Olisitko huvittunut vai ärsyyntynyt jos sinua vastaan tulisi kauppareissulla joku tuote, esim paprika jolle on liimattu irtosilmät?
Itse ihmettelisin kyllä vähän. Ei kyllä kauheesti naurattais.
Kommentit (29)
En pidä kolhituista vihanneksista tai hedelmistä, joten ns. jonnehuumori (nyk. Urho-vitsailu) ei naurata.
Vierailija kirjoitti:
En pidä kolhituista vihanneksista tai hedelmistä, joten ns. jonnehuumori (nyk. Urho-vitsailu) ei naurata.
Miten se tarran liimaaminen sitä kolhii?
En ainakaan ostaisi sitä paprikaa. Lähinnä ärsyttäisi koska nuo tuotteet menevät hävikkiin ja vaikuttavat siten muiden tuotteiden hintaan.
Vierailija kirjoitti:
En ainakaan ostaisi sitä paprikaa. Lähinnä ärsyttäisi koska nuo tuotteet menevät hävikkiin ja vaikuttavat siten muiden tuotteiden hintaan.
Ei mene hävikkiin, ja vaikka menisi, niin ne muutamat rehut on tippa meressä, siitä määrästä, mitä biohävikkiä tulee jo yhdessä viikossa. t. kaupantäti
En asioi kaupoissa, jossa vihannekset pakataan muoviin kuten tuossa kuvassa. Mutta hauska pilahan toi on.
Vierailija kirjoitti:
En asioi kaupoissa, jossa vihannekset pakataan muoviin kuten tuossa kuvassa. Mutta hauska pilahan toi on.
Missä maassa sä asut?
Huvittunut. Tosin tuokin on ilkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hauskoja 😃
Typerää, eikä edes lapsellista.
"ruualla ei leikitä"
Vierailija kirjoitti:
Miten niin hauskaa, toisen omistamaa tavaraa pilataan!
En halua maksaa ruuasta jolla joku typerys on leikkinyt.
Jos näen jonkun laittelemassa silmiä, kusautan vartijoille!
Ärsyyntyisin. Vaikka joku firma tekisi tota. Liian ilmeinen vitsi, eli siis huono.
Huvittuisin. Vitsikkään näköisiä, ja yllättäisi.
Katsoin linkin kuvaa ja ekana tuli naurahdus, mutta en itse valitsisi tuotetta, jossa on jotain silmätarroja. Eivät nuo minua haittaisi, jos kyseessä tosiaan olisi joku muovitettu paprika, tai vaikka appelsiini, josta kuoria ei yleensä käytetä, mutta jos silmiä olisi jossain tomaateissa, niin en koskisi niihin yhtään.
N49
Toteaisin että minulla on jo pehmoleluja nappisilmineen. Ruoan ei mielellään pidä tuijottaa takaisin.
Huvittuisin, jos silmät on liimattu muovin päälle, ja voisin ostaa. Jos suoraan kasvikseen, niin en ainakaan sitä ostaisi.
Mutta onhan nää toisaalta typeriä, samoin kuin aiemmin se "avataan kannellinen jäätelöpakkaus, nuolaistaan ja laitetaan kansi takaisin" Tiktok-trendi.
Vierailija kirjoitti:
Okei, mikä sellainen kauppa on? Torimyyjä? Käyn Lidleissä, smarketeissa ja k-kaupoissa ja kaikkissa kyllä on esimerkiksi kurkut, paprikat ja mo et monet muut pakattu muoviin. Tottakai tomaatteja ja joitakin muita ei ole pakattu, mutta en tiedä sellaista kauppaa, jossa ei olisi mitään vihanneksia pakattu.
Ihan hauskoja 😃