittaisi kovaan ääneen, että miksi miehet eivät tee jotain niille karhuille
Linnea edustaa nykyaikaista naista. Pikkuprinsessaa, joka ahdistuu jopa omasta peilikuvastaan
Vierailija kirjoitti:
Incelin pillunpuute kulminoituu tänään Linnea Leinoon 🤭
Aina kun feministi ei tykkää mitä sanotaan, otetaan tuo incel juttu esiin. Nerokasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän puhui limaisista miehistä.
Et kai ap ole miesvihaaja jonka mielestä kaikki miehet ovat limaisia?
Nauratti kuinka nopeasti Tere Sammallahti ilmoittautui limaiseksi mieheksi, eiku ilmoitti haluavansa haastatella Linneaa Korkeasaaressa. 😂
Minäkin voisin ilmoittautua. Heittäisin ruikuttajan karhuaitaukseen ja kysyisin että miten menee...
Mutta noin muuten kuulut siihen ystävälliseen enemmistöön, jonka Linnea on kohdannut? Ainoa vaan, että silloin tällöin jonun kauniin naisen yksittäinen lause herätää sinussa tappohaluja?
En pidä Linnea kovin kauniina ja vihaan rumiakin naisia tasa-arvoisesti. T. Eri
Milloinkahan nämä luonnossa liikkuvat miehet ymmärtää että naisten tai edes toisten miesten juttusille ei mennä ellei nämä itse sitä pyydä? Polulla ohittaessa voi tervehtiä ja siinä ei ole mitään väärää, mutta ei ängetä laavulla viereen hopottelemään tai tuppauduta samaan autiotuppaan jonkun yksin liikkuvan naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Joku siihen on syynä miksi naiset on näin varpaillaan tuntemattomien miesten suhteen. Keskusteluissakin alkaa raivo heti jos nainen pelkää vieraita miehiä ja sanoo sen ääneen?
Sillä ei sit ole lainkaan merkitystä, että jokainen mies on jo demonisoitu? Vain siksi että on mies.
Vierailija kirjoitti:
Se on taas pikku rskariveijo vetänyt herneet nenään kun Linnea kertoo faktoja, että mieshän on suurempi uhka naiselle kuin karhu.
Kantismiehet on tappaneet tässä maassa tänä vuonna jo 12 naista, karhut ei yhtään.
Toisaalta nainen on miehelle suurempi uhka kuin karhu, koska yksi nainen iski yhtä miestä pikkasen kirveellä päähän, mutta yksikään karhu ei ole tehnyt vastaavaa. Miksihän me naiset ei uhriuduta siitä ja volloteta otsa mäntyä vasten?
En haluisi pilata sun hienoa tarinaa, mutta varmaan siitä ettei miehet valita tiktokissa ym palstoilla että nainen on suurempi uhka kuin karhu
Niille naisille on loputon kysyntä siellä kadulla. Limaisille setämiehille tai känniehdottelijoille sensijaan ei ole kysyntää yhtään missään.