Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jykeväleukainen Peppiina ei kelvannut ukoille

Vierailija
22.06.2026 |

Kommentit (159)

Vierailija
121/159 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julmaa tosi julmaa, mutta kukaan ei vaadi sulkemaan. Kertoo ihmisten tasosta tänä päivänä.

Vierailija
122/159 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mielipide on se että hän on ruma nainen. Peppiina on tasoa 2-3/10 eli alhaista tasoa hän on. 

Jos mietitään millainen mies Peppiinalle kuuluu niin hänelle kuuluu alhaisen tason mies eli mies joka on ruma ja matalasti koulutettu. 

Ai että hänelle ihan "kuuluu" alhaisen tason mies, oikein niin kuin pakko, ihan välttämättä Peppiinan omasta mieltymyksestä.

 

Ja jos Peppiina haluaisikin ruman mielen, jolla on alhainen koulutus, mutta ihana luonne, kannustava, hellä, hyvät sosiaaliset taidot omaava  fiksu , niin vituttaisiko se sinua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/159 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan saa laatikkoleukaisia poikia. Kunnon leuka pitää olla.

M Schumacherin iso leuka on peräisin äidiltään.

Komeita poikia noilla piirteillä saa. 

Vierailija
124/159 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sillä on koiran nimi? Peppiina, Pepita... Peppupuppy.

Oi joi joi joi, kun olit vitsikäs!

Jos hyvin käy, lakkaan nauramasta syyskuuhun mennessä.

Sovitaanko näin; Jos jollain, esim . nyt sinulla ei ole kerrottavana hauskoja pläjäyksiä, niin ethän ainakaan päästä noita turauksia tänne, jookosta jooko?

Vierailija
125/159 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippumallin näköinen minun mielestäni. Pituus ja persoonallinen ulkonäkö, todella voisi olla vientiä mallimarkkinoilla.

Vierailija
126/159 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se jolla on kaks peppureikää? Jos on niin veisin heti vihille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
127/159 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herranjestas! Siinähän olisi oiva vaimo sille Harkimon pojalle! Joelille! Loppuisi leuattomuus siinä suvussa.

Hahhaa, todellakin!

Vierailija
128/159 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mielipide on se että hän on ruma nainen. Peppiina on tasoa 2-3/10 eli alhaista tasoa hän on. 

Jos mietitään millainen mies Peppiinalle kuuluu niin hänelle kuuluu alhaisen tason mies eli mies joka on ruma ja matalasti koulutettu. 

Ai sinäkö olet ylin tuomari ja ulkonäköjen absoluuttinen määrittelijä? Ooh , kumarramme sinua ja nöyrrymme viisaitten tuomioittesi  edessä.

 Olet oikein keksinyt tuollaisen asteikonkin, jolla  ihmisiä tuomitaan ja punnitaan.

Saanhan arvata, oi valtias? Jos olet  nainen, olet kuin Bella Hadid tai vastaava. 

Jos taas olet mies ,olet kuin Jason Momoa tai  Aleksi Reini.

Olet opiskellut Helsingin Yliopistossa teoreettista filosofiaa ja väitellyt tohtoriksi Suomessa ja Oxfordissa aiheina "MIksi olen täydellinen?" ja "Art of being perfect human being".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
129/159 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On laatikkoleukaa oikein kunnolla.

Vierailija
130/159 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäkönen nainen. Tuli heti mieleen että on varmaan malli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
131/159 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä se jolla on kaks peppureikää? Jos on niin veisin heti vihille.

Haluat siis miehen kun peräsuolesta haaveilet. No nyt on sinun viikkosi. Lauantaina marssille niin voi flaksi käydä.

Vierailija
132/159 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Ei voi muuta sanoa kuin että 

hankkikaa elämä, itse vaatimattomat

seiskatason pullukkatavikset.

Hoikka, nuori,

superkaunis nainen on hän. Amen!

.

Suomen nuorista aikuisista 

(=30-vee junnuista)

peräti 70% on tuhteja painoindeksiltään.

Miettikää. Jo 30-vna. Mikä terveyden rappiotila. Menkää te näitä tulevaisuuden varhaisdiabeetikkoja/syöpäsairaita (at 38)

lysyryhtisiä Putte-possuja naureskelemaan, kun ovat 20 vuotta biologisen ikänsä lukemaa vanhempia kromosomeiltaan.

 .

Häntä, tervettä hoikkaa luomunaista

voimme ihailla. Ei silareita, ei tekotukkaa,

ei mitään extraa. Fcking fabulous! 

.

Brittien huippumallilegendalla

Kate Mossilla on leuassaan leveyttä,

samoin Angelina Joliella.. lukuisilla

kaunottarilla ja kuninkaallisilla on;

ovat leukoineen erittäin näyttäviä naisia.

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
133/159 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kyl tuuppais muijaa joka näyttää Puljujärveltä lol

Tuskinpa se Peppiina jää nyt itkemään kommenttiasi: Voi voi sentään, eikö se tuo ihana olvi-lippahattuinen ruosteisella korollalla tulekaan minua noutamaan ja tuuxxaamaan

Wunderbaumin tuoksussa.

 Että katsele sinä poika vaan niitä isältäs jääneitä Jalluja ja tumputa rukkaseen. Siina sulle morsmaikkia kyllin.

Vierailija
134/159 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten laatikkoleuka yleistyy, koska naiset hyväksyvät vain sellaisia miehiä kumppaniksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
135/159 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On laatikkoleukaa oikein kunnolla.

Niin on muuten Sophia Lorenillakin ja jo edesmenneellä Farrah Fawcetilla.

Katsopas netistä näiden laatikkoleukojen kuvia.

Vierailija
136/159 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän ruma ole 

Mutta piirteet ovat hyvin miesmäistä ja koko olemuskin 

sopisi huippumalliksi, pituus jne.  he ovat usein amdrogyynisiä ja erikoisia. peppis muisuttaa   alkuperäiskansoja. ok omata persoonallinen näkö.

Vierailija
137/159 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät ihannoi lyhyitä ja kasvoiltaan naisellisia miehiä.

Miehet eivät ihannoi pitkiä ja kasvoiltaan miehekkäitä naisia.

Toki näistä vain toinen on väärin.

Vierailija
138/159 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonalliset kasvot. Sitten , kun on laiha ehkä korostuu kasvopiirteet. En pidä rumana. Ihan taviksen näköinen ilman meikkiä.

Vierailija
139/159 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa, että hänellä on mielettömän positiivinen asenne. Keskittyy positiiviseen, ei uhriudu eikä itke kiusaamisesta.

On kyllä hyvä asenne ja toivon että on oikeasti eikä vaan sano. Nimittäin kyllähän tuollainen ulkonäön kommentointi voi helposti mennä ihon alle. 

Vierailija
140/159 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää wood elffiltä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi