Miksi sanotaan että asunto ei saa olla sekaisin mikäli haluaa naisia?
Onko naisilla yliaistillisia kykyjä vai mistä he voivat tietää asunnon siisteystason elleivät he ole koskaan käyneetkään siellä?
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Naiset on materialistejä joita ei kiinnosta mies ihmisenä
Millä logiikalla?
Nainenhan nimenomaan kaipaa siistiä ihmistä, miestä, ja siisteys kertoo paljon ihmisen luonteesta. Ei siisteys liity materiaan mitenkään. Vai tekeekö susta moppi ja rätti ihmisestä materialistin?
Minun mieheni poikamiesboksi on täynnä pyykkivuoria ja nurkissa oli hyllyjä odottamassa seinille laittamista. Mies sanoi, ettei ole aikaa eikä tilaa lajitella pyykkejä.
Meillä olisi tilaa. Ja aikaakin näyttää hänellä olevan. Mutta ihan sama kuvio jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni poikamiesboksi on täynnä pyykkivuoria ja nurkissa oli hyllyjä odottamassa seinille laittamista. Mies sanoi, ettei ole aikaa eikä tilaa lajitella pyykkejä.
Meillä olisi tilaa. Ja aikaakin näyttää hänellä olevan. Mutta ihan sama kuvio jatkuu.
Tapailin miestä jolla ei myöskään kuulemma ollut aikaa siivota tai laittaa ruokaa. Netissä oli silti aikaa roikkua tuntikausia. Ei myöskään ollut aikaa harrastaa liikuntaa, mutta oli aikaa möllöttää.
Mun veli asui 90 luvulla pari v Manhattanilla ja mä asuin hänen luona 2 kesää.
Sain asua ilmaiseksi, koska siivosin jäljet. En muista, oliko 4 opiskelijaa.
Vein jotain siivousjuttuja mukanani ja mm mattopiiskan. Kyllä naapurit ihmetteli, kun minisisäpihalla oli pieni pöytäryhmä, laitoin maton siihen ja yritin etsiä ilmavaa kohtaa, jota hataka.
Sehän oli ihan loputon suo, kun pojat kulkivat ulkokengät jalassa pitkin asuntoa.
Kivaa oli
Vierailija kirjoitti:
Mun veli asui 90 luvulla pari v Manhattanilla ja mä asuin hänen luona 2 kesää.
Sain asua ilmaiseksi, koska siivosin jäljet. En muista, oliko 4 opiskelijaa.
Vein jotain siivousjuttuja mukanani ja mm mattopiiskan. Kyllä naapurit ihmetteli, kun minisisäpihalla oli pieni pöytäryhmä, laitoin maton siihen ja yritin etsiä ilmavaa kohtaa, jota hataka.
Sehän oli ihan loputon suo, kun pojat kulkivat ulkokengät jalassa pitkin asuntoa.Kivaa oli
Ja sun veli oppi, että naiset lopulta siivoaa, ei tarvitse itse siivota? Opetathan saman pojillesi ja tyttärillesi?
Siksi että läski suomalainen nainen ei mahdu liikkumaan sekalaisessa asunnossa. 2 metrin leveä väylä täytyy olla puhtaana että suomineidon roikkuvat makkarat pystyvät vapaasti laahaamaan eteenpäin. Kaupungin rakennusvalvonnasta voit tarkistaa että tälläinen esteettömyys täytyy löytyä uusista taloista. Sairas yhteiskunta. Kansa syö niin paljon että joutuu verisuonileikkauksiin jo 50 vuotiaina. Syövät itsensä hengiltä.
"Naiset on materialistejä joita ei kiinnosta mies ihmisenä"
Myös köyhä mies voi olla äärimmäisen siisti. Jos ei ole varaa edes pölyrättiin, harjaan ja rikkalapioon niin silloin kyllä taitaa olla miehen elämänhallinnassa jo muutakin vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on materialistejä joita ei kiinnosta mies ihmisenä
Siisteyshän juuri kertoo hyvin paljon siitä millainen olet ihmisenä, siistihän on
-vastuuntuntoinen
-reipas ja toimeentarttuva
-syy- ja seuraussuhteet ymmärtävä
-huomaavainen
-hygieeninen
-huolehtiva
Kun taas sottainen on laiska, välinpitämätön asuntonsa ja omistamiensa asioiden kunnosta (lue: vastuuton), välinpitämätön muiden viihtyvyydestä ja hygieniasta (lue: mulkku) ja todennäköisesti elämänhallintaongelmainen todellisuuden pakoilija.
Aika paljon siis kertoo siitä millaista laatua olet parisuhdemarkkinoilla.
Ei kerro.