Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rennyn ja vaimonsa lapsen nimeksi tuli DAX:)

Vierailija
22.06.2026 |

Hieno tuleva räppimies! 

 

Kommentit (168)

Vierailija
121/168 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaiset nimet juontuu yleensä siitä kun joku alle kouluikäinen sisar keksii jonku "prut prät ja pröt" tason jutun ja se on vanhemmista hellyttävää.

Miksi ei veli?

Vierailija
122/168 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ontto vertaus Nicholas Cageen. Renny halusi oman nimensä, Cage taas halusi ottaa jonkun sarjakuvahahmon nimen. Onpa jollain  niin kova hinku päästä haukkumaan Harlineja, että perustelutkin ontuu pahasti.

Rennyllä ei ole omaa nimeä vaan Harlin ei Harjola.

Nicholas Cagen oikea nimi on Nicolas Kim Coppola mutta nyt vaihtoi nimensä virallisesti Cage. Koska haluaa olla parempi kuin muut.

Harjola ei ole oma nimi, vaan keksitty nimi, eli Harlinista johdettu siis. Suku on ollut Harlin, ja hän otti oman sukunsa nimen vain takaisin. Nyt hänellä on oma nimi esi-isiensä mukaan. Ja siitäkö täällä häntä nyt sitten haukutaan :o ?

Onhan tuo aika epäpyhää kun halutaan niin paljon suomalaisia vinkkejä elokuviin mutta omaa suomalaista nimeä ei voi käyttää koska se ei "myy"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/168 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se vaan Renny kova ukko. Ei voi muuta sanoa. Lasta tulee joka vuosi. Peukku!

Rahaa on, ja rakkautta riittää, ja muijalle sopii raskaudet, niin mikäs siinä. Eikös sen Johannan ammatti ollut opettaja? Että parikymmentä mukulaa hoituu helposti.

Paljos Johannalla on kilometrejä?

Vierailija
124/168 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Voiko olla enempää weetee. Vähän niinkuin Nannan ja Jeren Jaxx 😂

Kerroppa reilusti mitä sinulle kuuluu jonkun lapsen nimi kun minulle ei mitenkään.  VASTAA!!!!!

Kerro yksikin ammatti missä nimet ei ole tärkeitä työn suorittamisen kannalta.

Vierailija
125/168 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dax on muinaisessa Harold Robbinsin Seikkailijat -kirjassa päähenkilön nimi. Tuo on suomennettu vuonna 1974. Tarina vallasta, rahasta, politiikasta ja rakkaudesta.

joo tänhän tiesi kaikki kuten tiedetään väinämöinen ja mannerheim.

Vierailija
126/168 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Honda DAX

Kiihtyy  nollasta sataan mutta hajoo ennen sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
127/168 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsi parka... Ei äidillä näytä älliä olevan yhtään, kun tuollaisen nimen hyväksyy lapsille!

Sinä itse olet parhåka ja lisäksi houkka kun. puutut ihmisten nimivalintoihin.  EI KUULU SINULLE.  🤮🤮🤮 SINULAISELTA KYSYTÄ MITÄÄN.🤮

Moi Johanna! Onko siellä jenkkilässä lämmintä?

Vierailija
128/168 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nimi miestä pahenna jos ei mies nimeäkään, kuuluu muinainen sanonta.

Ja tämän kuuluisan sanonnan keksi muuten mies nimeltään Jortikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
129/168 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harlinin viettävät kesää Suomenlahden Tammion saaressa jossa heillä on huvila. Neljäs lapsi saattaa saada alkunsa kesäisissä tunnelmissa.

Eli tulivat sitten tänne synnyttää? Maksaako he verot muuten tänne?

Vierailija
130/168 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harlinin viettävät kesää Suomenlahden Tammion saaressa jossa heillä on huvila. Neljäs lapsi saattaa saada alkunsa kesäisissä tunnelmissa.

On se melkoine YKÄSONNI!

Tuo alulle paneminen on niin helppoa. Jopa vanhukselle nykyisin. Mutta sitten pitäisi kyetä olemaan hyvä ja osallistuva isä jokaiselle pennulle noin 18 vuotta.  Olla läsnä, jaksaa, viedä harrastuksiin. Jos on lähes 70 v ja pikkulapsia ja vauvaa, on tosi vastuuton. Lisääntymiselle pitäisi laittaa ikäraja. Yli 50-vuotiailta kielletty. 

Tuota... mulla on sulle huonoja uutisia. Vanhemmuus ei todellakaan pääty kun lapsi täyttää 18 vuotta vaan se jatkuu läpi elämän.
Jos keksitään ikärajoja niin suojaikäraja ja avioliitto ikä raja sitten sinne 14 ikä vuoteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
131/168 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se vaan Renny kova ukko. Ei voi muuta sanoa. Lasta tulee joka vuosi. Peukku!

Sitä varten ihmiset ovat olemassa. Tehtävänä on jatkaa sukua, vaikka täällä ulistaisiin mitä vastaan.

Ei oo kenenkään tehtävä jatkaa sukua 67-vuotiaana. 

köh köh
-Sauli niinistö

Vierailija
132/168 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mikä järki oli ottaa 71v lapseton Rita Tainola kummiksi? Onhan Rita toki miehensä kanssa rikas.

Eihän Rennykään ole paljon nuorempi. 

Ja maailman vahvinta valtiota johtaa tällä hetkellä 80-vuotias presidentti. 

Kuten viime kaudella johti yli 80 vuotias. (tai siis esitti johtavansa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
133/168 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Renny-pappa ei sovi enää iältään isäksi, vaan isoisoisäksi.  Lapsille tulee lasten reuma, leukemia, värisokeus ja kehitysvammoja, kun niiden isänräyhkäle on noin järkyttävän vanha ja rupsahtanut. 

Laittaisitko tästä vaikka linkkiä tai lähteen tutkimustuloksiin.

Hän varmaan viittaa tässä äidin korkeaan ikään.

Vierailija
134/168 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta mikä järki oli ottaa 71v lapseton Rita Tainola kummiksi? Onhan Rita toki miehensä kanssa rikas.

Eihän Rennykään ole paljon nuorempi. 

Ja maailman vahvinta valtiota johtaa tällä hetkellä 80-vuotias presidentti. 

Niin, harhaan.

Johtaa kuitenkin. Biden edeltäjänsä, vielä iäkkäämpi. Tuskin kummi Tainola johtaa lasta harhaan. Itselläni on jopa neljä kummia, enkä kenenkään nimeä edes tiedä. Eipä ole elämääni vaikeuttanut.

Biden luopui vallasta ja Trump juopui siitä. 

Vallassa ollessaan Biden oli nuorempi kuin nyt, ja ymmärsi sentään jotain politiikasta.

Biden syöstiin vallasta. Lisäksi  Trump on nyt nuorempi kuin 2 vuoden kuluttua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
135/168 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Voiko olla enempää weetee. Vähän niinkuin Nannan ja Jeren Jaxx 😂

No weeree b-luokan leffojahan se on muutenkin työstänyt. Kyrvänleikkaajien Saari oli sellainen pohjanoteeraus että huhhuh.

Vierailija
136/168 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

weetee*

Vierailija
137/168 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se vaan Renny kova ukko. Ei voi muuta sanoa. Lasta tulee joka vuosi. Peukku!

Sitä varten ihmiset ovat olemassa. Tehtävänä on jatkaa sukua, vaikka täällä ulistaisiin mitä vastaan.

Ei oo kenenkään tehtävä jatkaa sukua 67-vuotiaana. 

köh köh
-Sauli niinistö

No mun tuleva vaimo ja lasteni äiti in siis tällä hetkellä 7-vuotias. Pitää vielä 9 vuotta odotella neitokaista saapuvaksi elämääni. <3

Vierailija
138/168 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Voiko olla enempää weetee. Vähän niinkuin Nannan ja Jeren Jaxx 😂

Kerroppa reilusti mitä sinulle kuuluu jonkun lapsen nimi kun minulle ei mitenkään.  VASTAA!!!!!

No turha sitten ihmetellä miksi lasta kiusataan koulussa ym. nimen takia.

Joku jo täällä sanoi tuntevansa jonkun Daxin. Ja tuskin poika menee mihinkään Pihtiputaan kouluun. Amerikassa on Dax varmaan yleinen nimi, kuten on myös Jax ja Angelina Joliella on Pax. Ja sitten on monikansallinen Max.

Angelina Joliella on Pax, Maddox ja Knox poikien nimet. Oikein ällistytti, kun yksi päivä luin jutun vain pojista, en ollut aiemmin tajunnut, että niillä on kaikilla noin yhteenrimmaavat nimet. Ihan kuin jotain sarjakuvasanastoa: Muks, mäks ja poks. Tai joku muromainos: Riks, raks ja poks.

Vierailija
139/168 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen tuleva nepo-ohjelma saattaa kertoa pojista nimeltä Max, Jax ja Dax.

Vierailija
140/168 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mikä järki oli ottaa 71v lapseton Rita Tainola kummiksi? Onhan Rita toki miehensä kanssa rikas.

Oho! Mä en tiennyt, että Ritakin on vielä olemassa.. Eiköhän siinä juurikin ole rahaa ajateltu. Lapseton vanhus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme