On pitkästä aikaa hyvä olla. Nukun hyvin, käyn työharjoittelussa. Laitan itse ruokaa. Huomenna tapaan lapseni kahdestaan.
Elämä ollut täyttä paskaa lapsuudesta asti. Nyt vuoden verran ollut täysin selvänä. On ollut aika synkkiä aikoja välillä. Normaali elämä aika rankkaa sekin. Joutunut kohtaamaan tehdyt asiat. Selvitellä velkoja, lapseen välejä. Ehkä vankilaan vielä hetkeksi joudun. Petoksista. Kuitenkin tajuan että itse aiheuttanut. Kun käytin aineita syytin muita. Näyttää kuitenkin tulevaisuus paremmalle. En mieti mistä saan rahat seuraavaan piikkiin. No kaikki tietää miten sain. n33
Kommentit (18)
Ihan paskaa ja samalla hyvää. Yritä nyt pysyä selvänä. En osaa muuta sanoa.
Hienoa, tsemii... Tää on tosi synkkä paikka välillä... Mä näin mun mutsin ekan kerran vuosiin tossa jokuaika sitte.. Itselläkin todella paljon ollut ongelmia. Tuntu ihan kivalta
Pienet asiat on niitä mitkä rakentaa isompia asioita... Juurikin noin, nuku hyvin, syö hyvin, tee ite omat pöperös, liiku vähän... Pikkurutiinit...
Hienoa <3
30 mies
Tästä tuli hyvä mieli.
Kaikkea hyvää sinulle. Olet arvokas ihminen.
Tuskin enää joudut vankilaan. Jos olet ollut jo vuoden päihteettömänä, käyt työharjoittelussa ja tapaat lastasi. Ehdollista, ehkä yhteiskuntapalvelua. Korvauksia joudut maksamaan. Ei syytä uudelleen ajaa ihmistä laitoskierrokseen. Ainakin itse tämänkaltaista tuomiota päämielle oikeudelta pyytäisin. Tosin vasta opiskelija olen,
Kiitos kannustavista viesteistä. Tuli hyvä olo hetkeksi. Ei kaikki hauku narkkariksi. ap
Nisti on aina nisti. Eka ongelma niin piikkiä suoneen. Nähty on.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin enää joudut vankilaan. Jos olet ollut jo vuoden päihteettömänä, käyt työharjoittelussa ja tapaat lastasi. Ehdollista, ehkä yhteiskuntapalvelua. Korvauksia joudut maksamaan. Ei syytä uudelleen ajaa ihmistä laitoskierrokseen. Ainakin itse tämänkaltaista tuomiota päämielle oikeudelta pyytäisin. Tosin vasta opiskelija olen,
Vihaan teitä ammattirikollisia mitä juuri juristit olette. Tienaatte puolustamalla rikollisia jotka tehnyt vaikka kuinka pahaa toisille.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kannustavista viesteistä. Tuli hyvä olo hetkeksi. Ei kaikki hauku narkkariksi. ap
🤗
Vierailija kirjoitti:
Pienet asiat on niitä mitkä rakentaa isompia asioita... Juurikin noin, nuku hyvin, syö hyvin, tee ite omat pöperös, liiku vähän... Pikkurutiinit...
Hienoa <3
30 mies
Tämä on todella viisaasti sanottu! Juurikin ne on ne pienet asiat jotka ottaa eka haltuun. Niistä sitten muodostuu hyvä isompi kokonaisuus.
Jotkut kiroaa arjen rutiineja. Mutta juuri ne rutiinit luo sen onnistuneen arjen kokonaisuuden.
Vierailija kirjoitti:
En ole lakia lukenut. Jos ap saanut jo useita tuomioita, voidaanko yhä tuomita ehdollista? Vankila hänen tilanteessa tuskin olisi parhain vaihtoehto mutta miten laki menee? Aloituksesta jotenkin ymmärsin ettei olisi ensikertalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole lakia lukenut. Jos ap saanut jo useita tuomioita, voidaanko yhä tuomita ehdollista? Vankila hänen tilanteessa tuskin olisi parhain vaihtoehto mutta miten laki menee? Aloituksesta jotenkin ymmärsin ettei olisi ensikertalainen.
Syyttäjä hakee tuomiota. Neuvottelemme siitä mikä on kohtuullista. Joskus syyttäjä jättää asian viemättä oikeuteen. Harvinaista tosin. En tunne tosiaan ap tapausta mutta luulisin ettei vankeuteen tuomittaisi petoksesta.
Yritä jaksaa. Tämä maailma on paska paikka
Ihana kuulla, kaikkea hyvää sinulle arvokas ihminen <3 tiedän myös millaista on olla pohjalla.