Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sanotaan että asunto ei saa olla sekaisin mikäli haluaa naisia?

Vierailija
19.06.2026 |

Onko naisilla yliaistillisia kykyjä vai mistä he voivat tietää asunnon siisteystason elleivät he ole koskaan käyneetkään siellä?

Kommentit (151)

Vierailija
41/151 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monelta on mennyt ohi kysymykseni pointti.

Kuinka asunnon sotkuisuus vaikuttaa siihen saako naista vai ei? Yhdenillan suhde ei kysele onko minulla valkoinen pöytäliina pöydässä tai onko pöytää ollenkaan. Ei kysele miksi vaatteet ovat mytyssä sohvalla eikä siististi vaatekomerossa.

Yhdenillan suhde ei kysele tiskivuoresta eikä valita siitä mikäli saa aamukahvin puhtaasta kupista.

jne. jne. jne.

Saat ihan vapaasti paneskella samanlaisia sittisontiaisia kuin itse olet joita ei haittaa ryönä, jos sellaisia on tarjolla. Ketään ei kiinosta.

Vierailija
42/151 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on materialistejä joita ei kiinnosta mies ihmisenä

Sotkuinen ja likainen asuntohan kertoo miehestä ihmisenä. Mieti itse, haluaatko elää koko elämäsi sikolätissä vai olla aina se, joka joutuu siivoamaan toisen sotkut.

Kuinka tämä vaikuttaa yhden yön suhteisissa?

En oikein tiedä, kun en sellaisia harrasta. Mutta jos menisin miehen luokse ja asunto olisi saastainen, en menisi kynnystä pitemmälle vaan lähtisin pois. Siinä ovella kävisi selväksi, että miehellä on vessa pesemättä ja lakanat vaihtamatta, joten kumpaankaan en menisi.

Sama mutta en lähtisi edes miehen matkaan, saati kutsuisi omaan kotiin, jos siinä miehessä haisee pinttynyt sontakämppä. Kyllä, sen voi haistaa.

Nyt päästiin asiaan. Kerro minulle mistä tiedä miehen asunnon siisteystason mikäli et ole nähnyt sitä ennen T:AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/151 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka asunnon sotkuisuus vaikuttaa siihen saako naista vai ei? Yhdenillan suhde ei kysele onko minulla valkoinen pöytäliina pöydässä tai onko pöytää ollenkaan. Ei kysele miksi vaatteet ovat mytyssä sohvalla eikä siististi vaatekomerossa.

Yhdenillan suhde ei kysele tiskivuoresta eikä valita siitä mikäli saa aamukahvin puhtaasta kupista.

jne. jne. jne.

Ai, kyse on siis puhtaasti yhden yön suhteesta eikä parisuhde ole millään tasolla tavoitteena. Aika kovassa humalassa saa nainen olla, jos ei huomaa klähmäisiä lakanoita ja paskaista vessaa. Tiskivuori on verrattavissa siihen, että pöydällä on avaamattomia kirjeitä ulosottovirastosta, ei ne satunnaita panokaveria haittaa. Orastava kiinnostus kyllä lakkaa.

Vierailija
44/151 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Jos nainen on kiinnostunut niin kämpän siisteydellä ei ole mitään väliä.

Omistin omakotitalon ja se tuntui riittävän satunnaisten naisten saamiseen, saunottiin ja nautiskeltiin mutta kun pikkasen alkoi arkihommat pukkaamaan esille niin jotenkin ne morseimet häippäs, no sitten taas jos oli pelkkää huvia tiedossa niin kännykkä lauloi viestiä, no nyt en tapaile naisia ollenkaan koska luulen heidän olevan yhtä pinnallisia kaikki.

Vierailija
45/151 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole ollut meille vanhemmille naisille, joilla vielä oli tavoitteena parisuhde. Aistinvarainen arviointi sekä ukosta että kämpästä kertoo paljon elämänhallinnasta ja siitä, kannattaako edess harkita hynttyiden lyömistä yhteen. Monet miehet tosiaan nykyäänkin haisevat pahalle, koiralle, tupakalle, tiskirätille, lialle, hielle, huonosti pestyille vaatteille. Ei sellaisille piiaksi kannata nytkään lähteä.

Vierailija
46/151 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jne. jne. jne.

Saat ihan vapaasti paneskella samanlaisia sittisontiaisia kuin itse olet joita ei haittaa ryönä, jos sellaisia on tarjolla. Ketään ei kiinosta.

Kuinka se noin sinua kaihertaa?

Minulla on ollut kaikenlaisia naisia yövieraina. Niin siistejä, homssuisia, akateemisia kuin ammattia vailla oleviakin. Harva on nyrpistänyt nenäänsä ja vaikka olisikin, niin silti hän ei ole poistunut. 

Mutta et vieläkään vastannut kysymykseeni. Mistä nainen tietää asunnon siisteystason mikäli ei ole nähnyt sitä ennen? Kuinka naisia ei muka saa jos asunto ei ole siisti?

Vierailija
47/151 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen olemus kertoo myös asunnon siisteystasosta.

Ei kerro. Tiedän monta miestä ja naista joiden pukeutuminen on täydellistä ja silti asunto on kaaos. Myös toisinpäin. Epäsiististi pukeutuneilla on ollut puhtauttaan kiiltelevä asunto eikä ylimääräistä tavaraa missään.

Voin miehenä myöntää olevani enempi jälkimmäinen. Tykkään viettää aikaa kotona mutta en muitten nähtävänä. Joten panostan enempi kotona viihtyisyyteen mitä vaatteisiin. Vaatteet on tärkeä olla rennot ja mukavat päällä vain.

Mukavuus ja homssuisuus eivät ole synonyymejä.

Harjaamattomaan silmään jonkun kotihomssun tyylilyylin pukeutuminen voikin näyttää siistiltä, mutta kyllä se huolimattomuus silti näkyy siinä olemuksessa.

Kuka määrittää mikä on homssuista? Esimerkiksi monet boheemit ovat homssuisia ja silti heillä pyörii naisia/miehiä ympärillä eikä heitä haukuta likaisiksi.

Lika ja sotku on kaksi eri asiaa. Minua voisi sanoa homssuiseksi, mutta käyn päivittäin suihkussa enkä liiku likaisissa vaatteissa kodin ulkopuolella, en tosin kotonakaan.

Kyse olikin homssuisuudesta ja miksi se on kauhea asia mikäli henkilö itse tykkää siitä tyylistä.

Jos nainen itse on homssuinen, niin häntä ei haittaa vastaava tyyli miehellä. Nainen, joka käyttää ulkonäköön paljon aikaa, vaivaa ja rahaa ei katsele homssuisia miehiä.

Vierailija
48/151 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jne. jne. jne.

Ai, kyse on siis puhtaasti yhden yön suhteesta eikä parisuhde ole millään tasolla tavoitteena. Aika kovassa humalassa saa nainen olla, jos ei huomaa klähmäisiä lakanoita ja paskaista vessaa. Tiskivuori on verrattavissa siihen, että pöydällä on avaamattomia kirjeitä ulosottovirastosta, ei ne satunnaita panokaveria haittaa. Orastava kiinnostus kyllä lakkaa.

Aivan. Miksi siis santaan kuuluu ettei saa naista? Senhän kuuluisi olla ettei saa vakavaa parisuhdetta. Silloin tämä olisi ymmärrettävää. Asunnon siisteystasolla kun ei ole merkitystä tutustuttaessa mikäli toinen ei edes tiedä miltä siellä näyttää. T:AP

Vierailija
49/151 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea mennä luukkuun, joka täynnä pitsalaatikoita ja olutpurkkeja.

Katsokaahan tätä torjuvaa liioittelua! Tuttua?

Vierailija
50/151 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisiaminen ei ole mikään verbi, sinä kielioppimaton lähiö-yh

Vierailija
51/151 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jne. jne. jne.

Siinä meillä on avarakatseinen ja suvaitsevainen ihminen. Stereotypia oikeasta suvakista. Kaikkea suvaitaan paitsi jos se eroaa omasta elämäntyylistä ja mielipiteistä.

Oikeasti, millainen ihminen haukkuu toisia sittisontiasiksi? Ei ainakaan tasapainoinen ja empaattinen ihminen.

Vierailija
52/151 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Likainen siivotan asunto kertoo elämänhallinan ongelmista. Ei kukaan tavallinen nainen halua päihde- tai mielenterveysongelmaista miestä.

Mutta kun mielenterveysongelmainen on nykyään se "tavallinen".

"Arviolta 77 % naisista ja 70 % miehistä saa elämänsä aikana jonkin mielenterveyden, käyttäytymisen tai neurokehityksen häiriön diagnoosin. Yleisimmät häiriöt ovat ahdistuneisuus- ja mielialahäiriöt. Miehillä häiriö todetaan useimmiten ensimmäisen kerran jo 6-vuotiaana."

https://www.helsinki.fi/fi/uutiset/vaeston-terveys/mielenterveyden-hair…

Diagnoosi ei ole aina pysyvä. Minulla on ollut keskivaikea masennus alle 40v. Se on parantunut.

Vierailija
53/151 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kerro. Tiedän monta miestä ja naista joiden pukeutuminen on täydellistä ja silti asunto on kaaos. Myös toisinpäin. Epäsiististi pukeutuneilla on ollut puhtauttaan kiiltelevä asunto eikä ylimääräistä tavaraa missään.

Voin miehenä myöntää olevani enempi jälkimmäinen. Tykkään viettää aikaa kotona mutta en muitten nähtävänä. Joten panostan enempi kotona viihtyisyyteen mitä vaatteisiin. Vaatteet on tärkeä olla rennot ja mukavat päällä vain.

Mukavuus ja homssuisuus eivät ole synonyymejä.

Harjaamattomaan silmään jonkun kotihomssun tyylilyylin pukeutuminen voikin näyttää siistiltä, mutta kyllä se huolimattomuus silti näkyy siinä olemuksessa.

Kuka määrittää mikä on homssuista? Esimerkiksi monet boheemit ovat homssuisia ja silti heillä pyörii naisia/miehiä ympärillä eikä heitä haukuta likaisiksi.

Edelleen boheemi ja homssuinenkaan eivät ole synonyymejä. Homssuisuus on ilmiselvästi negatiivinen termi ei sillä epäsiisteydellä täytyy olla selkeä todennettavissa oleva haitta, esim. terveyshazardi, tuholaisongelma, arjen normaalin toiminnan hankaloituminen tai estyminen, muiden ihmisten mukavuutta haittaava haju.

Vierailija
54/151 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Jos nainen on kiinnostunut niin kämpän siisteydellä ei ole mitään väliä.

Omistin omakotitalon ja se tuntui riittävän satunnaisten naisten saamiseen, saunottiin ja nautiskeltiin mutta kun pikkasen alkoi arkihommat pukkaamaan esille niin jotenkin ne morseimet häippäs, no sitten taas jos oli pelkkää huvia tiedossa niin kännykkä lauloi viestiä, no nyt en tapaile naisia ollenkaan koska luulen heidän olevan yhtä pinnallisia kaikki.

Eli odotit että nainen tulee sinne sun ilmaiseksi siivooja piiaksi passaamaan sinua aikuista miestä, miksi? 

Vierailija
55/151 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sotkuinen ja likainen asuntohan kertoo miehestä ihmisenä. Mieti itse, haluaatko elää koko elämäsi sikolätissä vai olla aina se, joka joutuu siivoamaan toisen sotkut.

En oikein tiedä, kun en sellaisia harrasta. Mutta jos menisin miehen luokse ja asunto olisi saastainen, en menisi kynnystä pitemmälle vaan lähtisin pois. Siinä ovella kävisi selväksi, että miehellä on vessa pesemättä ja lakanat vaihtamatta, joten kumpaankaan en menisi.

Sama mutta en lähtisi edes miehen matkaan, saati kutsuisi omaan kotiin, jos siinä miehessä haisee pinttynyt sontakämppä. Kyllä, sen voi haistaa.

Nyt päästiin asiaan. Kerro minulle mistä tiedä miehen asunnon siisteystason mikäli et ole nähnyt sitä ennen T:AP

Puhuu tuolla tavalla kuten sinä ja jankkaa. Kielii elämänhallintaongelmista ja luultavasti mt-ongelmista.

Vierailija
56/151 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, että naisia ihan monikossa? Just joo, ei yhtään kuvottavaa.

Vierailija
57/151 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jne. jne. jne.

Ja kova humala = ruiskaus. Ei puhuta enää mistään yhdenyön panoista siinä vaiheessa vaan on ehta rikos. Yllättävääkö että ruiskaajan kämppä näyttää tyyliin huumekämpältä.

Vierailija
58/151 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuu tuolla tavalla kuten sinä ja jankkaa. Kielii elämänhallintaongelmista ja luultavasti mt-ongelmista.

Älä viitsi.. Kerro nyt oikeasti mistä tiedät kenenkään asunnon siisteystason ellet ole käynyt siellä?

Vierailija
59/151 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤣

Vierailija
60/151 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konteksti on se että nainen huomaa sen KUN tulee käymään ja orastava suhde päättyy siihen koska miehen todellinen minuus paljastuu.

Toisen kutsuminen vieraaksi kaatopaikalle on törkeää. Kutsumatta jättäminen koska koti on kuin kaatopaikka taas kertoo vaikeista elämänhallintaongelmista jotka tulee pilaamaan sen suhteen vaikka miten yrittäisi peitellä.

Pidemmällä tähtäimellä miehen on hyvä osata pitää itsestään ja kodistaan huolta, varsinkin jos yhteenmuutto on mielessä - mutta edes (ja erityisesti) itsensä vuoksi.

Mitenköhän tätäKään en näe tosielämässä, ehei karkoita edes miehen saastainen kämppä naista vaan nainen aina vaan jaksaa uskoa että kyllä kyllä tästä juoppolallista vielä kunnon mies saadaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän