Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rennyn ja vaimonsa lapsen nimeksi tuli DAX:)

Vierailija
22.06.2026 |

Hieno tuleva räppimies! 

 

Kommentit (186)

Vierailija
181/186 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Hyvä juttu. Luin eilen että Rax.

Vierailija
182/186 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

honda dax

saksassa muistaakseni pörssiindeksi on dax

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/186 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo alulle paneminen on niin helppoa. Jopa vanhukselle nykyisin. Mutta sitten pitäisi kyetä olemaan hyvä ja osallistuva isä jokaiselle pennulle noin 18 vuotta.  Olla läsnä, jaksaa, viedä harrastuksiin. Jos on lähes 70 v ja pikkulapsia ja vauvaa, on tosi vastuuton. Lisääntymiselle pitäisi laittaa ikäraja. Yli 50-vuotiailta kielletty. 

Jokainen täysijärkinen nyt ymmärtää tämän itsekin. Suomalaiset miehet  kuolee keskimäärin noin 77-78-vuotiaana. Moni siis paljon aiemmin. En kyllä itse ryhtyisi vauvoja hankkimaan näin 65-vuotiaana, vaikka olisi mahdollista. Suuri riski jo kaikkiin syöpiin, sydänsairauksiin, aivoverenvuotoon. Pelottaisi saisiko lasta edes ripille ennenkuin kuolee. Puhumattakaan jaksaisiko olla täyspainoinen vanhempi. Elämän iltapuolella 18 v eteenpäin on pitkä aika.  Toivon 67-vuotiaalle  Rennylle kuitenkin paljon armorikkaita vuosia pienen vauvan ja kahden pikkulapsen kanssa.  

He ovat ehkä, kenties ja mahdollisesti saattaneet keskustella asiasta pitkäänkin ja päättäneet alkaa perheeksi ja yrittää saada lapsia. Johanna on aikuinen ja kasvatustieden maisteri, eli nyt ei olla minkään tumpelon kanssa tekemisissä. Tietää lasten kasvatuksesta ja tarpeista. Hän on se, joka on ottanut riskin ja tietää myös sen, että voi myös itse menehtyä esim. rintasyöpään vaikka ensi vuonna. Ehkä he ovat pohtineet asiat halki, hoitaneet ne jo ennalta kuntoon, turvaverkot jne, ja antaneet palaa. Rakkaus on.

Mutta ei tiedä muka sitä että tuossa iässä se ite synnytys on riski?

Vähän päälle kolmekymppinen nainen :D Mikähän ihmeen erityisriski tuon ikäisellä synnyttäjällä oikein on, muu kuin sinun kateudesta johtuvat syytökset ja ajojahti?

Vierailija
184/186 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo alulle paneminen on niin helppoa. Jopa vanhukselle nykyisin. Mutta sitten pitäisi kyetä olemaan hyvä ja osallistuva isä jokaiselle pennulle noin 18 vuotta.  Olla läsnä, jaksaa, viedä harrastuksiin. Jos on lähes 70 v ja pikkulapsia ja vauvaa, on tosi vastuuton. Lisääntymiselle pitäisi laittaa ikäraja. Yli 50-vuotiailta kielletty. 

Jokainen täysijärkinen nyt ymmärtää tämän itsekin. Suomalaiset miehet  kuolee keskimäärin noin 77-78-vuotiaana. Moni siis paljon aiemmin. En kyllä itse ryhtyisi vauvoja hankkimaan näin 65-vuotiaana, vaikka olisi mahdollista. Suuri riski jo kaikkiin syöpiin, sydänsairauksiin, aivoverenvuotoon. Pelottaisi saisiko lasta edes ripille ennenkuin kuolee. Puhumattakaan jaksaisiko olla täyspainoinen vanhempi. Elämän iltapuolella 18 v eteenpäin on pitkä aika.  Toivon 67-vuotiaalle  Rennylle kuitenkin paljon armorikkaita vuosia pienen vauvan ja kahden pikkulapsen kanssa.  

He ovat ehkä, kenties ja mahdollisesti saattaneet keskustella asiasta pitkäänkin ja päättäneet alkaa perheeksi ja yrittää saada lapsia. Johanna on aikuinen ja kasvatustieden maisteri, eli nyt ei olla minkään tumpelon kanssa tekemisissä. Tietää lasten kasvatuksesta ja tarpeista. Hän on se, joka on ottanut riskin ja tietää myös sen, että voi myös itse menehtyä esim. rintasyöpään vaikka ensi vuonna. Ehkä he ovat pohtineet asiat halki, hoitaneet ne jo ennalta kuntoon, turvaverkot jne, ja antaneet palaa. Rakkaus on.

Johanna on hyvän ikäinen äiti. Just sopiva. Ideaali-ikä saada lapset naiselle on 30-34-vuotiaana. Ei ole enää nuori ja tyhmä. Naisella on yleensä tuossa iässä jo koulutus, työkokemusta ja elämänkokemusta. Nämä asiat ovat syntyville lapsille tärkeitä.  Monilla naisilla tosin tuossa iässä jo hedelmällisyys laskenut, 35-vuotiaana selkeästi laskee hedelmällisyys. . Biologian kannalta ideaali-ikä olisi 20-25v. Nykypäivänä vaan ei järkevää lisääntyä tuossa iässä. 

Ideaali ikä on kuule 14-20. Harmi vaan että ihmisten luoma markkinatalous ja tehokas itse suggestio on luoneet harhan että iso äiti iässä synnytetään.
-Terveisiin luontoäiti.

Biologian kannalta sopivin ikä naiselle lasten saamiseen on 35-50 vuotta. Raskaus kuluttaa hirveästi elimistöä, joten mieluiten vain yksi lapsi n. 10 vuoden välein. Lapsen isän tulee olla alle 35-v., ettei lapsesta tule degeneroitunutta yksilöä, jolla on autoimmuunisairauksia, värisokeutta ja kehitysvammoja. 

Vierailija
185/186 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä paljon lääkäreitä ja tutkijoita käynyt kertoilemassa milloin ja missä iässä lapsia pitäisi tehdä :D

Kovin olette erimielisiä.

Tässä ketjussa sanotaan siis, että Johanna Harlin on aivan liian vanha äidiksi ja käykääpäs muuten vilkaisemassa mitä Sofia Bölöörffille toivotaan hänen ketjussaan...

Sieltä löytyy useita ihailijoita, jotka toivovat, että "Sofia ja Jeff menevät naimisiin ja saavat vauvoja. Mies on 50 vuotta ja Sofia täytti äskettäin 37 vuotta. Mitään riskejä lasten vammaisuudelle ei tuntuisi olevan. Merkillistä...

Vierailija
186/186 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renny ja Johanna ovat sielultaan wt. Miksi eivät halunneet lapsilleen omankielisiä (suomi, ruotsi) ensimmäisiä nimiä. Ihan kuin häpeisivät suomalaisuuttaan. Outoa.