Miksi sanotaan että asunto ei saa olla sekaisin mikäli haluaa naisia?
Onko naisilla yliaistillisia kykyjä vai mistä he voivat tietää asunnon siisteystason elleivät he ole koskaan käyneetkään siellä?
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen olemus kertoo myös asunnon siisteystasosta.
Ei kerro. Tiedän monta miestä ja naista joiden pukeutuminen on täydellistä ja silti asunto on kaaos. Myös toisinpäin. Epäsiististi pukeutuneilla on ollut puhtauttaan kiiltelevä asunto eikä ylimääräistä tavaraa missään.
Voin miehenä myöntää olevani enempi jälkimmäinen. Tykkään viettää aikaa kotona mutta en muitten nähtävänä. Joten panostan enempi kotona viihtyisyyteen mitä vaatteisiin. Vaatteet on tärkeä olla rennot ja mukavat päällä vain.
Mukavuus ja homssuisuus eivät ole synonyymejä.
Harjaamattomaan silmään jonkun kotihomssun tyylilyylin pukeutuminen voikin näyttää siistiltä, mutta kyllä se huolimattomuus silti näkyy siinä olemuksessa.
Kuka määrittää mikä on homssuista? Esimerkiksi monet boheemit ovat homssuisia ja silti heillä pyörii naisia/miehiä ympärillä eikä heitä haukuta likaisiksi.
Edelleen boheemi ja homssuinenkaan eivät ole synonyymejä. Homssuisuus on ilmiselvästi negatiivinen termi ei sillä epäsiisteydellä täytyy olla selkeä todennettavissa oleva haitta, esim. terveyshazardi, tuholaisongelma, arjen normaalin toiminnan hankaloituminen tai estyminen, muiden ihmisten mukavuutta haittaava haju.
Silti ihmisiä kutsutaan homssuiseksi vaikka ei ole todettu tuholaisia, arjen normaalin toiminnan hankaloitumista, hajuhaittoja tms.
Riittää että hän pukeutuu boheemisti muttei ole "virallinen taiteilija".
En ole huomannut tuollaista ongelmaa. Kutsun vain itse itseäni ironisesti homssuksi, vaikka rento tyyli ja boheemi koti eivät ole sellaisella mallilla että karkoittaisin ihmiset luotani enkä kehtaisi päästää kotiin edes huoltomiestä.
Ihmiset ovat sillä tavalla kohteliaita että harvoin haukkuvat päin naamaa. He sanovat kohteliaasti ei kiitos kun lähestyt hajuinesi, tai viimeistään keksivät tekosyyn kääntyä ovella kun näkevät biohazardin kämppäsi.
Olen itse huomannut useinkin ihmisten käyttävän sanaa homssuinen mikäli pukeutuminen eroaa normaalista ja varsinkin jos se on kirppistyyliä. Vaikka vaatteissa ei olisikaan reikiä, tahroja, hajua tms.
Jos minua tarkoitat, niin asuntoni on perussiisti enkä minä haise.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on materialistejä joita ei kiinnosta mies ihmisenä
Sotkuinen ja likainen asuntohan kertoo miehestä ihmisenä. Mieti itse, haluaatko elää koko elämäsi sikolätissä vai olla aina se, joka joutuu siivoamaan toisen sotkut.
Kuinka tämä vaikuttaa yhden yön suhteisissa?
En oikein tiedä, kun en sellaisia harrasta. Mutta jos menisin miehen luokse ja asunto olisi saastainen, en menisi kynnystä pitemmälle vaan lähtisin pois. Siinä ovella kävisi selväksi, että miehellä on vessa pesemättä ja lakanat vaihtamatta, joten kumpaankaan en menisi.
Sama mutta en lähtisi edes miehen matkaan, saati kutsuisi omaan kotiin, jos siinä miehessä haisee pinttynyt sontakämppä. Kyllä, sen voi haistaa.
Nyt päästiin asiaan. Kerro minulle mistä tiedä miehen asunnon siisteystason mikäli et ole nähnyt sitä ennen T:AP
"Mutku Sanna"
-sivu
Oli mies tai nainen niin kodin pitää olla puhdas. Normaali ihminen siivoaa kotinsa säännöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemusteni mukaan naisilla syttyy hoivavietti heti kun näkevät vaikka likaisen tiskipöydän ja alkavat sitä siivoamaan.
Hyi hitto. Ei todellakaan aleta siivoamaan.
Mitä tekemistä siivoamisella edes on hoivavietin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo ole ollut meille vanhemmille naisille, joilla vielä oli tavoitteena parisuhde. Aistinvarainen arviointi sekä ukosta että kämpästä kertoo paljon elämänhallinnasta ja siitä, kannattaako edess harkita hynttyiden lyömistä yhteen. Monet miehet tosiaan nykyäänkin haisevat pahalle, koiralle, tupakalle, tiskirätille, lialle, hielle, huonosti pestyille vaatteille. Ei sellaisille piiaksi kannata nytkään lähteä.
Jotenkin tältä palstalta vaan saa sellaisen kuvan että naisilla ei ole läheskään kaikki lepakot tapulissa. Niin sanotusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monelta on mennyt ohi kysymykseni pointti.
Kuinka asunnon sotkuisuus vaikuttaa siihen saako naista vai ei? Yhdenillan suhde ei kysele onko minulla valkoinen pöytäliina pöydässä tai onko pöytää ollenkaan. Ei kysele miksi vaatteet ovat mytyssä sohvalla eikä siististi vaatekomerossa.
Yhdenillan suhde ei kysele tiskivuoresta eikä valita siitä mikäli saa aamukahvin puhtaasta kupista.
jne. jne. jne.
Saat ihan vapaasti paneskella samanlaisia sittisontiaisia kuin itse olet joita ei haittaa ryönä, jos sellaisia on tarjolla. Ketään ei kiinosta.
Ja solvaaminen jatkuu. Onko tässä kaikki, mitä suomalainen nainen enää osaa? Jatkuva valitus ja haukkuminen?
Kun yksi nainen sanoo noin. Esim. minä en ole haukkunut ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea mennä luukkuun, joka täynnä pitsalaatikoita ja olutpurkkeja.
Katsokaahan tätä torjuvaa liioittelua! Tuttua?
Ei nainen muuta osaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka asunnon sotkuisuus vaikuttaa siihen saako naista vai ei? Yhdenillan suhde ei kysele onko minulla valkoinen pöytäliina pöydässä tai onko pöytää ollenkaan. Ei kysele miksi vaatteet ovat mytyssä sohvalla eikä siististi vaatekomerossa.
Yhdenillan suhde ei kysele tiskivuoresta eikä valita siitä mikäli saa aamukahvin puhtaasta kupista.
jne. jne. jne.
Saat ihan vapaasti paneskella samanlaisia sittisontiaisia kuin itse olet joita ei haittaa ryönä, jos sellaisia on tarjolla. Ketään ei kiinosta.
Siinä meillä on avarakatseinen ja suvaitsevainen ihminen. Stereotypia oikeasta suvakista. Kaikkea suvaitaan paitsi jos se eroaa omasta elämäntyylistä ja mielipiteistä.
Oikeasti, millainen ihminen haukkuu toisia sittisontiasiksi? Ei ainakaan tasapainoinen ja empaattinen ihminen.
Klitoriksessa on noin 8000 hermopäätettä mutta se on silti vain puolet yhtä herkkä kuin sotkun keskellä naisettomuuttaan uliseva mies AV:lla.
Mitä koetat selostaa?
En minä ole haukkunut ketään sittisontiaiseksi tms. Minä ymmärrän kyllä ja suvaitsen, mutta sinulle tuntuu tällainen olevan mahdotonta. Keskustelu kanssasi on vaikeaa, kun aloitat olkiukkojen viljelyn heti kun keskustelu menee hiukankaan syvällisemmäksi tai hankalaksi omien mielipiteittesi kannalta.
Sinä et suvaitse sitä että suurinosa naisista sanoo sinulle ei, koska he eivät halua olla missään tekemisissä miehen kanssa joka elää saastan keskellä ja se näkyy (ja haisee) sinussakin vaikka et sitä itse huomaa. Saastan ja sen aiheuttamien terveysriskien välttäminen on ihmisen biologinen ominaisuus, jossa voi ilmetä häiriöitä esim. vakavien mt-ongelmien takia. Sinun kannattaisi olla vain kiitollinen siitä jos joku samanlainen haluaa olla tekemisissä kanssasi, mutta kehtaat loukkaantua siitä ettei suurinosa kuulu siihen kategoriaan. Sinulle ei riitä että joku (ehkä) suostuu möyrimään kanssasi kakkaisissa lakanoissasi, vaan haluat KAIKKI naiset. Eli et kunnioita naisten oikeutta omaan kehoon ja valita seuransa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jne. jne. jne.
Siinä meillä on avarakatseinen ja suvaitsevainen ihminen. Stereotypia oikeasta suvakista. Kaikkea suvaitaan paitsi jos se eroaa omasta elämäntyylistä ja mielipiteistä.
Oikeasti, millainen ihminen haukkuu toisia sittisontiasiksi? Ei ainakaan tasapainoinen ja empaattinen ihminen.
Suomalainen nainen. Sellainen haukkuu muita sittisontiaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on materialistejä joita ei kiinnosta mies ihmisenä
Sotkuinen ja likainen asuntohan kertoo miehestä ihmisenä. Mieti itse, haluaatko elää koko elämäsi sikolätissä vai olla aina se, joka joutuu siivoamaan toisen sotkut.
Kuinka tämä vaikuttaa yhden yön suhteisissa?
Eikö sinun pitäisi tietää? Miksi valitat asiasta täällä, kun itsesi mukaan mitään ongelmaa ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konteksti on se että nainen huomaa sen KUN tulee käymään ja orastava suhde päättyy siihen koska miehen todellinen minuus paljastuu.
Toisen kutsuminen vieraaksi kaatopaikalle on törkeää. Kutsumatta jättäminen koska koti on kuin kaatopaikka taas kertoo vaikeista elämänhallintaongelmista jotka tulee pilaamaan sen suhteen vaikka miten yrittäisi peitellä.
Pidemmällä tähtäimellä miehen on hyvä osata pitää itsestään ja kodistaan huolta, varsinkin jos yhteenmuutto on mielessä - mutta edes (ja erityisesti) itsensä vuoksi.
Mitenköhän tätäKään en näe tosielämässä, ehei karkoita edes miehen saastainen kämppä naista vaan nainen aina vaan jaksaa uskoa että kyllä kyllä tästä juoppolallista vielä kunnon mies saadaan.
Joka kerta. Äijä oksentaa vaatteensa ruskeiksi ja silti nainen passaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo ole ollut meille vanhemmille naisille, joilla vielä oli tavoitteena parisuhde. Aistinvarainen arviointi sekä ukosta että kämpästä kertoo paljon elämänhallinnasta ja siitä, kannattaako edess harkita hynttyiden lyömistä yhteen. Monet miehet tosiaan nykyäänkin haisevat pahalle, koiralle, tupakalle, tiskirätille, lialle, hielle, huonosti pestyille vaatteille. Ei sellaisille piiaksi kannata nytkään lähteä.
Jotenkin tältä palstalta vaan saa sellaisen kuvan että naisilla ei ole läheskään kaikki lepakot tapulissa. Niin sanotusti.
Palsta kiinni ja tosielämään, niin katoavat kaikki kummalliset käsitykset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jne. jne. jne.
Yrittääkö hän väittää, että ketään ei saisi häiritä sotku vai mikä tämän pointti on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jne. jne. jne.
Klitoriksessa on noin 8000 hermopäätettä mutta se on silti vain puolet yhtä herkkä kuin sotkun keskellä naisettomuuttaan uliseva mies AV:lla.
Solvaaminen. Tuo suomalaisen naisen ainoa kyky kommunikoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Likainen siivotan asunto kertoo elämänhallinan ongelmista. Ei kukaan tavallinen nainen halua päihde- tai mielenterveysongelmaista miestä.
Mutta sama toisin päin onkin sitten osoitus sovinismista.
Ei käy toisinkaan päin.
Pääasia että pääset haukkumaan miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konteksti on se että nainen huomaa sen KUN tulee käymään ja orastava suhde päättyy siihen koska miehen todellinen minuus paljastuu.
Toisen kutsuminen vieraaksi kaatopaikalle on törkeää. Kutsumatta jättäminen koska koti on kuin kaatopaikka taas kertoo vaikeista elämänhallintaongelmista jotka tulee pilaamaan sen suhteen vaikka miten yrittäisi peitellä.
Pidemmällä tähtäimellä miehen on hyvä osata pitää itsestään ja kodistaan huolta, varsinkin jos yhteenmuutto on mielessä - mutta edes (ja erityisesti) itsensä vuoksi.
Mitenköhän tätäKään en näe tosielämässä, ehei karkoita edes miehen saastainen kämppä naista vaan nainen aina vaan jaksaa uskoa että kyllä kyllä tästä juoppolallista vielä kunnon mies saadaan.
Joka kerta. Äijä oksentaa vaatteensa ruskeiksi ja silti nainen passaa.
Ei ole ollut tuollaista miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jne. jne. jne.
Ai, kyse on siis puhtaasti yhden yön suhteesta eikä parisuhde ole millään tasolla tavoitteena. Aika kovassa humalassa saa nainen olla, jos ei huomaa klähmäisiä lakanoita ja paskaista vessaa. Tiskivuori on verrattavissa siihen, että pöydällä on avaamattomia kirjeitä ulosottovirastosta, ei ne satunnaita panokaveria haittaa. Orastava kiinnostus kyllä lakkaa.
Sekoboltsit pääsevät satunnaisen kumppanin vitsien bottomiksi vuosikausiksi. Muuten ne ghostataan, ehkä jopa joutuu blokkaamaan. Vaatteet joutuu polttamaan tuon jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jne. jne. jne.
Suomalainen nainen. Sellainen haukkuu muita sittisontiaiseksi.
Jos se möyrii paskan keskellä ja haisee kuin sittisontiainen, se todennäköisesti on sittisontiainen.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Likainen siivotan asunto kertoo elämänhallinan ongelmista. Ei kukaan tavallinen nainen halua päihde- tai mielenterveysongelmaista miestä.
Mutta sama toisin päin onkin sitten osoitus sovinismista.
Ei käy toisinkaan päin.
Pääasia että pääset haukkumaan miehiä?
Täh? En ole haukkunu. Mitä sä sekoot?
Ja solvaaminen jatkuu. Onko tässä kaikki, mitä suomalainen nainen enää osaa? Jatkuva valitus ja haukkuminen?