Rennyn ja vaimonsa lapsen nimeksi tuli DAX:)
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Mutta ruotsiksihan on sanonta: Det är dags = On aika, nyt on aika. Tuleeko Dax siitä?
Johanna puhuu ruotsia?
Vierailija kirjoitti:
Aina kun on kuullut nimen Etienne, se on hillunut jossain juhannuksen myöhäisyön ranskalaisessa romanttisessa elokuvassa puolialasti hokemassa hikisenä mon amouria. Ei siis kovin mairea mielikuva tule.
Annan sulle pari uutta:
Etienne de Condillac kuuluisa ransk. filosofi
Etienne Louis Malus ransk. fyysikko, joka keksi valon polarisaation.
Lukuisia urheiljoita löytyy Etienne-nimisiä. jne jne Olepa hyvä.
Vierailija kirjoitti:
On se vaan Renny kova ukko. Ei voi muuta sanoa. Lasta tulee joka vuosi. Peukku!
Ei ole kynttilää pidetty vakan alla :)
Boom, crash, bang, Dax!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun on kuullut nimen Etienne, se on hillunut jossain juhannuksen myöhäisyön ranskalaisessa romanttisessa elokuvassa puolialasti hokemassa hikisenä mon amouria. Ei siis kovin mairea mielikuva tule.
Annan sulle pari uutta:
Etienne de Condillac kuuluisa ransk. filosofi
Etienne Louis Malus ransk. fyysikko, joka keksi valon polarisaation.
Lukuisia urheiljoita löytyy Etienne-nimisiä. jne jne Olepa hyvä.
No miksi sitten eniten esillä ovat nämä kiharapäiset lakanassa kiemurtelijat, ranskalaisissa hämyisissä kattohuoneistoissaan?? Ranska esittelee niitä eikä filosofejaan tai fyysikoitaan. Kyllä eniten ovat esillä olleet makuukamari-Etiennet. Ei muutu mielikuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ontto vertaus Nicholas Cageen. Renny halusi oman nimensä, Cage taas halusi ottaa jonkun sarjakuvahahmon nimen. Onpa jollain niin kova hinku päästä haukkumaan Harlineja, että perustelutkin ontuu pahasti.
Rennyllä ei ole omaa nimeä vaan Harlin ei Harjola.
Nicholas Cagen oikea nimi on Nicolas Kim Coppola mutta nyt vaihtoi nimensä virallisesti Cage. Koska haluaa olla parempi kuin muut.
Harjola ei ole oma nimi, vaan keksitty nimi, eli Harlinista johdettu siis. Suku on ollut Harlin, ja hän otti oman sukunsa nimen vain takaisin. Nyt hänellä on oma nimi esi-isiensä mukaan. Ja siitäkö täällä häntä nyt sitten haukutaan :o ?
Vierailija kirjoitti:
On se vaan Renny kova ukko. Ei voi muuta sanoa. Lasta tulee joka vuosi. Peukku!
Rahaa on, ja rakkautta riittää, ja muijalle sopii raskaudet, niin mikäs siinä. Eikös sen Johannan ammatti ollut opettaja? Että parikymmentä mukulaa hoituu helposti.
Kaffebulla kirjoitti:
Voiko olla enempää weetee. Vähän niinkuin Nannan ja Jeren Jaxx 😂
Kerroppa reilusti mitä sinulle kuuluu jonkun lapsen nimi kun minulle ei mitenkään. VASTAA!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun on kuullut nimen Etienne, se on hillunut jossain juhannuksen myöhäisyön ranskalaisessa romanttisessa elokuvassa puolialasti hokemassa hikisenä mon amouria. Ei siis kovin mairea mielikuva tule.
Annan sulle pari uutta:
Etienne de Condillac kuuluisa ransk. filosofi
Etienne Louis Malus ransk. fyysikko, joka keksi valon polarisaation.
Lukuisia urheiljoita löytyy Etienne-nimisiä. jne jne Olepa hyvä.
No miksi sitten eniten esillä ovat nämä kiharapäiset lakanassa kiemurtelijat, ranskalaisissa hämyisissä kattohuoneistoissaan?? Ranska esittelee niitä eikä filosofejaan tai fyysikoitaan. Kyllä eniten ovat esillä olleet makuukamari-Etiennet. Ei muutu mielikuva.
Ehkä sivistät itseäsi vain b-luokan elokuvilla. Niissä eivät yleensä ydinfyysikot esiinny, vaikka nimi olisikin Etienne. Ranska on varmaankin tuottanut suurmiehistään dokkareita ja omaelämäkertoja jne. Niin tehdään jopa meillä Suomessa, on Kekkosta ja Paasikiveä sun muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se vaan Renny kova ukko. Ei voi muuta sanoa. Lasta tulee joka vuosi. Peukku!
Rahaa on, ja rakkautta riittää, ja muijalle sopii raskaudet, niin mikäs siinä. Eikös sen Johannan ammatti ollut opettaja? Että parikymmentä mukulaa hoituu helposti.
Harva ukko päihittää Rennyä. Renny on kuitenkin mitä, yli 60v. jo?
Lapsi parka... Ei äidillä näytä älliä olevan yhtään, kun tuollaisen nimen hyväksyy lapsille!
Dax on muinaisessa Harold Robbinsin Seikkailijat -kirjassa päähenkilön nimi. Tuo on suomennettu vuonna 1974. Tarina vallasta, rahasta, politiikasta ja rakkaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun on kuullut nimen Etienne, se on hillunut jossain juhannuksen myöhäisyön ranskalaisessa romanttisessa elokuvassa puolialasti hokemassa hikisenä mon amouria. Ei siis kovin mairea mielikuva tule.
Annan sulle pari uutta:
Etienne de Condillac kuuluisa ransk. filosofi
Etienne Louis Malus ransk. fyysikko, joka keksi valon polarisaation.
Lukuisia urheiljoita löytyy Etienne-nimisiä. jne jne Olepa hyvä.
No miksi sitten eniten esillä ovat nämä kiharapäiset lakanassa kiemurtelijat, ranskalaisissa hämyisissä kattohuoneistoissaan?? Ranska esittelee niitä eikä filosofejaan tai fyysikoitaan. Kyllä eniten ovat esillä olleet makuukamari-Etiennet. Ei muutu mielikuva.
Ehkä sivistät itseäsi vain b-luokan elokuvilla. Niissä eivät yleensä ydinfyysikot esiinny, vaikka nimi olisikin Etienne. Ranska on varmaankin tuottanut suurmiehistään dokkareita ja omaelämäkertoja jne. Niin tehdään jopa meillä Suomessa, on Kekkosta ja Paasikiveä sun muita.
Urho onkin meillä tunnettu nimi. Se tunnetaan heti ulkomailla presidentiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mutta mikä järki oli ottaa 71v lapseton Rita Tainola kummiksi? Onhan Rita toki miehensä kanssa rikas.
Kerro helvetti miten tämä sullke kuuluu? Vastaa. Jätä ihmiset rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ruotsiksihan on sanonta: Det är dags = On aika, nyt on aika. Tuleeko Dax siitä?
Johanna puhuu ruotsia?
Miksi Dax olisi Dags? Onko Karalahdilla sitten Jags?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ruotsiksihan on sanonta: Det är dags = On aika, nyt on aika. Tuleeko Dax siitä?
Johanna puhuu ruotsia?
Miksi Dax olisi Dags? Onko Karalahdilla sitten Jags?
Kyllä se näin on.
Meidän pojan nimeksi tulee Hirvi-Peikko 🙂
N24
On se vaan Renny kova ukko. Ei voi muuta sanoa. Lasta tulee joka vuosi. Peukku!