Lue keskustelun säännöt.
Kysymys maitoon tehdystä kaurapuurosta
22.06.2026 |
Voiko sen tehdä kokonaan maitoon, vai pitääkö olla myös vettä mukana?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pelkkään (kulutus)maitoon se kunnon puuro tehdään! Ei mitään vesilitkuja!