Minkälainen on tylsä mies?
Onko se paha juttu? Miten taas kuvailisit päinvastaista kuin tylsää miestä?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on meikäläinen. Käyn vain töissä ja vapaa-ajalla pötköttelen.
Sama, ja pötköttely se vasta hyvä ja mukava harrastus onkin. Siinä mieli, kroppa ja hermot lepää.
Ja lompakko, kun siihen ei yksikään akka pääse käsiksi kuppaamaan, niin se kivasti pulskistuu kahden viikon välein. On sitten mistä ottaa kun tulee sellainen tunne, tilanne tai tarve : )
Kerro miten kukaan sinun lompakolle voi edes "päästä", koska se on sinun lompakkosi. Sinähän se olet oman lompakkosi haltija ja vartija. Eikö siis vika löydy sinusta itsestäsi, jos sitä lompakkoa voi muut raottaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle naiset ovat sanoneet, että olen tylsä. Eräs humalassa täsmensi sitä kertomalla, että en koskaan mokaile tai edes tyhmäile. Kuulemma valitsen aina fiksusti ja se on rasittavaa.
Eli olet ennalta-arvattava ja siksi vähän tylsä. Ei sen pahempaa. Se korjaantuu sillä, että edes joskus teet jotain spontaania.
Ilmeisesti olen enemmän kuin vain vähän tylsä :D mutta joo teen kyllä spontaaneja asioita, mutta nekin ovat kovin särmättömiä. Ehkä tuo ennalta-arvattavuus on nimenomaan se juttu. Kaikki tietävät, että en häissä ryyppää liikaa ja aiheuta konfliktia tai jos ollaan sovittu, että huomenna mennään pelaamaan tennistä, niin se sopimus pitää enkä ole silloin toisella puolella Suomea dokaamassa, koska Make laittoi viestiä.
Ei. Sä olet luotettava, se ei ole sama asia kuin tylsä. Mun miesystävä on myös erittäin luotettava, mutta hän ei ole pätkääkään tylsä, koska hän vie mut jatkuvasti tekemään hauskoja juttuja. Tosin molemmat ehdotellaan vuoron perään niitä. Ymmärrätkö eron?
Tylsän miehen vastakohta onkin ohjelmatoimisto.
Sirkus ja sen pääpellenä toimiva mies. Sellainen ohjelmatoimisto se on käytännössä.
Aika yllättävää että harva mies jaksaa tai paskakilon vertaa edes kiinnostaa tuollaisen ohjelmatoimiston pyörittäminen nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on meikäläinen. Käyn vain töissä ja vapaa-ajalla pötköttelen.
Sama, ja pötköttely se vasta hyvä ja mukava harrastus onkin. Siinä mieli, kroppa ja hermot lepää.
Ja lompakko, kun siihen ei yksikään akka pääse käsiksi kuppaamaan, niin se kivasti pulskistuu kahden viikon välein. On sitten mistä ottaa kun tulee sellainen tunne, tilanne tai tarve : )
Just sun kaltaisten idioottien takia syntyvyys laskee. Tässä sulle mitalli suomalaisilta veronmaksajilta -->🥇
Minäkin olen harmaa, ennustettava, turvallinen ja luotettava, siis suunnilleen yhtä kiintoisa kuin lautasellinen kaurapuuroa.
Tai sitten olen se omituinen ja ahdistava hyypiö, joka tulee puhumaan ihmisille yhtiön kesätapahtumassa.
Ei siinä, näillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on meikäläinen. Käyn vain töissä ja vapaa-ajalla pötköttelen.
Sama, ja pötköttely se vasta hyvä ja mukava harrastus onkin. Siinä mieli, kroppa ja hermot lepää.
Ja lompakko, kun siihen ei yksikään akka pääse käsiksi kuppaamaan, niin se kivasti pulskistuu kahden viikon välein. On sitten mistä ottaa kun tulee sellainen tunne, tilanne tai tarve : )
Kerro miten kukaan sinun lompakolle voi edes "päästä", koska se on sinun lompakkosi. Sinähän se olet oman lompakkosi haltija ja vartija. Eikö siis vika löydy sinusta itsestäsi, jos sitä lompakkoa voi muut raottaa?
Älä kysy noin monimutkaisia ja syyllistä miestä!
Sellainen joka ei innostu mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ei luotaantyöntävä, vaan nimenomaan tylsä? No tylsää on se, että puhuu vain itsestään tai materiasta, konkreettisista asioista. Katsoo kaiken ohjekirjasta. Jne.
No mistä pitäisi puhua?
Mies, eh? Sinkku? Varmasti!!!!
Vierailija kirjoitti:
Huumorintajuttomuus on tylsän ihmisen perustunnusmerkki. Tutkimusten mukaan huumorintaju ja älykkyysosamäärä (ÄO) liittyvät toisiinsa. Yhteys ei kuitenkaan tarkoita pelkkää vitsien ymmärtämistä tai kertomista, vaan se ilmenee kognitiivisena joustavuutena ja tietynlaisina huumorin tyyleinä:
Kognitiivinen kyvykkyys: Huumorin luominen ja ymmärtäminen vaativat verbaalista älykkyyttä, nopeaa tiedonkäsittelyä sekä kykyä yhdistää toisiinsa liittymättömiä asioita.
Musta huumori: Esimerkiksi synkän ja mustan huumorin ymmärtäminen vaatii aivoilta enemmän työtä. Tutkimuksissa on havaittu, että mustasta huumorista pitävät saavat keskimäärin korkeampia pisteitä älykkyystesteissä ja ovat usein korkeammin koulutettuja.
Sosiaalinen älykkyys: Hyvä tilannetaju ja sanavalmius kertovat nimenomaan sosiaalisesta ja emotionaalisesta älykkyydestä.
Ihan hyvät yleiskriteerit ja pätevät tietenkin sekä miehiin että naisiin.
Itse laittaisin listaan lisäksi tosikkomaisuuden ja fanaattisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen harmaa, ennustettava, turvallinen ja luotettava, siis suunnilleen yhtä kiintoisa kuin lautasellinen kaurapuuroa.
Tai sitten olen se omituinen ja ahdistava hyypiö, joka tulee puhumaan ihmisille yhtiön kesätapahtumassa.
Ei siinä, näillä mennään.
Miten sä puhut ihmisille, jos ne ahdistuu siitä?
Ihan samanlainen kuin tylsä nainenkin. Ei sukupuolella ole tässä väliä. Eikä sitä voi oikeastaan määritellä, koska se riippuu myös itsestään. Toiselle tylsä on toiselle mieluisaa ja mukavaa seuraa.
Täällä on joukossa miehiä, jotka ei minusta kyllä ole tylsiä, vaikka sellaisia sanovat olevansa, vaan luotettavia ja tavallisia, hyviä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se on meikäläinen. Käyn vain töissä ja vapaa-ajalla pötköttelen.
Sama, ja pötköttely se vasta hyvä ja mukava harrastus onkin. Siinä mieli, kroppa ja hermot lepää.
Ja lompakko, kun siihen ei yksikään akka pääse käsiksi kuppaamaan, niin se kivasti pulskistuu kahden viikon välein. On sitten mistä ottaa kun tulee sellainen tunne, tilanne tai tarve : )
Just sun kaltaisten idioottien takia syntyvyys laskee. Tässä sulle mitalli suomalaisilta veronmaksajilta -->🥇
*SNIIF*
On se niin kovin ikävää, kun ei saa itse enää aiheuttaa oman mielensä mukaan miehille kustannuksia ja maksattaa omia haluamisiaan miehillä, jotka ei halua maksaa niitä vaan haluavat käyttää omat tienaamansa rahat kuten itse haluavat. VOI VOI VOI VOI VOI!!!! Itkepä mulle joki!
Mä olen NIIIIIIIN HELVETIN pahoillani sunkin puolesta kun et ole voinut maksattaa porsimistasi kenelläkään miehellä. Ymmärtäähän sen että se aiheuttaa saatanallisen katkeruuden.
Olen melkein pahoillani, mutta onneksi en sentään!
Persutrolli on tylsä, aina tulee pskaa jommasta kummasta päästä ulos. Mitään muuta se ei osaa suoltaa. Kone ottaa kierroksia ja sitä itseään aletaan suolta mistä tahansa triggeristä, aasinsillan kautta ja tai ihan vaan vitsinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuiva, älyllistää kaiken, monotonisesti honottaa asioista, jotka ei voisi vähempää kiinnostaa. Ei emotionaalisesti läsnä, aivan kuin ei ketään olisi elossakaan tyypin sisällä.
Se että sinua ei kiinnosta toisen puhumat aiheet ei tarkoita että ihminen olisi tylsä.
Ihminen, joka on läsnä elämässä ja välittää siitä, mitä tekee ja mistä puhuu, ei tosiaan ole tylsä, vaikka ne ko. aiheet satunnaiselle kuulijalle olisivatkin tylsiä. Sen sijaan ihminen, joka esim. ignooraa oman perheensä pahoinvoinnin ja siellä seassa vain hengailee jaarittelemassa jonninjoutavista asioista, on helvetin tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ei luotaantyöntävä, vaan nimenomaan tylsä? No tylsää on se, että puhuu vain itsestään tai materiasta, konkreettisista asioista. Katsoo kaiken ohjekirjasta. Jne.
No mistä pitäisi puhua?
Mies, eh? Sinkku? Varmasti!!!!
Väärin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni autisti "käsikirjoittaa" elämänsä valmiiksi eikä siitä "kässäristä" voi poiketa. En tarkoita mitään opiskeluvalintoja yms suurempaa, vaan ihan sitä, että tänään päätetään, että huomenna tiskataan niin huomennahan sitten tiskataan vaikka tulisi jotain yllättävää.
Useimmat naiset käsikirjoittavat elämänsä hyvinkin pitkälle.
Juuh, onneksi miehet ei haaveile kesämökeistä, kalliista autoista, golf- tai lomaosakkeista heti kun palkka riittää.....
Eipä ole mikään noista ollut omissa unelmissa
-mies
Ja kuitenkin erittäin monelta mieheltä nuo löytyy tai niistä puhutaan haaveilevasti. Jännä, kun kuitenkaan just sulla ei ole. Sun kokemus on koko totuus?
Ai niin, vene ja kalastus- tai metsästysreissut unohtui!
Ei kiinnosta nuokaan
-sesamamies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen harmaa, ennustettava, turvallinen ja luotettava, siis suunnilleen yhtä kiintoisa kuin lautasellinen kaurapuuroa.
Tai sitten olen se omituinen ja ahdistava hyypiö, joka tulee puhumaan ihmisille yhtiön kesätapahtumassa.
Ei siinä, näillä mennään.
Miten sä puhut ihmisille, jos ne ahdistuu siitä?
Nainen nyt ahdistuu omasta peilikuvastaankin
-eri
No mistä pitäisi puhua?