Rennyn ja vaimonsa lapsen nimeksi tuli DAX:)
Kommentit (121)
DAX tarkoittaa Saksan pörssi-indeksiä. Ihan kiva nimi jos haaveissa on pörssimeklarin ura. Mauritz taas selvästi kosiskelee uraa Henkka & Maukassa.
Ei sovi yhtään aiempien poikien nimiin. Jules ja Luukaas vielä hyvin käy yhteen.
Luukas suosikkini niistä.
Coco taas on jotain samaa luokkaa kuin tää Dax.
Mä olisin kyllä nimennyt heidät toisin. Esimerkiksi Andreas ja Ines.
Nimet pitäis olla sellasia, että jokainen tietää suoraan ja selkeästi miten se nimi sanotaan. Moni lapsi kärsii vanhempien nimikikkailuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dax Etienne Mauritz
Eti enne kirpparilta ku meet tilaamaan uuden, sano mies mulle kun uutta kesäkolttua haikailin 🤔
Ei vaan, eti enne Hennes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rennyn oikea nimihän on Lauri Harjola mut ku pitää olla taiteilijana hieman erilainen ja parempi kuin muut njääs.
Harjola on ihan alunperin ollut HARLIN, kunnes Rennyn isoisäkö se nyt olikaan, muutti sen Harjolaksi. Tällainen oli aikoinaan tapana, että ruotsinkielisiä suomalaistettiin. Renny on kertonut olevansa oikealta viralliselta nimeltään siis Renny Lauri Mauritz Harlin. Hän otti oman alkuperäisen sukunimensä takaisin, ja kerto myös että ulkomailla on hieman hankalaa olla Harjola.
Nämä tiedot ovat olleet julkisissa tiedotusvälineissä, joten ei omaa keksintöäni.
"ulkomailla on hieman hankalaa olla Harjola."
Nicholas Cagehan vaihtoi nimensä. Jos Renny haluaisi hän voisi vaihtaa nimensä Lauri Harjolaksi mutta silloinhan hän olisi nobody suomalainen kouvolan lähibaarista.
No ei se ulkomaille muuton vuoksi nimeään vaihtanut, siis ottanut omaansa uudelleen käyttöön, vaan mainitsi vain sivulausessa, että aika hauskaa, kun ei kukaan osaisi edes ääntää Harjolaa.
Mutta siis, ei pidä alkaa lällättelemään, kuinka joku on hienostelija, jos onkin ihan oikeasti alunperin Harlin. Ja Renny on hänen etunimensä aina ollut.
Vierailija kirjoitti:
Ei sovi yhtään aiempien poikien nimiin. Jules ja Luukaas vielä hyvin käy yhteen.
Luukas suosikkini niistä.
Coco taas on jotain samaa luokkaa kuin tää Dax.
Mä olisin kyllä nimennyt heidät toisin. Esimerkiksi Andreas ja Ines.
Samaa mieltä, Jules ja Lucas ovat ihmisen nimiä, Coco ja Dax lemmikkieläimen nimiä.
Jännää on lähinnä toi Dax Etienne, kun ne tulisi lausua Ranskaksi, ja Mauritz on saksalais- ruotsalainen nimi, joten toi nimiyhdistelmä on kyllä erikoinen.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, koska DAX kuvaa Rennyn ilmettä, kun siittiöt syöksyi munasoluun.
Ei hitsi 😂
Aina kun on kuullut nimen Etienne, se on hillunut jossain juhannuksen myöhäisyön ranskalaisessa romanttisessa elokuvassa puolialasti hokemassa hikisenä mon amouria. Ei siis kovin mairea mielikuva tule.
Ontto vertaus Nicholas Cageen. Renny halusi oman nimensä, Cage taas halusi ottaa jonkun sarjakuvahahmon nimen. Onpa jollain niin kova hinku päästä haukkumaan Harlineja, että perustelutkin ontuu pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Ei sovi yhtään aiempien poikien nimiin. Jules ja Luukaas vielä hyvin käy yhteen.
Luukas suosikkini niistä.
Coco taas on jotain samaa luokkaa kuin tää Dax.
Mä olisin kyllä nimennyt heidät toisin. Esimerkiksi Andreas ja Ines.
Siis onko aiempien lasten nimet Jules (lausutaan Julleh) Luukas (luugass) ja Coco (koko)?
Ja nyt uutena Dax (taksh)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sovi yhtään aiempien poikien nimiin. Jules ja Luukaas vielä hyvin käy yhteen.
Luukas suosikkini niistä.
Coco taas on jotain samaa luokkaa kuin tää Dax.
Mä olisin kyllä nimennyt heidät toisin. Esimerkiksi Andreas ja Ines.
Samaa mieltä, Jules ja Lucas ovat ihmisen nimiä, Coco ja Dax lemmikkieläimen nimiä.
Chanel...
Vierailija kirjoitti:
DAX tarkoittaa Saksan pörssi-indeksiä. Ihan kiva nimi jos haaveissa on pörssimeklarin ura. Mauritz taas selvästi kosiskelee uraa Henkka & Maukassa.
Ei sitten ole tietoa kuinka yleinen nimi Mauritz on? :D Ja on myös Rennyn nimi.
Vierailija kirjoitti:
Ontto vertaus Nicholas Cageen. Renny halusi oman nimensä, Cage taas halusi ottaa jonkun sarjakuvahahmon nimen. Onpa jollain niin kova hinku päästä haukkumaan Harlineja, että perustelutkin ontuu pahasti.
Rennyllä ei ole omaa nimeä vaan Harlin ei Harjola.
Nicholas Cagen oikea nimi on Nicolas Kim Coppola mutta nyt vaihtoi nimensä virallisesti Cage. Koska haluaa olla parempi kuin muut.
Mutta ruotsiksihan on sanonta: Det är dags = On aika, nyt on aika. Tuleeko Dax siitä?
Vierailija kirjoitti:
Nimet pitäis olla sellasia, että jokainen tietää suoraan ja selkeästi miten se nimi sanotaan. Moni lapsi kärsii vanhempien nimikikkailuista.
no ne keksii sitten uuden taiteilija nimen kuten isänsä.
Nimestä tulee mieleen joku leffa tai joku ihme hahmo.
Vapaasti käännettynä pienokainen olisi Seppelöity Maitopartainen Mäyrä?