Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sanotaan että asunto ei saa olla sekaisin mikäli haluaa naisia?

Vierailija
19.06.2026 |

Onko naisilla yliaistillisia kykyjä vai mistä he voivat tietää asunnon siisteystason elleivät he ole koskaan käyneetkään siellä?

Kommentit (152)

Vierailija
101/152 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incel oli itse törkeä, mutta loukkaantui kun joku sanoi sittisontiainen ja hän tunnisti itsensä kuvauksesta, ja nyt spämmii suominaisvihaa ja vastaa itselleen esittäen montaa eri kommentoijaa. :D

Vierailija
102/152 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ei me naiset jakseta koko ajan vain siivota. Meilläkin on muutakin tekemistä kuin siivoaminen. 

Kuten esimerkiksi miesten haukkuminen. Milloin milläkin tekosyyllä.

Tekosyyllä? Ihan itseaiheutettua.

Totta. Ihan itse keksit syyn haukkua. Joka kerta. Mitään ei edes tarvitse sanoa tai tehdä. Se haukkuminen tulee ihan itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/152 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen häipynyt miehen luota kun asunto oli sotkuinen ja likainen. Yök

Tapahtuiko tämä päiväkodissa?

Mitä sä selität? Menin miehen luo jatkoille. Hetken kuluttua lähdin kotiin. Miehen asunto oli niin likainen. Ei siellä voinut olla.

Menit miehen luo jatkoille. Eli et nähnyt millainen sottapytty oli. Et havainnut hajua. Et tiennyt mitään asunnon siisteydestä. Vaikka juuri äsken väitit että se näkyy aina päälle päin.

Vierailija
104/152 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monelta on mennyt ohi kysymykseni pointti.

Kuinka asunnon sotkuisuus vaikuttaa siihen saako naista vai ei? Yhdenillan suhde ei kysele onko minulla valkoinen pöytäliina pöydässä tai onko pöytää ollenkaan. Ei kysele miksi vaatteet ovat mytyssä sohvalla eikä siististi vaatekomerossa.

Yhdenillan suhde ei kysele tiskivuoresta eikä valita siitä mikäli saa aamukahvin puhtaasta kupista.

jne. jne. jne.

Saat ihan vapaasti paneskella samanlaisia sittisontiaisia kuin itse olet joita ei haittaa ryönä, jos sellaisia on tarjolla. Ketään ei kiinosta.

Ja solvaaminen jatkuu. Onko tässä kaikki, mitä suomalainen nainen enää osaa? Jatkuva valitus ja haukkuminen?

Kun yksi nainen sanoo noin. Esim. minä en ole haukkunut ketään.

"Enhän mä ikinä vaan ne muut"

Vierailija
105/152 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli mies tai nainen niin kodin pitää olla puhdas. Normaali ihminen siivoaa kotinsa säännöllisesti.

Varmasti näin, mutta tämä ei liity suoraan aloitukseen.

Vierailija
106/152 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo ole ollut meille vanhemmille naisille, joilla vielä oli tavoitteena parisuhde. Aistinvarainen arviointi sekä ukosta että kämpästä kertoo paljon elämänhallinnasta ja siitä, kannattaako edess harkita hynttyiden lyömistä yhteen. Monet miehet tosiaan nykyäänkin haisevat pahalle, koiralle, tupakalle, tiskirätille, lialle, hielle, huonosti pestyille vaatteille. Ei sellaisille piiaksi kannata nytkään lähteä.

Jotenkin tältä palstalta vaan saa sellaisen kuvan että naisilla ei ole läheskään kaikki lepakot tapulissa. Niin sanotusti.

Palsta kiinni ja tosielämään, niin katoavat kaikki kummalliset käsitykset. 

Ei kiitos. Tämä palsta opettaa minut välittämään naisia siellä oikeassa elämässä.

Vierailija
107/152 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttämään...ei välittämään..

Vierailija
108/152 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Konteksti on se että nainen huomaa sen KUN tulee käymään ja orastava suhde päättyy siihen koska miehen todellinen minuus paljastuu.

Toisen kutsuminen vieraaksi kaatopaikalle on törkeää. Kutsumatta jättäminen koska koti on kuin kaatopaikka taas kertoo vaikeista elämänhallintaongelmista jotka tulee pilaamaan sen suhteen vaikka miten yrittäisi peitellä.

Pidemmällä tähtäimellä miehen on hyvä osata pitää itsestään ja kodistaan huolta, varsinkin jos yhteenmuutto on mielessä - mutta edes (ja erityisesti) itsensä vuoksi.

Mitenköhän tätäKään en näe tosielämässä, ehei karkoita edes miehen saastainen kämppä naista vaan nainen aina vaan jaksaa uskoa että kyllä kyllä tästä juoppolallista vielä kunnon mies saadaan.

Joka kerta. Äijä oksentaa vaatteensa ruskeiksi ja silti nainen passaa.

Ei ole ollut tuollaista miestä.

Mutta silti pakottava tarve haukkua miehiä...

Vierailija
109/152 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka asunnon sotkuisuus vaikuttaa siihen saako naista vai ei? Yhdenillan suhde ei kysele onko minulla valkoinen pöytäliina pöydässä tai onko pöytää ollenkaan. Ei kysele miksi vaatteet ovat mytyssä sohvalla eikä siististi vaatekomerossa.

Yhdenillan suhde ei kysele tiskivuoresta eikä valita siitä mikäli saa aamukahvin puhtaasta kupista.

jne. jne. jne.

Saat ihan vapaasti paneskella samanlaisia sittisontiaisia kuin itse olet joita ei haittaa ryönä, jos sellaisia on tarjolla. Ketään ei kiinosta.

Siinä meillä on avarakatseinen ja suvaitsevainen ihminen. Stereotypia oikeasta suvakista. Kaikkea suvaitaan paitsi jos se eroaa omasta elämäntyylistä ja mielipiteistä.

Oikeasti, millainen ihminen haukkuu toisia sittisontiasiksi? Ei ainakaan tasapainoinen ja empaattinen ihminen.

Suomalainen nainen. Sellainen haukkuu muita sittisontiaiseksi.

No tämän ketjun perusteella tuo on kyllä erinomainen kuvaus sinusta.

Vierailija
110/152 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo ole ollut meille vanhemmille naisille, joilla vielä oli tavoitteena parisuhde. Aistinvarainen arviointi sekä ukosta että kämpästä kertoo paljon elämänhallinnasta ja siitä, kannattaako edess harkita hynttyiden lyömistä yhteen. Monet miehet tosiaan nykyäänkin haisevat pahalle, koiralle, tupakalle, tiskirätille, lialle, hielle, huonosti pestyille vaatteille. Ei sellaisille piiaksi kannata nytkään lähteä.

Jotenkin tältä palstalta vaan saa sellaisen kuvan että naisilla ei ole läheskään kaikki lepakot tapulissa. Niin sanotusti.

Ei kiitos. Tämä palsta opettaa minut välittämään naisia siellä oikeassa elämässä.

HYVÄ! Pliis jatka käyttöä niin kauan kuin tarvitsee että pysyt 100% erossa naisista irl ja sitten jätät tämänkin palstan rauhaan. 👏

Vierailija
111/152 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten jälkikasvu sanoisi, sounds like a you problem. Linnoittautuminen yksin koneen ääreen ei oikein kuulosta voittajavaihtoehdolta, mutta voihan sen ainutkertaisen elämänsä niinkin käyttää.

Vierailija
112/152 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jne. jne. jne.

Siinä meillä on avarakatseinen ja suvaitsevainen ihminen. Stereotypia oikeasta suvakista. Kaikkea suvaitaan paitsi jos se eroaa omasta elämäntyylistä ja mielipiteistä.

Oikeasti, millainen ihminen haukkuu toisia sittisontiasiksi? Ei ainakaan tasapainoinen ja empaattinen ihminen.

Klitoriksessa on noin 8000 hermopäätettä mutta se on silti vain puolet yhtä herkkä kuin sotkun keskellä naisettomuuttaan uliseva mies AV:lla.

Mitä koetat selostaa?

En minä ole haukkunut ketään sittisontiaiseksi tms. Minä ymmärrän kyllä ja suvaitsen, mutta sinulle tuntuu tällainen olevan mahdotonta. Keskustelu kanssasi on vaikeaa, kun aloitat olkiukkojen viljelyn heti kun keskustelu menee hiukankaan syvällisemmäksi tai hankalaksi omien mielipiteittesi kannalta.

Sinä et suvaitse sitä että suurinosa naisista sanoo sinulle ei, koska he eivät halua olla missään tekemisissä miehen kanssa joka elää saastan keskellä ja se näkyy (ja haisee) sinussakin vaikka et sitä itse huomaa. Saastan ja sen aiheuttamien terveysriskien välttäminen on ihmisen biologinen ominaisuus, jossa voi ilmetä häiriöitä esim. vakavien mt-ongelmien takia. Sinun kannattaisi olla vain kiitollinen siitä jos joku samanlainen haluaa olla tekemisissä kanssasi, mutta kehtaat loukkaantua siitä ettei suurinosa kuulu siihen kategoriaan. Sinulle ei riitä että joku (ehkä) suostuu möyrimään kanssasi kakkaisissa lakanoissasi, vaan haluat KAIKKI naiset. Eli et kunnioita naisten oikeutta omaan kehoon ja valita seuransa.

Nyt menee sekavaksi...

Kyllä minä suvaitsen ja ymmärrän mikäli nainen sanoo minulle ei, kun yritän iskeä häntä. Ei siinä ole mitään väärää.

Minulle on sanottu myös monesti kyllä ja jopa minua on tultu iskemään. Olen joskus näissä tilanteissa myös sanonut ei.

Kuinka siis voit sanoa minua suvaitsemattomaksi?

Mistä sinä yleensä keksit etteivät ihmiset halua lähestyä minua? Mielikuvitus on rikkaus muttei sitä kuulu käyttää väärin...

Vierailija
113/152 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Konteksti on se että nainen huomaa sen KUN tulee käymään ja orastava suhde päättyy siihen koska miehen todellinen minuus paljastuu.

Toisen kutsuminen vieraaksi kaatopaikalle on törkeää. Kutsumatta jättäminen koska koti on kuin kaatopaikka taas kertoo vaikeista elämänhallintaongelmista jotka tulee pilaamaan sen suhteen vaikka miten yrittäisi peitellä.

Pidemmällä tähtäimellä miehen on hyvä osata pitää itsestään ja kodistaan huolta, varsinkin jos yhteenmuutto on mielessä - mutta edes (ja erityisesti) itsensä vuoksi.

Mitenköhän tätäKään en näe tosielämässä, ehei karkoita edes miehen saastainen kämppä naista vaan nainen aina vaan jaksaa uskoa että kyllä kyllä tästä juoppolallista vielä kunnon mies saadaan.

Miehet nimenomaan osaa pitää huolta itsestään ja kodistaan. Lapset, jotkut sairaat ja vammaiset, sekä sittisontiaiset ei.

Vierailija
114/152 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jne. jne. jne.

Klitoriksessa on noin 8000 hermopäätettä mutta se on silti vain puolet yhtä herkkä kuin sotkun keskellä naisettomuuttaan uliseva mies AV:lla.

Solvaaminen. Tuo suomalaisen naisen ainoa kyky kommunikoida.

Okei, miksi sitten juttelet meidän kanssa ja mietit saako olla sotkua vai eikö naiset enää tuu? Voit nussia vaikka pumpattavaa barbaraa.

Vierailija
115/152 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jne. jne. jne.

Suomalainen nainen. Sellainen haukkuu muita sittisontiaiseksi.

No tämän ketjun perusteella tuo on kyllä erinomainen kuvaus sinusta.

Lisää solvaamista. Kun ei muuta osaa.

Vierailija
116/152 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ei me naiset jakseta koko ajan vain siivota. Meilläkin on muutakin tekemistä kuin siivoaminen. 

Kuten esimerkiksi miesten haukkuminen. Milloin milläkin tekosyyllä.

Tekosyyllä? Ihan itseaiheutettua.

Totta. Ihan itse keksit syyn haukkua. Joka kerta. Mitään ei edes tarvitse sanoa tai tehdä. Se haukkuminen tulee ihan itsestään.

Katso peiliin, jos sitä tapahtuu useinkin.

Vierailija
117/152 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HYVÄ! Pliis jatka käyttöä niin kauan kuin tarvitsee että pysyt 100% erossa naisista irl ja sitten jätät tämänkin palstan rauhaan. 👏

Käyttöä? Loppuiko trollista paristot?

Vierailija
118/152 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten jälkikasvu sanoisi, sounds like a you problem. Linnoittautuminen yksin koneen ääreen ei oikein kuulosta voittajavaihtoehdolta, mutta voihan sen ainutkertaisen elämänsä niinkin käyttää.

Lauseen muodostaminen näyttää olevan sinulle hankalaa.

Vierailija
119/152 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jne. jne. jne.

Mitä koetat selostaa?

En minä ole haukkunut ketään sittisontiaiseksi tms. Minä ymmärrän kyllä ja suvaitsen, mutta sinulle tuntuu tällainen olevan mahdotonta. Keskustelu kanssasi on vaikeaa, kun aloitat olkiukkojen viljelyn heti kun keskustelu menee hiukankaan syvällisemmäksi tai hankalaksi omien mielipiteittesi kannalta.

Sinä et suvaitse sitä että suurinosa naisista sanoo sinulle ei, koska he eivät halua olla missään tekemisissä miehen kanssa joka elää saastan keskellä ja se näkyy (ja haisee) sinussakin vaikka et sitä itse huomaa. Saastan ja sen aiheuttamien terveysriskien välttäminen on ihmisen biologinen ominaisuus, jossa voi ilmetä häiriöitä esim. vakavien mt-ongelmien takia. Sinun kannattaisi olla vain kiitollinen siitä jos joku samanlainen haluaa olla tekemisissä kanssasi, mutta kehtaat loukkaantua siitä ettei suurinosa kuulu siihen kategoriaan. Sinulle ei riitä että joku (ehkä) suostuu möyrimään kanssasi kakkaisissa lakanoissasi, vaan haluat KAIKKI naiset. Eli et kunnioita naisten oikeutta omaan kehoon ja valita seuransa.

Nyt menee sekavaksi...

Kyllä minä suvaitsen ja ymmärrän mikäli nainen sanoo minulle ei, kun yritän iskeä häntä. Ei siinä ole mitään väärää.

Minulle on sanottu myös monesti kyllä ja jopa minua on tultu iskemään. Olen joskus näissä tilanteissa myös sanonut ei.

Kuinka siis voit sanoa minua suvaitsemattomaksi?

Mistä sinä yleensä keksit etteivät ihmiset halua lähestyä minua? Mielikuvitus on rikkaus muttei sitä kuulu käyttää väärin...

Uliset täällä asiasta jonka ei pitäisi olla mikään ongelma, mutta selvästi sinulla on ongelma naisten kanssa jotka eivät suostu sinun sotkuihin ja sekoiluun, ja sittisontiaiseksi kutsuminenkin meni noin ihon alle.

Vierailija
120/152 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet nimenomaan osaa pitää huolta itsestään ja kodistaan. Lapset, jotkut sairaat ja vammaiset, sekä sittisontiaiset ei.

Juuri hetki sitten väitit että miehet ovat sittisontiaisia. Koeta nyt jo päättää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi