Rennyn ja vaimonsa lapsen nimeksi tuli DAX:)
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun on kuullut nimen Etienne, se on hillunut jossain juhannuksen myöhäisyön ranskalaisessa romanttisessa elokuvassa puolialasti hokemassa hikisenä mon amouria. Ei siis kovin mairea mielikuva tule.
Annan sulle pari uutta:
Etienne de Condillac kuuluisa ransk. filosofi
Etienne Louis Malus ransk. fyysikko, joka keksi valon polarisaation.
Lukuisia urheiljoita löytyy Etienne-nimisiä. jne jne Olepa hyvä.
No miksi sitten eniten esillä ovat nämä kiharapäiset lakanassa kiemurtelijat, ranskalaisissa hämyisissä kattohuoneistoissaan?? Ranska esittelee niitä eikä filosofejaan tai fyysikoitaan. Kyllä eniten ovat esillä olleet makuukamari-Etiennet. Ei muutu mielikuva.
Ehkä sivistät itseäsi vain b-luokan elokuvilla. Niissä eivät yleensä ydinfyysikot esiinny, vaikka nimi olisikin Etienne. Ranska on varmaankin tuottanut suurmiehistään dokkareita ja omaelämäkertoja jne. Niin tehdään jopa meillä Suomessa, on Kekkosta ja Paasikiveä sun muita.
Urho onkin meillä tunnettu nimi. Se tunnetaan heti ulkomailla presidentiksi.
Meniköhän sulla nyt pointti vähän ohi? No eipä ihme, ranskalaiset alatason leffat saavat tuollaista aikaan. Niinhän sitä sanotaan, että Suomi tyhmistyy.
Ei nimi miestä pahenna jos ei mies nimeäkään, kuuluu muinainen sanonta.
Vierailija kirjoitti:
Meidän lapsen on Nix ja Nax
Elon Muskin pojan nimi on X - siis puumerkki.
Vierailija kirjoitti:
Honda DAX
Honda Harlin.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Voiko olla enempää weetee. Vähän niinkuin Nannan ja Jeren Jaxx 😂
Kerroppa reilusti mitä sinulle kuuluu jonkun lapsen nimi kun minulle ei mitenkään. VASTAA!!!!!
No turha sitten ihmetellä miksi lasta kiusataan koulussa ym. nimen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun on kuullut nimen Etienne, se on hillunut jossain juhannuksen myöhäisyön ranskalaisessa romanttisessa elokuvassa puolialasti hokemassa hikisenä mon amouria. Ei siis kovin mairea mielikuva tule.
Annan sulle pari uutta:
Etienne de Condillac kuuluisa ransk. filosofi
Etienne Louis Malus ransk. fyysikko, joka keksi valon polarisaation.
Lukuisia urheiljoita löytyy Etienne-nimisiä. jne jne Olepa hyvä.
No miksi sitten eniten esillä ovat nämä kiharapäiset lakanassa kiemurtelijat, ranskalaisissa hämyisissä kattohuoneistoissaan?? Ranska esittelee niitä eikä filosofejaan tai fyysikoitaan. Kyllä eniten ovat esillä olleet makuukamari-Etiennet. Ei muutu mielikuva.
Ehkä sivistät itseäsi vain b-luokan elokuvilla. Niissä eivät yleensä ydinfyysikot esiinny, vaikka nimi olisikin Etienne. Ranska on varmaankin tuottanut suurmiehistään dokkareita ja omaelämäkertoja jne. Niin tehdään jopa meillä Suomessa, on Kekkosta ja Paasikiveä sun muita.
Urho onkin meillä tunnettu nimi. Se tunnetaan heti ulkomailla presidentiksi.
Meniköhän sulla nyt pointti vähän ohi? No eipä ihme, ranskalaiset alatason leffat saavat tuollaista aikaan. Niinhän sitä sanotaan, että Suomi tyhmistyy.
Oletko kiukkuinen? Huudat täällä muille keskustelijoille.
Harlinin viettävät kesää Suomenlahden Tammion saaressa jossa heillä on huvila. Neljäs lapsi saattaa saada alkunsa kesäisissä tunnelmissa.
Vierailija kirjoitti:
Harlinin viettävät kesää Suomenlahden Tammion saaressa jossa heillä on huvila. Neljäs lapsi saattaa saada alkunsa kesäisissä tunnelmissa.
On se melkoine YKÄSONNI!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harlinin viettävät kesää Suomenlahden Tammion saaressa jossa heillä on huvila. Neljäs lapsi saattaa saada alkunsa kesäisissä tunnelmissa.
On se melkoine YKÄSONNI!
Rix Rax Pox😆
Vierailija kirjoitti:
On se vaan Renny kova ukko. Ei voi muuta sanoa. Lasta tulee joka vuosi. Peukku!
Sitä varten ihmiset ovat olemassa. Tehtävänä on jatkaa sukua, vaikka täällä ulistaisiin mitä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Rennyllä taitaa oireilla jonkinlainen dementia...
Vaikuttaako sinununelämään miten ????
Vierailija kirjoitti:
Harlinin viettävät kesää Suomenlahden Tammion saaressa jossa heillä on huvila. Neljäs lapsi saattaa saada alkunsa kesäisissä tunnelmissa.
Hyundai Harlin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harlinin viettävät kesää Suomenlahden Tammion saaressa jossa heillä on huvila. Neljäs lapsi saattaa saada alkunsa kesäisissä tunnelmissa.
On se melkoine YKÄSONNI!
Tuo alulle paneminen on niin helppoa. Jopa vanhukselle nykyisin. Mutta sitten pitäisi kyetä olemaan hyvä ja osallistuva isä jokaiselle pennulle noin 18 vuotta. Olla läsnä, jaksaa, viedä harrastuksiin. Jos on lähes 70 v ja pikkulapsia ja vauvaa, on tosi vastuuton. Lisääntymiselle pitäisi laittaa ikäraja. Yli 50-vuotiailta kielletty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harlinin viettävät kesää Suomenlahden Tammion saaressa jossa heillä on huvila. Neljäs lapsi saattaa saada alkunsa kesäisissä tunnelmissa.
On se melkoine YKÄSONNI!
Tekee sen mihin mies on luotu, eli siittämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rennyllä taitaa oireilla jonkinlainen dementia...
Vaikuttaako sinununelämään miten ????
Ei dementia haittaa, jos vain alapää toimii.
Vierailija kirjoitti:
Ei sovi yhtään aiempien poikien nimiin. Jules ja Luukaas vielä hyvin käy yhteen.
Luukas suosikkini niistä.
Coco taas on jotain samaa luokkaa kuin tää Dax.
Mä olisin kyllä nimennyt heidät toisin. Esimerkiksi Andreas ja Ines.
Sinä moukka nimeä lapsesi miten lytää ja niintekee muutkin. Olet arvosteleva pereikä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se vaan Renny kova ukko. Ei voi muuta sanoa. Lasta tulee joka vuosi. Peukku!
Sitä varten ihmiset ovat olemassa. Tehtävänä on jatkaa sukua, vaikka täällä ulistaisiin mitä vastaan.
Ei oo kenenkään tehtävä jatkaa sukua 67-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Yks kaks Dax.
Siinä kuuluu vaan "Dax!!!" ja taas on uusi pulla uunissa. Niin se käy kun sen osaa.
Sinä itse olet parhåka ja lisäksi houkka kun. puutut ihmisten nimivalintoihin. EI KUULU SINULLE. 🤮🤮🤮 SINULAISELTA KYSYTÄ MITÄÄN.🤮