Minkälainen on tylsä mies?
Onko se paha juttu? Miten taas kuvailisit päinvastaista kuin tylsää miestä?
Kommentit (78)
Minä olen tylsä. Kysy keneltä tahansa
Kun naisella on tylsää niin se on miehen vika. Tylsä mies.
Vierailija kirjoitti:
Huumorintajuttomuus on tylsän ihmisen perustunnusmerkki. Tutkimusten mukaan huumorintaju ja älykkyysosamäärä (ÄO) liittyvät toisiinsa. Yhteys ei kuitenkaan tarkoita pelkkää vitsien ymmärtämistä tai kertomista, vaan se ilmenee kognitiivisena joustavuutena ja tietynlaisina huumorin tyyleinä:
Kognitiivinen kyvykkyys: Huumorin luominen ja ymmärtäminen vaativat verbaalista älykkyyttä, nopeaa tiedonkäsittelyä sekä kykyä yhdistää toisiinsa liittymättömiä asioita.
Musta huumori: Esimerkiksi synkän ja mustan huumorin ymmärtäminen vaatii aivoilta enemmän työtä. Tutkimuksissa on havaittu, että mustasta huumorista pitävät saavat keskimäärin korkeampia pisteitä älykkyystesteissä ja ovat usein korkeammin koulutettuja.
Sosiaalinen älykkyys: Hyvä tilannetaju ja sanavalmius kertovat nimenomaan sosiaalisesta ja emotionaalisesta älykkyydestä.
Tuosta tuli mieleeni, että hyvin harvoin tapaa ihmisiä jotka oman ilmoituksensa mukaan ovat huumorintajuttomia.
Huumorintaju on myös naisissa yksi tärkeimmistä ominaisuuksista, ainakin jos minulta kysytään.
Vierailija kirjoitti:
Kun naisella on tylsää niin se on miehen vika. Tylsä mies.
Varsinkin jos naisella ei ole välitöntä ja esteetöntä pääsyä miehen lompakolle ja luottokortille, se on ihan helvetin tylsä ukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumorintajuttomuus on tylsän ihmisen perustunnusmerkki. Tutkimusten mukaan huumorintaju ja älykkyysosamäärä (ÄO) liittyvät toisiinsa. Yhteys ei kuitenkaan tarkoita pelkkää vitsien ymmärtämistä tai kertomista, vaan se ilmenee kognitiivisena joustavuutena ja tietynlaisina huumorin tyyleinä:
Kognitiivinen kyvykkyys: Huumorin luominen ja ymmärtäminen vaativat verbaalista älykkyyttä, nopeaa tiedonkäsittelyä sekä kykyä yhdistää toisiinsa liittymättömiä asioita.
Musta huumori: Esimerkiksi synkän ja mustan huumorin ymmärtäminen vaatii aivoilta enemmän työtä. Tutkimuksissa on havaittu, että mustasta huumorista pitävät saavat keskimäärin korkeampia pisteitä älykkyystesteissä ja ovat usein korkeammin koulutettuja.
Sosiaalinen älykkyys: Hyvä tilannetaju ja sanavalmius kertovat nimenomaan sosiaalisesta ja emotionaalisesta älykkyydestä.
Tuosta tuli mieleeni, että hyvin harvoin tapaa ihmisiä jotka oman ilmoituksensa mukaan ovat huumorintajuttomia.
Huumorintaju on myös naisissa yksi tärkeimmistä ominaisuuksista, ainakin jos minulta kysytään.
Minä olen huumorintajuton ja tylsä. Kysy keneltä tahansa naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tylsä. Kysy keneltä tahansa
OK, no kysyn sitten sinulta. Oletko omasta mielestäsi tylsä? Osaatko kuvailla/perustella tylsyyttäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumorintajuttomuus on tylsän ihmisen perustunnusmerkki. Tutkimusten mukaan huumorintaju ja älykkyysosamäärä (ÄO) liittyvät toisiinsa. Yhteys ei kuitenkaan tarkoita pelkkää vitsien ymmärtämistä tai kertomista, vaan se ilmenee kognitiivisena joustavuutena ja tietynlaisina huumorin tyyleinä:
Kognitiivinen kyvykkyys: Huumorin luominen ja ymmärtäminen vaativat verbaalista älykkyyttä, nopeaa tiedonkäsittelyä sekä kykyä yhdistää toisiinsa liittymättömiä asioita.
Musta huumori: Esimerkiksi synkän ja mustan huumorin ymmärtäminen vaatii aivoilta enemmän työtä. Tutkimuksissa on havaittu, että mustasta huumorista pitävät saavat keskimäärin korkeampia pisteitä älykkyystesteissä ja ovat usein korkeammin koulutettuja.
Sosiaalinen älykkyys: Hyvä tilannetaju ja sanavalmius kertovat nimenomaan sosiaalisesta ja emotionaalisesta älykkyydestä.
Tuosta tuli mieleeni, että hyvin harvoin tapaa ihmisiä jotka oman ilmoituksensa mukaan ovat huumorintajuttomia.
Huumorintaju on myös naisissa yksi tärkeimmistä ominaisuuksista, ainakin jos minulta kysytään.
Suomi-akoissa ainoa älykkyys mitä on, on S O S I A L I S T I N E N ELI DEMARIÄLYKKYYS, kuinka kupataan miehiä ja veronmaksajia.
Tylsä olisi ainakin sellainen, joka ei ole juuri mistään kiinnostunut, jolla ei ole omia mielipiteitä ja joka ei tiedä paljoakaan mistään asiasta. Sellaisen kanssa ei voisi keskustella muusta kuin arkiasioista, puhumiset olisi tasoa 'mitä tänään syötäisiin' yms. En kiinnostuisi sellaisesta miehestä. En jaksaisi edes ystävä olla sellaisen kanssa, koska tylsistyisin kuoliaaksi.
Ap hityojako kyselet kunet halua muuta kuin jankata ja haastaa riitaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumorintajuttomuus on tylsän ihmisen perustunnusmerkki. Tutkimusten mukaan huumorintaju ja älykkyysosamäärä (ÄO) liittyvät toisiinsa. Yhteys ei kuitenkaan tarkoita pelkkää vitsien ymmärtämistä tai kertomista, vaan se ilmenee kognitiivisena joustavuutena ja tietynlaisina huumorin tyyleinä:
Kognitiivinen kyvykkyys: Huumorin luominen ja ymmärtäminen vaativat verbaalista älykkyyttä, nopeaa tiedonkäsittelyä sekä kykyä yhdistää toisiinsa liittymättömiä asioita.
Musta huumori: Esimerkiksi synkän ja mustan huumorin ymmärtäminen vaatii aivoilta enemmän työtä. Tutkimuksissa on havaittu, että mustasta huumorista pitävät saavat keskimäärin korkeampia pisteitä älykkyystesteissä ja ovat usein korkeammin koulutettuja.
Sosiaalinen älykkyys: Hyvä tilannetaju ja sanavalmius kertovat nimenomaan sosiaalisesta ja emotionaalisesta älykkyydestä.
Tuosta tuli mieleeni, että hyvin harvoin tapaa ihmisiä jotka oman ilmoituksensa mukaan ovat huumorintajuttomia.
Huumorintaju on myös naisissa yksi tärkeimmistä ominaisuuksista, ainakin jos minulta kysytään.
Minä esittelen itseni kertomalla, että kerron huonoja vitsejä, joille kaikenlisäksi nauran itse.
Minulla tuo vitsailu on defenssi sosiaaliselle ahdistukselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tylsä. Kysy keneltä tahansa
OK, no kysyn sitten sinulta. Oletko omasta mielestäsi tylsä? Osaatko kuvailla/perustella tylsyyttäsi?
Miten niin osaanko perustella tylsyyttäni? Mähän olen tylsä. Kysy keneltä tahansa, niin sanovat kuinka tylsä olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumorintajuttomuus on tylsän ihmisen perustunnusmerkki. Tutkimusten mukaan huumorintaju ja älykkyysosamäärä (ÄO) liittyvät toisiinsa. Yhteys ei kuitenkaan tarkoita pelkkää vitsien ymmärtämistä tai kertomista, vaan se ilmenee kognitiivisena joustavuutena ja tietynlaisina huumorin tyyleinä:
Kognitiivinen kyvykkyys: Huumorin luominen ja ymmärtäminen vaativat verbaalista älykkyyttä, nopeaa tiedonkäsittelyä sekä kykyä yhdistää toisiinsa liittymättömiä asioita.
Musta huumori: Esimerkiksi synkän ja mustan huumorin ymmärtäminen vaatii aivoilta enemmän työtä. Tutkimuksissa on havaittu, että mustasta huumorista pitävät saavat keskimäärin korkeampia pisteitä älykkyystesteissä ja ovat usein korkeammin koulutettuja.
Sosiaalinen älykkyys: Hyvä tilannetaju ja sanavalmius kertovat nimenomaan sosiaalisesta ja emotionaalisesta älykkyydestä.
Tuosta tuli mieleeni, että hyvin harvoin tapaa ihmisiä jotka oman ilmoituksensa mukaan ovat huumorintajuttomia.
Huumorintaju on myös naisissa yksi tärkeimmistä ominaisuuksista, ainakin jos minulta kysytään.
Suomi-akoissa ainoa älykkyys mitä on, on S O S I A L I S T I N E N ELI DEMARIÄLYKKYYS, kuinka kupataan miehiä ja veronmaksajia.
Kuulut varmaan niihin, jotka haukkuvat myös ulkomaalaisia. Eli kenen kanssa sitten voisit pariutua? Et kenenkään.
Siis ei luotaantyöntävä, vaan nimenomaan tylsä? No tylsää on se, että puhuu vain itsestään tai materiasta, konkreettisista asioista. Katsoo kaiken ohjekirjasta. Jne.
No se on meikäläinen. Käyn vain töissä ja vapaa-ajalla pötköttelen.
Minulle naiset ovat sanoneet, että olen tylsä. Eräs humalassa täsmensi sitä kertomalla, että en koskaan mokaile tai edes tyhmäile. Kuulemma valitsen aina fiksusti ja se on rasittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulle naiset ovat sanoneet, että olen tylsä. Eräs humalassa täsmensi sitä kertomalla, että en koskaan mokaile tai edes tyhmäile. Kuulemma valitsen aina fiksusti ja se on rasittavaa.
Eli olet ennalta-arvattava ja siksi vähän tylsä. Ei sen pahempaa. Se korjaantuu sillä, että edes joskus teet jotain spontaania.
Joo, siis minä myös. Käyn töissä ja hoidan kotiin ja perheeseen liittyviä pakollisia hommia. Ei mitään omia menoja, komppaan ja mahdollistan vaimon ja lapsen harrastuksia. Hauska olen kyllä, se vähän auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap hityojako kyselet kunet halua muuta kuin jankata ja haastaa riitaa
Ihan jankkaamatta ja riitaa haastamatta kysyisin, että mistä moinen oletus?
Ihan mielenkiintoisia vastauksia on jo tullut ja olen hieman yllättynytkin niistä.
Minä olen tylsä. Nainen puhui kanssani 30sek ja totesi tämän minulle.
Huumorintajuttomuus on tylsän ihmisen perustunnusmerkki. Tutkimusten mukaan huumorintaju ja älykkyysosamäärä (ÄO) liittyvät toisiinsa. Yhteys ei kuitenkaan tarkoita pelkkää vitsien ymmärtämistä tai kertomista, vaan se ilmenee kognitiivisena joustavuutena ja tietynlaisina huumorin tyyleinä:
Kognitiivinen kyvykkyys: Huumorin luominen ja ymmärtäminen vaativat verbaalista älykkyyttä, nopeaa tiedonkäsittelyä sekä kykyä yhdistää toisiinsa liittymättömiä asioita.
Musta huumori: Esimerkiksi synkän ja mustan huumorin ymmärtäminen vaatii aivoilta enemmän työtä. Tutkimuksissa on havaittu, että mustasta huumorista pitävät saavat keskimäärin korkeampia pisteitä älykkyystesteissä ja ovat usein korkeammin koulutettuja.
Sosiaalinen älykkyys: Hyvä tilannetaju ja sanavalmius kertovat nimenomaan sosiaalisesta ja emotionaalisesta älykkyydestä.