Rennyn ja vaimonsa lapsen nimeksi tuli DAX:)
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harlinin viettävät kesää Suomenlahden Tammion saaressa jossa heillä on huvila. Neljäs lapsi saattaa saada alkunsa kesäisissä tunnelmissa.
On se melkoine YKÄSONNI!
Tuo alulle paneminen on niin helppoa. Jopa vanhukselle nykyisin. Mutta sitten pitäisi kyetä olemaan hyvä ja osallistuva isä jokaiselle pennulle noin 18 vuotta. Olla läsnä, jaksaa, viedä harrastuksiin. Jos on lähes 70 v ja pikkulapsia ja vauvaa, on tosi vastuuton. Lisääntymiselle pitäisi laittaa ikäraja. Yli 50-vuotiailta kielletty.
Mutta eihän naiset suostu parisuhteeseen varattoman tai kokemattoman miehen kanssa. Miehellä pitää olla rahaa sekä kokemusta naisista, muuten haukutaan heti incel*ksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Voiko olla enempää weetee. Vähän niinkuin Nannan ja Jeren Jaxx 😂
Kerroppa reilusti mitä sinulle kuuluu jonkun lapsen nimi kun minulle ei mitenkään. VASTAA!!!!!
No turha sitten ihmetellä miksi lasta kiusataan koulussa ym. nimen takia.
Joku jo täällä sanoi tuntevansa jonkun Daxin. Ja tuskin poika menee mihinkään Pihtiputaan kouluun. Amerikassa on Dax varmaan yleinen nimi, kuten on myös Jax ja Angelina Joliella on Pax. Ja sitten on monikansallinen Max.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se vaan Renny kova ukko. Ei voi muuta sanoa. Lasta tulee joka vuosi. Peukku!
Sitä varten ihmiset ovat olemassa. Tehtävänä on jatkaa sukua, vaikka täällä ulistaisiin mitä vastaan.
Ei oo kenenkään tehtävä jatkaa sukua 67-vuotiaana.
Sinulaisista tyhmiltä ei kysytä mitään. Kaikki tekee ja eää ja päättä omista asioistaan. 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun on kuullut nimen Etienne, se on hillunut jossain juhannuksen myöhäisyön ranskalaisessa romanttisessa elokuvassa puolialasti hokemassa hikisenä mon amouria. Ei siis kovin mairea mielikuva tule.
Annan sulle pari uutta:
Etienne de Condillac kuuluisa ransk. filosofi
Etienne Louis Malus ransk. fyysikko, joka keksi valon polarisaation.
Lukuisia urheiljoita löytyy Etienne-nimisiä. jne jne Olepa hyvä.
No miksi sitten eniten esillä ovat nämä kiharapäiset lakanassa kiemurtelijat, ranskalaisissa hämyisissä kattohuoneistoissaan?? Ranska esittelee niitä eikä filosofejaan tai fyysikoitaan. Kyllä eniten ovat esillä olleet makuukamari-Etiennet. Ei muutu mielikuva.
Ehkä sivistät itseäsi vain b-luokan elokuvilla. Niissä eivät yleensä ydinfyysikot esiinny, vaikka nimi olisikin Etienne. Ranska on varmaankin tuottanut suurmiehistään dokkareita ja omaelämäkertoja jne. Niin tehdään jopa meillä Suomessa, on Kekkosta ja Paasikiveä sun muita.
Urho onkin meillä tunnettu nimi. Se tunnetaan heti ulkomailla presidentiksi.
Meniköhän sulla nyt pointti vähän ohi? No eipä ihme, ranskalaiset alatason leffat saavat tuollaista aikaan. Niinhän sitä sanotaan, että Suomi tyhmistyy.
Oletko kiukkuinen? Huudat täällä muille keskustelijoille.
Missä huutoa näet? Katsele nyt vaan niitä hauskoja leffoja, sieltä löytyy Etienne lakanoissa.
Suomessakin oli arvostettu runoilija Uuno Kailas ja sitten löytyy Uuno Turhapuro vastineeksi. Pitää vähän avartaa sitä maailmankuvaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harlinin viettävät kesää Suomenlahden Tammion saaressa jossa heillä on huvila. Neljäs lapsi saattaa saada alkunsa kesäisissä tunnelmissa.
On se melkoine YKÄSONNI!
Tuo alulle paneminen on niin helppoa. Jopa vanhukselle nykyisin. Mutta sitten pitäisi kyetä olemaan hyvä ja osallistuva isä jokaiselle pennulle noin 18 vuotta. Olla läsnä, jaksaa, viedä harrastuksiin. Jos on lähes 70 v ja pikkulapsia ja vauvaa, on tosi vastuuton. Lisääntymiselle pitäisi laittaa ikäraja. Yli 50-vuotiailta kielletty.
Eikö vituta kun kukaan ei kysy sinulta mitä tekevät. Vaihda kusivaippasi lehmä.
Juuri näin! Kukaan ei tiedä päiviensä määrää ja heillä on hyvät turvaverkot. Monilla yksinhuoltajilla on puoli tusinaa mukuloita ja isistä ei mitään hajua. Nämä ovat fiksu pariskunta, varmaan on lasten tulevaisuus taloudellisesti turvattu. Johanna onnellisen näköinen ja hoitaa kyllä lapsensa, siihen ei palstan juoruakkojen tarvitse puuttua.
Pian mitellään kumpi on kovempi, Dax vai Karalahden Jax.
Vierailija kirjoitti:
Mutta mikä järki oli ottaa 71v lapseton Rita Tainola kummiksi? Onhan Rita toki miehensä kanssa rikas.
Eihän Rennykään ole paljon nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mikä järki oli ottaa 71v lapseton Rita Tainola kummiksi? Onhan Rita toki miehensä kanssa rikas.
Eihän Rennykään ole paljon nuorempi.
Ja maailman vahvinta valtiota johtaa tällä hetkellä 80-vuotias presidentti.
Renny-pappa ei sovi enää iältään isäksi, vaan isoisoisäksi. Lapsille tulee lasten reuma, leukemia, värisokeus ja kehitysvammoja, kun niiden isänräyhkäle on noin järkyttävän vanha ja rupsahtanut.
Vierailija kirjoitti:
On se vaan Renny kova ukko. Ei voi muuta sanoa. Lasta tulee joka vuosi. Peukku!
Varmaan käyttääkin.
Dax tarkoittaa ohjelmointikieltä tai Saksan tärkeintä osakeindeksiä. Hirveä nimi, anteeksi vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mikä järki oli ottaa 71v lapseton Rita Tainola kummiksi? Onhan Rita toki miehensä kanssa rikas.
Eihän Rennykään ole paljon nuorempi.
Ja maailman vahvinta valtiota johtaa tällä hetkellä 80-vuotias presidentti.
Niin, harhaan.
Vierailija kirjoitti:
Renny-pappa ei sovi enää iältään isäksi, vaan isoisoisäksi. Lapsille tulee lasten reuma, leukemia, värisokeus ja kehitysvammoja, kun niiden isänräyhkäle on noin järkyttävän vanha ja rupsahtanut.
Laittaisitko tästä vaikka linkkiä tai lähteen tutkimustuloksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mikä järki oli ottaa 71v lapseton Rita Tainola kummiksi? Onhan Rita toki miehensä kanssa rikas.
Eihän Rennykään ole paljon nuorempi.
Ja maailman vahvinta valtiota johtaa tällä hetkellä 80-vuotias presidentti.
Niin, harhaan.
Johtaa kuitenkin. Biden edeltäjänsä, vielä iäkkäämpi. Tuskin kummi Tainola johtaa lasta harhaan. Itselläni on jopa neljä kummia, enkä kenenkään nimeä edes tiedä. Eipä ole elämääni vaikeuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mikä järki oli ottaa 71v lapseton Rita Tainola kummiksi? Onhan Rita toki miehensä kanssa rikas.
Eihän Rennykään ole paljon nuorempi.
Ja maailman vahvinta valtiota johtaa tällä hetkellä 80-vuotias presidentti.
Niin, harhaan.
Johtaa kuitenkin. Biden edeltäjänsä, vielä iäkkäämpi. Tuskin kummi Tainola johtaa lasta harhaan. Itselläni on jopa neljä kummia, enkä kenenkään nimeä edes tiedä. Eipä ole elämääni vaikeuttanut.
Biden luopui vallasta ja Trump juopui siitä.
Vallassa ollessaan Biden oli nuorempi kuin nyt, ja ymmärsi sentään jotain politiikasta.
Saako saksaksi kirjoittaa Dachs?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mikä järki oli ottaa 71v lapseton Rita Tainola kummiksi? Onhan Rita toki miehensä kanssa rikas.
Eihän Rennykään ole paljon nuorempi.
Ja maailman vahvinta valtiota johtaa tällä hetkellä 80-vuotias presidentti.
Niin, harhaan.
Johtaa kuitenkin. Biden edeltäjänsä, vielä iäkkäämpi. Tuskin kummi Tainola johtaa lasta harhaan. Itselläni on jopa neljä kummia, enkä kenenkään nimeä edes tiedä. Eipä ole elämääni vaikeuttanut.
Biden luopui vallasta ja Trump juopui siitä.
Vallassa ollessaan Biden oli nuorempi kuin nyt, ja ymmärsi sentään jotain politiikasta.
Tässä on nyt kyse Rennystä, ei näistä kahdesta. Renny on huomattavasti nuorempi mies, otin vain esimerkeiksi Huomattavasti vanhemmat presidentit. Rennyn kimpussa ollaan, kun hän saa lapsia nuoremman vaimonsa kanssa, mikä ei kuulu kenellekään, varallisuuttakin taitaa olla, ja jopa lapsen nimeä rääpitään täällä urakalla. Ja hän ei edes saisi olla Harlin, vaikka sitä oikeasti on. On tämä vaan niin noloa luettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Saako saksaksi kirjoittaa Dachs?
Kirjoitatko omankin nimesi saksaksi?
Eikö vituta kun kukaan ei kysy sinulta mitä tekevät. Vaihda kusivaippasi lehmä.