Jykeväleukainen Peppiina ei kelvannut ukoille
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Oma mielipide on se että hän on ruma nainen. Peppiina on tasoa 2-3/10 eli alhaista tasoa hän on.
Jos mietitään millainen mies Peppiinalle kuuluu niin hänelle kuuluu alhaisen tason mies eli mies joka on ruma ja matalasti koulutettu.
Ai että hänelle ihan "kuuluu" alhaisen tason mies, oikein niin kuin pakko, ihan välttämättä Peppiinan omasta mieltymyksestä.
Ja jos Peppiina haluaisikin ruman mielen, jolla on alhainen koulutus, mutta ihana luonne, kannustava, hellä, hyvät sosiaaliset taidot omaava fiksu , niin vituttaisiko se sinua?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan saa laatikkoleukaisia poikia. Kunnon leuka pitää olla.
M Schumacherin iso leuka on peräisin äidiltään.
Komeita poikia noilla piirteillä saa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sillä on koiran nimi? Peppiina, Pepita... Peppupuppy.
Oi joi joi joi, kun olit vitsikäs!
Jos hyvin käy, lakkaan nauramasta syyskuuhun mennessä.
Sovitaanko näin; Jos jollain, esim . nyt sinulla ei ole kerrottavana hauskoja pläjäyksiä, niin ethän ainakaan päästä noita turauksia tänne, jookosta jooko?
Huippumallin näköinen minun mielestäni. Pituus ja persoonallinen ulkonäkö, todella voisi olla vientiä mallimarkkinoilla.
Onko tämä se jolla on kaks peppureikää? Jos on niin veisin heti vihille.
Vierailija kirjoitti:
Herranjestas! Siinähän olisi oiva vaimo sille Harkimon pojalle! Joelille! Loppuisi leuattomuus siinä suvussa.
Hahhaa, todellakin!
Vierailija kirjoitti:
Oma mielipide on se että hän on ruma nainen. Peppiina on tasoa 2-3/10 eli alhaista tasoa hän on.
Jos mietitään millainen mies Peppiinalle kuuluu niin hänelle kuuluu alhaisen tason mies eli mies joka on ruma ja matalasti koulutettu.
Ai sinäkö olet ylin tuomari ja ulkonäköjen absoluuttinen määrittelijä? Ooh , kumarramme sinua ja nöyrrymme viisaitten tuomioittesi edessä.
Olet oikein keksinyt tuollaisen asteikonkin, jolla ihmisiä tuomitaan ja punnitaan.
Saanhan arvata, oi valtias? Jos olet nainen, olet kuin Bella Hadid tai vastaava.
Jos taas olet mies ,olet kuin Jason Momoa tai Aleksi Reini.
Olet opiskellut Helsingin Yliopistossa teoreettista filosofiaa ja väitellyt tohtoriksi Suomessa ja Oxfordissa aiheina "MIksi olen täydellinen?" ja "Art of being perfect human being".
On laatikkoleukaa oikein kunnolla.
Hyvännäkönen nainen. Tuli heti mieleen että on varmaan malli.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä se jolla on kaks peppureikää? Jos on niin veisin heti vihille.
Haluat siis miehen kun peräsuolesta haaveilet. No nyt on sinun viikkosi. Lauantaina marssille niin voi flaksi käydä.
.
Ei voi muuta sanoa kuin että
hankkikaa elämä, itse vaatimattomat
seiskatason pullukkatavikset.
Hoikka, nuori,
superkaunis nainen on hän. Amen!
.
Suomen nuorista aikuisista
(=30-vee junnuista)
peräti 70% on tuhteja painoindeksiltään.
Miettikää. Jo 30-vna. Mikä terveyden rappiotila. Menkää te näitä tulevaisuuden varhaisdiabeetikkoja/syöpäsairaita (at 38)
lysyryhtisiä Putte-possuja naureskelemaan, kun ovat 20 vuotta biologisen ikänsä lukemaa vanhempia kromosomeiltaan.
.
Häntä, tervettä hoikkaa luomunaista
voimme ihailla. Ei silareita, ei tekotukkaa,
ei mitään extraa. Fcking fabulous!
.
Brittien huippumallilegendalla
Kate Mossilla on leuassaan leveyttä,
samoin Angelina Joliella.. lukuisilla
kaunottarilla ja kuninkaallisilla on;
ovat leukoineen erittäin näyttäviä naisia.
.
Vierailija kirjoitti:
No en kyl tuuppais muijaa joka näyttää Puljujärveltä lol
Tuskinpa se Peppiina jää nyt itkemään kommenttiasi: Voi voi sentään, eikö se tuo ihana olvi-lippahattuinen ruosteisella korollalla tulekaan minua noutamaan ja tuuxxaamaan
Wunderbaumin tuoksussa.
Että katsele sinä poika vaan niitä isältäs jääneitä Jalluja ja tumputa rukkaseen. Siina sulle morsmaikkia kyllin.
Naisten laatikkoleuka yleistyy, koska naiset hyväksyvät vain sellaisia miehiä kumppaniksi.
Vierailija kirjoitti:
On laatikkoleukaa oikein kunnolla.
Niin on muuten Sophia Lorenillakin ja jo edesmenneellä Farrah Fawcetilla.
Katsopas netistä näiden laatikkoleukojen kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Ei hän ruma ole
Mutta piirteet ovat hyvin miesmäistä ja koko olemuskin
sopisi huippumalliksi, pituus jne. he ovat usein amdrogyynisiä ja erikoisia. peppis muisuttaa alkuperäiskansoja. ok omata persoonallinen näkö.
Naiset eivät ihannoi lyhyitä ja kasvoiltaan naisellisia miehiä.
Miehet eivät ihannoi pitkiä ja kasvoiltaan miehekkäitä naisia.
Toki näistä vain toinen on väärin.
Persoonalliset kasvot. Sitten , kun on laiha ehkä korostuu kasvopiirteet. En pidä rumana. Ihan taviksen näköinen ilman meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että hänellä on mielettömän positiivinen asenne. Keskittyy positiiviseen, ei uhriudu eikä itke kiusaamisesta.
On kyllä hyvä asenne ja toivon että on oikeasti eikä vaan sano. Nimittäin kyllähän tuollainen ulkonäön kommentointi voi helposti mennä ihon alle.
Julmaa tosi julmaa, mutta kukaan ei vaadi sulkemaan. Kertoo ihmisten tasosta tänä päivänä.