Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rennyn ja vaimonsa lapsen nimeksi tuli DAX:)

Vierailija
22.06.2026 |

Hieno tuleva räppimies! 

 

Kommentit (121)

Vierailija
81/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi parka... Ei äidillä näytä älliä olevan yhtään, kun tuollaisen nimen hyväksyy lapsille!

Sinä itse olet parhåka ja lisäksi houkka kun. puutut ihmisten nimivalintoihin.  EI KUULU SINULLE.  🤮🤮🤮 SINULAISELTA KYSYTÄ MITÄÄN.🤮

Vierailija
82/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun on kuullut nimen Etienne, se on hillunut jossain juhannuksen myöhäisyön ranskalaisessa romanttisessa elokuvassa puolialasti hokemassa hikisenä mon amouria. Ei siis kovin mairea mielikuva tule.

Annan sulle pari uutta:

Etienne de Condillac kuuluisa ransk. filosofi

Etienne Louis Malus ransk. fyysikko, joka keksi valon polarisaation. 

Lukuisia urheiljoita löytyy Etienne-nimisiä. jne jne Olepa hyvä.

No miksi sitten eniten esillä ovat nämä kiharapäiset lakanassa kiemurtelijat, ranskalaisissa hämyisissä kattohuoneistoissaan?? Ranska esittelee niitä eikä filosofejaan tai fyysikoitaan. Kyllä eniten ovat esillä olleet makuukamari-Etiennet. Ei muutu mielikuva.

Ehkä sivistät itseäsi vain b-luokan elokuvilla. Niissä eivät yleensä ydinfyysikot esiinny, vaikka nimi olisikin Etienne. Ranska on varmaankin tuottanut suurmiehistään dokkareita ja omaelämäkertoja jne. Niin tehdään jopa meillä Suomessa, on Kekkosta ja Paasikiveä sun muita.

Urho onkin meillä tunnettu nimi. Se tunnetaan heti ulkomailla presidentiksi.

Meniköhän sulla nyt pointti vähän ohi? No eipä ihme, ranskalaiset alatason leffat saavat tuollaista aikaan. Niinhän sitä sanotaan, että Suomi tyhmistyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nimi miestä pahenna jos ei mies nimeäkään, kuuluu muinainen sanonta.

Vierailija
84/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäyräkoiran nimi. 😂

Vierailija
85/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän lapsen on Nix ja Nax

Elon Muskin pojan nimi on X - siis puumerkki.

Vierailija
86/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Honda DAX

Honda Harlin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Voiko olla enempää weetee. Vähän niinkuin Nannan ja Jeren Jaxx 😂

Kerroppa reilusti mitä sinulle kuuluu jonkun lapsen nimi kun minulle ei mitenkään.  VASTAA!!!!!

No turha sitten ihmetellä miksi lasta kiusataan koulussa ym. nimen takia.

Vierailija
88/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun on kuullut nimen Etienne, se on hillunut jossain juhannuksen myöhäisyön ranskalaisessa romanttisessa elokuvassa puolialasti hokemassa hikisenä mon amouria. Ei siis kovin mairea mielikuva tule.

Annan sulle pari uutta:

Etienne de Condillac kuuluisa ransk. filosofi

Etienne Louis Malus ransk. fyysikko, joka keksi valon polarisaation. 

Lukuisia urheiljoita löytyy Etienne-nimisiä. jne jne Olepa hyvä.

No miksi sitten eniten esillä ovat nämä kiharapäiset lakanassa kiemurtelijat, ranskalaisissa hämyisissä kattohuoneistoissaan?? Ranska esittelee niitä eikä filosofejaan tai fyysikoitaan. Kyllä eniten ovat esillä olleet makuukamari-Etiennet. Ei muutu mielikuva.

Ehkä sivistät itseäsi vain b-luokan elokuvilla. Niissä eivät yleensä ydinfyysikot esiinny, vaikka nimi olisikin Etienne. Ranska on varmaankin tuottanut suurmiehistään dokkareita ja omaelämäkertoja jne. Niin tehdään jopa meillä Suomessa, on Kekkosta ja Paasikiveä sun muita.

Urho onkin meillä tunnettu nimi. Se tunnetaan heti ulkomailla presidentiksi.

Meniköhän sulla nyt pointti vähän ohi? No eipä ihme, ranskalaiset alatason leffat saavat tuollaista aikaan. Niinhän sitä sanotaan, että Suomi tyhmistyy.

Oletko kiukkuinen? Huudat täällä muille keskustelijoille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harlinin viettävät kesää Suomenlahden Tammion saaressa jossa heillä on huvila. Neljäs lapsi saattaa saada alkunsa kesäisissä tunnelmissa.

Vierailija
90/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harlinin viettävät kesää Suomenlahden Tammion saaressa jossa heillä on huvila. Neljäs lapsi saattaa saada alkunsa kesäisissä tunnelmissa.

On se melkoine YKÄSONNI!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harlinin viettävät kesää Suomenlahden Tammion saaressa jossa heillä on huvila. Neljäs lapsi saattaa saada alkunsa kesäisissä tunnelmissa.

On se melkoine YKÄSONNI!

Rix Rax Pox😆

Vierailija
92/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se vaan Renny kova ukko. Ei voi muuta sanoa. Lasta tulee joka vuosi. Peukku!

Sitä varten ihmiset ovat olemassa. Tehtävänä on jatkaa sukua, vaikka täällä ulistaisiin mitä vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rennyllä taitaa oireilla jonkinlainen dementia... 

Vaikuttaako sinununelämään miten ????

Vierailija
94/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harlinin viettävät kesää Suomenlahden Tammion saaressa jossa heillä on huvila. Neljäs lapsi saattaa saada alkunsa kesäisissä tunnelmissa.

Hyundai Harlin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harlinin viettävät kesää Suomenlahden Tammion saaressa jossa heillä on huvila. Neljäs lapsi saattaa saada alkunsa kesäisissä tunnelmissa.

On se melkoine YKÄSONNI!

Tuo alulle paneminen on niin helppoa. Jopa vanhukselle nykyisin. Mutta sitten pitäisi kyetä olemaan hyvä ja osallistuva isä jokaiselle pennulle noin 18 vuotta.  Olla läsnä, jaksaa, viedä harrastuksiin. Jos on lähes 70 v ja pikkulapsia ja vauvaa, on tosi vastuuton. Lisääntymiselle pitäisi laittaa ikäraja. Yli 50-vuotiailta kielletty. 

Vierailija
96/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harlinin viettävät kesää Suomenlahden Tammion saaressa jossa heillä on huvila. Neljäs lapsi saattaa saada alkunsa kesäisissä tunnelmissa.

On se melkoine YKÄSONNI!

Tekee sen mihin mies on luotu, eli siittämään.

Vierailija
97/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rennyllä taitaa oireilla jonkinlainen dementia... 

Vaikuttaako sinununelämään miten ????

Ei dementia haittaa, jos vain alapää toimii.

Vierailija
98/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sovi yhtään aiempien poikien nimiin. Jules ja Luukaas vielä hyvin käy yhteen. 

Luukas suosikkini niistä. 

Coco taas on jotain samaa luokkaa kuin tää Dax. 

Mä olisin kyllä nimennyt heidät toisin. Esimerkiksi Andreas ja Ines. 

Sinä moukka nimeä lapsesi miten lytää ja niintekee muutkin.   Olet arvosteleva pereikä

Vierailija
99/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se vaan Renny kova ukko. Ei voi muuta sanoa. Lasta tulee joka vuosi. Peukku!

Sitä varten ihmiset ovat olemassa. Tehtävänä on jatkaa sukua, vaikka täällä ulistaisiin mitä vastaan.

Ei oo kenenkään tehtävä jatkaa sukua 67-vuotiaana. 

Vierailija
100/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks kaks Dax.

Siinä kuuluu vaan "Dax!!!" ja taas on uusi pulla uunissa. Niin se käy kun sen osaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi