Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen on tylsä mies?

Vierailija
22.06.2026 |

Onko se paha juttu? Miten taas kuvailisit päinvastaista kuin tylsää miestä?

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintajuttomuus on tylsän ihmisen perustunnusmerkki. Tutkimusten mukaan huumorintaju ja älykkyysosamäärä (ÄO) liittyvät toisiinsa. Yhteys ei kuitenkaan tarkoita pelkkää vitsien ymmärtämistä tai kertomista, vaan se ilmenee kognitiivisena joustavuutena ja tietynlaisina huumorin tyyleinä: 

Kognitiivinen kyvykkyys: Huumorin luominen ja ymmärtäminen vaativat verbaalista älykkyyttä, nopeaa tiedonkäsittelyä sekä kykyä yhdistää toisiinsa liittymättömiä asioita. 

Musta huumori: Esimerkiksi synkän ja mustan huumorin ymmärtäminen vaatii aivoilta enemmän työtä. Tutkimuksissa on havaittu, että mustasta huumorista pitävät saavat keskimäärin korkeampia pisteitä älykkyystesteissä ja ovat usein korkeammin koulutettuja. 

Sosiaalinen älykkyys: Hyvä tilannetaju ja sanavalmius kertovat nimenomaan sosiaalisesta ja emotionaalisesta älykkyydestä. 

Vierailija
2/78 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tylsä. Kysy keneltä tahansa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naisella on tylsää niin se on miehen vika. Tylsä mies.

Vierailija
4/78 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumorintajuttomuus on tylsän ihmisen perustunnusmerkki. Tutkimusten mukaan huumorintaju ja älykkyysosamäärä (ÄO) liittyvät toisiinsa. Yhteys ei kuitenkaan tarkoita pelkkää vitsien ymmärtämistä tai kertomista, vaan se ilmenee kognitiivisena joustavuutena ja tietynlaisina huumorin tyyleinä: 

Kognitiivinen kyvykkyys: Huumorin luominen ja ymmärtäminen vaativat verbaalista älykkyyttä, nopeaa tiedonkäsittelyä sekä kykyä yhdistää toisiinsa liittymättömiä asioita. 

Musta huumori: Esimerkiksi synkän ja mustan huumorin ymmärtäminen vaatii aivoilta enemmän työtä. Tutkimuksissa on havaittu, että mustasta huumorista pitävät saavat keskimäärin korkeampia pisteitä älykkyystesteissä ja ovat usein korkeammin koulutettuja. 

Sosiaalinen älykkyys: Hyvä tilannetaju ja sanavalmius kertovat nimenomaan sosiaalisesta ja emotionaalisesta älykkyydestä. 

Tuosta tuli mieleeni, että hyvin harvoin tapaa ihmisiä jotka oman ilmoituksensa mukaan ovat huumorintajuttomia.

Huumorintaju on myös naisissa yksi tärkeimmistä ominaisuuksista, ainakin jos minulta kysytään.

Vierailija
5/78 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun naisella on tylsää niin se on miehen vika. Tylsä mies.

Varsinkin jos naisella ei ole välitöntä ja esteetöntä pääsyä miehen lompakolle ja luottokortille, se on ihan helvetin tylsä ukko.

Vierailija
6/78 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huumorintajuttomuus on tylsän ihmisen perustunnusmerkki. Tutkimusten mukaan huumorintaju ja älykkyysosamäärä (ÄO) liittyvät toisiinsa. Yhteys ei kuitenkaan tarkoita pelkkää vitsien ymmärtämistä tai kertomista, vaan se ilmenee kognitiivisena joustavuutena ja tietynlaisina huumorin tyyleinä: 

Kognitiivinen kyvykkyys: Huumorin luominen ja ymmärtäminen vaativat verbaalista älykkyyttä, nopeaa tiedonkäsittelyä sekä kykyä yhdistää toisiinsa liittymättömiä asioita. 

Musta huumori: Esimerkiksi synkän ja mustan huumorin ymmärtäminen vaatii aivoilta enemmän työtä. Tutkimuksissa on havaittu, että mustasta huumorista pitävät saavat keskimäärin korkeampia pisteitä älykkyystesteissä ja ovat usein korkeammin koulutettuja. 

Sosiaalinen älykkyys: Hyvä tilannetaju ja sanavalmius kertovat nimenomaan sosiaalisesta ja emotionaalisesta älykkyydestä. 

Tuosta tuli mieleeni, että hyvin harvoin tapaa ihmisiä jotka oman ilmoituksensa mukaan ovat huumorintajuttomia.

Huumorintaju on myös naisissa yksi tärkeimmistä ominaisuuksista, ainakin jos minulta kysytään.

Minä olen huumorintajuton ja tylsä. Kysy keneltä tahansa naiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/78 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tylsä. Kysy keneltä tahansa

OK, no kysyn sitten sinulta. Oletko omasta mielestäsi tylsä? Osaatko kuvailla/perustella tylsyyttäsi?

Vierailija
8/78 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huumorintajuttomuus on tylsän ihmisen perustunnusmerkki. Tutkimusten mukaan huumorintaju ja älykkyysosamäärä (ÄO) liittyvät toisiinsa. Yhteys ei kuitenkaan tarkoita pelkkää vitsien ymmärtämistä tai kertomista, vaan se ilmenee kognitiivisena joustavuutena ja tietynlaisina huumorin tyyleinä: 

Kognitiivinen kyvykkyys: Huumorin luominen ja ymmärtäminen vaativat verbaalista älykkyyttä, nopeaa tiedonkäsittelyä sekä kykyä yhdistää toisiinsa liittymättömiä asioita. 

Musta huumori: Esimerkiksi synkän ja mustan huumorin ymmärtäminen vaatii aivoilta enemmän työtä. Tutkimuksissa on havaittu, että mustasta huumorista pitävät saavat keskimäärin korkeampia pisteitä älykkyystesteissä ja ovat usein korkeammin koulutettuja. 

Sosiaalinen älykkyys: Hyvä tilannetaju ja sanavalmius kertovat nimenomaan sosiaalisesta ja emotionaalisesta älykkyydestä. 

Tuosta tuli mieleeni, että hyvin harvoin tapaa ihmisiä jotka oman ilmoituksensa mukaan ovat huumorintajuttomia.

Huumorintaju on myös naisissa yksi tärkeimmistä ominaisuuksista, ainakin jos minulta kysytään.

Suomi-akoissa ainoa älykkyys mitä on, on S O S I A L I S T I N E N  ELI DEMARIÄLYKKYYS, kuinka kupataan miehiä ja veronmaksajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/78 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä olisi ainakin sellainen, joka ei ole juuri mistään kiinnostunut, jolla ei ole omia mielipiteitä ja joka ei tiedä paljoakaan mistään asiasta. Sellaisen kanssa ei voisi keskustella muusta kuin arkiasioista, puhumiset olisi tasoa 'mitä tänään syötäisiin' yms. En kiinnostuisi sellaisesta miehestä. En jaksaisi edes ystävä olla sellaisen kanssa, koska tylsistyisin kuoliaaksi.

Vierailija
10/78 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hityojako kyselet kunet halua muuta kuin jankata ja haastaa riitaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/78 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huumorintajuttomuus on tylsän ihmisen perustunnusmerkki. Tutkimusten mukaan huumorintaju ja älykkyysosamäärä (ÄO) liittyvät toisiinsa. Yhteys ei kuitenkaan tarkoita pelkkää vitsien ymmärtämistä tai kertomista, vaan se ilmenee kognitiivisena joustavuutena ja tietynlaisina huumorin tyyleinä: 

Kognitiivinen kyvykkyys: Huumorin luominen ja ymmärtäminen vaativat verbaalista älykkyyttä, nopeaa tiedonkäsittelyä sekä kykyä yhdistää toisiinsa liittymättömiä asioita. 

Musta huumori: Esimerkiksi synkän ja mustan huumorin ymmärtäminen vaatii aivoilta enemmän työtä. Tutkimuksissa on havaittu, että mustasta huumorista pitävät saavat keskimäärin korkeampia pisteitä älykkyystesteissä ja ovat usein korkeammin koulutettuja. 

Sosiaalinen älykkyys: Hyvä tilannetaju ja sanavalmius kertovat nimenomaan sosiaalisesta ja emotionaalisesta älykkyydestä. 

Tuosta tuli mieleeni, että hyvin harvoin tapaa ihmisiä jotka oman ilmoituksensa mukaan ovat huumorintajuttomia.

Huumorintaju on myös naisissa yksi tärkeimmistä ominaisuuksista, ainakin jos minulta kysytään.

Minä esittelen itseni kertomalla, että kerron huonoja vitsejä, joille kaikenlisäksi nauran itse.

Minulla tuo vitsailu on defenssi sosiaaliselle ahdistukselle. 

Vierailija
12/78 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tylsä. Kysy keneltä tahansa

OK, no kysyn sitten sinulta. Oletko omasta mielestäsi tylsä? Osaatko kuvailla/perustella tylsyyttäsi?

Miten niin osaanko perustella tylsyyttäni? Mähän olen tylsä. Kysy keneltä tahansa, niin sanovat kuinka tylsä olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/78 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huumorintajuttomuus on tylsän ihmisen perustunnusmerkki. Tutkimusten mukaan huumorintaju ja älykkyysosamäärä (ÄO) liittyvät toisiinsa. Yhteys ei kuitenkaan tarkoita pelkkää vitsien ymmärtämistä tai kertomista, vaan se ilmenee kognitiivisena joustavuutena ja tietynlaisina huumorin tyyleinä: 

Kognitiivinen kyvykkyys: Huumorin luominen ja ymmärtäminen vaativat verbaalista älykkyyttä, nopeaa tiedonkäsittelyä sekä kykyä yhdistää toisiinsa liittymättömiä asioita. 

Musta huumori: Esimerkiksi synkän ja mustan huumorin ymmärtäminen vaatii aivoilta enemmän työtä. Tutkimuksissa on havaittu, että mustasta huumorista pitävät saavat keskimäärin korkeampia pisteitä älykkyystesteissä ja ovat usein korkeammin koulutettuja. 

Sosiaalinen älykkyys: Hyvä tilannetaju ja sanavalmius kertovat nimenomaan sosiaalisesta ja emotionaalisesta älykkyydestä. 

Tuosta tuli mieleeni, että hyvin harvoin tapaa ihmisiä jotka oman ilmoituksensa mukaan ovat huumorintajuttomia.

Huumorintaju on myös naisissa yksi tärkeimmistä ominaisuuksista, ainakin jos minulta kysytään.

Suomi-akoissa ainoa älykkyys mitä on, on S O S I A L I S T I N E N  ELI DEMARIÄLYKKYYS, kuinka kupataan miehiä ja veronmaksajia.

Kuulut varmaan niihin, jotka haukkuvat myös ulkomaalaisia. Eli kenen kanssa sitten voisit pariutua? Et kenenkään.

Vierailija
14/78 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei luotaantyöntävä, vaan nimenomaan tylsä? No tylsää on se, että puhuu vain itsestään tai materiasta, konkreettisista asioista. Katsoo kaiken ohjekirjasta. Jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/78 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on meikäläinen. Käyn vain töissä ja vapaa-ajalla pötköttelen.

Vierailija
16/78 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle naiset ovat sanoneet, että olen tylsä. Eräs humalassa täsmensi sitä kertomalla, että en koskaan mokaile tai edes tyhmäile. Kuulemma valitsen aina fiksusti ja se on rasittavaa.

Vierailija
17/78 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle naiset ovat sanoneet, että olen tylsä. Eräs humalassa täsmensi sitä kertomalla, että en koskaan mokaile tai edes tyhmäile. Kuulemma valitsen aina fiksusti ja se on rasittavaa.

Eli olet ennalta-arvattava ja siksi vähän tylsä. Ei sen pahempaa. Se korjaantuu sillä, että edes joskus teet jotain spontaania.

Vierailija
18/78 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siis minä myös. Käyn töissä ja hoidan kotiin ja perheeseen liittyviä pakollisia hommia. Ei mitään omia menoja, komppaan ja mahdollistan vaimon ja lapsen harrastuksia. Hauska olen kyllä, se vähän auttaa.

Vierailija
19/78 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap hityojako kyselet kunet halua muuta kuin jankata ja haastaa riitaa

Ihan jankkaamatta ja riitaa haastamatta kysyisin, että mistä moinen oletus?

Ihan mielenkiintoisia vastauksia on jo tullut ja olen hieman yllättynytkin niistä. 

Vierailija
20/78 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tylsä. Nainen puhui kanssani 30sek ja totesi tämän minulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan