Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rennyn ja vaimonsa lapsen nimeksi tuli DAX:)

Vierailija
22.06.2026 |

Hieno tuleva räppimies! 

 

Kommentit (121)

Vierailija
21/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lausutaanko tuo englantilaisittain däx, vai suomalaisittain daksi? Samaa ihmettelen kahden muun lapsen kohdalla. Lausutaanko Jules Dzyyls, ranskalaisittain en osaa litteroida, vai suomalaisittain julessi? Ja onko Coco coucou vai koko. 

Vierailija
22/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai Rax? Joku täällä kertoi niinkin. Saattoi toki olla trelainen jolle D on kuin ree. 

Niin siis suomeksi Raksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki isoilla kirjaimilla ja puolipiste ja sulku nimessä on aika erikoinen. Ei mene Suomessa kyllä läpi väestörekisterikeskuksessa, mutta jenkeissä sitten kai onnistuu.

Heh heh:)

Vierailija
24/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neillä Bil ja Tema

Vierailija
25/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rennyllä taitaa oireilla jonkinlainen dementia... 

Vierailija
26/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dax Etienne Mauritz

etiäinne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kuitenkin olemassa nimi Max. 

Niin miten toi Dax kuulostaakin niin oudolta.

No ei mun korvaan. Pojan kaveri on Dax. Ei tosin ole suomalainen. 

Vierailija
28/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dax Etienne Mauritz

Eti enne kirpparilta ku meet tilaamaan uuden, sano mies mulle kun uutta kesäkolttua haikailin 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompa kyllä hieno nimi. Ja niin ihastuttava pari ovat Renny nuorikkonsa kanssa! Perheonninin heillä kukoistaa, tottakai.

minkä ikäinen tämä Johanna on?

Vierailija
30/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lausutaanko tuo englantilaisittain däx, vai suomalaisittain daksi? Samaa ihmettelen kahden muun lapsen kohdalla. Lausutaanko Jules Dzyyls, ranskalaisittain en osaa litteroida, vai suomalaisittain julessi? Ja onko Coco coucou vai koko. 

Mistähän juontuu mieltymys ranskalaisiin nimiin? Toki voivat olla vannoutuneita Jules Verne ja Etienne Daho -faneja, mistä sen tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kuitenkin olemassa nimi Max. 

Niin miten toi Dax kuulostaakin niin oudolta.

Dax on hieno nimi

-Dax Shepard

Vierailija
32/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska DAX kuvaa Rennyn ilmettä, kun siittiöt syöksyi munasoluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lausutaanko tuo englantilaisittain däx, vai suomalaisittain daksi? Samaa ihmettelen kahden muun lapsen kohdalla. Lausutaanko Jules Dzyyls, ranskalaisittain en osaa litteroida, vai suomalaisittain julessi? Ja onko Coco coucou vai koko. 

Oliko muut lapset siis Coco ja Jules? 

Vierailija
34/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rennyn oikea nimihän on Lauri Harjola mut ku pitää olla taiteilijana hieman erilainen ja parempi kuin muut njääs.

Ehkä Dax on oikeasti Kalevi 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

DAX on laskentakieli..

Vierailija
36/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska DAX kuvaa Rennyn ilmettä, kun siittiöt syöksyi munasoluun.

XD

Vierailija
37/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rennyn oikea nimihän on Lauri Harjola mut ku pitää olla taiteilijana hieman erilainen ja parempi kuin muut njääs.

Harjola on ihan alunperin ollut HARLIN, kunnes Rennyn isoisäkö se nyt olikaan, muutti sen Harjolaksi. Tällainen oli aikoinaan tapana, että ruotsinkielisiä suomalaistettiin. Renny on kertonut olevansa oikealta viralliselta nimeltään siis Renny Lauri Mauritz Harlin. Hän otti oman alkuperäisen sukunimensä takaisin, ja kerto myös että ulkomailla on  hieman hankalaa olla Harjola.

Nämä tiedot ovat olleet julkisissa tiedotusvälineissä, joten ei omaa keksintöäni.

Vierailija
38/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska DAX kuvaa Rennyn ilmettä, kun siittiöt syöksyi munasoluun.

emäntä sanoi daxe mygget.

Vierailija
39/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä toi nimi tulee? Dax? Ruotsin puolelta, Amerikasta? Mihin se juontaa juurensa ja mitä tarkoittaa? Kuulen ekaa kertaa, (paitsi tosin juuri Karalahden Jax). Miten Dax äännetään?

Vierailija
40/121 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rennyn oikea nimihän on Lauri Harjola mut ku pitää olla taiteilijana hieman erilainen ja parempi kuin muut njääs.

Harjola on ihan alunperin ollut HARLIN, kunnes Rennyn isoisäkö se nyt olikaan, muutti sen Harjolaksi. Tällainen oli aikoinaan tapana, että ruotsinkielisiä suomalaistettiin. Renny on kertonut olevansa oikealta viralliselta nimeltään siis Renny Lauri Mauritz Harlin. Hän otti oman alkuperäisen sukunimensä takaisin, ja kerto myös että ulkomailla on  hieman hankalaa olla Harjola.

Nämä tiedot ovat olleet julkisissa tiedotusvälineissä, joten ei omaa keksintöäni.

"ulkomailla on  hieman hankalaa olla Harjola."

Nicholas Cagehan vaihtoi nimensä. Jos Renny haluaisi hän voisi vaihtaa nimensä Lauri Harjolaksi mutta silloinhan hän olisi nobody suomalainen kouvolan lähibaarista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan