Rennyn ja vaimonsa lapsen nimeksi tuli DAX:)
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Vai Rax? Joku täällä kertoi niinkin. Saattoi toki olla trelainen jolle D on kuin ree.
Niin siis suomeksi Raksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki isoilla kirjaimilla ja puolipiste ja sulku nimessä on aika erikoinen. Ei mene Suomessa kyllä läpi väestörekisterikeskuksessa, mutta jenkeissä sitten kai onnistuu.
Heh heh:)
Rennyllä taitaa oireilla jonkinlainen dementia...
Vierailija kirjoitti:
Dax Etienne Mauritz
etiäinne
Vierailija kirjoitti:
On kuitenkin olemassa nimi Max.
Niin miten toi Dax kuulostaakin niin oudolta.
No ei mun korvaan. Pojan kaveri on Dax. Ei tosin ole suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Dax Etienne Mauritz
Eti enne kirpparilta ku meet tilaamaan uuden, sano mies mulle kun uutta kesäkolttua haikailin 🤔
Vierailija kirjoitti:
Ompa kyllä hieno nimi. Ja niin ihastuttava pari ovat Renny nuorikkonsa kanssa! Perheonninin heillä kukoistaa, tottakai.
minkä ikäinen tämä Johanna on?
Vierailija kirjoitti:
Lausutaanko tuo englantilaisittain däx, vai suomalaisittain daksi? Samaa ihmettelen kahden muun lapsen kohdalla. Lausutaanko Jules Dzyyls, ranskalaisittain en osaa litteroida, vai suomalaisittain julessi? Ja onko Coco coucou vai koko.
Mistähän juontuu mieltymys ranskalaisiin nimiin? Toki voivat olla vannoutuneita Jules Verne ja Etienne Daho -faneja, mistä sen tietää.
Vierailija kirjoitti:
On kuitenkin olemassa nimi Max.
Niin miten toi Dax kuulostaakin niin oudolta.
Dax on hieno nimi
-Dax Shepard
Siksi, koska DAX kuvaa Rennyn ilmettä, kun siittiöt syöksyi munasoluun.
Vierailija kirjoitti:
Lausutaanko tuo englantilaisittain däx, vai suomalaisittain daksi? Samaa ihmettelen kahden muun lapsen kohdalla. Lausutaanko Jules Dzyyls, ranskalaisittain en osaa litteroida, vai suomalaisittain julessi? Ja onko Coco coucou vai koko.
Oliko muut lapset siis Coco ja Jules?
Vierailija kirjoitti:
Rennyn oikea nimihän on Lauri Harjola mut ku pitää olla taiteilijana hieman erilainen ja parempi kuin muut njääs.
Ehkä Dax on oikeasti Kalevi 🤔
Vierailija kirjoitti:
Siksi, koska DAX kuvaa Rennyn ilmettä, kun siittiöt syöksyi munasoluun.
XD
Vierailija kirjoitti:
Rennyn oikea nimihän on Lauri Harjola mut ku pitää olla taiteilijana hieman erilainen ja parempi kuin muut njääs.
Harjola on ihan alunperin ollut HARLIN, kunnes Rennyn isoisäkö se nyt olikaan, muutti sen Harjolaksi. Tällainen oli aikoinaan tapana, että ruotsinkielisiä suomalaistettiin. Renny on kertonut olevansa oikealta viralliselta nimeltään siis Renny Lauri Mauritz Harlin. Hän otti oman alkuperäisen sukunimensä takaisin, ja kerto myös että ulkomailla on hieman hankalaa olla Harjola.
Nämä tiedot ovat olleet julkisissa tiedotusvälineissä, joten ei omaa keksintöäni.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, koska DAX kuvaa Rennyn ilmettä, kun siittiöt syöksyi munasoluun.
emäntä sanoi daxe mygget.
Mistä toi nimi tulee? Dax? Ruotsin puolelta, Amerikasta? Mihin se juontaa juurensa ja mitä tarkoittaa? Kuulen ekaa kertaa, (paitsi tosin juuri Karalahden Jax). Miten Dax äännetään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rennyn oikea nimihän on Lauri Harjola mut ku pitää olla taiteilijana hieman erilainen ja parempi kuin muut njääs.
Harjola on ihan alunperin ollut HARLIN, kunnes Rennyn isoisäkö se nyt olikaan, muutti sen Harjolaksi. Tällainen oli aikoinaan tapana, että ruotsinkielisiä suomalaistettiin. Renny on kertonut olevansa oikealta viralliselta nimeltään siis Renny Lauri Mauritz Harlin. Hän otti oman alkuperäisen sukunimensä takaisin, ja kerto myös että ulkomailla on hieman hankalaa olla Harjola.
Nämä tiedot ovat olleet julkisissa tiedotusvälineissä, joten ei omaa keksintöäni.
"ulkomailla on hieman hankalaa olla Harjola."
Nicholas Cagehan vaihtoi nimensä. Jos Renny haluaisi hän voisi vaihtaa nimensä Lauri Harjolaksi mutta silloinhan hän olisi nobody suomalainen kouvolan lähibaarista.
Lausutaanko tuo englantilaisittain däx, vai suomalaisittain daksi? Samaa ihmettelen kahden muun lapsen kohdalla. Lausutaanko Jules Dzyyls, ranskalaisittain en osaa litteroida, vai suomalaisittain julessi? Ja onko Coco coucou vai koko.