Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen on tylsä mies?

Vierailija
22.06.2026 |

Onko se paha juttu? Miten taas kuvailisit päinvastaista kuin tylsää miestä?

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun naisella on tylsää niin se on miehen vika. Tylsä mies.

Varsinkin jos naisella ei ole välitöntä ja esteetöntä pääsyä miehen lompakolle ja luottokortille, se on ihan helvetin tylsä ukko.

Rahasta puhuja on paitsi erittäin tylsä, myös erittäin luotaantyöntävä. N

No mitäpä muuta kommenttia nettosaaja-naiselta voi odottaakaan. Ei ole väliä mistä tai keneltä se raha tulee, kunhan se tulee naisen käteen. Ja mieluiten rajoittamattomana ja ilman peräseinää, ihan kuin kelagoldissa. Niin naisen ei tarvi sitten ikävästi ahdistua kun saldo alkaa olla täynnä ja joutuu luopumaan jostain, kun luottolimiitti lähenee. 

Siitä tulee naiselle niin vtun ikävä tunne, ja sehän se nyky akoilla onkin vain mikä merkkaa, että ei saa tulla tuollaista ahdistuksen tunnetta mitä taloudelliset raamit ja fyysisen todellisuuden rajat aiheuttaa.

Vierailija
42/78 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle naiset ovat sanoneet, että olen tylsä. Eräs humalassa täsmensi sitä kertomalla, että en koskaan mokaile tai edes tyhmäile. Kuulemma valitsen aina fiksusti ja se on rasittavaa.

Eli olet ennalta-arvattava ja siksi vähän tylsä. Ei sen pahempaa. Se korjaantuu sillä, että edes joskus teet jotain spontaania.

Ilmeisesti olen enemmän kuin vain vähän tylsä :D mutta joo teen kyllä spontaaneja asioita, mutta nekin ovat kovin särmättömiä. Ehkä tuo ennalta-arvattavuus on nimenomaan se juttu. Kaikki tietävät, että en häissä ryyppää liikaa ja aiheuta konfliktia tai jos ollaan sovittu, että huomenna mennään pelaamaan tennistä, niin se sopimus pitää enkä ole silloin toisella puolella Suomea dokaamassa, koska Make laittoi viestiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on meikäläinen. Käyn vain töissä ja vapaa-ajalla pötköttelen.

Sama, ja pötköttely se vasta hyvä ja mukava harrastus onkin. Siinä mieli, kroppa ja hermot lepää.

Ja lompakko, kun siihen ei yksikään akka pääse käsiksi kuppaamaan, niin se kivasti pulskistuu kahden viikon välein. On sitten mistä ottaa kun tulee sellainen tunne, tilanne tai tarve : )

Tässä on suomalainen tylsä mies. Makaa sohvalla ja pelkää, että joku on hänen rahojensa perässä. Nämä aktivoituu välillä deittisivustoilla, ovat näitä ns. 'kävelytreffimiehiä'. Eivät maksa edes sitä kahvia, mutta ilmainen pil*lu kyllä kuuluisi aina välillä. 

Hauskinta on se, että oikeassa elämässä ketään ei edes kiinnosta. Suomalaisella miehellä on niin hauras itsetunto, että se pitää viimeisenä oljenkortenaan kiinni siitä haavekuvasta, miten se rahoillaan hallitsee maailmaa ja härnäävästi heiluttelee tilipussiaan (kahden viikon välein maksettavaa) naisen naaman edessä. Olettaen, että kyllä naista nyt harmittaa. Jos jonain päivänä mies tajuaisi, että nainen itseasiassa tienaa enemmän, omistaa enemmän ja vähät välittää, se kutistaisi loputkin pallit eikä olisi enää mitään, mistä pitää epätoivoisesti kiinni. Mutta kyyyllä, pötköttele sinä vaan.

Lisäksi nämä samat miehet olettavat, että nainen käy 100% töissä, osallistuu kuluihin 50/50, antaa p illua, on raskaana, synnyttää, hoitaa lapset ja talouden (samalla kun menettää eläkekertymäänsä ja palkka/urakehitystään), laittaa ruuan, siivoaa samala kun mies vie auton renkaiden vaihtoon liikkeeseen. Ja naiset, naiset on golddiggereitä?!?!? 

 

En yhtään ihmettele, ettei nuoria naisia enää kiinnosta alkaa parisuhteeseen. 

Vierailija
44/78 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiva, älyllistää kaiken, monotonisesti honottaa asioista, jotka ei voisi vähempää kiinnostaa. Ei emotionaalisesti läsnä, aivan kuin ei ketään olisi elossakaan tyypin sisällä.

Vierailija
45/78 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle naiset ovat sanoneet, että olen tylsä. Eräs humalassa täsmensi sitä kertomalla, että en koskaan mokaile tai edes tyhmäile. Kuulemma valitsen aina fiksusti ja se on rasittavaa.

Eli olet ennalta-arvattava ja siksi vähän tylsä. Ei sen pahempaa. Se korjaantuu sillä, että edes joskus teet jotain spontaania.

Ilmeisesti olen enemmän kuin vain vähän tylsä :D mutta joo teen kyllä spontaaneja asioita, mutta nekin ovat kovin särmättömiä. Ehkä tuo ennalta-arvattavuus on nimenomaan se juttu. Kaikki tietävät, että en häissä ryyppää liikaa ja aiheuta konfliktia tai jos ollaan sovittu, että huomenna mennään pelaamaan tennistä, niin se sopimus pitää enkä ole silloin toisella puolella Suomea dokaamassa, koska Make laittoi viestiä.

Ei. Sä olet luotettava, se ei ole sama asia kuin tylsä. Mun miesystävä on myös erittäin luotettava, mutta hän ei ole pätkääkään tylsä, koska hän vie mut jatkuvasti tekemään hauskoja juttuja. Tosin molemmat ehdotellaan vuoron perään niitä. Ymmärrätkö eron? 

Vierailija
46/78 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuiva, älyllistää kaiken, monotonisesti honottaa asioista, jotka ei voisi vähempää kiinnostaa. Ei emotionaalisesti läsnä, aivan kuin ei ketään olisi elossakaan tyypin sisällä.

Ai kamala, ensimmäinen kerta kun joku tiivisti mun exän 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/78 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle naiset ovat sanoneet, että olen tylsä. Eräs humalassa täsmensi sitä kertomalla, että en koskaan mokaile tai edes tyhmäile. Kuulemma valitsen aina fiksusti ja se on rasittavaa.

Eli olet ennalta-arvattava ja siksi vähän tylsä. Ei sen pahempaa. Se korjaantuu sillä, että edes joskus teet jotain spontaania.

Ilmeisesti olen enemmän kuin vain vähän tylsä :D mutta joo teen kyllä spontaaneja asioita, mutta nekin ovat kovin särmättömiä. Ehkä tuo ennalta-arvattavuus on nimenomaan se juttu. Kaikki tietävät, että en häissä ryyppää liikaa ja aiheuta konfliktia tai jos ollaan sovittu, että huomenna mennään pelaamaan tennistä, niin se sopimus pitää enkä ole silloin toisella puolella Suomea dokaamassa, koska Make laittoi viestiä.

Ei. Sä olet luotettava, se ei ole sama asia kuin tylsä. Mun miesystävä on myös erittäin luotettava, mutta hän ei ole pätkääkään tylsä, koska hän vie mut jatkuvasti tekemään hauskoja juttuja. Tosin molemmat ehdotellaan vuoron perään niitä. Ymmärrätkö eron? 

Tylsän miehen vastakohta onkin ohjelmatoimisto.

Vierailija
48/78 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on meikäläinen. Käyn vain töissä ja vapaa-ajalla pötköttelen.

Sama, ja pötköttely se vasta hyvä ja mukava harrastus onkin. Siinä mieli, kroppa ja hermot lepää.

Ja lompakko, kun siihen ei yksikään akka pääse käsiksi kuppaamaan, niin se kivasti pulskistuu kahden viikon välein. On sitten mistä ottaa kun tulee sellainen tunne, tilanne tai tarve : )

Me naiset ymmärrämme hyvin, mihin tarvitset rahaa, millään muulla et naista saisikaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/78 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuiva, älyllistää kaiken, monotonisesti honottaa asioista, jotka ei voisi vähempää kiinnostaa. Ei emotionaalisesti läsnä, aivan kuin ei ketään olisi elossakaan tyypin sisällä.

Ai kamala, ensimmäinen kerta kun joku tiivisti mun exän 😂

Olen melko kokematon parisuhdeasioissa, joten on pakko kysyä. Miten tällaiset parisuhteet muodostuvat? Miten se tylsä mies on aikanaan sinut hurmannut?

Vierailija
50/78 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni autisti "käsikirjoittaa" elämänsä valmiiksi eikä siitä "kässäristä" voi poiketa. En tarkoita mitään opiskeluvalintoja yms suurempaa, vaan ihan sitä, että tänään päätetään, että huomenna tiskataan niin huomennahan sitten tiskataan vaikka tulisi jotain yllättävää.

Useimmat naiset käsikirjoittavat elämänsä hyvinkin pitkälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/78 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle naiset ovat sanoneet, että olen tylsä. Eräs humalassa täsmensi sitä kertomalla, että en koskaan mokaile tai edes tyhmäile. Kuulemma valitsen aina fiksusti ja se on rasittavaa.

Eli olet ennalta-arvattava ja siksi vähän tylsä. Ei sen pahempaa. Se korjaantuu sillä, että edes joskus teet jotain spontaania.

Ilmeisesti olen enemmän kuin vain vähän tylsä :D mutta joo teen kyllä spontaaneja asioita, mutta nekin ovat kovin särmättömiä. Ehkä tuo ennalta-arvattavuus on nimenomaan se juttu. Kaikki tietävät, että en häissä ryyppää liikaa ja aiheuta konfliktia tai jos ollaan sovittu, että huomenna mennään pelaamaan tennistä, niin se sopimus pitää enkä ole silloin toisella puolella Suomea dokaamassa, koska Make laittoi viestiä.

Ei. Sä olet luotettava, se ei ole sama asia kuin tylsä. Mun miesystävä on myös erittäin luotettava, mutta hän ei ole pätkääkään tylsä, koska hän vie mut jatkuvasti tekemään hauskoja juttuja. Tosin molemmat ehdotellaan vuoron perään niitä. Ymmärrätkö eron? 

Tylsän miehen vastakohta onkin ohjelmatoimisto.

Ei, vaan hän tuntee kumppaninsa, tietää mistä tämä pitää ja millä ilahduttaa häntä. 

 

Sirkuspellet ne vasta tylsiä.onkin, nähty on. 

Vierailija
52/78 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuiva, älyllistää kaiken, monotonisesti honottaa asioista, jotka ei voisi vähempää kiinnostaa. Ei emotionaalisesti läsnä, aivan kuin ei ketään olisi elossakaan tyypin sisällä.

Ai kamala, ensimmäinen kerta kun joku tiivisti mun exän 😂

Olen melko kokematon parisuhdeasioissa, joten on pakko kysyä. Miten tällaiset parisuhteet muodostuvat? Miten se tylsä mies on aikanaan sinut hurmannut?

Vahingossa. Onhan kyse exästä.

Äkkiä piti päästä eroon

-eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/78 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmälasipäinen keskivartalolihava insinööri

Vierailija
54/78 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni autisti "käsikirjoittaa" elämänsä valmiiksi eikä siitä "kässäristä" voi poiketa. En tarkoita mitään opiskeluvalintoja yms suurempaa, vaan ihan sitä, että tänään päätetään, että huomenna tiskataan niin huomennahan sitten tiskataan vaikka tulisi jotain yllättävää.

Useimmat naiset käsikirjoittavat elämänsä hyvinkin pitkälle.

Juuh, onneksi miehet ei haaveile kesämökeistä, kalliista autoista, golf- tai lomaosakkeista heti kun palkka riittää.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/78 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni autisti "käsikirjoittaa" elämänsä valmiiksi eikä siitä "kässäristä" voi poiketa. En tarkoita mitään opiskeluvalintoja yms suurempaa, vaan ihan sitä, että tänään päätetään, että huomenna tiskataan niin huomennahan sitten tiskataan vaikka tulisi jotain yllättävää.

Useimmat naiset käsikirjoittavat elämänsä hyvinkin pitkälle.

Juuh, onneksi miehet ei haaveile kesämökeistä, kalliista autoista, golf- tai lomaosakkeista heti kun palkka riittää.....

Eipä ole mikään noista ollut omissa unelmissa

-mies

Vierailija
56/78 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle naiset ovat sanoneet, että olen tylsä. Eräs humalassa täsmensi sitä kertomalla, että en koskaan mokaile tai edes tyhmäile. Kuulemma valitsen aina fiksusti ja se on rasittavaa.

Eli olet ennalta-arvattava ja siksi vähän tylsä. Ei sen pahempaa. Se korjaantuu sillä, että edes joskus teet jotain spontaania.

Ilmeisesti olen enemmän kuin vain vähän tylsä :D mutta joo teen kyllä spontaaneja asioita, mutta nekin ovat kovin särmättömiä. Ehkä tuo ennalta-arvattavuus on nimenomaan se juttu. Kaikki tietävät, että en häissä ryyppää liikaa ja aiheuta konfliktia tai jos ollaan sovittu, että huomenna mennään pelaamaan tennistä, niin se sopimus pitää enkä ole silloin toisella puolella Suomea dokaamassa, koska Make laittoi viestiä.

Minun mieheni on juuri tuollainen, eikä ole pätkääkään tylsä. Päin vastoin, ihan hulvattoman hauska! Luotettavuus ei ole tylsyyttä. 

Vierailija
57/78 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuiva, älyllistää kaiken, monotonisesti honottaa asioista, jotka ei voisi vähempää kiinnostaa. Ei emotionaalisesti läsnä, aivan kuin ei ketään olisi elossakaan tyypin sisällä.

Ai kamala, ensimmäinen kerta kun joku tiivisti mun exän 😂

Olen melko kokematon parisuhdeasioissa, joten on pakko kysyä. Miten tällaiset parisuhteet muodostuvat? Miten se tylsä mies on aikanaan sinut hurmannut?

Vahingossa. Onhan kyse exästä.

Äkkiä piti päästä eroon

-eri

No ei, oli se vielä parikymppisenä kun tavattiin ihan normaali nuori mies, tehtiin paljon asioita yhdessä. Neljäkymppisenä alkoi ukkoontumaan ja lihomaan, eikä enää kiinnostanut muu, kuin lähteä dokaamaan mökille (minä luonnollisesti vahdin lapsia ja tein ruuat). Onneksi ihminen saa aina muuttaa mieltään, jos huomaa olevansa totaalisen väärän ihmisen kanssa suhteessa. Minä myin mökkini ja kierrän lasten kanssa rahoilla maailmaa. 

Vierailija
58/78 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuiva, älyllistää kaiken, monotonisesti honottaa asioista, jotka ei voisi vähempää kiinnostaa. Ei emotionaalisesti läsnä, aivan kuin ei ketään olisi elossakaan tyypin sisällä.

Se että sinua ei kiinnosta toisen puhumat aiheet ei tarkoita että ihminen olisi tylsä.

Vierailija
59/78 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni autisti "käsikirjoittaa" elämänsä valmiiksi eikä siitä "kässäristä" voi poiketa. En tarkoita mitään opiskeluvalintoja yms suurempaa, vaan ihan sitä, että tänään päätetään, että huomenna tiskataan niin huomennahan sitten tiskataan vaikka tulisi jotain yllättävää.

Useimmat naiset käsikirjoittavat elämänsä hyvinkin pitkälle.

Juuh, onneksi miehet ei haaveile kesämökeistä, kalliista autoista, golf- tai lomaosakkeista heti kun palkka riittää.....

Eipä ole mikään noista ollut omissa unelmissa

-mies

Ja kuitenkin erittäin monelta mieheltä nuo löytyy tai niistä puhutaan haaveilevasti. Jännä, kun kuitenkaan just sulla ei ole. Sun kokemus on koko totuus? 

 

Ai niin, vene ja kalastus- tai metsästysreissut unohtui! 

Vierailija
60/78 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuiva, älyllistää kaiken, monotonisesti honottaa asioista, jotka ei voisi vähempää kiinnostaa. Ei emotionaalisesti läsnä, aivan kuin ei ketään olisi elossakaan tyypin sisällä.

Se että sinua ei kiinnosta toisen puhumat aiheet ei tarkoita että ihminen olisi tylsä.

Onhan se sille kohteelle tylsä. Mitä ihmettä sä väännät? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi