Pekka heitti Pridelipun roskikseen.
Kommentit (890)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homous on valintakysymys. Kun mies kertoo olevansa transnainen, lesbo voi ihastua häneen ja rakastella myös penistä käyttäen.
Sukupuoli-identiteetti ja kehoTransnaiset ovat naisia: Transsukupuolinen nainen (henkilö, joka on korjannut sukupuolensa miehestä naiseksi) on nainen, riippumatta siitä, millaiset hänen sukuelimensä ovat tai onko hänelle tehty korjausleikkauksia.
Keho ja identiteetti: Monimuotoisessa kasvatuksessa ja opetuksessa lapsille halutaan osoittaa, että ihmisen kehon piirteet eivät aina määritä hänen sukupuoltaan. Transnaisella voi siis olla penis.
Seksuaalinen suuntautuminen
Lesbous: Lesbous tarkoittaa naisen kohdistuvaa emotionaalista ja seksuaalista vetovoimaa toisia naisia kohtaan.
Translesbot: Koska transnainen on nainen, hän voi olla suuntautumiseltaan lesbo.
Seksi ja deittailu
Mahdollisuus seksiin: Translesbo ja cissukupuolinen (syntymässä naiseksi määritelty) lesbo voivat deittailla ja harrastaa seksiä. Seksuaalisessa kanssakäymisessä voidaan käyttää myös penistä, jos molemmat osapuolet niin haluavat.
Yksilölliset rajat: Kaikki riippuu aina yksilöiden omista mieltymyksistä ja rajoista. Joillakin lesboilla voi olla vahva mieltymys tietynlaiseen anatomiaan (esimerkiksi vain vulvaan), kun taas toisille ratkaisevaa on kumppanin sukupuoli-identiteetti (nainen), ei se, mitä sukuelimiä kumppanilla on.
Setalaista parempaa eheytysretoriikkaaa.
Laittakaas muuten suora linkki sinne Seta:n sivuille, kun teihin ei ole ikinä luottamista. Eli linkki sivuille, missä tuo sama sanotaan sanatarkasti, tänne heti nyt.
Sä et siis usko, että Setan ja transsujen mielestä penis kuuluu lesbon ja lesboseksin määritelmään? Duunaisitko sinä peniksellistä naista tai vulvallista vetskaritissimiestä?
Kuulehan nyt lesbopenis.
Valtosa lesboeksistä tapahtuu bionaisten välillä, sillä suurin osa lesboista on biologisia naisia värkkeineen.
Miten se sun alakertaasi kutittaa, jos jolloin transnaisella - jolla joko on, tai ei ole, sitä pelottavaa PENIStä, on myös seksiä, tavalla tai toisella.
Sulla on sairaalloinen pakkomielle asiasta.
Sairaaloinen halu puuttua toisten seksielämään ja itsensä määrittelyyn.
Pakkomielle on pikemminkin sillä, joka sisällyttää peniksen lesbon määritelmään ja paketoi heteroseksin lesboseksiksi validoidakseen transidentifioituvan miehen sukupuolifantasiaa. Eihän Pridessä ole edes oikeita lesbobileitä, vaan naisteemabileet naiseksi itsensä kokeville ja naiseutta fetisoiville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekan tekee mieli miestä. Niin läpinäkyvää.
Palasit sitten homosheimaamisen pariin. Rääyt Pride-lipun roskiin laittoa ja heität homoläppää. Kun vihervassu on lähellä, niin homofobia ei ole kaukana.
On tutkittu että pahimmin homofoobiset kiihottuu homoseksin katsomisesta, toisin kuin heterot, jotka eivät olleet homofoobisia.
(Tutkimuksen osanottajat olivat miehiä, ja kiihottuminen erilaisen pornon, hetero- / homoporno, katsomisesta mitattiin penikeen kiinnitetyllä anturilla.)
Pride-ideologian ja transsutupuksen vastustus eivät indikoi sisäistettyä homofobiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekan tekee mieli miestä. Niin läpinäkyvää.
Palasit sitten homosheimaamisen pariin. Rääyt Pride-lipun roskiin laittoa ja heität homoläppää. Kun vihervassu on lähellä, niin homofobia ei ole kaukana.
On tutkittu että pahimmin homofoobiset kiihottuu homoseksin katsomisesta, toisin kuin heterot, jotka eivät olleet homofoobisia.
(Tutkimuksen osanottajat olivat miehiä, ja kiihottuminen erilaisen pornon, hetero- / homoporno, katsomisesta mitattiin penikeen kiinnitetyllä anturilla.)
Mitä merkitystä tällä tiedolla on?
Onko ihminen vastuussa siitä miten hänen elimistönsä reagoi ulkoapäin tulleisiin ärsykkeisiin vai siitä millaisia valintoja tekee ja millaisia arvoja ne edustavat?
Vaikka penis reagoisi miten, onko ihminen peniksensä orja? Vai voiko hän silti olla motivoitunut rakentamaan yhteiskuntaa totuuden perustalle? Ja ajatella laajempaa yhteiskunnallista hyvinvointia, kuin mikä liittyy hänen sukuelimeensä?
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuo käsitys on tullut että lapsia pakotetaan ja kannustetaan sukupuolta vaihtamaan? Ei kannusteta eikä lapsille tuota tehdä.
No se on tätä populistipropagandaa.
Kuten moni muukin vastaava argumentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo ja lapsellinen veto. En ole mikään prideaktivisti, mutta kyllä toisten lippuja tulee lähtokohtaisesti kohdella asiallisesti.
Miten kohtelisit Hamastiinan lippua ja punalippua, jotka kumpikin liehuvat Pridessä ja muissa vassujen aktioissa? Kumpikin lippu edustaa homoseksuaalien ja muiden vähemmistöjen vainoa, mutta silti vassut liehuttavat niitä tappi tanassa.
Palestiinan lippua ne heiluttelee, ei hamasin. Hamasilla on eri lippu. Mutta eihän persu näistä ymmärrä mitään. Eikä osaa määritellä määrittämällä asiaa.
Palestiinalaiset ja sen hallinto eivät hyväksy homoja, joten ihan sama, kumpaa lippua heiluttelee. Liputus joka tapauksessa tukee aluetta, missä homoilla ei ole ihmisoikeuksia, vaan tuomitaan vuosikausien vankeuteen tai kuolemaan.
Ja paras tapa edistää naisien ja seksuaalivähemmistöjen oikeuksia alueella on antaa asukkaille mahdollisuus rakentaa omaa valtiotaan ja tukea paikallisia maltillisempia toimijoita. Ajatusmalli jonka mukaan palestiinalaiset voi hylätä oman onnensa ojaan koska heidän yhteiskuntansa ei ole täydellinen vain haittaa palestiinalaisnaisia ja -homoja.
Ei kannata sotkea naisten oikeuksia ja pervojen oikeuksia samaan lauseeseen.
Palestiinan ja muiden muslimimaiden homofobia ja vaino ei liity millään tavalla tähän konfliktiin. Homoseksuaalit eivät ole olleet turvassa siellä aiemmin eivätkä ole konfliktin ratkettuakaan. Ei ole ainuttakaan muslimimaata, jossa homot voisivat elää avoimesti ja turvassa. Kokoomus toivotetaan vuittuun Pridestä, mutta samalla syleillään homoja vainoavaa kulttuuria.
Itsestään epävarmat, pöllönsilmänlipittäjäpersut jaksavat kovasti kiihottua kun näkevät sateenkaarilipun. Aika maanisia kaappihomoja 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo ja lapsellinen veto. En ole mikään prideaktivisti, mutta kyllä toisten lippuja tulee lähtokohtaisesti kohdella asiallisesti.
Miten kohtelisit Hamastiinan lippua ja punalippua, jotka kumpikin liehuvat Pridessä ja muissa vassujen aktioissa? Kumpikin lippu edustaa homoseksuaalien ja muiden vähemmistöjen vainoa, mutta silti vassut liehuttavat niitä tappi tanassa.
Palestiinan lippua ne heiluttelee, ei hamasin. Hamasilla on eri lippu. Mutta eihän persu näistä ymmärrä mitään. Eikä osaa määritellä määrittämällä asiaa.
Palestiinalaiset ja sen hallinto eivät hyväksy homoja, joten ihan sama, kumpaa lippua heiluttelee. Liputus joka tapauksessa tukee aluetta, missä homoilla ei ole ihmisoikeuksia, vaan tuomitaan vuosikausien vankeuteen tai kuolemaan.
Ja paras tapa edistää naisien ja seksuaalivähemmistöjen oikeuksia alueella on antaa asukkaille mahdollisuus rakentaa omaa valtiotaan ja tukea paikallisia maltillisempia toimijoita. Ajatusmalli jonka mukaan palestiinalaiset voi hylätä oman onnensa ojaan koska heidän yhteiskuntansa ei ole täydellinen vain haittaa palestiinalaisnaisia ja -homoja.
Ei kannata sotkea naisten oikeuksia ja pervojen oikeuksia samaan lauseeseen.
Palestiinan ja muiden muslimimaiden homofobia ja vaino ei liity millään tavalla tähän konfliktiin. Homoseksuaalit eivät ole olleet turvassa siellä aiemmin eivätkä ole konfliktin ratkettuakaan. Ei ole ainuttakaan muslimimaata, jossa homot voisivat elää avoimesti ja turvassa. Kokoomus toivotetaan vuittuun Pridestä, mutta samalla syleillään homoja vainoavaa kulttuuria.
Olet käsittämättömän tyhmä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo ja lapsellinen veto. En ole mikään prideaktivisti, mutta kyllä toisten lippuja tulee lähtokohtaisesti kohdella asiallisesti.
Neuvostoliiton lippua ei tarvitse kunnioittaa, eikä myöskään hakaristeja. Voi miettiä mihin pridelippu lopulta kuuluu? Sen takaa kun löytyy myös samoja demokratian vastaisia ideologioita kuin noista edellisistä totalitaristisista ideologioista.
Tiedoksi, esim. sateenkaaripinssejä käyttävät viestivät että en vihaa sateenkaariporukkaa. Tuon lipunkin pitäisi olla suvaitsevaisuuden symboli.
Tämän päivän Pride-liikkeeseen ja sen symboleihin on kuitenkin kytkytetty vasemmistovinouma, transsutuputus, lasten transiutus, itsemäärittely, unisex-tilat, identiteettisukupuoli, Palestiina-aktivismi, hallituksen vastaisuus ja muu vihervasemmistolainen politikointi. Voihan sitä väittää, että hakaristikin on muinainen onnensymboli.
Onko tämä sitä vasemmiston parempaa ja rakentavampaa argumentointia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homous on valintakysymys. Kun mies kertoo olevansa transnainen, lesbo voi ihastua häneen ja rakastella myös penistä käyttäen.
Sukupuoli-identiteetti ja kehoTransnaiset ovat naisia: Transsukupuolinen nainen (henkilö, joka on korjannut sukupuolensa miehestä naiseksi) on nainen, riippumatta siitä, millaiset hänen sukuelimensä ovat tai onko hänelle tehty korjausleikkauksia.
Keho ja identiteetti: Monimuotoisessa kasvatuksessa ja opetuksessa lapsille halutaan osoittaa, että ihmisen kehon piirteet eivät aina määritä hänen sukupuoltaan. Transnaisella voi siis olla penis.
Seksuaalinen suuntautuminen
Lesbous: Lesbous tarkoittaa naisen kohdistuvaa emotionaalista ja seksuaalista vetovoimaa toisia naisia kohtaan.
Translesbot: Koska transnainen on nainen, hän voi olla suuntautumiseltaan lesbo.
Seksi ja deittailu
Mahdollisuus seksiin: Translesbo ja cissukupuolinen (syntymässä naiseksi määritelty) lesbo voivat deittailla ja harrastaa seksiä. Seksuaalisessa kanssakäymisessä voidaan käyttää myös penistä, jos molemmat osapuolet niin haluavat.
Yksilölliset rajat: Kaikki riippuu aina yksilöiden omista mieltymyksistä ja rajoista. Joillakin lesboilla voi olla vahva mieltymys tietynlaiseen anatomiaan (esimerkiksi vain vulvaan), kun taas toisille ratkaisevaa on kumppanin sukupuoli-identiteetti (nainen), ei se, mitä sukuelimiä kumppanilla on.
Setalaista parempaa eheytysretoriikkaaa.
Laittakaas muuten suora linkki sinne Seta:n sivuille, kun teihin ei ole ikinä luottamista. Eli linkki sivuille, missä tuo sama sanotaan sanatarkasti, tänne heti nyt.
Sä et siis usko, että Setan ja transsujen mielestä penis kuuluu lesbon ja lesboseksin määritelmään? Duunaisitko sinä peniksellistä naista tai vulvallista vetskaritissimiestä?
Kuulehan nyt lesbopenis.
Valtosa lesboeksistä tapahtuu bionaisten välillä, sillä suurin osa lesboista on biologisia naisia värkkeineen.
Miten se sun alakertaasi kutittaa, jos jolloin transnaisella - jolla joko on, tai ei ole, sitä pelottavaa PENIStä, on myös seksiä, tavalla tai toisella.
Sulla on sairaalloinen pakkomielle asiasta.
Sairaaloinen halu puuttua toisten seksielämään ja itsensä määrittelyyn.
Pakkomielle on pikemminkin sillä, joka sisällyttää peniksen lesbon määritelmään ja paketoi heteroseksin lesboseksiksi validoidakseen transidentifioituvan miehen sukupuolifantasiaa. Eihän Pridessä ole edes oikeita lesbobileitä, vaan naisteemabileet naiseksi itsensä kokeville ja naiseutta fetisoiville.
No enpä nyt mene vannomaan sinun olevan pakkomielteiden suhteen kuivilla vesillä, kun olet aiheesta avautunut palstalla liioittelematta jo vuosikaudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homous on valintakysymys. Kun mies kertoo olevansa transnainen, lesbo voi ihastua häneen ja rakastella myös penistä käyttäen.
Sukupuoli-identiteetti ja kehoTransnaiset ovat naisia: Transsukupuolinen nainen (henkilö, joka on korjannut sukupuolensa miehestä naiseksi) on nainen, riippumatta siitä, millaiset hänen sukuelimensä ovat tai onko hänelle tehty korjausleikkauksia.
Keho ja identiteetti: Monimuotoisessa kasvatuksessa ja opetuksessa lapsille halutaan osoittaa, että ihmisen kehon piirteet eivät aina määritä hänen sukupuoltaan. Transnaisella voi siis olla penis.
Seksuaalinen suuntautuminen
Lesbous: Lesbous tarkoittaa naisen kohdistuvaa emotionaalista ja seksuaalista vetovoimaa toisia naisia kohtaan.
Translesbot: Koska transnainen on nainen, hän voi olla suuntautumiseltaan lesbo.
Seksi ja deittailu
Mahdollisuus seksiin: Translesbo ja cissukupuolinen (syntymässä naiseksi määritelty) lesbo voivat deittailla ja harrastaa seksiä. Seksuaalisessa kanssakäymisessä voidaan käyttää myös penistä, jos molemmat osapuolet niin haluavat.
Yksilölliset rajat: Kaikki riippuu aina yksilöiden omista mieltymyksistä ja rajoista. Joillakin lesboilla voi olla vahva mieltymys tietynlaiseen anatomiaan (esimerkiksi vain vulvaan), kun taas toisille ratkaisevaa on kumppanin sukupuoli-identiteetti (nainen), ei se, mitä sukuelimiä kumppanilla on.
Setalaista parempaa eheytysretoriikkaaa.
Laittakaas muuten suora linkki sinne Seta:n sivuille, kun teihin ei ole ikinä luottamista. Eli linkki sivuille, missä tuo sama sanotaan sanatarkasti, tänne heti nyt.
Sä et siis usko, että Setan ja transsujen mielestä penis kuuluu lesbon ja lesboseksin määritelmään? Duunaisitko sinä peniksellistä naista tai vulvallista vetskaritissimiestä?
Kuulehan nyt lesbopenis.
Valtosa lesboeksistä tapahtuu bionaisten välillä, sillä suurin osa lesboista on biologisia naisia värkkeineen.
Miten se sun alakertaasi kutittaa, jos jolloin transnaisella - jolla joko on, tai ei ole, sitä pelottavaa PENIStä, on myös seksiä, tavalla tai toisella.
Sulla on sairaalloinen pakkomielle asiasta.
Sairaaloinen halu puuttua toisten seksielämään ja itsensä määrittelyyn.
Tavoitteletko argumenttivirheiden bingoriviä? Ad hominem, olkiukko ja kaasuvalotus tuosta jo löytyvätkin.
Jos transnainen, eli transidentifoituva mies harrastaa seksiä oikean naisen kanssa, niin se ei ole lesboseksiä. Seksuaalinen suuntautuminen ei määrity transhenkilön sukupuolifiiliksen perusteella.
Teillehän ei itsemäärittely riitä, vaan olette muuttaneet sukupuolen ja suuntautumisen määrittymään transsujen sukupuolifantasian kautta.
Jokainen määritellään vauvana biologisen sukupuolensa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Itsestään epävarmat, pöllönsilmänlipittäjäpersut jaksavat kovasti kiihottua kun näkevät sateenkaarilipun. Aika maanisia kaappihomoja 😂
Ja sitten vielä sun omat ylänuolet kaupan päälle. Niin nokkelaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homous on valintakysymys. Kun mies kertoo olevansa transnainen, lesbo voi ihastua häneen ja rakastella myös penistä käyttäen.
Sukupuoli-identiteetti ja kehoTransnaiset ovat naisia: Transsukupuolinen nainen (henkilö, joka on korjannut sukupuolensa miehestä naiseksi) on nainen, riippumatta siitä, millaiset hänen sukuelimensä ovat tai onko hänelle tehty korjausleikkauksia.
Keho ja identiteetti: Monimuotoisessa kasvatuksessa ja opetuksessa lapsille halutaan osoittaa, että ihmisen kehon piirteet eivät aina määritä hänen sukupuoltaan. Transnaisella voi siis olla penis.
Seksuaalinen suuntautuminen
Lesbous: Lesbous tarkoittaa naisen kohdistuvaa emotionaalista ja seksuaalista vetovoimaa toisia naisia kohtaan.
Translesbot: Koska transnainen on nainen, hän voi olla suuntautumiseltaan lesbo.
Seksi ja deittailu
Mahdollisuus seksiin: Translesbo ja cissukupuolinen (syntymässä naiseksi määritelty) lesbo voivat deittailla ja harrastaa seksiä. Seksuaalisessa kanssakäymisessä voidaan käyttää myös penistä, jos molemmat osapuolet niin haluavat.
Yksilölliset rajat: Kaikki riippuu aina yksilöiden omista mieltymyksistä ja rajoista. Joillakin lesboilla voi olla vahva mieltymys tietynlaiseen anatomiaan (esimerkiksi vain vulvaan), kun taas toisille ratkaisevaa on kumppanin sukupuoli-identiteetti (nainen), ei se, mitä sukuelimiä kumppanilla on.
Setalaista parempaa eheytysretoriikkaaa.
Laittakaas muuten suora linkki sinne Seta:n sivuille, kun teihin ei ole ikinä luottamista. Eli linkki sivuille, missä tuo sama sanotaan sanatarkasti, tänne heti nyt.
Sä et siis usko, että Setan ja transsujen mielestä penis kuuluu lesbon ja lesboseksin määritelmään? Duunaisitko sinä peniksellistä naista tai vulvallista vetskaritissimiestä?
Kuulehan nyt lesbopenis.
Valtosa lesboeksistä tapahtuu bionaisten välillä, sillä suurin osa lesboista on biologisia naisia värkkeineen.
Miten se sun alakertaasi kutittaa, jos jolloin transnaisella - jolla joko on, tai ei ole, sitä pelottavaa PENIStä, on myös seksiä, tavalla tai toisella.
Sulla on sairaalloinen pakkomielle asiasta.
Sairaaloinen halu puuttua toisten seksielämään ja itsensä määrittelyyn.
Tavoitteletko argumenttivirheiden bingoriviä? Ad hominem, olkiukko ja kaasuvalotus tuosta jo löytyvätkin.
Jos transnainen, eli transidentifoituva mies harrastaa seksiä oikean naisen kanssa, niin se ei ole lesboseksiä. Seksuaalinen suuntautuminen ei määrity transhenkilön sukupuolifiiliksen perusteella.
Teillehän ei itsemäärittely riitä, vaan olette muuttaneet sukupuolen ja suuntautumisen määrittymään transsujen sukupuolifantasian kautta.
Jokainen määritellään vauvana biologisen sukupuolensa mukaan.
Liittyy asiaan miten? Sukupuoli todetaan / havaitaan syntymän hetkellä, määrittely tehdään ainostaan vain pienelle promillelle intersukupuolisia. Sukupuoli voidaan tarvittaessa tutkia jopa ennen syntymää. Kuin taikuutta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homous on valintakysymys. Kun mies kertoo olevansa transnainen, lesbo voi ihastua häneen ja rakastella myös penistä käyttäen.
Sukupuoli-identiteetti ja kehoTransnaiset ovat naisia: Transsukupuolinen nainen (henkilö, joka on korjannut sukupuolensa miehestä naiseksi) on nainen, riippumatta siitä, millaiset hänen sukuelimensä ovat tai onko hänelle tehty korjausleikkauksia.
Keho ja identiteetti: Monimuotoisessa kasvatuksessa ja opetuksessa lapsille halutaan osoittaa, että ihmisen kehon piirteet eivät aina määritä hänen sukupuoltaan. Transnaisella voi siis olla penis.
Seksuaalinen suuntautuminen
Lesbous: Lesbous tarkoittaa naisen kohdistuvaa emotionaalista ja seksuaalista vetovoimaa toisia naisia kohtaan.
Translesbot: Koska transnainen on nainen, hän voi olla suuntautumiseltaan lesbo.
Seksi ja deittailu
Mahdollisuus seksiin: Translesbo ja cissukupuolinen (syntymässä naiseksi määritelty) lesbo voivat deittailla ja harrastaa seksiä. Seksuaalisessa kanssakäymisessä voidaan käyttää myös penistä, jos molemmat osapuolet niin haluavat.
Yksilölliset rajat: Kaikki riippuu aina yksilöiden omista mieltymyksistä ja rajoista. Joillakin lesboilla voi olla vahva mieltymys tietynlaiseen anatomiaan (esimerkiksi vain vulvaan), kun taas toisille ratkaisevaa on kumppanin sukupuoli-identiteetti (nainen), ei se, mitä sukuelimiä kumppanilla on.
Setalaista parempaa eheytysretoriikkaaa.
Laittakaas muuten suora linkki sinne Seta:n sivuille, kun teihin ei ole ikinä luottamista. Eli linkki sivuille, missä tuo sama sanotaan sanatarkasti, tänne heti nyt.
Sä et siis usko, että Setan ja transsujen mielestä penis kuuluu lesbon ja lesboseksin määritelmään? Duunaisitko sinä peniksellistä naista tai vulvallista vetskaritissimiestä?
Kuulehan nyt lesbopenis.
Valtosa lesboeksistä tapahtuu bionaisten välillä, sillä suurin osa lesboista on biologisia naisia värkkeineen.
Miten se sun alakertaasi kutittaa, jos jolloin transnaisella - jolla joko on, tai ei ole, sitä pelottavaa PENIStä, on myös seksiä, tavalla tai toisella.
Sulla on sairaalloinen pakkomielle asiasta.
Sairaaloinen halu puuttua toisten seksielämään ja itsensä määrittelyyn.
Pakkomielle on pikemminkin sillä, joka sisällyttää peniksen lesbon määritelmään ja paketoi heteroseksin lesboseksiksi validoidakseen transidentifioituvan miehen sukupuolifantasiaa. Eihän Pridessä ole edes oikeita lesbobileitä, vaan naisteemabileet naiseksi itsensä kokeville ja naiseutta fetisoiville.
No enpä nyt mene vannomaan sinun olevan pakkomielteiden suhteen kuivilla vesillä, kun olet aiheesta avautunut palstalla liioittelematta jo vuosikaudet.
En määrittelisi biologisten tosiasioiden toteamista tai naisten ja homoseksuaalien oikeuksien puolustamista pakkomielteeksi :DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo ja lapsellinen veto. En ole mikään prideaktivisti, mutta kyllä toisten lippuja tulee lähtokohtaisesti kohdella asiallisesti.
Neuvostoliiton lippua ei tarvitse kunnioittaa, eikä myöskään hakaristeja. Voi miettiä mihin pridelippu lopulta kuuluu? Sen takaa kun löytyy myös samoja demokratian vastaisia ideologioita kuin noista edellisistä totalitaristisista ideologioista.
Tiedoksi, esim. sateenkaaripinssejä käyttävät viestivät että en vihaa sateenkaariporukkaa. Tuon lipunkin pitäisi olla suvaitsevaisuuden symboli.
Tämän päivän Pride-liikkeeseen ja sen symboleihin on kuitenkin kytkytetty vasemmistovinouma, transsutuputus, lasten transiutus, itsemäärittely, unisex-tilat, identiteettisukupuoli, Palestiina-aktivismi, hallituksen vastaisuus ja muu vihervasemmistolainen politikointi. Voihan sitä väittää, että hakaristikin on muinainen onnensymboli.
Niin on, koska äärioikeiston pöpit tekee sitä, eli levittävät valepropagandaa.
Ihan sama tilanne Yhdysvalloissa, missä ollaan täysin sekoja, poistetaan homot ja lesbot armeijasta, ja perutaan kunniamerkit.
He haluavat vain elää kuten muutkin, mutta somessa valehdellaan surutta. Kuten sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo ja lapsellinen veto. En ole mikään prideaktivisti, mutta kyllä toisten lippuja tulee lähtokohtaisesti kohdella asiallisesti.
Neuvostoliiton lippua ei tarvitse kunnioittaa, eikä myöskään hakaristeja. Voi miettiä mihin pridelippu lopulta kuuluu? Sen takaa kun löytyy myös samoja demokratian vastaisia ideologioita kuin noista edellisistä totalitaristisista ideologioista.
Tiedoksi, esim. sateenkaaripinssejä käyttävät viestivät että en vihaa sateenkaariporukkaa. Tuon lipunkin pitäisi olla suvaitsevaisuuden symboli.
Tämän päivän Pride-liikkeeseen ja sen symboleihin on kuitenkin kytkytetty vasemmistovinouma, transsutuputus, lasten transiutus, itsemäärittely, unisex-tilat, identiteettisukupuoli, Palestiina-aktivismi, hallituksen vastaisuus ja muu vihervasemmistolainen politikointi. Voihan sitä väittää, että hakaristikin on muinainen onnensymboli.
Niin on, koska äärioikeiston pöpit tekee sitä, eli levittävät valepropagandaa.
Ihan sama tilanne Yhdysvalloissa, missä ollaan täysin sekoja, poistetaan homot ja lesbot armeijasta, ja perutaan kunniamerkit.
He haluavat vain elää kuten muutkin, mutta somessa valehdellaan surutta. Kuten sinä.
Sinä et siis tunnista ja hyväksy Pride-liikkeen tavoitteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo ja lapsellinen veto. En ole mikään prideaktivisti, mutta kyllä toisten lippuja tulee lähtokohtaisesti kohdella asiallisesti.
Miten kohtelisit Hamastiinan lippua ja punalippua, jotka kumpikin liehuvat Pridessä ja muissa vassujen aktioissa? Kumpikin lippu edustaa homoseksuaalien ja muiden vähemmistöjen vainoa, mutta silti vassut liehuttavat niitä tappi tanassa.
Palestiinan lippua ne heiluttelee, ei hamasin. Hamasilla on eri lippu. Mutta eihän persu näistä ymmärrä mitään. Eikä osaa määritellä määrittämällä asiaa.
Palestiinalaiset ja sen hallinto eivät hyväksy homoja, joten ihan sama, kumpaa lippua heiluttelee. Liputus joka tapauksessa tukee aluetta, missä homoilla ei ole ihmisoikeuksia, vaan tuomitaan vuosikausien vankeuteen tai kuolemaan.
Ja paras tapa edistää naisien ja seksuaalivähemmistöjen oikeuksia alueella on antaa asukkaille mahdollisuus rakentaa omaa valtiotaan ja tukea paikallisia maltillisempia toimijoita. Ajatusmalli jonka mukaan palestiinalaiset voi hylätä oman onnensa ojaan koska heidän yhteiskuntansa ei ole täydellinen vain haittaa palestiinalaisnaisia ja -homoja.
Ei kannata sotkea naisten oikeuksia ja pervojen oikeuksia samaan lauseeseen.
Palestiinan ja muiden muslimimaiden homofobia ja vaino ei liity millään tavalla tähän konfliktiin. Homoseksuaalit eivät ole olleet turvassa siellä aiemmin eivätkä ole konfliktin ratkettuakaan. Ei ole ainuttakaan muslimimaata, jossa homot voisivat elää avoimesti ja turvassa. Kokoomus toivotetaan vuittuun Pridestä, mutta samalla syleillään homoja vainoavaa kulttuuria.
"Homoseksuaalit eivät ole olleet turvassa siellä aiemmin eivätkä ole konfliktin ratkettuakaan."
Turvallisuuten eivät mitenkään vaikuta taivaalta putoavat pommit? Vähän kuin sanoisi että helsinkiläisen homomiehen elämä oli ihan yhtä vaarallista niin välirauhan kuin jatkosodan aikana koska Suomessa ei juuri hyväksytty homoutta.
Ja tuskin mikään muslimivaltio on homoseksuaalien kannalta täydellinen mutta onhan niissäkin eroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homous on valintakysymys. Kun mies kertoo olevansa transnainen, lesbo voi ihastua häneen ja rakastella myös penistä käyttäen.
Sukupuoli-identiteetti ja kehoTransnaiset ovat naisia: Transsukupuolinen nainen (henkilö, joka on korjannut sukupuolensa miehestä naiseksi) on nainen, riippumatta siitä, millaiset hänen sukuelimensä ovat tai onko hänelle tehty korjausleikkauksia.
Keho ja identiteetti: Monimuotoisessa kasvatuksessa ja opetuksessa lapsille halutaan osoittaa, että ihmisen kehon piirteet eivät aina määritä hänen sukupuoltaan. Transnaisella voi siis olla penis.
Seksuaalinen suuntautuminen
Lesbous: Lesbous tarkoittaa naisen kohdistuvaa emotionaalista ja seksuaalista vetovoimaa toisia naisia kohtaan.
Translesbot: Koska transnainen on nainen, hän voi olla suuntautumiseltaan lesbo.
Seksi ja deittailu
Mahdollisuus seksiin: Translesbo ja cissukupuolinen (syntymässä naiseksi määritelty) lesbo voivat deittailla ja harrastaa seksiä. Seksuaalisessa kanssakäymisessä voidaan käyttää myös penistä, jos molemmat osapuolet niin haluavat.
Yksilölliset rajat: Kaikki riippuu aina yksilöiden omista mieltymyksistä ja rajoista. Joillakin lesboilla voi olla vahva mieltymys tietynlaiseen anatomiaan (esimerkiksi vain vulvaan), kun taas toisille ratkaisevaa on kumppanin sukupuoli-identiteetti (nainen), ei se, mitä sukuelimiä kumppanilla on.
Setalaista parempaa eheytysretoriikkaaa.
Laittakaas muuten suora linkki sinne Seta:n sivuille, kun teihin ei ole ikinä luottamista. Eli linkki sivuille, missä tuo sama sanotaan sanatarkasti, tänne heti nyt.
Sä et siis usko, että Setan ja transsujen mielestä penis kuuluu lesbon ja lesboseksin määritelmään? Duunaisitko sinä peniksellistä naista tai vulvallista vetskaritissimiestä?
Kuulehan nyt lesbopenis.
Valtosa lesboeksistä tapahtuu bionaisten välillä, sillä suurin osa lesboista on biologisia naisia värkkeineen.
Miten se sun alakertaasi kutittaa, jos jolloin transnaisella - jolla joko on, tai ei ole, sitä pelottavaa PENIStä, on myös seksiä, tavalla tai toisella.
Sulla on sairaalloinen pakkomielle asiasta.
Sairaaloinen halu puuttua toisten seksielämään ja itsensä määrittelyyn.
Pakkomielle on pikemminkin sillä, joka sisällyttää peniksen lesbon määritelmään ja paketoi heteroseksin lesboseksiksi validoidakseen transidentifioituvan miehen sukupuolifantasiaa. Eihän Pridessä ole edes oikeita lesbobileitä, vaan naisteemabileet naiseksi itsensä kokeville ja naiseutta fetisoiville.
No enpä nyt mene vannomaan sinun olevan pakkomielteiden suhteen kuivilla vesillä, kun olet aiheesta avautunut palstalla liioittelematta jo vuosikaudet.
En määrittelisi biologisten tosiasioiden toteamista tai naisten ja homoseksuaalien oikeuksien puolustamista pakkomielteeksi :DDD
Pakkomielle ei katso totuutta tai valhetta. Mikä tahansa voi olla pakkomielteistä toimintaa, jos siitä ei tunnu pääsevän millään irti, vaan päivystää aiheen ympärillä jatkuvasti. Ihan yhtä lailla jotkut käyttävät aikansa vaikkapa siihen, että obsessiivisesti argumentoivat netissä evoluutioteorian puolesta, tai sitten sitä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämänkin kannan olisi voinut ilmaista edes esittämällä sivistynyttä ihmistä. Mutta eipä tietenkään.
Persut nuo Suomen talibaanit, ei ne osaa sivistyneitä olla...
Sellaista vähättelyä vassarilta afgaaninaisia ja tyttöjä kohtaan vertaamalla jotakin persuja talibaneihin. Sivistä sinä itseäsi ja ota selvää millaisessa asemassa he Afganistanissa elävät, ennen kuin nolaat itseäsi enempää näillä heitoilla.
Mikään ei ole vassulle liian alhaista haudoilla tanssahtelua. Ei ole niin suurta ja kaukaista ihmisoikeusrikosta tai katastrofia, etteikö vassu käyttäisi sitä lyömäaseena perussuomalaisia vastaan.
Ei kannata sotkea naisten oikeuksia ja pervojen oikeuksia samaan lauseeseen.